Δεν έχουμε δικά μας αμαρτήματα...στο είπα και πιο πάνω...SinneR έγραψε: δέν θα είμαστε υπόλογοι για τα αμαρτήματα κάποιου άλλου, θα είμαστε όμως για τα δικά μας.
Θα καταδικάσεις λοιπόν τα παιδιά σου;;;
Δεν έχουμε δικά μας αμαρτήματα...στο είπα και πιο πάνω...SinneR έγραψε: δέν θα είμαστε υπόλογοι για τα αμαρτήματα κάποιου άλλου, θα είμαστε όμως για τα δικά μας.
Ποιος ο λόγος ύπαρξης του φυσικού θανάτου? Ο Αδάμ και η Εύα ή η αγάπη του θεού?SinneR έγραψε:να σωθούμε από τον πνευματικό θάνατο μετά τον φυσικό. γιατί στον πνευματικό κόσμο μακριά από τον θεό υπάρχει μόνο το σκότος.
Δηλαδή εσύ δεν βρίζεις, δεν λες ψέμματα, δεν κοροιδεύεις και δεν ειρωνεύεσαι επειδή αυτό είναι το θέλημα του θεού? Όχι επειδή το θες εσύ πραγματικά? Και για να το πω διαφορετικά, εάν εγώ ακολουθώ τους κανόνες του θεού λόγω του φόβου της πιθανής τιμωρίας ή της επιθυμίας για μεταθανάτια επιβράβευση, θα έχω καλύτερη αντιμετώπιση την ώρα της κρίσης από αυτόν που ακολούθησε τους κανόνες παρόλο που δεν τους έμαθε ποτέ ή δεν πίστεψε ποτέ σε κανένα θεό? Αν ναι, δεν χρειάζεται να σχολιάσω τίποτα. Αν όχι, τότε ποιος ο λόγος να αναφέρει ο θεός τους κανόνες του? Μήπως είναι πιο λογικό το να πιστεύουμε πως αν υπάρχει θεός που θα σε κρίνει μετά θάνατον, δεν θα εμφανιζόταν ποτέ άμεσα ή έμμεσα σε αυτόν τον κόσμο?SinneR έγραψε:όλοι για κάποιον λόγο έχουμε την αμαρτία, όλοι κάποια στιγμή βρίσαμε, είπαμε ψέματα, κοροϊδέψαμε ειρωνευτίκαμε, όλα αυτά δείχνουν οτι δέν κάνουμε το θέλημα του θεού. κανείς δεν είναι αναμάρτητος, όλοι έχουμε ανάγκη από συγχώρεση για αυτές τις πράξεις και λόγια που είπαμε ή κάναμε κάποτε στην ζωή μας.
Σιννερ, είσαι αιρετικός. Κανείς δεν είναι κοντά στον θεό, αν δεν βαπτιστεί. Το προπατορικό αμάρτημα βαραίνει άπαντες έως την στιγμή της βάπτισης.SinneR έγραψε:κανείς δεν είναι αναμάρτητος, όλοι έχουμε ανάγκη από συγχώρεση για αυτές τις πράξεις και λόγια που είπαμε ή κάναμε κάποτε στην ζωή μας.
δέν θα είμαστε υπόλογοι για τα αμαρτήματα κάποιου άλλου, θα είμαστε όμως για τα δικά μας.
απαραίτητη προϋπόθεσή για να βαπτιστεί κανείς είναι να δεχτεί τον Ιησού ώς σωτήρα. αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.Comte de Toulouse έγραψε: Σιννερ, είσαι αιρετικός. Κανείς δεν είναι κοντά στον θεό, αν δεν βαπτιστεί. Το προπατορικό αμάρτημα βαραίνει άπαντες έως την στιγμή της βάπτισης.
SinneR έγραψε:(λουκά 11,9
''σας λέω λοιπών: ζητάτε και θα σας δοθεί, ψαχνετε και θα βρείτε, χτυπάτε την πόρτα και θα σας ανοιχτεί. Οποιος ζητάει παίρνει, όποιος ψάχνει βρίσκει, κι όποιος χτυπάει του ανοίγεται.'')
ρε λουκά εσένα άκουσαν τα έγχρωμα παιδιά μεταναστών στα φανάρια?
(μαρκον 11,21
Ο Πέτρος θυμήθηκε και λέει στον ιησού: ''Διδάσκαλε, κοίτα, η συκιά που καταράστηκες ξεράθηκε''. Τότε ο ιησούς στράφηκε κι είπε στους μαθητές: ''να έχετε πίστη στον θεό. Σας βεβαιώνω πως όποιος πεί σε αυτό το βουνό ''σήκω και πέσε στην θάλασσα'', χωρίς να αμφιβάλει μέσα του, αλλα με πίστη πως ότι λέει γίνεται, τότε θα του γίνει αυτό που ζητάει. Γι αυτό σας λέω: όλα όσα ζητάτε όταν προσεύχεστε, να πιστεύετε οτι θα τα λάβετε, και θα σας δωθούν. Κι όταν στέκεστε να προσευχηθείτε, να συνχωρείτε αν έχετε κάτι εναντίων οποιουδήποτε, ωστε και ο ουράνιος πατέρας σας να συνχωρήσει τα παραπτώματα σας. Εαν όμως εσείς δέν συνχωρείτε, ούτε ο ουράνιος πατέρας σας θα συνχωρήσει τα δικά σας παραπτώματα.'')
όποιος λοιπών προσευχηθεί ειληκρινά προς τον θεό και τον ζητήσει, τότε αυτός θα αποκαλυφθεί στην ζωή του.
SinneR έγραψε:να σωθούμε από τον πνευματικό θάνατο μετά τον φυσικό. γιατί στον πνευματικό κόσμο μακριά από τον θεό υπάρχει μόνο το σκότος.thorn έγραψε:SinneR έγραψε: Να σωθούμε από τι? Από το βάρος του προπατορικού αμαρτήματος? Δηλαδή θα είμαι εγώ υπόλογος για τα αμαρτήματα του Αδάμ και της Εύας? Είναι αυτό ένδειξη της ύπαρξης ενός πανάγαθου και δίκαιου Θεού? Ή μήπως θα πεις και εσύ πως ο Αδάμ και η Ευα είναι συμβολικά πρόσωπα? Γιατί αν είναι έτσι, τότε δεν με βαραίνει κανένα προπατορικό αμάρτημα και ο Θεός απλά μας δημιούργησε ως πειραματόζωα ή κατοικίδια για να περνάει την ώρα του. Γιατί ένας θεός που σε αγαπάει, απλά δεν δημιουργεί έναν κόσμο γεμάτο από φυσικές καταστροφές, από ασθένειες, από πόνο κτλ. Δημιουργεί τον παράδεισο και δεν βάζει μέσα καμία μηλιά.
όλοι για κάποιον λόγο έχουμε την αμαρτία, όλοι κάποια στιγμή βρίσαμε, είπαμε ψέματα, κοροϊδέψαμε ειρωνευτίκαμε, όλα αυτά δείχνουν οτι δέν κάνουμε το θέλημα του θεού.
κανείς δεν είναι αναμάρτητος, όλοι έχουμε ανάγκη από συγχώρεση για αυτές τις πράξεις και λόγια που είπαμε ή κάναμε κάποτε στην ζωή μας.
δέν θα είμαστε υπόλογοι για τα αμαρτήματα κάποιου άλλου, θα είμαστε όμως για τα δικά μας.
Δλδ οι άθεοι δεν φτάνουν σε γάμο;Ιοκάστη έγραψε:Νομίζω πως δεν γίνονται έτσι αυτά πια, άμα ένα ζευγάρι θέλει να παντρευτεί θα παντρευτεί κι ας χτυπιούνται κάτω οι γονείς. Τώρα γιατί θα θέλει ο άθεος να παντρευτεί βέβαια, αυτό είναι άλλο θέμα...
Ναί, μπορούμε να έχουμε το placebo effect χωρίς αυταπάτες.egore έγραψε:Και το ερώτημα είναι, μπορούμε να έχουμε το placebo effect χωρίς αυταπάτες;