Πρεπει η Ελλαδα/Ε.Ε. να θωρακιστει απεναντι στο Ισλαμ?

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

Ειδα χθες στο φβ κατι αναρτησεις φιλων σχετικα με τα βιβλια των θρησκευτικων του δημοτικου και πως αυτα
χρησιμοποιουνται ως μεσω προπαγνδας υπερ της πολυπολιτισμικοτητας με καποια σκετσα που ειχε


και διερωταμαι αν θα επρεπε αντιθετως η Ελλαδα και ο δυτικος πολιτισμος κατ επεκτασην να θωρακιστει εναντιον του Ισλαμ ως μια βαρβαρη θρησκεια/πρακτικη

εσεις τι πιστεύεται?
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:Ειδα χθες στο φβ κατι αναρτησεις φιλων σχετικα με τα βιβλια των θρησκευτικων του δημοτικου και πως αυτα
χρησιμοποιουνται ως μεσω προπαγνδας υπερ της πολυπολιτισμικοτητας με καποια σκετσα που ειχε


και διερωταμαι αν θα επρεπε αντιθετως η Ελλαδα και ο δυτικος πολιτισμος κατ επεκτασην να θωρακιστει εναντιον του Ισλαμ ως μια βαρβαρη θρησκεια/πρακτικη

εσεις τι πιστεύεται?
Μπράβο....Ελπίζω να μην θεωρείς ότι όλοι οι μουσουλμάνοι είμαστε κακοί άπληστοι και τρομοκράτες που ανατιναζομαστε :clap: :clap: :clap: Να σε προσγειώσω λίγο και να σου πώ ότι υπάρχουν μουσουλμάνοι στην Ελλάδα και μάλιστα δεν μιλώ για μετανάστες αλλά για γηγενείς Έλληνες μουσουλμάνους σε Θράκη και Δωδεκάννησα.Στα Δωδεκάννησα σχεδόν όλοι οι εκεί μουσουλμάνοι έχουν Ελληνική συνήδειση και νιώθουν Έλληνες.Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το Τουρκικό ΚΙΕΦ πήρε στα Δωδεκάννησα 15 μόλις ψήφους σε σύνολο 4000 μουσουλμάνων στα Δωδεκάννησα.Στην θράκη η πλειοψηφία με ευθήνη που βαραίνει την Ελληνική πολιτεία νιώθουν Τούρκοι κατά 70-75% αλλά υπάρχουν και αρκετοί(25-30% περίπου)όπως εγώ που νιώθουν Ελληνες.Σχετικά με το βιλίο των θρησκευτικών ας αποφασίσουν οι χριστιανοί Ορθόδοξοι Έλληνες τι θα διδάσκεται στα ορθόδοξα χριστιανικά δημόσια σχολεία.Στα μειονοτικά μουσουλμανικά σχολεία στην Θράκη(στα δωδεκάννησα δεν υπάρχουν) πρέπει να καταργηθείη διδασκαλία της Τουρκικής και να διδάσκεται μόνο το Ισλάμ σαν θρησκεία.
Υ.Γ Οι μουσουλμάνοι της δυτικής κυρίως Ευρώπης ριζοσπαστικοποιούνται γιατί περιθωριοποιούνται.Θα φέρω και παράδειγμα.Ένας μουσουλμάνος που θα πεί ότι η ομοφυλοφιλία δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή από την κοινωνία(το ίδιο πιστεύω κι εγώ με βάση όχι μόνο την πίστη μου αλλά και τους νόμους της φύσης) θα περιθωριοποιηθεί θα γελιοποιηθεί κτλ.Οπότε λογικό να απομονωθεί και να στρατολογηθεί από τους τρομοκράτες εύκολα.Η Ευρώπη η δυτική κυρίως βρίσκεται σε φάση αποθρησκευτικότητας.Πολλοί Ευρωπαίοι στρέφονται και ασπάζονται το Ισλάμ για να γεμίσουν το πνευματικό τους κενό μέσα τους και ως αντίδραση στην καταστροφή της ηθικής που καλλιεργείται στην δυτική Ευρώπη.Επιπλέον σύμφωνα με έρευνες η νέα γενιά μουσουλμάνων στην δυτική Ευρώπη κανει στροφή στο ακραίο ισλάμ και γίνεται συντηριτικότερη από την παλιότερη γενιά μουσουλμάνων.Η δυτική Ευρώπη πρέπει να κάνει αυτοκριτική και αντί να την ενδιαφέρει να πρωωθήσει την ηθική παρακμή κτλ καλό είναι να προσεγγίσει τους μουσουλμάνους και να φροντίσει να γίνουν σεβαστές οι απόψεις τους και όχι να προσπαθεί με το ζόρι να τους εντάξει στην δυτική κουλτούρα η οποία θα έλεγα ότι έχει ξεφύγει.Η με το ζόρι προσπάθεια επιβολή διαφορετικού τρόπου ζωής έχει αντίθετα αποτελέσματα και κάνει φανατικοτερους τους νέους μουσουλμάνους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anti την 20 Σεπ 2017 11:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

Άλλο πράγμα είναι οι μουσουλμάνοι Έλληνες γηγενείς και άλλο οι πρόσφυγες μουσουλμάνοι.Του πατριώτη Έλληνα Πομάκου δημοσιογράφου Σεμπαεδίν Καραχότζα

Άλλο πράγμα είναι οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες κι άλλο πράγμα είναι οι μουσουλμάνοι της Θράκης(και των Δωδεκανήσων) – Μοναδικό κοινό στοιχείο η θρησκεία και τίποτα άλλο - Εκείνοι προέρχονται από φανατικά ισλαμικές χώρες κι εμείς είμαστε μουσουλμάνοι μιας πολιτισμένης ευρωπαϊκής χώρας.

Δυστυχώς ακόμα και σήμερα υπάρχουν αρκετοί Έλληνες οι οποίοι προφανώς όχι με δική τους ευθύνη, δε γνωρίζουν τίποτα για την κατάσταση που επικρατεί στη Θράκη και κυρίως για τους εδώ μουσουλμάνους. Έτσι λοιπόν έχοντας ως μοναδική εικόνα αυτή των μουσουλμάνων μεταναστών που καθημερινά φτάνουν στη χώρα μας, θεωρούν πως κάπως έτσι είναι και οι μουσουλμάνοι της Θράκης.

Κι όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Καταρχήν οι περισσότεροι πρόσφυγες μουσουλμάνοι που έρχονται στη χώρα μας κατάγονται από καθαρά ισλαμικές χώρες, άρα έχουν μεγαλώσει σε ένα αυστηρό θρησκευτικό περιβάλλον με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν μια τάση φανατισμού ως προς τα θρησκευτικά τους πιστεύω. Αντίθετα οι μουσουλμάνοι της Θράκης και των Δωδεκανήσων γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και ζουν σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον, πιο πολιτισμένο, πιο χαλαρό. Άλλωστε η Θράκη και τα Δωδεκάννησα δεν είναι κανένα φονταμενταλιστικό ισλαμικό κράτος με δικούς τους κανόνες και νόμους, κομμάτι μιας πολιτισμένης ευρωπαϊκής χώρας είναι με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τη συμπεριφορά των μουσουλμάνων πολιτών της.

Εικόνες σαν κι αυτή που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δύσκολα ή έστω πολύ σπάνια θα συναντήσετε στη Θράκη ή τα Δωδεκάννησα. Ναι κι εδώ οι μουσουλμάνες και κυρίως εκείνες που είναι μεγάλης ηλικίας φοράνε ακόμα τη μαντίλα αλλά δεν κυκλοφορούν έτσι σαν σκιάχτρα. Όσο για τις νεαρές μουσουλμάνες, εξ αυτών οι περισσότερες πλέον φοράνε τη μαντίλα μόνο σε χώρους που επιβάλλεται να τη φοράνε όπως για παράδειγμα μέσα στο τζαμί. Έξω στο δρόμο κυκλοφορούν όπως και οι υπόλοιπες ελληνίδες, χωρίς τη μαντίλα, με ένα μοντέρνο, πολλές φορές ακόμα κάπως προκλητικό ντύσιμο θα έλεγα.

Ασφαλώς υπάρχουν οι εξαιρέσεις, άλλωστε ο κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις τους αλλά σε γενικές γραμμές, χριστιανές και νεαρές μουσουλμάνες πλέον είναι δύσκολο να τις ξεχωρίσεις από τον τρόπο που ντύνονται και κυκλοφορούν έξω. Όσο για τους άνδρες μουσουλμάνους, αυτοί σε καμιά περίπτωση (με ελάχιστες και πάλι εξαιρέσεις) δεν είναι οι αυστηροί και φανατικοί μουσουλμάνοι που βλέπετε στους πρόσφυγες. Καταρχήν δεν παρουσιάζουν τάσεις θρησκευτικού φανατισμού, είναι άνθρωποι που και αλκοόλ θα καταναλώσουν, και χοιρινό κρέας θα φάνε και γενικά κάνουν μια ζωή ίδια με αυτή των χριστιανών από τους οποίους διαφέρουν μόνο στο θρήσκευμα και σε τίποτα άλλο.

Κι άλλες φορές έχω πει πως η συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στη Θράκη και τα Δωδεκάννησα είναι κατά την άποψη μου παγκοσμίως παράδειγμα προς μίμηση κι αυτό είναι κάτι που το πετύχαμε όλοι μαζί μιας και δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα μεταξύ μας. Ωστόσο το θεωρώ σχεδόν αδύνατο να πετύχουν μια ανάλογη συμβίωση και οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες που το τελευταίο διάστημα έρχονται και μένουν στην Ελλάδα κι αυτό γιατί είναι αλλιώς μαθημένοι, με άλλη νοοτροπία, άλλη συμπεριφορά. Είναι άνθρωποι που για παράδειγμα θεωρούν τη γυναίκα σκλάβα ή ακόμα και τον βιασμό τον θεωρούν κάτι το απολύτως φυσιολογικό. Όλα αυτά όμως σε καμιά περίπτωση δεν ισχύουν και για τους μουσουλμάνους της Θράκης ή των Δωδεκαννήσων.
ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια ήταν εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο να δεις μια μουσουλμάνα με ένα κανονικό μαγιό στην παραλία, σχεδόν όλες έκαναν το μπάνιο τους με ρούχα και πολλές φορές ακόμα και με μαντίλα κι αυτό επειδή το θεωρούσαν μεγάλη αμαρτία να εμφανιστούν ημίγυμνες μπροστά σε άλλους και κυρίως μπροστά σε άνδρες. Πρόκειται όμως για ένα φαινόμενο που πλέον έχει ξεπεραστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν ακόμα μουσουλμάνες που εμφανίζονται στην παραλία και κάνουν το μπάνιο τους με ρούχα και μαντίλα αλλά είναι γυναίκες μεγάλης ηλικίας. Οι νεαρές μουσουλμάνες και ειδικότερα εκείνες που κατάφεραν να βγουν έξω από το χωριό τους και να δουν πως ζει ο πολιτισμένος κόσμος, απολαμβάνουν πλέον το καλοκαιρινό τους μπάνιο κανονικά με μαγιό όπως και οι χριστιανές μιας και κατάλαβαν πως δεν έχουν να δείξουν τίποτα λιγότερο ή τίποτα περισσότερο από αυτές.

Όλα αυτά τα επισημαίνω γιατί δε λέω να υπάρχει η εντύπωση πως οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες είναι ίδιοι με τους μουσουλμάνους που ζουν στη Θράκη. Το μόνο κοινό στοιχείο που έχουμε μαζί τους είναι το θρήσκευμα και τίποτα άλλο. Ούτε τον δικό τους φανατισμό έχουμε ούτε τη δική τους συμπεριφορά.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ

ΠΗΓΕΣ
http://pomakohoria.blogspot.gr/2016/06/blog-post_1.html ,
http://www.xanthinet.gr/index.php/apops ... -karaxotza
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

«Η θρησκεία διδάσκεται, δεν επιβάλλεται»


του δημοσιογράφου
Σεμπαϊδήν Καραχότζα


Μπορεί για εμάς τους μεγαλύτερους σε ηλικία η διαφορετικότητα να αποτελεί πολλές φορές ακόμα και πλεονέκτημα ή έστω να μην αποτελεί πρόβλημα ωστόσο αυτό δεν ισχύει και για τα παιδιά τα οποία όταν αισθανθούν πως μέσα σε ένα σύνολο ανθρώπων διαφέρουν σε κάτι, όχι από δική τους επιλογή αλλά επειδή τους το επιβάλουν οι μεγαλύτεροι, νιώθουν κατώτερα, άβολα και προτιμούν την απομόνωση.


Όλα αυτά ούτε καν τα είχα σκεφτεί ποτέ μέχρι την ώρα που τα είδα ζωγραφισμένα στα μάτια ενός μικρού παιδιού. Πιο συγκεκριμένα πριν από λίγες μέρες παραβρέθηκα ως γονέας σε μια εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς και εκεί ανάμεσα στα δεκάδες μικρά παιδιά, χριστιανόπουλα και μουσουλμανόπουλα, υπήρχε και ένα κοριτσάκι το οποίο χωρίς να το έχει επιλέξει, ξεχώριζε από τα υπόλοιπα παιδιά και ξεχώριζε γιατί φορούσε μαντίλα.


Ήταν μια εκδήλωση γεμάτη από παιδικές φωνές, γέλια, τραγούδι και παιχνίδια χωρίς όμως σε όλα αυτά τα συμμετέχει και το εν λόγω κοριτσάκι. Αντίθετα, ήταν το μόνο παιδί που καθ’ όλη τη διάρκεια της γιορτής δεν κουνήθηκε από τη θέση του, δεν έπαιξε, δεν γέλασε, δεν τραγούδησε μαζί με τα άλλα παιδιά και μόνο όταν τελείωσε η εκδήλωση σηκώθηκε από τη θέση του για να φύγει.


Πιστεύει άραγε κανείς πως αυτό το κοριτσάκι δεν ήθελε να κάνει ότι και τα υπόλοιπα παιδιά; Δεν ήθελε να παίξει, να τραγουδήσει, να χορέψει μαζί τους; Ο κάθε λογικός άνθρωπος θα απαντήσει πως ναι, ήθελε να τα κάνει όλα αυτά αλλά δεν τολμούσε γιατί ένιωθε κατώτερο από τα υπόλοιπα παιδάκια, ένιωθε πως ξεχωρίζει, πως δεν είναι ίδιο με αυτά.


Ασφαλώς και δεν είμαι κατά της μαντίλας μιας και αυτό το προβλέπει η θρησκεία μας, η θρησκεία των μουσουλμάνων. Άλλωστε κι εγώ είμαι γονέας κι έχω μια κόρη η οποία πολλές φορές φοράει μαντίλα, με τη διαφορά πως εγώ ποτέ δεν την ανάγκασα να τη φορέσει αλλά την αφήνω να επιλέγει η ίδια το πως θα ντυθεί. Έτσι, όταν βρίσκεται στο σχολείο, της και μιλάω για δημόσιο ελληνόφωνο σχολείο όπου η πλειοψηφία των μαθητών είναι χριστιανόπουλα, ανάμεσα στους συμμαθητές της επιλέγει να ντύνεται κανονικά, όπως και τα υπόλοιπα παιδιά, με αποτέλεσμα ποτέ να μη βρεθεί στη δύσκολη θέση να νιώσει κατώτερη ή έστω διαφορετική.


Θέλω να πω πως ναι μεν οι μουσουλμάνοι οφείλουν να μάθουν στα παιδιά τους πως η θρησκεία μας προβλέπει τη μαντίλα για τις κοπέλες αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την επιβάλουν με το ζόρι. Το κοριτσάκι στο οποίο αναφέρθηκα πριν προφανώς όταν βρίσκεται στο χωριό του αισθάνεται μια χαρά με τη μαντίλα, γιατί πολύ απλά εκεί ντύνονται παρόμοια όλα τα κορίτσια. Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση βρέθηκε σε ένα περιβάλλον διαφορετικό από αυτό που έχει συνηθίσει με αποτέλεσμα να αισθανθεί τόσο άσχημα και τόσο άβολα. Για μένα βέβαια άδικα αισθάνθηκε έτσι αλλά άντε να εξηγήσεις σε ένα μικρό παιδί πως η διαφορετικότητα δεν είναι πρόβλημα αλλά πλεονέκτημα.


Οι γονείς της κοπελίτσας αυτής, προφανώς μη μπορώντας να καταλάβουν το κακό που κάνουν στο ίδιο τους το παιδί, θεωρούν ότι πράττουν το σωστό, ότι δηλαδή ορθώς το κορίτσι τους βρέθηκε στο συγκεκριμένο χώρο με τη συγκεκριμένη ενδυμασία, γιατί αυτό προβλέπει η θρησκεία τους. Ποτέ όμως δε θα μπορέσουν να καταλάβουν πως η ίδια θρησκεία απαγορεύει να σπαράζεις την καρδούλα ενός παιδιού, να το κάνεις να νιώθει ταπεινωμένο, κατώτερο, ανάξιο να μπει στην παρέα παιδιών που δεν είναι ίδια με αυτό.


Πραγματικά ότι και να γράψω είναι σχεδόν αδύνατο να μπορέσω να περιγράψω όλα αυτά που είδα στα μάτια του παιδιού αυτού, μόνο αν το έβλεπε κανείς θα μπορούσε να καταλάβει την απόγνωση του, τη δύσκολη θέση του. Προσωπικά θα έκανα τα πάντα ώστε το δικό μου παιδί να μη βρεθεί ποτέ σε μια παρόμοια θέση και ήδη το έχω καταφέρει. Τι έκανα; Μα κάτι πολύ απλό, το έμαθα να επιλέγει εκείνο τον τρόπο με τον οποίο θα ντύνεται, ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο θα βρεθεί. Έτσι πλέον, όταν πρόκειται να είναι στο χωριό επιλέγει μόνο του και χωρίς να το αναγκάσω εγώ τη μαντίλα την οποία φοράνε όλα τα κοριτσάκια εκεί κι όταν πρόκειται να είναι στην πόλη επιλέγει τον αντίστοιχο τρόπο ντυσίματος κι έτσι όπου και να βρεθεί καταφέρνει να μην ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους γύρω της. Το σημαντικό όμως είναι πως από μένα ποτέ δεν άκουσε τη φράση «βάλε μαντίλα» ή «μη βάζεις μαντίλα».


Άλλωστε η θρησκεία είναι κάτι που διδάσκεται, μεταδίδεται αλλά δεν επιβάλλεται κι όσοι θεωρούν πως μπορούν να την επιβάλουν, συνήθως έχουν τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.




Σ. Καραχότζα

http://pomakohoria.blogspot.gr/search?q ... E%AF%CE%B1
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

αντι,
Δεν επικοινωνεις
παρα μιλας μονος σου
να το κοιταξεις αυτο

Anti έγραψε: Να σε προσγειώσω λίγο και να σου πώ ότι υπάρχουν μουσουλμάνοι στην Ελλάδα και μάλιστα δεν μιλώ για μετανάστες αλλά για γηγενείς Έλληνες μουσουλμάνους σε Θράκη και Δωδεκάννησα.
αν σου πω οτι εχω φιλους μουσουλμανους απο ξανθη/κομοτηνη που νιωθουν τουρκοι τι θα πεις?


το θεμα μου ειναι για την διαβρωση των ευρωπαικων αξιων και πολιτισμου


[youtube]QHFj8o2DGKQ[/youtube]
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Οι ελάχιστες πληροφορίες που περιέχουν τα νεα βιβλία θρησκευτικών για διαφορετικές θρησκείες σαφώς δεν αποτελούν απειλή για τις αξίες μας, μάλλον αποτελούν ένα βήμα προς πιο ανοιχτά μυαλά. Η Ελλάδα δεν κινδυνεύει να διαβρωθεί ούτε από ένα βιβλίο με στοιχειώδεις αναφορές σε θρησκεύματα πλην της ορθοδοξίας, ούτε από την παρουσία μεταναστών και προσφύγων. Η Ελλάδα χρειάζεται να θωρακιστεί ενάντια στη μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό και τον παρωπιδισμό, ενάντια στις δεισιδαιμονίες, τις προκαταλήψεις και τη συνωμοσιολογία. Αν το πετύχουμε αυτό, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κινδυνεύουμε πλέον ούτε από τον ισλαμικό ούτε από τον χριστιανικό φονταμενταλισμό.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:Οι ελάχιστες πληροφορίες που περιέχουν τα νεα βιβλία θρησκευτικών για διαφορετικές θρησκείες σαφώς δεν αποτελούν απειλή για τις αξίες μας, μάλλον αποτελούν ένα βήμα προς πιο ανοιχτά μυαλά. Η Ελλάδα δεν κινδυνεύει να διαβρωθεί ούτε από ένα βιβλίο με στοιχειώδεις αναφορές σε θρησκεύματα πλην της ορθοδοξίας, ούτε από την παρουσία μεταναστών και προσφύγων. Η Ελλάδα χρειάζεται να θωρακιστεί ενάντια στη μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό και τον παρωπιδισμό, ενάντια στις δεισιδαιμονίες, τις προκαταλήψεις και τη συνωμοσιολογία. Αν το πετύχουμε αυτό, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κινδυνεύουμε πλέον ούτε από τον ισλαμικό ούτε από τον χριστιανικό φονταμενταλισμό.

λες αλλα λογια για να αγαπιομαστε
και μπερδευεις πολλα θεματα ταυτοχρονα επισης

το θεμα ειναι το εξης :

πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

Οι μουσουλμάνο της Θράκης στη πλειοψηφία τους είναι Τούρκοι. Οι Πομάκοι και οι Ρομά είμαστε μειονότητα μέσα στη μειονότητα. Οι φίλοι σου προφανώς είναι Τούρκοι. Στην Θράκη λόγω λάθος πολιτικών το προξενείο αλωνιζει.Στα Δωδεκάνησα που δεν έγιναν τέτοια λάθη γιατί το 99% των εκεί μουσουλμάνων έχουν Ελληνική εθνική συνήδειση;
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:αντι,
Δεν επικοινωνεις
παρα μιλας μονος σου
να το κοιταξεις αυτο

Anti έγραψε: Να σε προσγειώσω λίγο και να σου πώ ότι υπάρχουν μουσουλμάνοι στην Ελλάδα και μάλιστα δεν μιλώ για μετανάστες αλλά για γηγενείς Έλληνες μουσουλμάνους σε Θράκη και Δωδεκάννησα.
αν σου πω οτι εχω φιλους μουσουλμανους απο ξανθη/κομοτηνη που νιωθουν τουρκοι τι θα πεις?


το θεμα μου ειναι για την διαβρωση των ευρωπαικων αξιων και πολιτισμου


[youtube]QHFj8o2DGKQ[/youtube]
Απάντησα αμέσως πιο πάνω.Ρωτησες αν πρέπει να θωρακιστει η Ελλάδα απέναντι στο Ισλάμ και εγώ σε ρώτησα ποιο ισλάμ εννοεις πρέπει να το ξεκαθαρίσεις αυτό.Αν στο μυαλό σου μουσουλμάνος=Τουρκος σε ενημερωνω ότι υπάρχουν χιλιάδες Ελληνες μουσουλμάνοι στη Θράκη (70% των μουσουλμάνων νιώθουν Τούρκοι, 30% Ελληνες) και στα Δωδεκάνησα (σχεδόν όλοι τους έχουν Ελληνική συνήδειση).Επιπλέον ένας Τούρκος μπορεί να είναι και χριστιανός (όσοι προσηλυτίστηκαν από ιεραποστόλους τα τελευταία χρόνια),άθρησκος κτλ.
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
AoratiMelani έγραψε:Οι ελάχιστες πληροφορίες που περιέχουν τα νεα βιβλία θρησκευτικών για διαφορετικές θρησκείες σαφώς δεν αποτελούν απειλή για τις αξίες μας, μάλλον αποτελούν ένα βήμα προς πιο ανοιχτά μυαλά. Η Ελλάδα δεν κινδυνεύει να διαβρωθεί ούτε από ένα βιβλίο με στοιχειώδεις αναφορές σε θρησκεύματα πλην της ορθοδοξίας, ούτε από την παρουσία μεταναστών και προσφύγων. Η Ελλάδα χρειάζεται να θωρακιστεί ενάντια στη μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό και τον παρωπιδισμό, ενάντια στις δεισιδαιμονίες, τις προκαταλήψεις και τη συνωμοσιολογία. Αν το πετύχουμε αυτό, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κινδυνεύουμε πλέον ούτε από τον ισλαμικό ούτε από τον χριστιανικό φονταμενταλισμό.

λες αλλα λογια για να αγαπιομαστε
και μπερδευεις πολλα θεματα ταυτοχρονα επισης

το θεμα ειναι το εξης :

πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Ποιός σου είπε ότι το Ισλάμ είναι βάρβαρη θρησκεία; Τα δελτία ειδήσεων;
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
το θεμα ειναι το εξης :

πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Ποιός σου είπε ότι το Ισλάμ είναι βάρβαρη θρησκεία; Τα δελτία ειδήσεων;
εσυ οχι?
θα ηθελες να ζησεις σε ενα μερος οπου ισχυει ο ισλαμικος νομος?
θα προτεινες να τον εφαρμοσουμε και εμεις εδω?
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
το θεμα ειναι το εξης :

πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Ποιός σου είπε ότι το Ισλάμ είναι βάρβαρη θρησκεία; Τα δελτία ειδήσεων;
εσυ οχι?
θα ηθελες να ζησεις σε ενα μερος οπου ισχυει ο ισλαμικος νομος?
θα προτεινες να τον εφαρμοσουμε και εμεις εδω?
Ζω ήδη σε μέρος που ισχύει ο ισλαμικός νόμος(Σαρία). Στη δυτική Θράκη εφαρμόζεται η Σαρία.
Οι περισσοτεροι όταν ακούνε Σαρία φαντάζονται σημεία και τέρατα. Δεν είναι όμως έτσι. Σαν Ελληνας Πομακος μουσουλμάνος βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά όπως στην περίπτωση της Θράκης δεν φέρνει ούτε ακρότητες,ούτε τίποτα κακό.Αλλωστε η εφαρμογή της Σαρίας στη Θράκη σε ένα έδαφος της ΕΕ δείχνει ότι η Σαρία στη σωστή της εφαρμογή δεν έρχεται σε σύγκρουση με τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Αυτό που χαρακτηρίζεις "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" είναι η μετάθεση του θέματος σε βάση που εγώ θεωρώ σωστή.

Εσύ θεωρείς δεδομένο ότι υπάρχει ένα πράγμα που λέγεται "δυτικός πολιτισμός" και είναι "δικός μας" χωρίς καν να προσδιορίζεις ποιοι είμαστε "εμείς" και ότι το Ισλάμ είναι μια "βάρβαρη θρησκεία", και θέλεις να ασχοληθούμε με αυτό ξεκομμένα και ασύνδετα με άλλα κοινωνικά θέματα. Εγώ θεωρώ ότι αυτά είναι προκατειλημμένες γενικεύσεις και υπεραπλουστεύσεις και δε θέλω να συζητήσω σε αυτή τη βάση διότι τη θεωρώ παραπλανητική.

Αφού επιμένεις, όμως, κι επειδή δεν ελπίζω να σε πείσω να αλλάξεις βάση συζήτησης, ιδού η απάντησή μου:
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
το θεμα ειναι το εξης :

πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Ποιός σου είπε ότι το Ισλάμ είναι βάρβαρη θρησκεία; Τα δελτία ειδήσεων;
εσυ οχι?
θα ηθελες να ζησεις σε ενα μερος οπου ισχυει ο ισλαμικος νομος?
θα προτεινες να τον εφαρμοσουμε και εμεις εδω?
Επιπλέον οι μουσουλμάνοι μετανάστες και πρόσφυγες δεν έχουν δικαίωμα να ξεσηκωθούν και να απαιτήσουν Σαρία σε ένα κράτος που τους φιλοξενεί.Το δικαίωμα αυτό ανήκει μόνο σε γηγενείς Μουσουλμάνους.Τέλος οι μουσουλμάνοι γηγενείς εφόσον θέλουν Σαρία και εφόσον ζούνε σε χώρα με πλειοψηφία πλυθησμού μη μουσουλμάνους οφείλουν να σέβονται τους νόμους της χώρας αυτής ακόμα κι αν δεν Σαρία.Κάτι σχετικό λέει και ο Αχμάντ Ελντίν επ αφορμής περιφοράς επιταφίου σε Πομακικο χωριό στον νομό Ξάνθης.Με τον Αχμάντ Ελντιν με τον οποίο σε πολλά μπορεί να διαφωνώ αλλά σε αυτό συμφωνώ.Λέει λοιπόν
Ο Σταύρος Θεοδωράκης περιγράφει ένα «επικίνδυνο» περιστατικό που συνέβη σε Μουσουλμανικό χωριό της Ξάνθης (Εχίνος) το Πάσχα των Χριστιανών. Συγκεκριμένα, είπε στην εκπομπή «ενικός» του Νίκου Χατζηνικολάου:


Μαζεύτηκαν απόστρατοι από τις γύρω περιοχές, έστειλε ο Καμμένος και μια μικρή δύναμη στρατιωτών και με μια μπάντα έκαναν για πρώτη φορά περιφορά του επιταφίου σε όλο το μουσουλμανικό χωριό. Προσπάθησε να ανάψει ένα σπίρτο σε μια πυριτιδαποθήκη. Αυτά τα πράγματα είναι επικίνδυνα
Να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:
◾Πρώτον: Η Ελλάδα θεωρείται Χριστιανική χώρα, συνεπώς η περιφορά του επιταφίου σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί πρόκληση. Σε Χριστιανικές χώρες οι Μουσουλμάνοι, ακόμα και αν είναι γέννημα θρέμμα της χώρας αυτής (Έλληνες Μουσουλμάνοι), ΔΕΝ μπορούν να εκφράσουν κανένα είδος διαμαρτυρίας η να αισθανθούν αδικία (από το Χριστιανικό θεολογικό στοιχείο), διότι σαν Χριστιανική χωρά εξυπακούεται ότι θα τηρούνται οι θρησκευτικές παραδόσεις που ορίζονται από την θρησκεία του κράτους.
◾Δεύτερον: Αυτό που παρατήρησα και δεν μου άρεσε καθόλου από τον Θεοδωράκη, είναι ότι προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το θρησκευτικό συναίσθημα των Μουσουλμάνων για λογαριασμό πολιτικών σκοπιμοτήτων. Κανένας από το Μουσουλμανικό χωριό δεν εξέφρασε καμία διαμαρτυρία (και ούτε υπήρχε λόγος όπως προανέφερα). Με την τοποθέτηση του όμως «ανοίγεται η όρεξη» σε «ορισμένους» να κάνουν όνειρα για χάος στην περιοχή. Ποιος λοιπόν είναι αυτός που προσπαθεί να ρίξει σπίρτο σε πυριτιδαποθήκη;
◾Τρίτον και τελευταίο, θερμή παράκληση προς τον Σταύρο Θεοδωράκη: Άσε τους μουσουλμάνους στην ησυχία τους και μην εκμεταλλεύεσαι τα θρησκευτικά τους συναισθήματα για να εξυπηρετήσεις τα πολιτικά σου συμφέροντα. Αυτά είναι επικίνδυνα.
https://ahmadeldin.blog/2015/05/05/apan ... heodwrakh/
Δηλαδή οι μουσουλμάνοι έχουν υποχρέωση να σέβονται την κυρίαρχη θρησκεία της χώρας τους ακόμα κι αν δεν είναι ισλαμική.Άλλωστε σαν μουσουλμάνοι έχουμε πολλά κοινά με τους χριστιανούς θεωρούμε ότι τα ιερά βιβλία των χριστιανών είναι κι αυτά αποκαλύψεις και ο μουσουλμάνος μπορεί να προσευχηθεί σε εκκλησια αν χρειάζεται.Αυτός ο σεβασμός προς τους χριστιανούς συμπατριώτες και ομοεθνείς μας είναι δεδομένος.Άλλωστε είμαστε ευγνώμονες στο κράτος για την εφαρμογή της Σαρία και για την μισθοδοσία των μουφτειών Θράκης(μην ξεχνάμε πως οι Μουφτήδες στη Θράκη πληρώνονται από το Ελληνικό κράτος όπως και οι ορθόδοξοι κληρικοί).
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

Anti έγραψε: βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά

τι εννοεις "σωστα"
κατα το δοκουν?
και που κατ εσε εφαρμοζεται λαθος?

[quote="AoratiMelani"
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.[/quote]



δεκτο
πες μου σε παρακαλω
τι σου αρεσει/εγκρινεις/επικροτεις στο ισλαμ?
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε: βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά

τι εννοεις "σωστα"
κατα το δοκουν?
και που κατ εσε εφαρμοζεται λαθος?

[quote="AoratiMelani"
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.

Λάθος εφαρμόζεται στο Αφγανιστάν και δυστυχώς σε πολλές μουσουλμανικές χώρες από τις οποίες έρχονται οι μετανάστες/πρόσφυγες.Αυτό εννοώ.Γιατί τόσο μίσος για το Ισλάμ;Το έχεις μελετήσει;Είναι μια θρησκεία που διαθέτει πληθωρά θετικών στοιχείων που δυστυχώς αμαυρώνουν οι τρομοκράτες.
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε: βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά

τι εννοεις "σωστα"
κατα το δοκουν?
και που κατ εσε εφαρμοζεται λαθος?

[quote="AoratiMelani"
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.


δεκτο
πες μου σε παρακαλω
τι σου αρεσει/εγκρινεις/επικροτεις στο ισλαμ?
Λάθος εφαρμόζεται στο Αφγανιστάν και δυστυχώς σε πολλές μουσουλμανικές χώρες από τις οποίες έρχονται οι μετανάστες/πρόσφυγες.Αυτό εννοώ.Γιατί τόσο μίσος για το Ισλάμ;Το έχεις μελετήσει;Είναι μια θρησκεία που διαθέτει πληθωρά θετικών στοιχείων που δυστυχώς αμαυρώνουν οι τρομοκράτες.[/quote]


δε ρωτησα ΠΟΥ γινεται λαθος,αλλα ΤΙ γινεται λαθος
και εννοειται οτι γινεται μονο σε μουσουλμανικες χωρες και ΟΧΙ σε χωρες που ανηκουν στο ΔΥΤΙΚΟ πολιτισμο
επι της ουσιας δεν εδωσες καμια απαντηση,μονο φλυαρησες
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε: βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά

τι εννοεις "σωστα"
κατα το δοκουν?
και που κατ εσε εφαρμοζεται λαθος?

[quote="AoratiMelani"
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.


δεκτο
πες μου σε παρακαλω
τι σου αρεσει/εγκρινεις/επικροτεις στο ισλαμ?
Λάθος εφαρμόζεται στο Αφγανιστάν και δυστυχώς σε πολλές μουσουλμανικές χώρες από τις οποίες έρχονται οι μετανάστες/πρόσφυγες.Αυτό εννοώ.Γιατί τόσο μίσος για το Ισλάμ;Το έχεις μελετήσει;Είναι μια θρησκεία που διαθέτει πληθωρά θετικών στοιχείων που δυστυχώς αμαυρώνουν οι τρομοκράτες.

δε ρωτησα ΠΟΥ γινεται λαθος,αλλα ΤΙ γινεται λαθος
και εννοειται οτι γινεται μονο σε μουσουλμανικες χωρες και ΟΧΙ σε χωρες που ανηκουν στο ΔΥΤΙΚΟ πολιτισμο
επι της ουσιας δεν εδωσες καμια απαντηση,μονο φλυαρησες[/quote]
Γίνεται λάθος όταν δικάζουν φανατικοί και νομθετούν με βάση τις άρρωστες απόψεις τους κι όχι με βάση την Σαρία.Στην Ελλάδα η εφαρμογή της Σαρίας γίνεται σωστά και δεν έχουμε ακραίες καταστάσεις τύπου φονταμενταλιστικών ισλαμικών κρατών.Απάντησα ήδη.Γιατί μισείς το Ισλάμ;Το μελέτησες;Ξαναρωτώ...
Anti
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 11 Σεπ 2017 09:15
Όνομα Ιστότοπου: -

nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε:
nikoskAY έγραψε:
Anti έγραψε: βλέπω ότι η Σαρία όταν εφαρμόζεται σωστά

τι εννοεις "σωστα"
κατα το δοκουν?
και που κατ εσε εφαρμοζεται λαθος?

[quote="AoratiMelani"
nikoskAY έγραψε: πρεπει να θωρακισουμε τον δυτικο πολιτισμο μας απεναντι στη βαρβαρη θρησκεια του ισλαμ?
ναι ή οχι?
Όχι.


δεκτο
πες μου σε παρακαλω
τι σου αρεσει/εγκρινεις/επικροτεις στο ισλαμ?
Λάθος εφαρμόζεται στο Αφγανιστάν και δυστυχώς σε πολλές μουσουλμανικές χώρες από τις οποίες έρχονται οι μετανάστες/πρόσφυγες.Αυτό εννοώ.Γιατί τόσο μίσος για το Ισλάμ;Το έχεις μελετήσει;Είναι μια θρησκεία που διαθέτει πληθωρά θετικών στοιχείων που δυστυχώς αμαυρώνουν οι τρομοκράτες.

δε ρωτησα ΠΟΥ γινεται λαθος,αλλα ΤΙ γινεται λαθος
και εννοειται οτι γινεται μονο σε μουσουλμανικες χωρες και ΟΧΙ σε χωρες που ανηκουν στο ΔΥΤΙΚΟ πολιτισμο
επι της ουσιας δεν εδωσες καμια απαντηση,μονο φλυαρησες[/quote]


Η Σαρία δεν είναι βαρβαρη.Το Ισλάμ δεν είναι μια θρησκεία, που συνηγορεί υπέρ της κτηνωδίας. Αντίθετα, κάνει επίκληση για έλεος, επιείκεια, και ανεκτικότητα. Παρόλα αυτά, επιμένει στην επικράτηση νόμου και τάξης στην κοινωνία, για να περιφρουρήσει την ελευθερία, και τα δικαιώματα των μελών της, και να προστατέψει την ζωή, τις πεποιθήσεις, την περιουσία, και τις οικογένειες. Όταν το Ισλάμ επιβάλλει μια καθορισμένη τιμωρία για μια συγκεκριμένη αμαρτία, λαμβάνει υπ’ όψη δυο παράγοντες:

(α) Ο άνθρωπος δεν είναι αλάνθαστος, αλλά είναι συνεχώς εκτεθειμένος στον πειρασμό. Έτσι η πύλη της μετάνοιας είναι πάντα ανοιχτή για εκείνους, που μετανιώνουν για τις αμαρτίες τους και επιθυμούν να εξιλεωθούν.

(β) Κάθε μέλος της κοινωνίας δικαιούται να ζήσει με ασφάλεια και να νιώθει ότι η οικογένειά του, και η περιουσία του δεν εκτίθενται σε κανένα είδος κινδύνου. Έτσι, η αχρεία, και ή διεφθαρμένη συμπεριφορά των εγκληματιών, πρέπει ν’αντιμετωπίζεται ανάλογα, για να μη ζουν τα φιλειρηνικά μέλη της κοινωνίας σε κατάσταση φόβου.

Αν και το Ισλάμ έχει θεσπίσει νόμους για την τιμωρία των εγκληματιών, χρειάζεται να υπάρχουν πειστικές αποδείξεις της ενοχής του κατηγορούμενου πριν τον καταδικάσει, και δεν του επιβάλλεται η ποινή, αν υπάρχει κάποια αμφιβολία σχετικά με την ενοχή του. Επίσης, αν ένας ένοχος μετανιώσει ειλικρινά για την αμαρτία του, η ποινή μπορεί ν’ ανασταλεί,αν ο δικαστής πειστεί για την ειλικρίνεια της μεταμέλειας του κατηγορούμενου. Ο Προφήτης _ είπε:

«Αποφύγετε την επιβολή της ποινής στους Μουσουλμάνους, κατά το δυνατόν, και αν υπάρξει η μικρότερη αμφιβολία σχετικά με την ενοχή του κατηγορούμενου, ελευθερώστε τον. Είναι πολύ καλύτερο να σφάλλει ένας δικαστής στην άρση της ποινής, απ’ το να σφάλλει στην επιβολή της.»

Τέτοια αυθεντική Ρήση απ’ την Προφητική Παράδοση είναι η ουσία του ελέους και της ανεκτικότητας.

Η ποινή της μοιχείας στο Ισλάμ βασίζεται σε συγκεκριμένη προϋπόθεση, που την κάνει δύσκολη την επιβολή της. Η προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τέσσερις μάρτυρες της πράξης της μοιχείας, που πρέπει να ορκιστούν ότι είδαν την πράξη να διαπράττεται. Επομένως, οι δυο περιπτώσεις λιθοβολισμού, που συνέβησαν στην ιστορία του Ισλάμ, όταν αυτή η ποινή επιβλήθηκε ήταν το αποτέλεσμα ομολογίας των ενόχων, και όχι απόδειξης των μαρτύρων. Ο Προφήτης _ προσπάθησε επανειλημμένα να πείσει τους ενόχους ν’ αλλάξουν τις δηλώσεις τους, αλλά αρνήθηκαν και έτσι ο Προφήτης _ ήταν υποχρεωμένος να δώσει διαταγή να επιβληθεί η ποινή, παρά την βαθιά του θλίψη. Ποινή που δεν επαναλήφθηκε στην ιστορία του Ισλάμ λόγω της δυσκολίας της απόδειξης του εγκλήματος.

Το Ισλάμ δεν κόβει τα χέρια ανθρώπου, που πεινάει και κλέβει για να φάει αυτός και τα παιδιά του που πεινάνε. Το Ισλάμ τιμωρεί τον κλέφτη, που κλέβει τα χρήματα, ή τα αγαθά εργατικών ανθρώπων όχι για να χορτάσει την πείνα του, αλλά για να λάβει αδικαιολόγητα ό,τι δεν του ανήκει.

Αυτός ο κλέφτης σκορπά, το κακό σ’ όλη την κοινωνία, και δεν του αξίζει συμπόνια, ή έλεος από κανέναν, γιατί ο ίδιος δεν είχε έλεος, ή συμπόνια για τον κόσμο που λήστεψε. Μάλιστα, το θύμα ίσως και να ήταν τρομερής ανάγκης των χρημάτων, που του αφαιρέθηκαν, και κάθε κοινωνία έχει το δικαίωμα να ορίσει νόμους, που επιβάλλονται για να την προστατέψουν.

Όταν αυτή ποινή επιβλήθηκε στις Ισλαμικές κοινωνίες, το έγκλημα της κλοπής σύμβαινε τόσο σπάνια, που οι έμποροι άφηναν τα εμπορεύματα τους αφύλακτα, και οι άνθρωποι δεν κλείδωναν τις πόρτες των σπιτιών τους. Από την άλλη, η κλοπή ήταν διαδεδομένη, και αχαλίνωτη σε κοινωνίες, με επιεική ποινή ενάντια στην κλοπή, μ’ αποτέλεσμα η κλοπή να γίνει επικίνδυνο φαινόμενο σε πολλές κοινωνίες. (Al-Ghazali, Muhammad, One Hundred Questions about Islam Vol.2, σελ 41)

Προϋπόθεση για την επιβολή της ποινής κατά της κλοπής είναι η εξασφάλιση της κοινωνικής δικαιοσύνης, και η κατάργηση της φτώχειας, που θ’ απέτρεπε τον κόσμο απ’ το να καταφεύγει στην κλοπή.

Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Συνετός Χαλίφης Όμαρ Ίμπεν Αλ-Χαττάμπ, έπαυσε την ποινή κατά της κλοπής, στο έτος της πείνας, που μαστίγωνε τις Ισλαμικές περιφέρειες. Στην αρχή της θητείας του εν λόγω Χαλίφη, τότε που επιβαλλόταν η ποινή, ήταν τέτοια η συνέπεια, που ο οδοιπόρος απ’ την Μέκκα μέχρι τη Συρία δε φοβούνταν παρά μόνο τον Θεό και τους λύκους μήπως ριχτούν στο κοπάδι του, γιατί καθένας γνώριζε τι τον περιμένει αν παραβεί την τάξη.

Ποιο είναι προτιμότερο, μια νομοταγής κοινωνία, που ζει στην γαλήνη, χωρίς να φοβάται, ακόμα, κι αν λίγοι εγκληματίες τιμωρούνται, ή μια κοινωνία που ζει στον φόβο, ενώ οι φυλακές της συνωστίζονται από εγκληματίες; Σε ποιον πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα; Στον εγκληματία, ή στην ασφάλεια, και τη σταθερότητα της κοινωνίας»

Πηγή: Από το βιβλίο του Δρ. Μαχμούντ Χάμντυ Ζακζούκ «Ισλαμικές Αλήθειες», κεφ 6, σελίδα 75-78. Μεταφράστηκε από την ΝΙΝΑ Α. ΜΠΟΥΡΣΑΝ,
nikoskAY
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2017 21:25
Όνομα Ιστότοπου: -

Anti έγραψε:



Γίνεται λάθος όταν δικάζουν φανατικοί και νομθετούν με βάση τις άρρωστες απόψεις τους κι όχι με βάση την Σαρία.Στην Ελλάδα η εφαρμογή της Σαρίας γίνεται σωστά και δεν έχουμε ακραίες καταστάσεις τύπου φονταμενταλιστικών ισλαμικών κρατών.Απάντησα ήδη.Γιατί μισείς το Ισλάμ;Το μελέτησες;Ξαναρωτώ...

Σταματα να βαζεις σεντονια απο αλλους
δε προσφερεις τπτ στην συζητηση ετσι


Στην Ευρωπη σημερα γινονται αυτα

[youtube]ra45nX9JmW4[/youtube]


[youtube]ayl-9nxOaFo[/youtube]


και αλλα πολλα παρομοια

εγω θεωρω τετοιες συμπεριφορες δεν εχουν θεση στον Δυτικο πολιτισμο και αν θελουμε να συνεχισουμε να τον εχουμε
πρεπει να απαγορευσουμε τετοιες συμπεριφορες
Απάντηση