Ισλαμικός φονταμενταλισμός - taboo για την Ελλάδα

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Βρε σεις! Βαλθήκατε να με κάνετε να παρατήσω τις δουλειές μου και να ασχολούμαι μαζί σας; :D
Όχι τίποτα άλλο, έχω να διαβάσω και για τον Απελεύθερο. Που να σας προκάμω μωρέ;

@Αριστοτέλης
Αναφερόμασταν στον συγκεκριμένο άθεο της ιστοσελίδας που έβαλε ο vesid.

@Γιατρός
μην κρίνεις εξ ιδίων. Πολλοί κατάλαβαν και καταλαβαίνουν και θα καταλαβαίνουν. Δεν υπάρχει κανένα κενό νοήματος σε μια εμπειρική διδασκαλία. Κενά νοήματος μπορεί να υπάρχουν μόνο σε μια ιδεολογία.

@kapages
1)..μάλιστα. Οπότε είχα δίκαιο όταν έγραφα ότι ο άθεος προσπάθησε να πιαστεί από το 0,01% για να αυτοδικαιωθεί και έκανε ότι δεν έβλεπε το υπόλοιπο 99,99%.

2).. αυτό το "αποκλειστικά" πολύ διπλωματικό.. :D
Καμία ασάφεια και καμία αντιφατικότητα αν είσαι φυσιολογικός άνθρωπος. Ο Χριστός ξεκάθαρα τονίζει ότι όλος οι νόμος και οι προφήτες συμπεριλαμβάνονται στην φράση "αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν" και το αποδεικνύει με την σταυρική του θυσία και τη συγχώρεση που δίνει στους διώκτες του την ώρα που ξεψυχά επάνω στον σταυρό.
Αν βλέπεις αντίφαση και ασάφεια στα λόγια και στα έργα του Χριστού, τότε κάτι δεν πάει καλά (και δεν εννοώ ότι κάτι δεν πάει καλά στα λόγια και στα έργα..)

3)Τι ανόητη ερώτηση είναι αυτή; Εγώ θα κρίνω ποιος είναι ή δεν είναι πραγματικός Χριστιανός και ποιος αγαπά; Μήπως θα το κάνεις εσύ; Μπορεί ο yianis να είναι πιο κοντά στον Χριστό από όλους εμάς μαζί εδώ μέσα (και δεν το λέω καθόλου για πλάκα).

4)Να μην κολλάμε στην Γραφή αλλά μόνο τον Ακάθιστο Ύμνο δεν πόσταρες..
Όχι η εκκλησία δεν θέλει να περνά κανένα ηθικό μήνυμα. Όλα αυτά είναι μόνο στο μυαλό σου. Καμία σχέση.
Ηθικά μηνύματα περνάνε οι πολιτικοί και οι εισαγγελείς.
Στην εκκλησία μπορεί να "σωθεί" και ο χειρότερος εγκληματίας, μπορεί να γίνει Αγία και η πιο έκφυλη πόρνη (διάβασε για την Αγία Μαρία την Αιγυπτία). Είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

Στο Πάτερ Ημών, δεν υπάρχει ανταποδοτικότητα. Ακούς την προσευχή κάθε μέρα από το δημοτικό και δεν έχεις πάρει ακόμα χαμπάρι τι λέει. Αποκαλύπτεται το απόλυτο αυτεξούσιο. Ο καθένας καθορίζει με τη στάση του απέναντι στους συνανθρώπους του, τη στάση του ίδιου του Θεού απέναντί του. Ο άνθρωπος καθορίζει και ο Θεός κάνει υπακοή. (Και ύστερα φωνάζουν για το μάθημα των θρησκευτικών. Ποιο μάθημα μωρέ; Το καταργημένο;)

Στο "Βασιλεύ Ουράνιε" όταν λέει "ελθέ και σκήνωσον εν ημίν, και καθάρισον ημάς από πάσης κηλίδος", τι νομίζεις εννοεί;
"φτιάξε μας αντίσκοινο και βάλε τα τα ρούχα μας στο πλυντήριο"; Και δεν έχει σημασία το ποιος λέει την προσευχή. Δεν μπορεί να είσαι τόσο άσχετος..ειλικρινά απορώ.

Καμία γενικότητα και καμία θεωρία χωρίς πράξη. Αγάπη στα λόγια δεν υπάρχει. Όλοι οι Άγιοι έδωσαν όλα τους τα υπάρχοντα και την ίδια τους τη ζωή για τους συνανθρώπους τους. Δες την Βασιλειάδα που έφτιαξε ο Μέγας Βασίλειος. Διάβασε τους βίους των Αγίων και θα καταλάβεις πόσο λάθος είσαι σε αυτά που πιστεύεις.

5)Είπαμε. Τα άπειρα θρησκευτικά βιώματα που ακολουθούν τον ιστορικό άνθρωπο σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης επιβεβαιώνουν μια υπέρλογη πραγματικότητα που κάθε άνθρωπος μπορεί με διαφοροποιήσεις να καταλάβει, αλλά όχι να αφομοιώσει. Η πραγματικότητα αυτή επαναλαμβάνεται στην ιστορία και "ανταποκρίνεται" σε διαφορετικό βαθμό στις προσπάθειες του ανθρώπου, όταν επιθυμεί να την προσεγγίσει. Αυτό είναι ένα ιστορικό δεδομένο.


Ούτε εκτός νήματος είμαστε. Η δημοσίευσή σου αποδεικνύει πόσο λάθος μας κάνει να σκεφτόμαστε ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός μας.


@vesid
ε, αφού το λες εσύ, έτσι θα είναι.
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Κούρος έγραψε: Αν βλέπεις αντίφαση και ασάφεια στα λόγια και στα έργα του Χριστού, τότε κάτι δεν πάει καλά
Ξέχασες ένα "δεν" πριν το "βλέπεις".
http://www.skeptically.org/bible/id6.html
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

1) οχι μεγαλε, το οποτε παει ως εξης:
οποτε το επιχειρημα σου "οσοι δεν χχχ ειναι αθεοι", με χχχ = οτι λεει η Αγια Γραφη, ειναι ατοπο. Οποτε παραμενει αναπαντητο το αρχικο επιχειρημα που σε εκανε να πεις αυτη την ανοησια.
Το ερωτημα του αν υπαρχει θεος (0,01%) πρεπει να απαντηθει θετικα ωστε να εχει νοημα να αναζητησεις για τη πιστη ποια μορφη και ηθικη διδασκαλια συνεπαγεται (99,9%). Εσυ εμπλεξες το ενα με το αλλο προσπαθωντας να ταυτισεις αυτον που πιστευει στο θεο με αυτον που πιστευει σε αυτα που λεει η Αγια Γραφη στο συνολο της.
επισης, τα ποσοστα, δεν ειναι ποσοστα σημαντικοτητας, αλλα περιεχομενου στα ιερα βιβλια. Οποτε λες οτι σου κατεβει...

2) το αποκλειστικα το ειπες εσυ. Εμεις βλεπουμε αντιφασεις στο θεοπνευστο βιβλιαρακι σου. Ηθικες ή και ιστορικες.
Οι ηθικες ειναι αυταποδεικτες, αν κρινουμε απο την ιστορια και τα εγκληματα των χριστιανων στο ονομα του Θεου.
και φυσικα, το ιδιο το κειμενο περιεχει ηθικες αντιφασεις που θελουν "καθοδηγητες", οπως γρηγορα διαπιστωνει κανεις.

Εχουμε ομως και ιστορικες αντιφασεις, που δημιουργουν αμφιβολιες.
Για παραδειγμα, ολη σου τη πιστη τη βασιζεις σε λογια που δεν ξερεις καν αν τα ειπε ο Χριστος ή ενας Εβραιος που ηρθε να τον περιπαιξει;
Ο Ματθαιος εγραψε οτι ηταν λογια του Χριστου και οτι "Εν ταύταις ταις δυσίν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται."
http://www.imconstantias.org.cy/913.html

Ο Λουκας εγραψε οτι ηταν λογια του Εβραιου(παρμενα απο το δευτερονομιο και το λευιτικο) στα οποια ο Χριστος συμφωνησε, χωρις ομως να πει το παραπανω. Και χωρις καποιο χρονολογικο κενο στη συνομιλια, ακολουθησε μετα η παραβολη του Καλου Σαμαρειτη. Την οποια ξεχασε ο καυμενος ο Ματθαιος (θα ειχε παει για κατουρημα)...
http://www.imconstantias.org.cy/870.html

Μου παραθετεις λοιπον σαν γεγονος, ενα ψεμμα του Ματθαιου που εβαλε λογια στο στομα του χριστου. Εκτος και αν αμφισβητεις το Λουκα...

3) εσυ μας εκρινες οτι δεν βλεπουμε τι γινεται γυρω μας. Τωρα αρνεισαι να κρινεις ο ιδιος;

4) Οτι ναναι. Το οτι μπορει να σωθει ο ανηθικος, δεν αναιρει το ηθικο μηνυμα. Η παραπανω φραση περι αγαπης ειναι ενα ηθικο μηνυμα.
Αυτο που σου λεω, αλλα δεν καταλαβαινεις, ειναι οτι αυτο το μηνυμα που επελεξες δεν ειναι ξεκαθαρο ουτε κεντρικο.
Ειναι μια επιλογη, μεσα απο δεκαδες. Η εκκλησια δεν το εκανε κεντρικο επι χιλιαδες χρονια. Ο χριστος δεν το εκανε κεντρικο. Για παραδειγμα, "αγαπατε αλληλους" ειπε πριν την αναληψη στους μαθητες του, για να δινετε το παραδειγμα στους υπολοιπους (ωραιο παραδειγμα). Δεν μπορουσε να πει "ρε μαλακες, να αγαπατε αλληλους και να ειστε μονοιασμενοι, αλλα μη ξεχνατε, το βασικο μηνυμα ειναι "αγαπα πλησιον ως εαυτον, και τη παραβολη του Καλου Σαμαρειτη".
Στο Πιστευω δεν υπαρχει, σε κοινες προσευχες δεν υπαρχει. Η πλειοψηφια δεν το ακολουθει. Οι παπαδες εχουν χωριστει σε χιλια δογματα και μισουνται.
Κατα τα αλλα, θρησκεια της αγαπης, επειδη ετσι τον βολευε να απαντησει στον Εβραιο...

5) Η πανανρθωπινη ταση για πιστη σε ανωτερα οντα δεν αποδεικνυει την υπαρξη αυτων των οντων. Εφοσον ομως εσυ το νομιζεις αυτο, μικρη αξια εχει η πιστη σου στο Θεο. Βασιζεται σε "αποδειξη".

ΠΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ...
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

@vesid
Στο έχω ξαναπεί: να μην γινόμαστε αμερικανάκια και ευκολόπιστοι.
Επειδή κάποιος έφτιαξε στο διαδίκτυο μια ιστοσελίδα με "αντιφάσεις της βίβλου" δεν σημαίνει ότι υφίστανται αυτές οι αντιφάσεις.
Το έψαξες εσύ προσωπικά αν ισχύουν, ή απλά τον πίστεψες;
Για παράδειγμα ας ξεκινήσουμε με την 1η. Το έψαξες προσωπικά αν είναι όντως αντίφαση;
Off Topic
Έχει σημασία αυτό που σου ρωτώ, διότι το σημαντικό δεν είναι να ακούσεις ένα κήρυγμα (από έναν θρήσκο ή άθεο) και επειδή σου αρέσει, αμέσως να το υιοθετήσεις, αλλά να αποκτήσεις την κριτική ικανότητα να το ψάχνεις λίγο παραπέρα μόνος σου.
@kapages
1)Συγνώμη αλλά δεν μπορώ ούτε να προσποιηθώ ότι κατάλαβα κάτι από αυτά που γράφεις..

2)Ε, καλά εσύ μπορεί να βλέπεις τη συγχώρεση του Χριστού προς τους δημίους του σαν μια κορυφαία υποκριτική πράξη, ώστε να τον λυπηθούν και να τον κατεβάσουν από τον σταυρό.. Δεν μπορεί κανένας να κάνει κάτι γιαυτό, αν εσύ θέλεις να τα βλέπεις τα πράγματα έτσι.
Εγώ πάλι μέσα στα Ευαγγέλια, δεν βλέπω καμία αντίφαση. Τα λόγια του Χριστού ότι όλος ο νόμος και οι προφήτες περιέχονται στις δύο αυτές εντολές "αγάπα τον Θεό με όλη σου την καρδιά και τον συνάνθρωπό σου όπως τον εαυτό σου" καταγράφονται και στον Ματθαίο, αλλά και στον Λουκά. Μπορεί ο νομικός του Λουκά να είχε ήδη ακούσει τον Ιησού να το λέει και να το επανέλαβε για τον παρακινήσει στην κουβέντα, διότι μετά του ζητεί να του εξηγήσει τι εννοεί με το "πλησίον" (και υποτίθεται θα ήταν ντροπιαστικό για έναν εβραίο νομικό να έχει απορίες σε κείμενα που μια ζωή μελετούσε και να μην καταλάβαινε το "πλησίον" αν όντως υπήρχε στην Γραφή). Αντίφαση θα υπήρχε αν την επίμαχη φράση ο Ιησούς την αποδεχόταν στον έναν και την απέρριπτε στον άλλον. Όμως ξεκάθαρα την αποδέχεται και στους δύο. Βλέπεις λοιπόν ότι η μισαλλοδοξία σου σε κάνει να βλέπεις αντιφάσεις εκεί που υπάρχουν συμφωνίες; Εγώ λοιπόν βλέπω συνέπεια λόγων και έργων και μάλιστα απορώ πως ένα κείμενο τόσο απλό, προσιτό και προφανές κάποιοι δυσκολεύονται να το δουν και να το καταλάβουν.
Σημεία των καιρών; ποιος ξέρει..


3)Δεν σε κρίνω εγώ, αλλά εσύ ο ίδιος εκθέτεις τον εαυτό σου. Από τη στιγμή που μια συμφωνία την παρουσιάζεις ως διαφωνία και αντίφαση, δεν χρειάζεσαι κριτική.


4)Όλα αυτά είναι μόνο στο μυαλό σου. Μπερδεύεις την ιδεολογία με τη θρησκεία. Η θρησκεία είναι κυρίως εμπειρική και λιγότερο ιδεολογική. Δεν έχει σημασία αν λες και ισχυρίζεσαι με όλη σου τη φωνή ότι είσαι χριστιανός, αν δεν προσπαθείς να μιμηθείς τον Χριστό. Γιαυτό σου έφερα τα παραδείγματα των αγίων. Για να δεις ότι το ζητούμενο είναι η συνέπεια λόγων και έργων και όχι τα λόγια (όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει με τα Ευαγγέλια). Αν υπάρχει κάποιος που μισεί, τότε σίγουρα δεν είναι χριστιανός, όσο μισεί.
Απλά τα πράγματα. Μην μπερδεύεσαι.


5)Για πολλοστή φορά: Η θρησκεία είναι ένα κυρίως εμπειρικό και λιγότερο ιδεολογικό πλαίσιο. Δεν είναι μόνο μια άποψη ή μια πίστη, αλλά μια ασκητική. Διαχρονικά λοιπόν, οι άνθρωποι μέσα από την ασκητική αυτή (όποια και αν ήταν) βιώνανε πράγματα. Αυτά τα βιώματα, διατηρούσαν ζωντανή την προσπάθεια προσέγγισης του Θεού, με διαφορετικό βαθμό έντασης, κατανόησης κλπ κάθε φορά. Η ιστορική ύπαρξη όλων αυτών, σε όλους τους πολιτισμούς, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το υπερβατικό υπάρχει.
Off Topic
Δεν θα αντέξω να το επαναλάβω για ακόμα μια φορά.
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Αρκεί να σου πω ότι όταν πριν αρκετά χρόνια διάβασα την καινή διαθήκη, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα ήταν το εξής: πάλι καλά που ο Ιησούς ήταν φανταστικό πρόσωπο, αφού αν ήταν πραγματικό θα έπασχε από βαριάς μορφής σχιζοφρένεια. Ενώ ήμουν άθεος για πολλά χρόνια πριν την διαβάσω, πραγματικά δεν περίμενα ότι θα συναντήσω τόσο μίσος και τόση βλακεία σε ένα ιερό κείμενο. Όταν πριν λίγα χρόνια έπεσε το κοράνι στα χέρια μου, κατάλαβα ότι μάλλον αυτός είναι ο κανόνας, αν και διάβασα μόνο αποσπάσματα (αρκετά όμως) από το τελευταίο.
nik_korosis
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 23 Απρ 2014 09:39
Όνομα Ιστότοπου: -

κουρε ωραια ολα αυτα αλλα το 5) ειναι mindblowing :D
επισης να υπενθυμισω οτι αθεοι υπηρχαν και στα παλια τα χρονια.
οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι εχουν αναγκη να πιστευουν σε κατι υπερβατικο δεν σημαινει οτι πρεπει να υπαρχει αυτο το κατι υπερβατικο.
οσο γα τα περι αγαπης, ηθικης κλπ. αυτη τη "θαλασσα αγαπης" μεσα στην οποια κολυμπα ο "πραγματικος" πιστος, μπορει να κολυμπησει και ο αθεος μια χαρα, χωρις τη "χαρη" κανενος θεου.
αμφισβητηση των παντων, αμφιβολια για τιποτα
ο σωστος αθεος ειναι ανορθολογιστης
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Για πολλοστή φορά: Η θρησκεία είναι ένα κυρίως εμπειρικό και λιγότερο ιδεολογικό πλαίσιο. Δεν είναι μόνο μια άποψη ή μια πίστη, αλλά μια ασκητική. Διαχρονικά λοιπόν, οι άνθρωποι μέσα από την ασκητική αυτή (όποια και αν ήταν) βιώνανε πράγματα. Αυτά τα βιώματα, διατηρούσαν ζωντανή την προσπάθεια προσέγγισης του Θεού, με διαφορετικό βαθμό έντασης, κατανόησης κλπ κάθε φορά. Η ιστορική ύπαρξη όλων αυτών, σε όλους τους πολιτισμούς, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το υπερβατικό υπάρχει.
Δεν θα αντέξω να το επαναλάβω για ακόμα μια φορά.
Κάνε την καρδιά σου πέτρα ρε συ Κούρε. Και εμείς εδώ αναγκαζόμαστε πολύ συχνά να λέμε τα ίδια και τα ίδια. Από κει και πέρα υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαν να ειπωθούν πάνω σ'αυτό που λες αλλά ελπίζω να κατανοείς ότι η συνέχιση της συζήτησης σ'αυτή την κατεύθυνση θα προκαλέσει (και δικαίως) την παρέμβαση των συντονιστών καθώς θα είναι πια τραγικά εκτός θέματος.
Κάπου υπάρχει ένα (ή και περισσότερα) νήμα με θέμα "Τι είναι θρησκεία". Κάνε αυτά που έχεις γράψει copy paste εκεί για να σχολιάσουμε.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

1) δε πειραζει. αν θες παρε το νημα απο την αρχη, και προσπαθησε να ξαναδιατυπωσεις την αποψη σου επι αυτου. Με την υποψια οτι εχεις πεσει σε λογικο σφαλμα. Αν δεν βρισκεις λαθος, οκ, αστο να παει...

2) Δεν ειπα οτι υπαρχει νοηματικη / ηθικη αντιφαση στο μηνυμα. Πρεπει να διαβαζεις καλυτερα αυτα που σου γραφουμε.
Το συγκεκριμενο μηνυμα ειναι ξεκαθαρο και μαλιστα θεωρω οτι ειναι το ωραιοτερο μηνυμα της Καινης Διαθηκης. Μπραβο σου που επιλεγεις αυτο.

Αντιφαση υπαρχει στην αποδοση της ιστοριας. Για μενα ειναι σημαντικη.
Και δεν νομιζω οτι παρεξηγω τιποτα. Λεω κατι πολυ απλο. Η Καινη Διαθηκη περιεχει μηνυματα, που αποδεδειγμενα, εχουν ερμηνευτει απο τους "αρμοδιους" με κακο τροπο. Ενω καλα μηνυματα σαν αυτο, εχουν αγνοηθει και αποσιωπηθει.

Λεω οτι μακαρι, το συγκεκριμενο μηνυμα να ειχε γινει το βασικο. Να ηταν στο Πιστευω, να ηταν στις καθημερινες προσευχες και γενικα να ηταν σε κειμενα πολυ διαδεδομενα, ωστε να μην χρειαζεται ενας πιστος να διαβασει τη Καινη Διαθηκη ή να περιμενει απο τον παπα να του το επισημανει.
Δεν ξερω αν εχεις σχεση με θεματα επικοινωνιας, αλλα ειναι πολυ σημαντικη η διαδοση ενος κεντρικου μηνυματος.

3) δεν εχει καμια σχεση αυτο που λες με αυτο που σου επεσημανα.

4) Ας υποθεσουμε οτι εχεις δικιο. Σε προβληματιζει το γεγονος οτι πολλοι χριστιανοι δεν ειναι "πραγματικοι"; Ενω βρισκονται συχνα σε υψηλες θεσεις της εκκλησιαστικης ιεραρχιας;
Επισης, αν εκρινες πχ την μουσουλμανικη θρησκεια. Και εβρισκες οτι το 95% των μουσουλμανων δεν εχουν καταλαβει το αληθινο νοημα. θα εκρινες τον μουσουλμανισμο σαν θρησκεια συμφωνα με το 5%, και θα αγνοουσες το 95%; Ή θα ασκουσες κριτικη και στο γεγονος της αποτυχιας της θρησκειας να επιτυχει τη διαδοση της ουσιας του μηνυματος;

5) Για αλλη μια φορα λοιπον, πιστευεις σε κατι που εχεις αποδειξει οτι υπαρχει. Αρα, γνωριζεις, δεν πιστευεις. Δεν εισαι πιστος, αλλα γνωστης του θεϊκου υπερβατικου. Εισαι ομως πιστος ως προς τη ποιοτητα και τη φυση του υπερβατικου.
Σωστα;
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε: 1) Ας υποθεσουμε οτι εχεις δικιο. Σε προβληματιζει το γεγονος οτι πολλοι χριστιανοι δεν ειναι "πραγματικοι"; Ενω βρισκονται συχνα σε υψηλες θεσεις της εκκλησιαστικης ιεραρχιας;
Επισης, αν εκρινες πχ την μουσουλμανικη θρησκεια. Και εβρισκες οτι το 95% των μουσουλμανων δεν εχουν καταλαβει το αληθινο νοημα. θα εκρινες τον μουσουλμανισμο σαν θρησκεια συμφωνα με το 5%, και θα αγνοουσες το 95%; Ή θα ασκουσες κριτικη και στο γεγονος της αποτυχιας της θρησκειας να επιτυχει τη διαδοση της ουσιας του μηνυματος;

2) Για αλλη μια φορα λοιπον, πιστευεις σε κατι που εχεις αποδειξει οτι υπαρχει. Αρα, γνωριζεις, δεν πιστευεις. Δεν εισαι πιστος, αλλα γνωστης του θεϊκου υπερβατικου. Εισαι ομως πιστος ως προς τη ποιοτητα και τη φυση του υπερβατικου.
Σωστα;
1) Όχι δεν με προβληματίζει. Το θεωρώ φυσιολογικό, όπως φυσιολογικό θεωρώ ένας άνθρωπος να μην είναι συνεχώς στην ίδια κατάσταση με την αγαπημένη του, ή ένας γονιός με το παιδί του, ή ένας φίλος με τον φίλο του. Είναι βασικό να καταλάβεις ότι όλοι και οι παπάδες και οι πιστοί είναι άνθρωποι, όπως και εσύ. Και οι άνθρωποι κάνουμε πολύ συχνά λάθη και η πίστη μας δεν είναι πάντα η ίδια. Οι υψηλές θέσεις σε ένα διοικητικό σώμα δεν έχουν να κάνουν με την αγιότητα. Ηθικιστικά μιλώντας, ίσως να έπρεπε ο προκαθήμενος να ήταν πραγματικά άγιος, όμως η κατάστασή του δεν επηρεάζει την πίστη των χριστιανών. Επηρεάζει όμως όπως φαίνεται, τη στάση των υπολοίπων. Ο χριστιανός έχει ως πρότυπο μόνο τον χριστό και τους αγίους που άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο προσπάθησαν να τον μιμηθούν. Ο άθεος (και το λέω από τη δική μου σκοπιά και τον τρόπο που λειτουργούσα εγώ) συχνά επικεντρώνεται μόνο στον ανάξιο παπά ή πιστό, παραβλέποντας την ουσία. Δηλαδή κρίνει τον Χριστό και τον χριστιανισμό, με βάση ανθρώπους που λειτουργούν μη χριστιανικά. Είναι παράλογο και άκρως αντιφατικό, αλλά συμβαίνει.

Οι λόγοι που εγώ απορρίπτω το Ισλάμ δεν είναι οι πιστοί του, ούτε καν οι τζιχαντιστές. Δεν με ενδιαφέρει σε μια θρησκεία αν οι πιστοί είναι πολλοί ή λίγοι, "μορφωμένοι", πλούσιοι κλπ.

2) Αν το είχα αποδείξει, θα σε έπειθα, όπως και όποιον τα διάβαζε. Δεν σε έπεισα όμως, οπότε δεν απέδειξα τίποτα.
Ξαναγυρνάμε λοιπόν στο αυτεξούσιο. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής εκτίμησης. Για εμένα είναι ξεκάθαρη η ύπαρξη του υπερβατικού μόνο και μόνο από τις ιστορικές αναφορές σε κάθε μήκος και πλάτος της γης. Αυτό είναι ένα κίνητρο.
Από κει και πέρα μπορεί κανείς να το ερευνήσει και αν το επιβεβαιώσει, τότε αυτό θα αποτελεί μια προσωπική πλέον γνώση. Δεν πείθει όμως κανέναν άλλο και έτσι πρέπει να γίνεται. Πολύ σωστά επισήμανες, ότι αυτή η γνώση γίνεται πλέον ένας δρόμος χωρίς επιστροφή. Δεν μπορείς πια να προσποιηθείς ότι δεν είδες, ή δεν γνώρισες. Ή μάλλον, μπορείς, αλλά σε ενοχλεί η συνείδησή σου.
Τότε, ή θα επιλέξεις να την χάσεις, ή να την κρατήσεις "μετανοώντας".
Με την πάροδο του χρόνου όλη αυτή η "γνώση" και τα πισωγυρίσματα μπορεί να αφομοιώνονται και το πράγμα να ξεκαθαρίζει ολοένα και περισσότερο. Είναι τελικά μια διαδικασία αυτογνωσίας ατελείωτη, αν έχεις βέβαια τον νου σου στραμμένο εκεί που πρέπει.

Όλοι μας είμαστε αναγκαστικά πιστοί ως προς την ποιότητα και την φύση του υπερβατικού. Διότι είναι υπερ-βατικό, δηλαδή κάτι το απρόσιτο σε εμάς. Ακόμα και αν το απορρίπτεις, απορρίπτεις κάτι που είναι ουσιαστικά άγνωστο, δηλαδή τελικά δεν ξέρεις τι απορρίπτεις.
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

1) Ειμαι πρωην πιστος, και τα περισσοτερα αγαπημενα μου προσωπα ειναι ακομα πιστοι. Συνεπως καταλαβαινω οτι ειναι ανθρωποι οπως εγω.

Για τη σημασια των παπαδων και των ιερωμενων εν γενει για τη πιστη των χριστιανων, σου επισυναπτω τα λογια του Αγιου Κοσμα του Αιτωλου.
http://iereas.com/gr_iereas_periierosynis.html

Εγω σαν αθεος κρινω τον χριστιανισμο εκ του αποτελεσματος που εχει στην συμπεριφορα των ανθρωπων. Προφανως δεν θα τον κρινω σαν οχημα αθανασιας και αιωνιας ζωης. Αφου ειμαι αθεος. Σαν οργανωση που προαγει την ηθικη θα τον κρινω, και τιποτα παραπανω.
Σαν οχημα αθανασιας, μεθεξης του θεικου υπερβατικου κλπ, δεν εχω καμια απολυτως γνωμη. Συνεπως ειναι περιττη μια τετοια συζητηση.

Αν ζουσες στον μεσαιωνα, στην Ισπανια, οπου η εκκλησια εμφαρμοζε την ιερα εξεταση, τι βαθμολογια θα εβαζες στο χριστιανισμο ως προς τη προωθηση της αγαπης προς τον πλησιον;
Με αυτη την λογικη σου ζητησα να κρινεις τον μουσουλμανισμο σαν απιστος, οπως και εγω με αυτη τη λογικη εκρινα τον χριστιανισμο σαν απιστος αλλα και σαν αθεος. Με τη λογικη του αποτελεσματος στη συμπεριφορα.
Μπορεις φυσικα να αρνηθεις να το κανεις, αλλα ...

η αυτοκριτικη δεν ειναι ενα απαραιτητο γνωρισμα για τη μετανοια και τη συγχωρεση;


2) Επεισες τον εαυτο σου, αυτο μετραει. Για σενα, εχει αποδειχθει οτι υπαρχει θεος, η αναζητηση αφορα το νοημα του.
Εχεις μαλιστα ηδη καταληξει σε διαφορα σημαντικα που τον αφορουν , οπως την αγαπη, την αγαθοσυνη κ.λπ. Η αυτογνωσια αφορα την συμβατοτητα του εαυτου σου με το θεϊκο μηνυμα και τη προσπαθεια βελτιωσης σου ωστε να ερθεις πιο κοντα.
Τελος, εφοσον οπως παραδεχεσαι, ειναι θεμα προσωπικης εκτιμησης, φανταζομαι οτι αποσυρεις την αναλογια της υπαρξης του θεου με την υπαρξη της Γης. Σωστα;


"Όλοι μας είμαστε αναγκαστικά πιστοί ως προς την ποιότητα και την φύση του υπερβατικού. Διότι είναι υπερ-βατικό, δηλαδή κάτι το απρόσιτο σε εμάς. Ακόμα και αν το απορρίπτεις, απορρίπτεις κάτι που είναι ουσιαστικά άγνωστο, δηλαδή τελικά δεν ξέρεις τι απορρίπτεις."

συμφωνουμε. Δεν ξερω τι απορριπτω, γιατι αν το ηξερα, δεν θα ηταν υπερβατικο και δεν θα το απερριπτα.

3) η ειλικρινης και συνειδητη εφαρμογη του μηνυματος της αγαπης και η πιστη οτι υπαρχει θεος της αγαπης, δεν ειναι τα δυο μοναδικα πραγματα που αρκουν για τη θεωση; τα υπολοιπα γιατι τα χρειαζεσαι; Σε τι εξυπηρετουν;
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

1)Ωραίος ο πατροκοσμάς! Έναν πατροκοσμά, έναν Κολοκοτρώνη και έναν Μακρυγιάννη χρειάζεται η Ελλάδα τώρα. Αυτοί μας φτάνουν και μας περισσεύουν.

Το κατάλαβα ότι θέλεις να επικεντρωθούμε στο αποτέλεσμα, γιαυτό σου ανέφερα τους Αγίους της εκκλησίας, ως παράδειγμα αυτών που έκαναν πράξη, που ενσάρκωσαν το αποτέλεσμα της διδασκαλίας του Χριστού. Δεν μίλησα για παράδεισο, αλλά για τη ζωή, τη μεταστροφή και το έργο τους.
Η κάθε ιερά εξέταση, δεν είναι παρά η προβολή του ανθρώπου πάνω στον Θεό της φαντασίας του. Είναι το αποτέλεσμα της ειδωλοποίησης του ίδιου του ανθρώπου. Γινόμαστε ιεροεξεταστές, επειδή ο εγωισμός μας μας δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι μόνον εμείς είμαστε κάτι πολύ σημαντικό, ισόθεοι, οπότε έχουμε το χρέος και την άδεια να κρίνουμε και να κατακρίνουμε τον οποιονδήποτε. Πρόκειται για πλήρη αντιστροφή της διδασκαλίας και του παραδείγματος του Χριστού. Είναι συνεπώς εκτός "χριστιανικής βαθμολογικής κλίμακας" οι πάσης φύσεως ιεροεξεταστές.

Ναι, πρώτα πρέπει να δούμε ποιοι είμαστε πραγματικά, διότι συνήθως νομίζουμε ότι είμαστε κάτι διαφορετικό από αυτό που είμαστε.
Σε αυτό βοηθούν πάρα πολύ οι δοκιμασίες της ζωής. Όταν είμαστε βολεμένοι, μας φαίνονται όλα εύκολα και υπερεκτιμούμε τον εαυτό μας. Με τις δοκιμασίες συνειδητοποιούμε ποιοι είμαστε. Τότε αρχίζει η αυτογνωσία, που φέρνει την αυτοκριτική, που θα φέρει την μετάνοια κλπ.

2)Όχι, δεν το αποσύρω, διότι η αναλογία είναι αναλογία και όχι ταυτολογία. Αν ήταν ταυτολογία θα το απέσυρα.
Στο επίπεδο του άμεσα αισθητού η γη υπάρχει αδιαμφισβήτητα. Δεν έχει νόημα η ύπαρξή της για κάποιον που βρίσκεται σε κώμα, ή σε όνειρο.
Σε ένα ανάλογο (αλλά όχι το ίδιο) επίπεδο, το ίδιο συμβαίνει με τον Θεό.

3)Σε προστατεύουν από την πλάνη και το βόλεμα, δηλαδή από τον εαυτό σου (πολύ συχνά νομίζουμε ότι γίναμε οι καλύτεροι άνθρωποι του κόσμου, μόνο και μόνο επειδή κάνουμε κηρύγματα, φιλανθρωπίες, ή διάβασαμε το ευαγγέλιο και άκουσαμε το κατηχητικό). Χρειάζεται μια ασκητική που μπορεί να σε φτάσει στα όρια, αλλά θα σου αποκαλύψει το ποιος πραγματικά είσαι.
Υπάρχει μια κλασσική (αντι) πολεμική ταινία, "Σιδηρούς Σταυρός". Στην τελευταία σκηνή, ο Ρώσος και ο Γερμανός ανταλλάσσουν τον εξής διάλογο πριν "μονομαχήσουν":
Ο Στράνσκυ δέχεται και λέει: «Τώρα θα σου δείξω πως πολεμάνε στην Πρωσία». Και ο Στάινερ του απαντάει: «και 'γω θα σου δείξω πού φυτρώνουν τα παράσημα». Ορμάνε και οι δυο μέσα στην μάχη.
csar
Δημοσιεύσεις: 1695
Εγγραφή: 23 Σεπ 2012 08:00
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Wien (Osterreich)

Κούρος έγραψε:Δεν εισαι το κεντρο του συμπαντος [...]
Πολύ ενδιαφέρον αυτό.

Όσοι πιστεύουν ότι
- ο Θεός έφτιαξε τον άνθρωπο,
- μόνον ο άνθρωπος από όλα τα ζωντανά πάει στον Παράδεισο,
- ο Θεός θυσίασε τον γιο/εαυτό του για τις αμαρτίες των ανθρώπων,
- όταν κάποιος προσεύχεται ο Θεός κάθεται και τον ακούει υπομονετικά,
- ο Θεός θα αλλάξει το μέλλον επειδή κάποιος του ζήτησε κάτι στην προσευχή του
- ο δημιουργός των δισεκατομμυρίων γαλαξιών με τα δισεκατομμύρια αστέρια ο καθένας, αυτός που έφτιαξε τα πάντα όλα ενδιαφέρεται για το αν ο Εσκιμώος Αλουτούκ αγαπά τον πλησίον του,
όλοι αυτοί δεν νομίζουν ότι είναι το κέντρο σύμπαντος.

Αντίθετα θεωρεί ότι είναι το κέντρο του σύμπαντος, κάποιος που δεν πιστεύει τίποτα από αυτά αλλά έχει την άποψη πως είναι υπαρκτό ό,τι αντιλαμβάνεται με τις αισθήσεις του και τα επιστημονικά όργανα.
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
nik_korosis
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 23 Απρ 2014 09:39
Όνομα Ιστότοπου: -

αυτη η ασκητικη δεν χρειαζεται να ειναι μεσα στα πλαισια της θρησκειας για να την ακολουθησει καποιος. την ασκητικη μπορει να την ακολουθησει μα χαρα και ενας αθεος.
αμφισβητηση των παντων, αμφιβολια για τιποτα
ο σωστος αθεος ειναι ανορθολογιστης
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Κούρος την 15 Απρ 2016 10:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

@csar
Στην χριστιανική οπτική, ο Θεός αναθέτει στον άνθρωπο την ευθύνη του κόσμου.
Ο άνθρωπος είναι κυρίαρχος -κατά παραχώρηση Θεού, όχι για να ιδιοποιηθεί και να εκμεταλλευτεί την πλάση, αλλά για να την συμπαρασύρει μαζί του με τη σωτηρία του. Δεν του ανήκει ο κόσμος διότι δεν είναι ιδιοκτησία του. Είναι "ιδιοκτησία" του Θεού. Αυτό είναι ξεκάθαρο στην Ορθοδοξία, σε αντίθεση με κάποιες Προτεσταντικές ομολογίες που έχουν μια χρησιμοθηρική οπτική.
Το να πιστεύει λοιπόν κάποιος ότι αυτός ο κόσμος δεν του ανήκει, αλλά ανήκει σε κάποιον άλλον και να πιστεύει επίσης ότι φέρει την ευθύνη του, μόνο εγωιστή και αλαζόνα δεν τον κάνει.
Αντίθετα, το να πιστεύει ότι υπάρχει μόνο οτιδήποτε βλέπει και πιάνει και τίποτα περισσότερο και επίσης ότι δεν θα δώσει σε κανέναν λογαριασμό για τις πράξεις του, μπορεί να τον κάνει και αλαζόνα και εγωιστή και φαντασμένο. Διότι πρέπει να είναι κανείς πολύ εγωιστής και φαντασμένος, αν πιστεύει ότι αλήθεια είναι αυτό που υπάρχει μόνο στο μυαλό του.


@nik
Φυσικά.
Αναφέρθηκα στην ασκητική στα πλαίσια της θρησκείας (νηστεία, αγρυπνία, προσευχή, υπακοή, κλπ, κλπ).
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Ο άνθρωπος είναι κυρίαρχος -κατά παραχώρηση Θεού, όχι για να ιδιοποιηθεί και να εκμεταλλευτεί την πλάση, αλλά για να την συμπαρασύρει μαζί του με τη σωτηρία του
Τι στην ευχή σημαίνει καν αυτή η φράση;
και επίσης ότι δεν θα δώσει σε κανέναν λογαριασμό για τις πράξεις του
Εκτός από τον νόμο, τους συνανθρώπους του, την δική του ηθική συνείδηση κλπ
Διότι πρέπει να είναι κανείς πολύ εγωιστής και φαντασμένος, αν πιστεύει ότι αλήθεια είναι αυτό που υπάρχει μόνο στο μυαλό του.
Ω της ειρωνείας, κάποιος που πιστεύει ότι υπάρχει κάτι μόνο και μόνο επειδή το "βιώνει" ο ίδιος (δηλαδή βασικά στο μυαλό του) κατηγορεί ανθρώπους που για να πιστέψουν κάτι πρέπει να το επιβεβαιώσουν και να το αποδέχονται και άλλα μυαλά,μάτια κλπ ότι...πιστεύουν σε πράγματα που υπάρχουν μόνο στο μυαλό τους. Βρε Κούρε,βρε Κούρε...
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
Τεμπελόσκυλο
Δημοσιεύσεις: 9866
Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
Τοποθεσία: Sun City
Επικοινωνία:

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Τι στην ευχή σημαίνει καν αυτή η φράση;
Ότι όταν πας στον παράδεισο ως καλός χριστιανός, θα πάρεις μαζί και τα κατοικίδιά σου, γλάστρες με λουλούδια, ένα μπιτόνι θάλασσα και τρία κουκουνάρια.
It is by will alone I set my mind in motion.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

μην ειρωνευσται να μηλατε απλα να καταλαβαινουμε και εμεις
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

Κούρος έγραψε:Ο άνθρωπος είναι κυρίαρχος -κατά παραχώρηση Θεού, όχι για να ιδιοποιηθεί και να εκμεταλλευτεί την πλάση, αλλά για να την συμπαρασύρει μαζί του με τη σωτηρία του
Είχες ρε θηρίο βίωμα τέτοιο που να οδηγεί στο συμπέρασμα ύπαρξης θεού και της από μέρους του παραχώρησης κυριαρχίας στους ανθρώπους προκειμένου να συμπαρασύρουν την πλάση στην σωτηρία? :)
Άβαταρ μέλους
Yianis
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: 09 Φεβ 2015 18:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Το παλιό υπουργείο παιδείας στην Μητροπόλεως, το οποίο τώρα ανακατασκευάζεται ως ξενοδοχείο, είναι ιδιοκτησία της εκκλησίας, ανάμεσα σε πάρα πολλά άλλα κτίρια στην Πλάκα.
Από τότε που ο βασικός ένοικος, το υπουργείο παιδείας δηλαδή, αποχώρησε, η εκκλησία προσπαθούσε να νοικιάσει το κτίριο στην υψηλότερη δυνατή τιμή.
Της πήρε κάποια χρόνια αλλά τελικά αναγκάστηκε να υποχωρήσει λίγο στις απαιτήσεις της και το κτίριο πήγε όλο σε έναν δικό της επιχειρηματία, δικό της γιατί νοικιάζει και άλλο ένα κτίριο της εκκλησίας ως ξενοδοχείο στην ακριβότερη οδό των Αθηνών και πάσης Ελλάδος και από ότι θυμάμαι μέσα στην πρώτη τριαντάρα των ακριβότερων εμπορικών δρόμων του planet earth…

Ο ξάδελφος μου, ο οποίος ήταν δεκαετίες ενοικιαστής της εκκλησίας στον συγκεκριμένο χώρο, έφτασε μέχρι τον αρχιεπίσκοπο προκειμένου να σώσει την επιχείρηση του και την οικογένεια του, η οποία εξαρτιόταν από αυτήν.
Το επιχείρημα του ήταν να μην εκδιωχθούν οι ενοικιαστές των μαγαζιών του ισογείου άλλα να ενοικιαστεί μόνο το υπόλοιπο άδειο κτίριο ώστε να μην καταστραφούν (καταστράφηκε τελικά) οικογένειες στον βωμό του εκκλησιαστικού επιχειρείν.

Όταν είπε λοιπόν στον αρχιεπίσκοπο ότι όλα είναι ιδιοκτησία του θεού παραχωρημένη στον άνθρωπο όχι για να την ιδιοποιηθεί και να την εκμεταλλευτεί, αλλά για να την συμπαρασύρει μαζί του με τη σωτηρία του μάντεψε Κούρε τι του είπε αυτό το αρχίδι ο ηγέτης του οργανωμένου εγκλήματος της εκκλησίας και ο πνευματικός αρχηγός όλων των ανεγκέφαλων προβάτων όπως εσύ και ο αδελφός Δημήτριος παραδείγματος χάριν;

ΥΓ-1
Όλη η ιστορία είναι 100% αλήθεια με εξαίρεση ότι ο εξάδελφος μου δεν χρησιμοποίησε την ίδια ακριβώς πρόταση αλλά μια άλλη πολύ παρόμοια…

ΥΓ-2
Όλη η περιουσία της εκκλησίας είναι προϊόν απάτης καθώς όλη ανεξαιρέτως έχει αποκτηθεί από δωρεές ανθρώπων οι οποίοι άφηναν τα πάντα στην εκκλησία προκειμένου να εξαγνιστούν και να πάνε στον παράδεισο.
Εάν ανοίξω κάποιο νήμα εδώ περί εκκλησιαστικής περιουσίας είμαι βέβαιος ότι θα καταλήξει εκεί που κατέληξε και το νήμα της βάπτισης, ότι δηλαδή καλώς βαπτίζονται τα νεογνά και αποκτούν έννομα θρήσκευμα.
Με λίγα λόγια θα μου πείτε ότι η εκκλησία δικαίως είναι ιδιοκτήτης του Λυκαβηττού παραδείγματος χάριν…

ΥΓ-3
Η Ένωση Αθέων είναι τελικά μια οργάνωση όπου τα μέλη πληρώνουν συνδρομή για να οργανώνει η γραμματεία διάφορες αστείες συζητήσεις όπως η τελευταία παραδείγματος χάριν, όπου ο καθηγητής νευρολόγος από την Αυστραλία παρουσίασε ένα κολλάζ ευφυολογημάτων άλλων ανθρώπων για την θρησκεία, τα οποία σχεδόν όλα έχουν ειπωθεί από εμάς εδώ στο forum, και στο τέλος μας είπε ότι ο λόγος που εγώ χτες το βράδυ στο εστιατόριο παρήγγειλα ψαρονέφρι και όχι σολομό ήταν επειδή η μάνα μου κάπνιζε Παλλάς αντί για Marlboro όταν ήταν έγκυος εμένα…
Και σκέφτομαι ότι μέρος των χρημάτων που έχω πληρώσει σαν μέλος της Ένωσης πήγαν για να οργανωθεί αυτή η συζήτηση… :facepalm:
Απάντηση