Ευτυχώς, εδώ και πολλά χρόνια - τα τελευταία 4/5 περίπου της ζωής μου, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για εμένα... Δεν έχω καμμία ανάγκη να αποδείξω την ανυπαρξία θεού, θείας και θείου δημιουργού, πνευμάτων δικαίων και αδίκων, τετελειωμένων και ανεξαντλήτων, ψυχών και ανά-κατά-διά-μετά-αντί-περί-αμφί-από-υπό-υπερφυσικών οντοτήτων.
Υπαρκτό και δεδομένο το αντιληπτό από την αίσθησι και την νόησι... Δοξασία; Ίσως. Αλλά δεν αισθάνομαι καμμία υποχρέωσι αποδείξεως. Αποκλειστικώς δική μου σκέψις και συνείδησις.
Υπάρχει Θεός;
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
η υπαρξη του Θεου δεν ειναι ερωτημα τυπου "υπαρχει μονοκερος στο Αλφα Σενταρι; Υπαρχει μπλε κυκνος;"
στο θεος αποδιδονται ιδιοτητες που αντιβαινουν στα συμπερασματα της επιστημονικης μεθοδου και σε πειραματα εργαστηριου.
Συνεπως, εφοσον ξερεις πχ οτι ο χρονος εχει τη κατευθυνση της εντροπιας ή οτι τιποτα δεν ταξιδευει γρηγοροτερα απο τη ταχυτητα του φωτος,
ξερεις οτι ειναι αδυνατον ενα ον να ειναι πανταχου παρων και να ξερει τα παντα για το παρον και το μελλον.
Αρα ειναι θεμα ορισμου του Θεου.
στο θεος αποδιδονται ιδιοτητες που αντιβαινουν στα συμπερασματα της επιστημονικης μεθοδου και σε πειραματα εργαστηριου.
Συνεπως, εφοσον ξερεις πχ οτι ο χρονος εχει τη κατευθυνση της εντροπιας ή οτι τιποτα δεν ταξιδευει γρηγοροτερα απο τη ταχυτητα του φωτος,
ξερεις οτι ειναι αδυνατον ενα ον να ειναι πανταχου παρων και να ξερει τα παντα για το παρον και το μελλον.
Αρα ειναι θεμα ορισμου του Θεου.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Πέρα από το ότι πολύ συχνά (ανάλογα με τον ορισμό) στον θεό αποδίδονται ιδιότητες που αντιβαίνουν στα συμπεράσματα της επιστημονικής μεθόδου όπως λέει ο kapages, πολύ συχνά αποδίδονται και ιδιότητες που αντιβαίνουν στους κανόνες της γλώσσας και στην λογική.
Πχ "Ο θεός υπήρχε ανέκαθεν και δημιούργησε τον κόσμο".
κόσμος = το σύνολο των υπάρξεων.
υπάρχει = ανήκει στο σύνολο των υπάρξεων = είναι μέρος του κόσμου.
δημιούργησε = συνέβαλε καθοριστικά στον μετασχηματισμό κάποιων υπάρξεων. Πχ δημιουργώ ένα άγαλμα = μετατρέπω ένα τετράγωνο κομμάτι μάρμαρο σε: κάτι που θυμίζει άνθρωπο + κομμάτια μαρμάρου και σκόνη). Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος κοιτώντας τον απο το ίδιο επίπεδο δεν είναι ο ίδιος σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Χθες σε αυτόν τον χώρο υπήρχε ένα τετράγωνο κομμάτι μάρμαρο και δεν υπήρχε κανένα άγαλμα. Σήμερα ισχύει το αντίστροφο.
Οπότε σύμφωνα με την γλώσσα η συγκεκριμένη πρόταση σημαίνει:
"Ένα μέρος του κόσμου α) υπήρχε ανέκαθεν και β) συνέβαλε καθοριστικά στον μετασχηματισμό όλων των υπάρξεων μιας χρονικής στιγμής στις υπάρξεις μιας άλλης χρονικής στιγμής ανάμεσα στις οποίες είναι και αυτό το μέρος του κόσμου"
Εδώ έχουμε ξεκάθαρη αντίφαση αφού σύμφωνα με το (α) ο θεός υπήρχε ανέκαθεν ενώ σύμφωνα με το (β) ο θεός δεν υπήρχε ανέκαθεν.
Αντιφατική είναι και μόνη της η πρόταση "δημιουργία του κόσμου" αφού η "δημιουργία" προϋποθέτει και υπάρξεις μετά και υπάρξεις πριν από αυτήν, άρα προϋποθέτει και κόσμο μετά και κόσμο πριν από αυτήν.
Αν τώρα κάποιος με την λέξη "δημιουργία" εννοεί την "ξαφνική εμφάνιση από το τίποτα" τότε πάλι υπάρχει ξεκάθαρη αντίφαση στην πρόταση, αφού έτσι πριν τον κόσμο δεν υπήρχε τίποτα άρα ούτε και κάποιο μέρος του άρα ούτε και ο θεός.
Πχ "Ο θεός υπήρχε ανέκαθεν και δημιούργησε τον κόσμο".
κόσμος = το σύνολο των υπάρξεων.
υπάρχει = ανήκει στο σύνολο των υπάρξεων = είναι μέρος του κόσμου.
δημιούργησε = συνέβαλε καθοριστικά στον μετασχηματισμό κάποιων υπάρξεων. Πχ δημιουργώ ένα άγαλμα = μετατρέπω ένα τετράγωνο κομμάτι μάρμαρο σε: κάτι που θυμίζει άνθρωπο + κομμάτια μαρμάρου και σκόνη). Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος κοιτώντας τον απο το ίδιο επίπεδο δεν είναι ο ίδιος σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Χθες σε αυτόν τον χώρο υπήρχε ένα τετράγωνο κομμάτι μάρμαρο και δεν υπήρχε κανένα άγαλμα. Σήμερα ισχύει το αντίστροφο.
Οπότε σύμφωνα με την γλώσσα η συγκεκριμένη πρόταση σημαίνει:
"Ένα μέρος του κόσμου α) υπήρχε ανέκαθεν και β) συνέβαλε καθοριστικά στον μετασχηματισμό όλων των υπάρξεων μιας χρονικής στιγμής στις υπάρξεις μιας άλλης χρονικής στιγμής ανάμεσα στις οποίες είναι και αυτό το μέρος του κόσμου"
Εδώ έχουμε ξεκάθαρη αντίφαση αφού σύμφωνα με το (α) ο θεός υπήρχε ανέκαθεν ενώ σύμφωνα με το (β) ο θεός δεν υπήρχε ανέκαθεν.
Αντιφατική είναι και μόνη της η πρόταση "δημιουργία του κόσμου" αφού η "δημιουργία" προϋποθέτει και υπάρξεις μετά και υπάρξεις πριν από αυτήν, άρα προϋποθέτει και κόσμο μετά και κόσμο πριν από αυτήν.
Αν τώρα κάποιος με την λέξη "δημιουργία" εννοεί την "ξαφνική εμφάνιση από το τίποτα" τότε πάλι υπάρχει ξεκάθαρη αντίφαση στην πρόταση, αφού έτσι πριν τον κόσμο δεν υπήρχε τίποτα άρα ούτε και κάποιο μέρος του άρα ούτε και ο θεός.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Συγχώνευσα εδώ τη φρέσκια έκδοση του ίδιου θέματος.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Είναι ωραία ερώτηση με απλή απαντιση(Όχι) χωρίς αυτό ναπει ότι δεν είμαστε δημιουργία κάποιου Άλου πολιτισμού που απλά έκανε εργαστηριακά πειράματα και δεν μιλάμε για τις 7 μέρες !!!Παντός για τον ο υπάρχον θεός στην Ελλάδα είναι θεός αγάπης φυσικά και όχι!!!
βλέπε Νώε ,Σόδομα Γόμορρα ,7 πληγές φαραώ κλπ κλπ κλπ και από το θέμα τις εκκλησιάς δεν είναι τυχαίο ότι δέντρο της γνώσης τις Εδέμ με το πέρασμα του χρόνου ονομάστηκε δέντρο τις γνώσης του κάλου και του κάκου!!!
( εξελίχτηκε για άλλη μια φορά η εκκλησία για να επιβίωση όπως από εβραϊκή έγινε χριστιανική) Και μιας και η βίβλος είναι αντιγραφές αντίγραφων από ανθρώπους έχουμε ένα παράδειγμα χαλασμένου τηλεφώνου δλδει αν στον πρώτο λες «ρεβιθιά με ρέγκα» να ακούς από τον τελευταίο «σολομό με χαβιάρι Φιλαδέλφεια» μια και έρχεται κιόλας και ποιο κοντά στα γούστα του!!!(εξελισεται)
βλέπε Νώε ,Σόδομα Γόμορρα ,7 πληγές φαραώ κλπ κλπ κλπ και από το θέμα τις εκκλησιάς δεν είναι τυχαίο ότι δέντρο της γνώσης τις Εδέμ με το πέρασμα του χρόνου ονομάστηκε δέντρο τις γνώσης του κάλου και του κάκου!!!
( εξελίχτηκε για άλλη μια φορά η εκκλησία για να επιβίωση όπως από εβραϊκή έγινε χριστιανική) Και μιας και η βίβλος είναι αντιγραφές αντίγραφων από ανθρώπους έχουμε ένα παράδειγμα χαλασμένου τηλεφώνου δλδει αν στον πρώτο λες «ρεβιθιά με ρέγκα» να ακούς από τον τελευταίο «σολομό με χαβιάρι Φιλαδέλφεια» μια και έρχεται κιόλας και ποιο κοντά στα γούστα του!!!(εξελισεται)
Δεν ξέρω ρε παιδιά εάν υπάρχει θεός…
Άλλα άμα υπάρχει θα πρέπει να είναι πολύ μαλάκας…
Μετά από 13.699.800.000 χρόνια σκέψη το καλύτερο που μπόρεσε και έκανε είναι ο homo βλακοsapiens.
Βάλε τώρα ότι τον έπλασε κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση για να δεις πόσο μαλάκας είναι ο τύπος.
Άλλα άμα υπάρχει θα πρέπει να είναι πολύ μαλάκας…
Μετά από 13.699.800.000 χρόνια σκέψη το καλύτερο που μπόρεσε και έκανε είναι ο homo βλακοsapiens.
Βάλε τώρα ότι τον έπλασε κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση για να δεις πόσο μαλάκας είναι ο τύπος.
το ανεκδοτο με τον μαλάκα το ξέρεις; το έχει πει σε μια εκπομπη στην υγεια μας ρε παιδια ο κωστας ο παπαδοπουλος το πρωτο μπουζουκι του μικη θεοδωράκη.Yianis έγραψε:Δεν ξέρω ρε παιδιά εάν υπάρχει θεός…
Άλλα άμα υπάρχει θα πρέπει να είναι πολύ μαλάκας…
Μετά από 13.699.800.000 χρόνια σκέψη το καλύτερο που μπόρεσε και έκανε είναι ο homo βλακοsapiens.
Βάλε τώρα ότι τον έπλασε κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση για να δεις πόσο μαλάκας είναι ο τύπος.