Ισλάμ

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
arcadius
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 05 Απρ 2011 05:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Ε ναι. Πχ αν αναλυσουμε τις αποψεις του φασιστα μητροπολιτη Πειραιως που ολοι βριζουμε, στην δικη του ιδανικη κοινωνια οι αθεοι θα ειμαστε πολιτες δευτερης κατηγοριας, δεν θα μπορουμε να κατεχουμε δημοσια αξιωματα, να διδασκουμε σε σχολεια, να εχουμε πληρη δικαιωματα, θα βρισκομαστε σε κοινωνικη απομονωση ως "αντιχριστοι", θα μπαινουμε στις φυλακες σαν τον παστιτσιο για 'βλασφημια' οποτε μιλουμε κριτικα για την θρησκεια, δεν θα προσλαμβανομαστε, δεν θα βρισκουμε δουλειες, αλλά προσέξτε : την ζωή μας για εγκατάλειψη της πιστης ΔΕΝ θα την αφαιρουσαν.

Ο Αλ Γιουνάνι είναι ένα σημαντικό βήμα φανατισμού χειρότερος από τον Πειραιώς (επικροτει το φονο του μουσουλμανου που εγκατελειψε την πιστη), αλλά επειδή τα λέει με μειλίχιο τόνο καθομαστε να τα ακούμε.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

arcadius έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:
arcadius έγραψε:...Για να το πούμε αλλιώς, ως απλός πολίτης προσπερνάς, αλλά αν ήσουν Ισλαμικός δικαστής σε μουσουλμανική χώρα θα μας καταδίκαζες όλους σε θάνατο.
Αν είχατε προκαλέσει δημοσίως και μου το είχαν καταγγείλει και φυσικά αν υπήρχαν αποδείξεις, ναι.
Ενδιαφέρον. Ούτως ή άλλως μπορείς να φανταστείς την απέχθειά μου γι'αυτό, αλλά έχω μια άλλη ερώτηση.

Αν το είχα πει σε ιδιωτική συζήτηση, ερωτώμενος από μουσουλμάνο για τη γνώμη μου;
Αν το είχες πει με ευγενικό τόνο σε 'μένα και χωρίς ειρωνίες, θα προσπαθούσα να σου απαντήσω ευγενικά. Αν μου το είχες πει με ειρωνεία, όχι δεν θα σε κατέδιδα μεν αλλά θα σε έφτυνα και θα αποχωρούσα από τη συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

aristotelis_1 έγραψε:...ολοι οσοι τωρα κραζουνε την θρησκεια σου κανανε μεγαλους αγωνες υπερ τον δικαιοματων να μπορει να υπαρχει τζαμι και να προσευχεσται...
Προσευχή σε ένα τζαμί χτισμένο με χρήματα αλλοθρήσκων και ελεγχόμενο από αλλοθρήσκους, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Απαγορεύεται ακόμα και η επίσκεψη σε ένα τέτοιο "τζαμί".
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

arcadius έγραψε:...Ισλαμ δεν ειναι αναγκαστικα τα ακραια που πρεσβευει ο συγκεκριμενος ομιλητης. Πχ μουσουλμανοι ειναι και στην Δυτικη Θρακη, ακουσες να σκοτωνουν οσους εγκαταλειπουν το Ισλαμ; Όχι βέβαια...
Πρώτων, έχω σπουδάσει στην Κομοτηνή.
Δεύτερον, οποιοσδήποτε μουσουλμάνος δεν συμφωνεί έστω και με ένα από τα διδάγματα της Σαρία και του Ισλάμ, απλούστατα ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΆΝΟΣ' είναι κάφιρ (άπιστος).
Τρίτον, δεν σκότωσα κανέναν ούτε θα σκότωνα, παρά μόνο αν βρισκόμουν σε αυτοάμυνα.
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:
vesid έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:
Ατίθασος Γιός έγραψε:
Σύμφωνα με την σαρία μου αξίζει ο θάνατος αν σου πω πως θεωρώ τον σαλαλὰχου πως τον λές προφήτη σας απλά κάποιον που χρησιμοποίησε όλα αυτά για να φανατίσει και ενώσει τον λαό του; (* )
Βεβαίως, αν πεις κάτι τέτοιο σε μία Ισλαμική χώρα με τη Σαρία σε ισχύ. Αν το πεις σε μένα, απλά θα διαφωνήσω και θα σε αγνοήσω.
Θα αγνοήσεις κάτι για το οποίο σύμφωνα με την σαρία αξίζει ο θάνατος; Δεν θα αγνοούσες μια δολοφονία ή έναν βιασμό όπως έχεις ήδη πει. Αυτό δείχνει ότι κατά βάθος διαφωνείς με την σαρία στο συγκεκριμένο σημείο.
Δεν διαφωνώ καθόλου. Συμφωνώ και επαυξάνω ΜΕ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ. Απλώς δεν μου αρέσει να είμαι καρφί.
Για τον βιαστή, τον δολοφόνο και γι΄αυτόν που θα αποκαλέσει μπροστά σου τον Μωάμεθ ξεκωλιάρη (για δεύτερη φορά) δεν έχεις πρόβλημα να γίνεις "καρφί". Για τους πρώτους δύο (και για πολλούς άλλους φυσικά) εγώ (όπως και η νομοθεσία του κράτους) το θεωρώ υποχρέωσή του κάθε πολίτη να γίνει "καρφί", επειδή κατά την γνώμη μου αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά εγκλήματα.

Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά διαφωνείς με την σαρία. Για να μιλήσω με την δική σου γλώσσα, είσαι ξεκάθαρα ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Όταν χαρακτηρίζουμε μια συγκεκριμένη πράξη ως μεγάλο έγκλημα (όταν λες ότι η τιμωρία που της αξίζει είναι ο θάνατος, υπονοείς ότι πρόκειται για τεράστιο έγκλημα) δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να καταδώσουμε τον εγκληματία και σίγουρα δεν αποκαλούμε αυτόν που θα τον καταδώσει "καρφί" (με την αρνητική έννοια της λέξης, όπως δηλαδή την χρησιμοποιείς εσύ).
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

ποια ειναι η τιμωρια για εναν αιρετικο
Αυτό το προσπέρασες, γιατί ?
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

Τεμπελόσκυλο έγραψε:
stratos έγραψε:Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί δεν φεύγεις από την Ελλάδα . Γιατί δεν πας σε ένα κράτος ισλαμικό ?
Ali al-Yunani έγραψε:Βρίσκομαι πλέον σε μουσουλμανική χώρα.
Off Topic
Να διαβάζουμε και λίγο τα προηγούμενα ποστ, ε;
Ali al-Yunani έγραψε:μένω στην Αλβανία


Είδες που είχα δίκιο :-) Πετάχτηκε μέχρι την Αλβανία , που είναι χειρότεροι κι από μας (με την καλή έννοια) , και αυτό το λέει μετάβαση σε ισλαμικό κράτος ...

Οι μισοί από τους Αλβανούς που έχω γνωρίσει , το ερώτημα για την πίστη τους το απαντάνε κάπως έτσι " άντε ρε , αυτά είναι παραμύθια , δεν πιστεύω πουθενά".
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

stratos έγραψε:
Τεμπελόσκυλο έγραψε:
stratos έγραψε:Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί δεν φεύγεις από την Ελλάδα . Γιατί δεν πας σε ένα κράτος ισλαμικό ?
Ali al-Yunani έγραψε:Βρίσκομαι πλέον σε μουσουλμανική χώρα.
Off Topic
Να διαβάζουμε και λίγο τα προηγούμενα ποστ, ε;
Ali al-Yunani έγραψε:μένω στην Αλβανία


Είδες που είχα δίκιο :-) Πετάχτηκε μέχρι την Αλβανία , που είναι χειρότεροι κι από μας (με την καλή έννοια) , και αυτό το λέει μετάβαση σε ισλαμικό κράτος ...

Οι μισοί από τους Αλβανούς που έχω γνωρίσει , το ερώτημα για την πίστη τους το απαντάνε κάπως έτσι " άντε ρε , αυτά είναι παραμύθια , δεν πιστεύω πουθενά".
Δεν μίλησα για "Ισλαμικό κράτος" (δηλαδή κυβερνούμενο από τη Σαρία).
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

vesid έγραψε:..Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά διαφωνείς με την σαρία. Για να μιλήσω με την δική σου γλώσσα, είσαι ξεκάθαρα ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ....
Αυτός που αλλάζει θρησκεία, αν το κρατήσει για τον εαυτό του, κάνει κακό μόνο στον εαυτό του. Από την άλλη ένας βλάσφημος, με συζήτηση και κουβέντα με καλό τρόπο, ενδέχεται ίσως και να διορθωθεί. Είναι απλό.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

svoin έγραψε:
ποια ειναι η τιμωρια για εναν αιρετικο
Αυτό το προσπέρασες, γιατί ?
Δεν γνωρίζω, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω.
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:
vesid έγραψε:..Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά διαφωνείς με την σαρία. Για να μιλήσω με την δική σου γλώσσα, είσαι ξεκάθαρα ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ....
Αυτός που αλλάζει θρησκεία, αν το κρατήσει για τον εαυτό του, κάνει κακό μόνο στον εαυτό του. Από την άλλη ένας βλάσφημος, με συζήτηση και κουβέντα με καλό τρόπο, ενδέχεται ίσως και να διορθωθεί. Είναι απλό.
Αποφάσισε, η σωστή αντιμετώπιση του βλάσφημου είναι ο θάνατος, ο διάλογος, ή ο θάνατος μετά από διάλογο. Η σαρία λέει ξεκάθαρα το πρώτο για την βλασφημία γενικά, ενώ εσύ μέχρι τώρα έχεις πει το δεύτερο για το "ο Μωάμεθ ήταν ψευδοπροφήτης" και το τρίτο για το "ο Μωάμεθ ήταν ξεκωλιάρης".
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

vesid έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:
vesid έγραψε:..Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά διαφωνείς με την σαρία. Για να μιλήσω με την δική σου γλώσσα, είσαι ξεκάθαρα ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ....
Αυτός που αλλάζει θρησκεία, αν το κρατήσει για τον εαυτό του, κάνει κακό μόνο στον εαυτό του. Από την άλλη ένας βλάσφημος, με συζήτηση και κουβέντα με καλό τρόπο, ενδέχεται ίσως και να διορθωθεί. Είναι απλό.
Αποφάσισε, η σωστή αντιμετώπιση του βλάσφημου είναι ο θάνατος, ο διάλογος, ή ο θάνατος μετά από διάλογο. Η σαρία λέει ξεκάθαρα το πρώτο για την βλασφημία γενικά, ενώ εσύ μέχρι τώρα έχεις πει το δεύτερο για το "ο Μωάμεθ ήταν ψευδοπροφήτης" και το τρίτο για το "ο Μωάμεθ ήταν ξεκωλιάρης".
Μόνο που είπα επίσης ότι εγώ δεν είμαι δικαστής ώστε να δικάσω κάποιον.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Ατίθασος Γιός έγραψε:...1. Το κοράνι είναι διάφορες απόψεις για την ζωή και τις ηθικές αξίες που απλά ίσχυαν σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή για συγκεκριμένη χρονική περίοδο και από όπου μπορείς να διαλέξεις κάποιες πιο εύηχες για να το υποστηρίξεις όπως και με τα υποτίθεται ιερά βιβλία των άλλων θρησκειών; (* )
ή
ένα σύνολο κανόνων που πρέπει να τους πάρουν οι άνθρωποι τοις μετρητοίς και δεν επιδέχεται ερμηνείες και παρερμηνείες αφού διατυπώνεται ξεκάθαρα στο βιβλίο τι υπερισχύει σε περιπτώσεις αντιφάσεων και αυτό είναι πάντα οι μεταγενέστεροι πιο βίαιοι και λιγότερο ανεκτικοί κανόνες του; (* )
Όποιος λοιπόν θέλει να ερμηνεύσει το Ιερό Κοράνι, πρέπει να βλέπει (και να ζει στη ζωή του) τη Σούννα του Προφήτη. Ασφαλώς δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να ερμηνεύσει το Κοράνι αλλά για να το ερμηνεύσει κάποιος, πρέπει να έχει κάποια προσόντα / προϋποθέσεις γνώσης, όπως:
α) Ιλμου’λ-λούγατ (γνώση της γλώσσας (της αραβικής)),
β) ναχβ (γραμματική (της αραβικής γλώσσας)),
γ) σαρφ (το σχήμα που παίρνουν τα γράμματα, όταν γράφεται η κάθε λέξη),
δ) ιστικάκ (προέλευση των σύνθετων λέξεων),
ε) ιλμου’λ-μάαν (γνώση του νοήματος της κάθε λέξης σε διαφορετικές περιπτώσεις),
στ) ιλμου’λ-μπεγιάν (παρωμοιώσεις, μεταφικές έννοιες),
ζ) ιλμου’λ-Κιράατ (γνώση του να απαγγέλει το Ιερό Κοράνι σωστά),
η) ιλμου’λ-Ούσουλ ουλ-φικχ (γνώση της ρίζας του νόμου),
θ) θα πρέπει να έχει γνώση της Σούννα (Παράδοσης) και των αχαντίθ (λόγων) του Προφήτη,
ι) θα πρέπει να έχει τη γνώση του ασμπάμπου’ν-νουζούλ (δηλαδή τη γνώση του πότε αποκαλύφτηκε ένα εδάφιο, το γιατί αποκαλύφτηκε, το ποιες ήταν οι συνθήκες όταν το κάθε εδάφιο αποκαλύφτηκε κ.τ.λ.) και φυσικά θα πρέπει ο κάθε ερμηνευτής να έχει κάποια χαρακτηριστικά όπως α) ιμάν (πίστη), β) τάκουα (ευσέβεια), γ) ιχλάς (ειλικρίνεια), δ) αυτοσεβασμό και αυτοκριτική κ.τ.λ αλλά το πιο βασικό είναι ότι η πρώτη βάση στην οποία πρέπει να βασίζεται κάθε μουσουλμάνος είτε είναι ερμηνευτής του Κορανίου είτε όχι, το ξαναλέω ότι είναι η Σούννα (Παράδοση) ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΟΥΧΑΜΜΕΝΤ (σαλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), όπου ο ίδιος του ερμήνευσε στην πράξη το Κοράνι.


Κανένας μουσουλμάνος λοιπόν δεν έχει το δικαίωμα να ερμηνεύσει το Κοράνι με βάση τη δική του προσωπική γνώμη.

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “
Αν κάποιος ερμηνεύει το Βιβλίο του ΑΛΛΑΧ υπό το βάρος της προσωπικής του γνώμης, τότε ακόμα και αν έχει δίκειο, είναι λανθασμένος” (Abu Dawood, 3653;).

Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) ανέφερε για κάποιον που ερμήνευσε ένα Κορανικό εδάφιο με βάση την προσωπική του γνώμη: “
Αυτός που έχει γνώση, να αναφερθεί για το θέμα που γνωρίζει και αυτός που δεν έχει γνώση, να πει απλά: {ο ΑΛΛΑΧ γνωρίζει καλύτερα}. Αυτό αντικατοπτρίζει την κατανόηση που έχει ένας όταν δεν ξέρει” (Sahih Muslim, 5012;).
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Όταν αποφασίζεις να καταδώσεις ή όχι κάποιον, την στιγμή που γνωρίζεις ποιά ποινή θα του επιβληθεί αν το δικαστήριο πιστέψει την μαρτυρία σου, ουσιαστικά αποφασίζεις για το αν θα τιμωρηθεί ή όχι. Δηλ. γίνεσαι δικαστής είτε το θέλεις είτε όχι.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

vesid έγραψε:Όταν αποφασίζεις να καταδώσεις ή όχι κάποιον, την στιγμή που γνωρίζεις ποιά ποινή θα του επιβληθεί αν το δικαστήριο πιστέψει την μαρτυρία σου, ουσιαστικά αποφασίζεις για το αν θα τιμωρηθεί ή όχι. Δηλ. γίνεσαι δικαστής είτε το θέλεις είτε όχι.
Ο νόμος αποφασίζει, όχι εγώ. Είπα, αρχικά δεν θα κατέδιδα αλλά θα συμβούλευα..
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

ΟΚ, κατάλαβα. Απ το ένα αφτί μπαίνουν, απ το άλλο βγαίνουν.
Άβαταρ μέλους
HELLADISTAN
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: 14 Οκτ 2012 10:55
Όνομα Ιστότοπου: atheismingreece.tumblr.com
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Ali al-Yunani έγραψε:
vesid έγραψε:Όταν αποφασίζεις να καταδώσεις ή όχι κάποιον, την στιγμή που γνωρίζεις ποιά ποινή θα του επιβληθεί αν το δικαστήριο πιστέψει την μαρτυρία σου, ουσιαστικά αποφασίζεις για το αν θα τιμωρηθεί ή όχι. Δηλ. γίνεσαι δικαστής είτε το θέλεις είτε όχι.
Ο νόμος αποφασίζει, όχι εγώ. Είπα, αρχικά δεν θα κατέδιδα αλλά θα συμβούλευα..
Φιλε Αλη. Η ανθρωπιστικη σου πλευρα ερχεται σε αντιθεση με τη θρησκευτικη σου και αυτο σε κανει να δινεις απαντησεις τυπου ηξεις αφηξεις. Κατανοεις νομιζω την αδικια του να οδηγησεις εναν ανθρωπο στο θανατο και αποφασιζεις να δρασεις συμβουλευτικα.

Πολλες φορες το πρωτο σκαλι πριν τη κατανοηση του οτι δεν υπαρχει θεος ειναι η κατανοηση οτι και να υπαρχει ειναι ενας περα για περα αδικος θεος - και σιγουρα με απεριοριστα μικροτερη ικανοτητα για συμπονοια και αγαπη απο το μεσο ανθρωπο. Βαζεις, εστω και αθελα, στη θεση του θεου τον εαυτο σου και λες 'εγω θα συμβουλευα, δε θα σκοτωνα'. Αυτο σε κανει καλυτερο απο τον καθε θεο. Αυτο εν τελει κανει και την οποια αξια/σημασια/αναγκη λατρειας ενο θεου μια εντελως παρωχημενη πρακτικη.
Την εν πολλαις αμαρτιαιας περιπεσουσα βουλη γεροντα Εφραιμ ευλογησον...
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Ali al-Yunani έγραψε:
tasos_didymoteicho έγραψε: -σου έσβησα, μάλιστα, κι ένα ακόμα τέτοιο πανομοιότυπο σχόλιο που επαναλήφθηκε-
Η απάντηση μου επαναλήφθηκε επειδή επαναλήφθηκε η αντίστοιχη ερώτηση.
Μπορείς να παραθέτεις απλά τον σύνδεσμο (ο σύνδεσμος κάθε δημοσίευσης βρίσκεται κάνοντας δεξί κλικ πάνω δεξιά στον αριθμό της και επιλέγοντας "αντιγραφή διεύθυνσης συνδέσμου"), ή ν' αγνοείς πλήρως πανομοιότυπη ήδη απαντημένη ερώτηση.
Ali al-Yunani έγραψε:
tasos_didymoteicho έγραψε: ...ο προφήτης σου κι ο αλλάχ που εκείνος έπλασε είναι μισάνθρωπα μισογύνικα ματαιόδοξα παράλογα εγωκεντρικά ψυχοπαθή καθίκια.
Αν περιμένεις να νευριάσω και να σε βρίσω ώστε στη συνέχεια να "αποδείξεις" ότι το Ισλάμ είναι "κακιά" θρησκεία, δεν θα το πετύχεις.
Να με βρίσεις; Γιατί, πότε σε έβρισα; Και πάλι μπερδεύεις υπαρκτούς ανθρώπους με φανταστικά όντα, οπότε μπορείς κάλλιστα να βρίσεις νεράιδες, μονόκερους, δράκους και το ιπτάμενο μακαρονοτέρας μας για να ξεδώσεις και να μη νιώθεις ριγμένος κι αδικημένος ως προς τις βρισιές. Εμείς, όπως κι αυτά, δεν παρεξηγούμαστε καθόλου, ίσα ίσα γι' αυτό ακριβώς τα πλάσαμε (όχι εμείς οι ίδιοι, προφανώς), για να ξεσπάμε πάνω τους χωρίς να θίγουμε κανέναν.
Επίσης, ουσιαστικά δεν έβρισα, χαρακτήρισα τον προφητάκο σου και το κατασκεύασμά του με όλους -έναν προς έναν και λέξη προς λέξη, και λίγα έγραψα- εκείνους τους χαρακτηρισμούς που θα έδινε οποιοσδήποτε αμερόληπτος εχέφρων διάβαζε τα κείμενά του -όπως μάλιστα τ' αποδίδεις κι εσύ ο ίδιος και όχι οποιοσδήποτε άλλος "άσχετος"-. (Κοίτα λίγο και την υπογραφή μου, βοηθάει.) Όταν γράψω λοιπόν κι εγώ κάποια αντίστοιχα κείμενα στα οποία θα διατυπώνω τόσο όμορφα διαμαντάκια για τους ανθρώπους, μπορείς κάλλιστα κι εσύ να με κρίνεις αντίστοιχα με βάση αυτά. Εσύ όμως, από την άλλη, επιλέγεις να με κρίνεις με το τι θα πω για την αρχή που έβαλες ο ίδιος πάνω απ' το κεφάλι σου και την έθεσες, επίσης από μόνος σου, υπεράνω κριτικής.
Ίσως αυτό που θα 'πρεπε ν' αναρωτιέται ο κάθε θρήσκος είναι αν γράφονταν και του δίνονταν οι οδηγίες που δίνονται στα ιερά βιβλία του, παρουσιαζόμενες όμως απλώς ως ενός οποιουδήποτε ανθρώπου (ας θεωρήσει π.χ. ότι του τις έδωσε ο πατέρας του, αν σώνει και καλά θέλει να περιβάλλονται από ένα στοιχειώδες κύρος), πόσο σημασία θα τις έδινε και πόσο θα τις υπάκουε; Ξέρεις, είμαστε άνθρωποι, έλλογα όντα, και κρίνουμε -θέλουμε δε θέλουμε- τα πάντα. Είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι. Κι εσύ κρίνεις τις μπαρούφες της θρησκείας σου, όπως έκρινες κι εκείνες της πρώτης σου θρησκείας, και είναι κάτι που είναι πασιφανές σε μας και ήδη σου το έχουν επισημάνει πολλοί εδώ μέσα, ασχέτως αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς στον ίδιο σου τον εαυτό.

Ali al-Yunani έγραψε:
tasos_didymoteicho έγραψε:Αν εγώ γουστάρω πρωκτικό, τι τον νοιάζει; Στον δικό του κώλο θα τον βάλω;
Φυσικά αν εσύ γουστάρεις να ζήσεις σαν ζώο με βάση τα ένστικτα σου, αν το κρατάς για την προσωπική σου ζωή και για το κρεβάτι σου, δεν τραβάει κανένα ζόρι...
Χμμ, ενδιαφέρον. Όποιος έχει συγκεκριμένες προτιμήσεις στο σεξ (ποιες άλλες άραγε μπορεί να συγκαταλέγει σ' αυτές ο πάνσοφος προφητάκος σου;) εξισώνεται με ζώο. Αν εσύ, παρ' όλ' αυτά -και ο κάθε "εσύ"- δεν "τραβάς κανένα ζόρι", αφού προφανώς και (1) δεν σε αφορά και (2) δεν παθαίνει κανένας κανένα απολύτως κακό -βρισκόμαστε πάντα υπό την αίρεση, που έθεσε πολλάκις η Scifimom, των συναινούντων ενηλίκων-, δεν αναρωτιέσαι καθόλου τι ζόρι τραβάει ο προφητούλης σου, καταπιεσμένε φίλε μου; (Παρατήρησε ότι για Αλλάχ δεν αναφέρω, καθότι αυτός απλά δεν υπάρχει.) Ξέρεις, το σεξ, ίσως η πιο ευχάριστη, ηδονική ανθρώπινη δραστηριότητα, πέραν του ότι κορυφώνεται με τη συμμετοχή όλων των αισθήσεων, περιβάλλεται από ένα σωρό φετίχ και παιχνίδια που την κάνουν πικάντικη, πιπεράτη, υπέροχη. Είναι πολύ κρίμα να την καταπιέζεις έτσι επειδή κάποιος ανόητος αγράμματος έγραψε πέντε μπαρούφες πριν χιλιετίες. Ίσως αυτή να είναι η μεγαλύτερη αιτία της οργής του θυμού και της αγανάκτησης που βγάζουν οι περισσότεροι φανατικοί θρησκόληπτοι, η καταπιεσμένη τους σεξουαλικότητα.
Να το πάω και λίγο παραπέρα, αφού το ξεκινήσαμε που το ξεκινήσαμε; Αυτό είναι το μόνο πρόβλημα, το μόνο ζόρι, των ένθεν κακείθεν προφητάκων σας, το πρωκτικό; Με το στοματικό π.χ. είναι ΟΚ; Με κανένα "ισπανικό"; Το πισωκολλητό; Woman on top; Έχουν γράψει άλλες χρήσιμες οδηγίες ερωτικών περιπτύξεων προς αποφυγή; Κάτι σαν το Κάμα Σούτρα απ' την ανάποδη; Τράτζικ!

Αδυνατείς -ή μάλλον αρνείσαι ή δεν θέλεις- να καταλάβεις ότι και μόνο που οι προφήτες σας (ναι, χρησιμοποιώ απ' την αρχή της ανάρτησης πληθυντικό, στο ίδιο τσουβάλι τους βάζω όλους τους βαρεμένους όλων των θρησκειών, ισότητα είπαμε) διαχωρίζουν στις εντολές τους τους άνδρες από τις γυναίκες είναι υπεραρκετό για να είναι -και όχι απλά να θεωρείται- αδικία, ανισότητα και υποτίμηση προσβάλλοντας βάναυσα μία -τουλάχιστον, και στο συγκεκριμένο και μόνο κομμάτι- από τις θεμελιώδεις αρχές ενός σύγχρονου συντάγματος και ενός εκ των ανθρώπινων δικαιωμάτων -αν σου λέει κάτι η έννοια κι έχει οποιαδήποτε σημασία για σένα, κάτι για το οποίο αμφιβάλλω τα μάλα-, αυτήν της ισότητας και της ισονομίας. Ζούσες εδώ, και τώρα είσαι στην Αλβανία. Κάτσε και ψάξε οποιοδήποτε από τα δύο συντάγματα. Είμαι σίγουρος ότι κανένα δεν αναφέρεται σε άνδρες και γυναίκες χωριστά, αλλά απευθύνονται σε πολίτες (αρσενικό + θηλυκό, κατά τα ειωθότα της ελληνικής γλώσσας), ισότιμα. Αποκλείεται οποιοδήποτε ανθρώπινο ταπεινό σύγχρονο σύνταγμα και κανόνας δικαίου (επίσης άγνωστη -ή καλύτερα άνευ νοήματος- λέξη για σένα η τελευταία) να γράφει ότι ο ένας μπορεί να δίνει από κανένα χαστουκάκι ή να καθορίζει σεξουαλικές οδηγίες για το κρεβάτι του καθενός. Οι παρωπίδες σας όμως δεν είναι απλά παρωπίδες, είναι μαύρα γυαλιά τυφλών, δεν σας επιτρέπουν να βλέπετε σχεδόν τίποτα.


Να σου πω και κάτι άλλο; Είμαστε εδώ, κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία που προστατεύει τα μέλη του φόρουμ, και μπορώ να σου μιλάω έτσι. Αν με ήξερες προσωπικά, δεν θα τολμούσα. Θα φοβόμουν. Είστε επικίνδυνοι και κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι συνέπειες μπορεί να έχει από τους ακολούθους της γούτσου-γούτσου αγαπησιάρας θρησκειούλας σας. Και πιστεύω ότι όλος ο πλανήτης -εκτός φυσικά από σας τους ίδιους- το συμμερίζεται αυτό. Κανονικά οι έχοντες συνείδηση θα έπρεπε να προβληματίζονται πάρα πολύ γι' αυτό, αλλά δυστυχώς η θρησκεία σας έχει αντι -ή, καλύτερα, υπο- καταστήσει τη συνείδησή σας, καθιστώντας την ένα όργανο εν αχρηστεία, παραχωρηθέν μονίμως κατά χρήση σε κάποιους ψυχοπαθείς. Η συναναστροφή στον κόσμο σας για οποιονδήποτε τρίτο είναι σαν να ζει αυτός μόνιμα σε πτέρυγα επικίνδυνων ψυχοπαθών, ποτέ δεν ξέρει πώς θα αντιδράσει ο καθένας, ούτε από πού να πρωτοφυλαχτεί. Γιατί τα ίδια σας τα Πιστεύω, όλα όσα πρεσβεύετε και διακηρύττετε, είναι άκρως επικίνδυνα, όπως και απάνθρωπα, αλλά και παράλογα.


Κι όμως, παρ' όλ 'αυτά, είμαι -και μάλλον, ως επί το πλείστον, είναι και οι περισσότεροι εδώ μέσα- υπέρ της ανεξιθρησκίας και του βασικού και θεμελιώδους ανθρώπινου δικαιώματος του θρησκεύεσθαι, εξ ου και η επίσημη θέση της Ένωσής μας υπέρ της ανέγερσης ισλαμικού τεμένους. Εμείς είμαστε πραγματικά ανεκτικοί και για μας αυτά τ' ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία επικαλούμαστε συνεχώς βρίσκονται πραγματικά υπεράνω όλων των άλλων κατά τόπους συνταγμάτων, νόμων ή δοξασιών και δεν παίζουμε κρυφτούλι πίσω απ' το δάχτυλό μας, αναφέροντάς τα μόνο όποτε μας βολεύει. Θέλεις να συγκρίνεις τη δική σας στάση και τις δικές σας θέσεις ως προς αυτά; Όχι ότι σε παίρνει, αλλά λέμε, τώρα...


Μία ακόμα επισήμανση. Αρχή άνδρα δείκνυσι, έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Το να διαλαλείς κρυμμένος πίσω από άλλους εντολοδόχους εξυπηρετικούς κι εξαιρετικά βολικούς δήμιους, είναι πολύ εύκολο. Όχι, όμως, φίλε μου. Αν θες να μας δώσεις δείγμα γραφής σου, θα θέτεις τον εαυτό σου στη θέση του λαμβάνοντα την απόφαση κι εκτελούντα την ποινή. Να μας πεις ευθαρσώς και χωρίς περιστροφές και ντρίπλες τι θα έκανες εσύ αν είχες στα χέρια σου την εξουσία ν' αποφασίσεις να διατάσεις και να εκτελείς όλ' αυτά τα οποία ως τώρα εντέχνως αποκρύπτεις πίσω από τρίτους "σοφούς", "κατάλληλους" κ.λπ. Ούτε καν σε μη ισλαμικά καθεστώτα, όπου -και καλά- είστε -ευγενικοί, μελιστάλαχτοι, μειλίχιοι κι ακίνδυνοι- "φιλοξενούμενοι", όλο -εντελώς προσποιητό και με το ζόρι ανεκτό- σεβασμό για τις χώρες αυτές. Θεώρησε ότι το ισλάμ είναι παντού και πες μας υπό αυτές τις συνθήκες πώς θα φερόσουν. Εκεί να δούμε πόσο πονόψυχος είσαι, πόσο ανεκτικός, πόσο δημοκράτης, πόσο γλυκούλης. Γιατί εδώ, παρότι έχουμε ξεσκίσει τις φαντασιώσεις σου, σου δίνουμε το απόλυτο δικαίωμα να τις υπερασπιστείς, και μάλιστα -παραδέξου το, δεν είναι κακό ή υποτιμητικό- χωρίς σε κανένα απολύτως σημείο να αισθανθείς απειλούμενος, ακόμη κι αν σε γνωρίζαμε προσωπικά. Η διαφορά μας -κι αυτή των κόσμων μας, των κοσμοθεωριών μας και όλων όσων πρεσβεύουμε- δεν είναι απλά χαώδης, είναι συμπαντική. Και ο δικός μας κόσμος είναι 100 % ανθρώπινος, με όλη τη σημασία της λέξης, ενώ ο δικός σας...

Ali al-Yunani έγραψε:Ακριβώς. Το ξεκαθάρισα ότι αν ενοχλώ και θέλετε να αποχωρίσω, να μου το πείτε και αποχωρώ. Εδώ είναι ο χώρος σας και το σέβομαι, όσο και αν διαφωνώ μαζί σας.
Ουδέποτε είπε κανείς ν' αποχωρήσεις, ούτε καν το υπονόησε έμμεσα, αν σου δημιουργήθηκαν λανθασμένες εντυπώσεις. Μείνε όσο θέλεις. Κατάλαβε όμως πού βρίσκεσαι, καθώς εδώ λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη -ακόμα κι όταν τα σύκα και η σκάφη έχουν κάναν προφήτη ζωγραφισμένο επάνω τους. Αν εσύ προσβάλλεσαι με όσα σου γράφουμε, αυτό αφορά εσένα και τους ομοϊδεάτες σου. Εμείς δεν προσβάλλουμε ανθρώπους, απλά έχουμε το κακό συνήθειο να κρίνουμε τα Πιστεύω τους, και μάλιστα πολύ αυστηρά. Αν τα Πιστεύω σου δεν αντέχουν σε κριτική, ίσως να μην είμαστε τελικά εμείς οι κακόπιστοι κριτές, αλλά να είναι αυτά τα ίδια μάπα από μόνα τους. (Θα προσέθετα τη φράση "σκέψου το", αλλά είμαι σίγουρος ότι έχεις απαγορεύσει στον εαυτό σου αυτή τη λειτουργία για το συγκεκριμένο θέμα.)
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

:text-goodpost: :text-bravo:
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

tasos_didymoteicho έγραψε:...Αν θες να μας δώσεις δείγμα γραφής σου, θα θέτεις τον εαυτό σου στη θέση του λαμβάνοντα την απόφαση κι εκτελούντα την ποινή. Να μας πεις ευθαρσώς και χωρίς περιστροφές και ντρίπλες τι θα έκανες εσύ αν είχες στα χέρια σου την εξουσία ν' αποφασίσεις να διατάσεις και να εκτελείς όλ' αυτά τα οποία ως τώρα εντέχνως αποκρύπτεις πίσω από τρίτους "σοφούς", "κατάλληλους" κ.λπ. Ούτε καν σε μη ισλαμικά καθεστώτα, όπου -και καλά- είστε -ευγενικοί, μελιστάλαχτοι, μειλίχιοι κι ακίνδυνοι- "φιλοξενούμενοι", όλο -εντελώς προσποιητό και με το ζόρι ανεκτό- σεβασμό για τις χώρες αυτές. Θεώρησε ότι το ισλάμ είναι παντού και πες μας υπό αυτές τις συνθήκες πώς θα φερόσουν. ...
Αν ήμουν δικαστής και μου έφερναν κάποιον κατηγορούμενο, αρχικά θα τον ρωτούσα γιατί έκανε ό,τι έκανε. Θα προσπαθούσα αρχικά να βρω κάποια δικαιολογία. Θα εξέταζα π.χ. πολύ προσεκτικά τους μάρτυρες μήπως δεν κατάλαβαν καλά ... μήπως παράκουσαν κ.τ.λ. Αν ο κατηγορούμενος δεν έδειχνε μεταμέλεια ή αν οι αποδείξεις ήταν ατράνταχτες, ναι θα τον καταδίκαζα.

Η δικαιοσύνη είναι δικαιοσύνη και η ποινή είναι μέρος αυτής, όπως και η τιμωρία. Όμως, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τη συγχώρηση και ότι ο ΑΛΛΑΧ αγαπάει ΔΙΠΛΑ όσους συγχωρούν. Ο Ιμπν αλ-Κάιγιμ αλ-Τζαουζίγια (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Η συγχωρητικότητα είναι περισσότερο αγαπητή στον Θεό από την εκδίκηση. Το έλεος είναι πιο αγαπητό σ’ Αυτόν από την τιμωρία. Η αποδοχή είναι περισσότερο αγαπητή σ’ Αυτόν από την οργή και η χάρη είναι πιο αγαπητή σ’ Αυτόν από τη δικαιοσύνη”.

Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “
Να αποτρέπετε τις τιμωρίες από τους μουσουλμάνους όσο μπορείτε, και αν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, τότε απελευθερώστε τον κρατούμενο. Πραγματικά, είναι καλύτερο για τον κυβερνήτη να συγχωρέσει κάποιον καταλάθως παρά να τιμωρήσει κάποιον από λάθος” (Al-Tirmidhi; al-Daraqutni; bn Majah; Abu Yala; Abu Dawud; & an-Nasa’i;).

Ένας άνθρωπος κατηγόρησε έναν άλλον για κλοπή. Τη στιγμή που επρόκειτο να εκτελεστεί η τιμωρία, ο πρώτος άντρας συγχώρεσε τον κλέφτη. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ρώτησε τότε τον καταγγέλοντα: “
Γιατί δεν τον συγχώρεσες απ’ την αρχή;” (Sunan Abu Dawood, Hudud, 14 (4394); Sunan Nasai, Sharik, 4 (8, 68); & Malik, Muwatta, Hudud 28 (2, 834);)

Περισσότερα εδώ: http://alialyunani.wordpress.com/2009/0 ... %AF%CE%B1/
Απάντηση