Αλή αλ-Γιουνάνι

Αμέσως μετά την εγγραφή σας περάστε από εδώ να πείτε ένα «χαίρετε» μαζί με δυό λόγια για τον εαυτό σας, και να λάβετε το «αντιχαίρετε» από τους άλλους.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Ατίθασος Γιός έγραψε:Αλή καλώς ήλθες κι από μένα, μου είναι πολύ ευχάριστο που έχουμε την ευκαιρία σε αυτό το φορουμ να ακούσουμε μια άποψη για το Ισλάμ “εκ των έσω”.

Δεν θέλουμε σε καμμία περίπτωση να σταματήσεις να σχολιάζεις (και να συζητάμε) πράγματα που μας είναι απολύτως ενοχλητικά (και διαφωνούμε εμείς ΚΑΘΕΤΑ με αυτά) για τον παραπάνω λόγο, δηλαδή για το ότι γνωρίζες περισσότερα πράγματα γι᾽ αυτήν την θρησκεία αλλά και για ότι όπως λές και ο ίδιος (και σε αντίθεση με οπουδήποτε κυριαρχεί ο ισλαμικός νόμος :violence-stickwhack: ) το φορουμ Αθεΐα και τα μέλη του είναι φιλόξενα σε όλες τις απόψεις οι οποίες όμως εννοείται πως δεν είναι ποτέ υπεράνω κριτικής.
Απόδειξη γι᾽ αυτό είναι πως στα (κατά την γνώμη μου απαράδεκτα και μη διαφέροντα από κάποιας άλλης θρησκείας) “ενοχλητικά” θέματα του Ισλάμ αναφέρθηκαν πρώτα τα μέλη του φορουμ στο σχετικό θέμα όπου θα αναρτήσω το ίδιο και θα σε παρακαλούσα να συνεχίσουμε εκεί.
Επειδή βλέπω πως έχεις αρκετό καιρό να απαντήσεις εκεί καταλαβαίνω ότι ίσως νιώθεις πως έπεσαν όλοι πάνω σου και έτσι προσπάθησα να μαζέψω κάπως τα ερωτήματα που βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα.
kapages έγραψε:ο καλος ισλαμιστης εχει σκοπο τη μετατροπη ενος μη ισλαμικο κρατους σε ισλαμικο;
Ποια ειναι τα επιτρεπομενα μεσα για το σκοπο αυτο; Επανασταση; Πλειοψηφικο δικαιωμα;
Για τις γυναικες θεωρεις ορθους τους περιορισμους που επιβαλλονται απο πολλους Ισλαμιστες;
scifimom έγραψε:Αληθεια Αλή τι λες για το Νόμπελ Ειρηνης που μοιραστηκαν μια Πακιστανή και ένας Ινδός που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των παιδιων στη μόρφωση?
Κανανε καλα οι Ταλιμπαν που πυροβολησαν ενα ανηλικο κοριτσακι γιατί ήθελε να πηγαινει στο σχολείο και δεν συμφωνουσε με τις πρακτικές τους?
.
.
Τι κάνεις εσύ Αλή για να διαμαρτυρηθείς για τους εξτρεμιστές που αμαυρώνουν την εικόνα του καλού και ειρηνικου Ισλαμ που έχεις στο μυαλό σου? Θεωρείς ότι θα έπρεπε να υπάρχουν μετρα για όποιον μιλάει κατα του Ισλάμ αλλα όχι για όποιον στο όνομα του Ισλαμ κάνει ακρότητες;
.
.
Οποτε θελω να ακουσω πραγματικά τον μουσουλμανο να μας πει τι ακριβως κάνει για να διαμαρτυρηθεί για τους "κακους" μουσουλμανους που πυροβολουν κοριτσάκια, ή αν θεωρεί άξιο λόγου το να διαμαρτυρηθεί ενάντια σε μία εκδοχή του κορανίου που πιστευουν αυτοί οι εξτρεμιστες και δικαιολογει απόλυτα το να πυροβολεις κοριτσακια, δεδομενου οτι προκειται για το ιδιο βιβλίο που εκείνος ερμηνευει διαφορετικα.
.
.
A propos τι γνωμη έχει το Ισλαμ για τους gay? Πώς θα αντιδρασεις εσυ Αλή αν ενας φιλος σου σου πει οτι είναι gay?
xarxar έγραψε:Εγώ θα το θέσω λίγο διαφορετικά. Μέχρι στιγμής ο Αλί επικαλείται χωρία και σπάνια έχει εκφράσει προσωπική γνώμη ή ακόμα και όταν το έχει κάνει, την έχει παραμερίσει για να διατυπώσει ότι σε τελική ανάλυση συντάσσεται με τις διδαχές. Με βάση τα όσα έχεις μέχρι στιγμής δηλώσει και ειδικότερα εδώ, λοιπόν, σε τι αποσκοπεί η συμμετοχή σου στο φόρουμ;
Εκτός κι αν η σύντομη παραμονή σου εδώ ξύπνησε την αμφισβήτηση μέσα σου και σε έχει βάλει σε διαδικασία αναθεώρησης. :D
Α) Ο σωστός μουσουλμάνος (και όχι "Ισλαμιστής") προσεύχεται 5 φορές την ημέρα, νηστεύει, δίνει από τα χρήματα του σε ελεημοσύνη, προσπαθεί να μείνει μακριά από τις αμαρτίες και όταν δεν το καταφέρνει, μετανοεί γι' αυτές. Ο σωστός μουσουλμάνος ακολουθεί τις εντολές του Υψίστου και πραγματοποιεί τα καθήκοντα του, είναι καλόκαρδος, είναι ελεήμονας και φιλάνθρωπος. Ο σωστός μουσουλμάνος, προσπαθεί να αποφύγει τις εντάσεις και τις επαναστάσεις, το χάος και κάνει υπομονή. Ο σωστός μουσουλμάνος, εάν βρίσκεται σε μία μη μουσουλμανική χώρα, σέβεται τη χώρα αυτή και τους νόμους της (ασχέτως αν ασπάζεται ή όχι τους νόμους αυτούς), είναι φιλαλήθης, μένει μακριά από εντάσεις και γενικά δεν ανακατεύεται με το πολιτικό σύστημα της χώρας που τον φιλοξενεί. Το αν υπάρχουν πολλοί μουσουλμάνοι σε μία ξένη χώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα να ξεσηκωθούν και να απαιτήσουν Σαρία κ.α. Το δικαίωμα αυτό το έχουν οι μουσουλμάνοι που είναι μόνιμοι κάτοικοι μίας χώρας και όχι οι φιλοξενούμενοι μετανάστες. Στο Κοράνι ο Ύψιστος μας λέει ότι δεν είναι σωστό να μπαίνουμε σε ένα σπίτι αν δεν μας δώσουν την άδεια οι ένοικοι του σπιτιού. Υπ' αυτή την έννοια ο σωστός μουσουλμάνος θα πρέπει να σέβεται αυτούς που τον φιλοξενούν στη χώρα τους και να είναι σωστός απέναντι τους (ασχέτως εάν τους απεχθάνεται).

Όποιος μουσουλμάνος δεν συμπεριφέρεται με βάση τα παραπάνω, απλώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ.

Β) Όχι, δεν κάνανε καθόλου καλά οι Ταλιμπάν. "Ταλιμπάν" σημαίνει "μαθητές της γνώσης" (ειρωνία). Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι όποιος ανοίξει ένα μονοπάτι σε αναζήτηση της γνώσης, ο ΑΛΛΑΧ θα του ανοίξει ένα μονοπάτι προς τον Παράδεισο (αρκεί ο αναζητητής της γνώσης να είναι ειλικρινής και να μην θέλει να βλάψει τους άλλους με αυτά που μαθαίνει). Ο Προφήτης είχε πει επίσης ότι η αναζήτηση της γνώσης είναι υποχρέωση κάθε μουσουλμάνου (χωρίς να διευκρινίσει αν πρόκειται μόνο για άντρες). Ανάμεσα στους μεγαλύτερους καθηγητές του Ισλάμ στα πρώτα χρόνια μετά τον Προφήτη ήταν και 10 γυναίκες, ανάμεσα στις οποίες και η σύζυγος του η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) και όχι μόνο αυτή.

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:
Η γνώση είναι δικαίωμα κάθε μουσουλμάνου” (Ibn Hahar al-Asqalani, al-Matalib al-Aliyah & Sahih Tirmidhi, #74).

Επιπλέον, εδώ πρέπει να ειπωθεί ότι ανάμεσα στους μεγαλύτερους νομοθέτες και καθηγητές του Ισλάμ, ήταν (όπως είπα και πριν) και είκοσι γυναίκες. Π.χ. Η Αλίγια μπιντ Χάσαν από τη Μπάσρα-Βασόρα του Ιράκ που έζησε κατά τον ένατο αιώνα, η Αμίνα Ραμλίγια απ’ το προάστιο Ράμλα της Βαγδάτης που έζησε κατά τον 9ο-10ο αιώνα και παρακολούθησε μαθήματα ισλαμικής νομικής κοντά σε δύο από τους μεγαλύτερους μουσουλμάνους σχολάρχες (ιμάμη Μουχάμμεντ ιμπν Ιντρίς αλ-Σάφιι και ιμάμη Μάλικ ιμπν Άνας), η Κάντφα μπιντ Γαφφάρ ιμπν Νουσάηρ Ταμίμι από την Ισπανία, η Καρίμα μπιντ Άχμεντ Μαρούζι που γεννήθηκε τον 11ο αιώνα στην πόλη Μαρβ του Ιράν και σπούδασε και δίδαξε και η ίδια της στην ιερή πόλη Μέκκα, η Σούουντα μπιντ Άχμεντ αλ Άμρι -γνωστή και ως “Φακρ ουν Νισά”- που γεννήθηκε στην πόλη Ντένουαρ του Ιράν τον 12ο αιώνα, η Άισα μπιντ Μούσλιμ αλ-Χαρράνι που έζησε τον 13ο αιώνα στην πόλη Χαρράν της Συρίας, η Σιρίν μπιντ Αμπντουλλάχ από την Ινδία, η Ουμ Αμπντουλλάχ Φατίμα μπιντ Τζαμαλουντίν από τη Δαμασκό, η Ουμ αλ-Χάιρ -γνωστή και ως “Τζαμάλ ουν νισά”- από τη Βαγδάτη κ.α.

Το όνομα του Μαροκινού ιστορικού και διπλωματικού ερευνητή Αμπντουλ-Χάντι Αλ-Τάζι, συνδέεται με πολλά συγγράμματα, ένα από τα οποία είναι το μεγάλο έργο του “Η Διπλωματική Ιστορία του Μαρόκου” σε 10 τόμους. Από τα πιο σημαντικά του βιβλία είναι και το “Η Γυναίκα στην Ιστορία του Ισλαμικού Μαρόκου” (εκδ. στην Καζαμπλάνκα το 1992).

Φτάνει να ρίξουμε μια ματιά στο κατάλογο των παραπομπών στο τέλος του βιβλίου, για να καταλάβουμε το μέγεθος της προσπάθειας που κατέβαλε ο συγγραφέας, για να ερευνήσει οποιαδήποτε πηγή που συσχετίζεται με το θέμα του βιβλίου, και για να προβάλει το σημαντικό ρόλο που έχει παίξει η γυναίκα στις κοινωνίες του δυτικού μέρους του Ισλαμικού κόσμου.

Ο Τάζι μοίρασε τα κείμενα του βιβλίου ανάλογα με τους χώρους στους οποίους διέπρεψαν οι γυναίκες, όπως οι Ευεργέτιδες, οι Ουλεμά (λόγιοι), οι Ιατροί, οι Επιστήμονες, οι Ποιήτριες…


Εδώ, όμως, μας ενδιαφέρει το κεφάλαιο που ασχολείται με τις Ευεργέτιδες, ή αυτές που ξόδεψαν την περιουσία τους για να χτίσουν θρησκευτικά, επιστημονικά και κοινωνικά ιδρύματα. Από τις οποίες ήταν οι αδελφές Φάτιμα και Μάριαμ Αλ Φιχρία, κόρες του άλιμ Μουχάμμαντ ιμπν Αμπνταλλάχ Αλ-Φίχρι Αλ-Καϊρουάνι, ο οποίος εντάχθηκε στην υπηρεσία του κράτους των Ιντρίσιδων μετά από την ίδρυσή του, κατά την εποχή του Γιάχια 1ου 234-249 της Έγιρας, αφήνοντας όταν πέθανε σεβαστή περιουσία στις δυο κόρες του.

Η πόλη Φέζ εμφανίστηκε μαζί με το κράτος των Ιντρίσιδων ως επιστημονικό και Ισλαμικό νομολογικό ίδρυμα, για να επεκταθεί πολύ γρήγορα στη συνέχεια. Οι δυο αδελφές σκέφτηκαν να συμμετάσχουν στην υποστήριξη του επιστημονικού και νομολογικού ιδρύματος. Η Φάτμα διάλεξε την δυτική πλευρά της πόλης για χτίσει το 245 το τζαμί Καραουιίν (Καϊρουανιίν στην αρχή), το οποίο έγινε πασίγνωστο επιστημονικό ίδρυμα για πολλούς αιώνες.

Ο ιστορικός Ιμπν Χαλντούν γράφει για το ίδρυμα αυτό τα εξής: “
σάμπως έχει αφυπνίσει τη βούληση των βασιλιάδων μετά απ αυτήν, οι οποίοι πρόσθεσαν κι άλλα έργα στο τζαμί αυτό, μέχρι που έγινε προορισμός σπουδαστών και ‘Μέκκα’ της επιστήμης και γνώσης”.

Ο Δρ. Αλ Τάζι ομολογεί, με την ταπεινοσύνη του επιστήμονα, ότι δεν έκανε την πρέπουσα προσπάθεια στη μελέτη “
αυτής της όσιας, η οποία αν δεν ήταν αυτή, δεν θα έμεναν τα αραβικά γράμματα, ούτε θα άνθιζε η ισλαμική παρουσία σ εκείνα τα μέρη“, παρόλο που έχει αφιερώσει το έργο του “Το Τζαμί Καιραουιίν” (τρεις τόμοι) σ αυτό το θέμα (σ. 69).

Η αδελφή της, η Μάριαμ, διάλεξε την ανατολική πλευρά της Φεζ, την περιοχή όπου διέμεναν οι πρόσφυγες από την Ανδαλουσία, για να χτίσει το τζαμί Αλ-Ανταλούς, επίσης το έτος 245 μετά την Εγίρα. Το οποίο άρχισε να ανταγωνίζεται το Καραουιίν στην προσέλκυση των λογίων και των φοιτητών και το οποίο περιγράφεται από τον Ιμάμη Αλ Τζεζνάι στο βιβλίο του “Η ίδρυση της Φεζ“, όπου γράφει μεταξύ άλλων, πως “
ήταν αρκετοί ουλαμάδες που δίδασκαν διάφορα θέματα σ αυτό το τζαμί, κι οι οποίοι έδιναν και συμβουλές σε ανθρώπους που τους επισκεπτόντουσαν από διάφορα μέρη της χώρας για αυτό το λόγο“.

Όμως, παρά το σημαντικό ρόλο που έπαιζαν τα δυο ιδρύματα αυτά, ο Δρ. Τάζι εξέφρασε τη λύπη του, επειδή ο ανδρικός κόσμος έχει αφανίσει τα ίχνη των δυο γυναικών, καθώς γράφει ότι “
δεν βρέθηκε καμία βιογραφία της Μάριαμ και Φάτμα Αλ Φιχρία, έστω και ένα μικρό κείμενο στις πηγές του Μάγρεμπ. Ωστόσο, η Μάριαμ άφησε τη σπουδαία βιογραφία της στο ίδρυμα της, για το οποίο ανταγωνίστηκαν σημαντικοί άνδρες και ηγέτες του έθνους, για να δώσουν σ αυτό τις διαλέξεις τους, και να γίνουν μέλη του” (σ. 73).

Η συμμετοχή της γυναίκας στην υποστήριξη των θρησκευτικών και επιστημονικώς ιδρυμάτων μέσω των βακουφιών τους, δεν ήταν κάτι το καινούριο στην ισλαμική δύση. Καθώς έχουμε το μεγάλο τζαμί που έκτισε στην Κόρδοβα της Ανδαλουσίας, η πριγκίπισσα Αλ-Μπαχά, κόρη του Αμπντουλ-Ραχμάν 2ος (206-238 της Έγιρα), της Ομεϊαδικής δυναστείας, ο οποίος ήταν λάτρης των επιστήμων και τεχνών, και δεν ήταν τυχαίο να επηρεασθεί η κόρη του και να ιδρύσει το αναφερόμενο τζαμί της.

Τη βιογραφία της πριγκίπισσας αυτής έγραφε ο Ιμπν Αμπντ Αλ-Μάλικ Αλ-Μαράκεσι, στην οποία λεει ότι “
παρόλο που έζησε πολύ λιτή αναχωρητική ζωή, έκανε πολλά ευεργετικά έργα, καθώς και έγραφε η ίδια αντίγραφα του Κορανίου για ελεημοσύνη, και ίδρυσε το τζαμί της στη Ρασάφα της Κόρδοβας. Όταν πέθανε το 350 Εγίρας, όλοι οι κάτοικοι ήταν παρόντες στην κηδεία της“.

Τέτοια συμμετοχή βρίσκουμε και στο κράτος των Χαφσιτών στην Τυνησία, όπως της συζύγου του σουλτάνου Αμπού Ζακαρία (625-647 Εγίρα) η οποία ήταν ρωμαϊκής καταγωγής, κι η οποία ίδρυσε γύρω στο 650 της Εγίρας τη σχολή Ταουφικίγια, που ήταν το πρώτο ανεξάρτητο επιστημονικό ινστιτούτο στην Τυνησία. Όπως και ίδρυσε το τζαμί Ταουφίκ. Επίσης έχουμε την πριγκίπισσα Φάτιμα κόρη του Αμπού Ζακαρία κι αδελφή του σουλτάνου Αλ Μοταουακίλ (718-747 της Εγίρας), η οποία ίδρυσε τη σχολή Ούνουκ Αλ-Τζάμπαλ (λαιμό του βουνού) στην Τύνιδα, που άνοιξε το 742 Έγιρας, διορίζοντας τον δικαστή Μουχάμμεντ Αλ Χαουάρι ως πρώτο διοικητή της. Μια σχολή που τραβούσε φοιτητές απ’ όλα τα μακρινά μέρη.

Η συμμετοχή της γυναίκας σ’ αυτό το χώρο δεν σταμάτησε μετά από την άλωση του Χαφσίτικου κράτους και την προσάρτηση της Τυνησίας στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Όπου βρίσκουμε την Αζίζα Οθμάνα (πέθανε 1670), εγγονή του Οθμάν Ντάι, η οποία θεωρηται η πιο γνωστή μεταξύ των γυναικών των βακουφιών.

Η Αζίζα έγραψε μια περίφημη διαθήκη μετά από την επιστροφή της από την Μέκκα, στην οποία μετατρέπει όλη την περιουσία της σε βακούφια για ελεημοσύνη και βοήθεια. Από τα βακούφια της χτίστηκε το γενικό νοσοκομείο, και χρησιμοποιήθηκαν να αγοραστούν δούλοι και αιχμάλωτοι για να απελευθερωθούν, να δωριστούν προίκες για φτωχά κορίτσια, καθώς και να αγοραστούν τριαντάφυλλα για το τάφο της καθημερινά.

Από το σύγχρονο κράτος, έχουμε π.χ. την Χαμπίμπα Μπάντου, αδελφή του Αζμαντ Μπάντου διοικητή των βακουφιών κατά την εποχή του σουλτάνου Αμπντ Αλ Ραχμάν (1822-1859), η οποία έχτισε τον τύμβο του ευγενή Αλ Χάσαν Αλ Σίμπλι κι ένα τζαμί με το όνομά του το 1860.

Τέλος, τα ονόματα που ανάφερε ο Αλ-Τάζι, δεν είναι παρά παραδείγματα για το σημαντικό ρόλο που έπαιζε η γυναίκα στις χώρες της Ισλαμικής δύσης, που μπορεί να ενθαρρύνουν και περαιτέρω έρευνα για να βγουν κι άλλα ονόματα σπουδαίων γυναικών και τα σημαντικά έργα τους στο φως, γυναικών που έχουν παραμείνει στο σκοτάδι σ` έναν κόσμο, κατεξοχήν, ανδρικό.

Γ) Προσπαθώ όσο μπορώ να αναδείξω τις διδασκαλίες του Ισλάμ. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τιμωρούνται αυστηρά οι υπαίτιοι τρομοκρατικών ενεργειών. Τζιχάντ δεν είναι το να βάζεις βόμβες σε κτήρια όπου μέσα βρίσκονται αθώοι άνθρωποι, γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.α. Το Τζιχάντ υπάρχει στο Ισλάμ, ΝΑΙ, αλλά Τζιχάντ δεν είναι να φοράς μία βόμβα και να ανατινάζεσαι μέσα σε ένα τρένο (π.χ. στο μετρό του Λονδίνου, στη Μαδρίτη κ.α.). Τζιχάντ δεν είναι το να ανατινάζεις αεροπλάνα μαζί με όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτά. Τέτοιου είδους πράξεις στο Ισλάμ χαρακτηρίζονται ως "χιράμπα" (τρομοκρατία/διαφθορά) όπως είχε πει και ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ). Άτομα που διαπράττουν τέτοιου είδους ενέργειες, πρέπει να καταδικάζονται σε θάνατο και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο (αποκοπή χεριού και ποδιού αντίπλευρα). Ίσως ακουστεί σκληρό αλλά τοίδιο σκληρό είναι να δολοφονούν κάποιοι βαρεμένοι (κυριολεκτικά) αθώους ανθρώπους στο όνομα της θρησκείας.

Δ) Εάν κάποιος φίλος μου ήταν γκέι, αν το μάθαινα κάποια στιγμή μετά, ενδεχομένως να έπαυε να είναι φίλος μου. Όμως φυσικά δεν θα τον σκότωνα. Δεν είμαι αστυνομικός, δεν είμαι δικαστής. Θα προσπαθούσα να τον συμβουλέψω με καλό τρόπο και θα προσευχόμουν γι' αυτόν.

Ε) Για τη συμμετοχή μου στο φόρουμ
Απάντησα πρώτη φορά σε κάποιο άρθρο σας (ή μάλλον καλύτερα σε κάποια ενότητα) που αφορούσε την ιστορία του Ισλάμ, τον πολιτισμό που δημιουργήθηκε ή αναδείχτηκε στα Ισλαμικά εδάφη κ.τ.λ. Βρήκα το άρθρο στο διαδίκτυο, ψάχνοντας ανάλογα θέματα. Δεν αποσκοπώ σε τίποτα άλλο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ali al-Yunani την 18 Οκτ 2014 02:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:Εάν κάποιος φίλος μου ήταν γκέι, αν το μάθαινα κάποια στιγμή μετά, ενδεχομένως να έπαυε να είναι φίλος μου. Όμως φυσικά δεν θα τον σκότωνα. Δεν είμαι αστυνομικός, δεν είμαι δικαστής. Θα προσπαθούσα να τον συμβουλέψω με καλό τρόπο και θα προσευχόμουν γι' αυτόν.
Δεν θα πιάσει η προσευχή σου. Στο υπογράφω. Είναι αμετανόητοι αυτοί οι φρικτοί γκέι.
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Γ) Προσπαθώ όσο μπορώ να αναδείξω τις διδασκαλίες του Ισλάμ. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τιμωρούνται αυστηρά οι υπαίτιοι τρομοκρατικών ενεργειών. Τζιχάντ δεν είναι το να βάζεις βόμβες σε κτήρια όπου μέσα βρίσκονται αθώοι άνθρωποι, γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.α. Το Τζιχάντ υπάρχει στο Ισλάμ, ΝΑΙ, αλλά Τζιχάντ δεν είναι να φοράς μία βόμβα και να ανατινάζεσαι μέσα σε ένα τρένο (π.χ. στο μετρό του Λονδίνου, στη Μαδρίτη κ.α.). Τζιχάντ δεν είναι το να ανατινάζεις αεροπλάνα μαζί με όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτά. Τέτοιου είδους πράξεις στο Ισλάμ χαρακτηρίζονται ως "χιράμπα" (τρομοκρατία/διαφθορά) όπως είχε πει και ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ). Άτομα που διαπράττουν τέτοιου είδους ενέργειες, πρέπει να καταδικάζονται σε θάνατο και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο (αποκοπή χεριού και ποδιού αντίπλευρα). Ίσως ακουστεί σκληρό αλλά τοίδιο σκληρό είναι να δολοφονούν κάποιοι βαρεμένοι (κυριολεκτικά) αθώους ανθρώπους στο όνομα της θρησκείας.
Αλλα τι είναι Τζιχάντ ?
Δ) Εάν κάποιος φίλος μου ήταν γκέι, αν το μάθαινα κάποια στιγμή μετά, ενδεχομένως να έπαυε να είναι φίλος μου. Όμως φυσικά δεν θα τον σκότωνα. Δεν είμαι αστυνομικός, δεν είμαι δικαστής. Θα προσπαθούσα να τον συμβουλέψω με καλό τρόπο και θα προσευχόμουν γι' αυτόν.
Σύμφωνα με το Ισλαμ πια είναι η πρέπουσα τιμωρία ? Την θεωρείς δίκαιη και σωστή ?
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

svoin έγραψε:
Γ) Προσπαθώ όσο μπορώ να αναδείξω τις διδασκαλίες του Ισλάμ. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τιμωρούνται αυστηρά οι υπαίτιοι τρομοκρατικών ενεργειών. Τζιχάντ δεν είναι το να βάζεις βόμβες σε κτήρια όπου μέσα βρίσκονται αθώοι άνθρωποι, γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.α. Το Τζιχάντ υπάρχει στο Ισλάμ, ΝΑΙ, αλλά Τζιχάντ δεν είναι να φοράς μία βόμβα και να ανατινάζεσαι μέσα σε ένα τρένο (π.χ. στο μετρό του Λονδίνου, στη Μαδρίτη κ.α.). Τζιχάντ δεν είναι το να ανατινάζεις αεροπλάνα μαζί με όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτά. Τέτοιου είδους πράξεις στο Ισλάμ χαρακτηρίζονται ως "χιράμπα" (τρομοκρατία/διαφθορά) όπως είχε πει και ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ). Άτομα που διαπράττουν τέτοιου είδους ενέργειες, πρέπει να καταδικάζονται σε θάνατο και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο (αποκοπή χεριού και ποδιού αντίπλευρα). Ίσως ακουστεί σκληρό αλλά τοίδιο σκληρό είναι να δολοφονούν κάποιοι βαρεμένοι (κυριολεκτικά) αθώους ανθρώπους στο όνομα της θρησκείας.
Αλλα τι είναι Τζιχάντ ?
Δ) Εάν κάποιος φίλος μου ήταν γκέι, αν το μάθαινα κάποια στιγμή μετά, ενδεχομένως να έπαυε να είναι φίλος μου. Όμως φυσικά δεν θα τον σκότωνα. Δεν είμαι αστυνομικός, δεν είμαι δικαστής. Θα προσπαθούσα να τον συμβουλέψω με καλό τρόπο και θα προσευχόμουν γι' αυτόν.
Σύμφωνα με το Ισλαμ πια είναι η πρέπουσα τιμωρία ? Την θεωρείς δίκαιη και σωστή ?
Τζιχάντ και οι αρχές πολέμου στο Ισλάμ
http://alialyunani.wordpress.com/2009/0 ... %AC%CE%BC/

Οτιδήποτε είναι μέρος της θρησκείας μου, είτε μου αρέσει είτε όχι, το αποδέχομαι.
nik_korosis
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 23 Απρ 2014 09:39
Όνομα Ιστότοπου: -

"Οτιδήποτε είναι μέρος της θρησκείας μου, είτε μου αρέσει είτε όχι, το αποδέχομαι."

δεν γινονται καλοι αναρχικοι οι μουσουλμανοι με αυτα τα μυαλα.

να ρωτησω και γω κατι. εισαι απο αυτους που υποστηριζουν οτι μεχρι να ερθουν οι μογγολοι απο τα βαθη της ανατολης, το ισλαμ ηταν μια ειρηνικη θρησκεια?
αμφισβητηση των παντων, αμφιβολια για τιποτα
ο σωστος αθεος ειναι ανορθολογιστης
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:
svoin έγραψε:...Πριν δεν είπες ότι θεωρείς δίκαιο και σωστό το να θανατώνονται όσοι είναι άθεοι ? Πως γίνετε να ζεις σε μια κοινωνία που τιμωρεί με θάνατο την ύπαρξη μου, να το θεωρείς αυτό σωστό και δίκαιο, και να μην επιθυμείς τον θάνατο μου ?...
Δεν αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά. Αναφέρθηκα γενικά σε αυτούς που το ΦΩΝΑΖΟΥΝ, που βρίζουν, που προσβάλλουν και βλασφημούν κ.α. Αυτό που θα ήθελα είναι να μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι να αντιληφθούν τα λάθη τους. Ανέφερα ορισμένα εγκλήματα ως ένδειξη και πάλι δεν αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά.

Ως προς τί θεωρώ βλασφημία; Βλασφημία π.χ. για 'μένα είναι να ζωγραφίζει κάποιος έναν πίνακα με την Μάριαμ (Παναγία) να παίρνει πίπα τον Ιησού, βλασφημία είναι να ζωγραφίζει κάποιος ένα πέος να εκσπερματώνει πάνω σε έναν σταυρό. Βλασφημία είναι να ζωγραφίζει κάποιος τον Προφήτη έχοντας βάλει μία βόμβα πάνω στο κεφάλι του, βλασφημία είναι κάποιος να βρίζει την Μάριαμ με ακατανόμαστες εκφράσεις (γ...μώ το μ...νί της Παναγίας κ.α.) επειδή την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου ήταν όλα σχεδόν τα μαγαζιά κλειστά και δεν μπορούσε να βρει αυτός ανοιχτό μαγαζί για να πει καφέ. Βλασφημία είναι το να φτιάχνει μία εταιρία βρακιά έχοντας βάλει επάνω τους το πρόσωπο του Ιησού, του προφήτη Μουχάμμεντ και άλλα διάφορα. Όλα αυτά τα ενδεικτικά που αναφέρω έχουν συμβεί στην Ελλάδα μας δυστυχώς (και όχι μόνο στην Ελλάδα
Για τους ανθρώπους που υποστηρίζουν τα παραπάνω (είτε είναι μουσουλμάνοι, είτε χριστιανοί, είτε φασίστες είτε οτιδήποτε) επιθυμώ τα εξής:
α) να αλλάξουν μυαλά
β) αν δεν αλλάξουν μυαλά, να μην αποκτήσουν ποτέ την δύναμη που χρειάζεται ώστε να αποτελούν απειλή για αυτούς που θεωρούν βλάσφημους.
γ) αν δεν αλλάξουν μυαλά και αποτελούν απειλή, να ψοφήσουν το συντομότερο δυνατό.

Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σ' εσένα προσωπικά. :)
nik_korosis
Δημοσιεύσεις: 395
Εγγραφή: 23 Απρ 2014 09:39
Όνομα Ιστότοπου: -

ελπιζω τα σωβρακα με το S του Superman να μην εμπιπτουν στη κατηγορια της βλασφημιας γιατι με βλεπω στην πυρα.
αμφισβητηση των παντων, αμφιβολια για τιποτα
ο σωστος αθεος ειναι ανορθολογιστης
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Το οτι ερχεται σε ενα αθεο φορουμ και λεει οτι μας αξιζει ο θανατος ή η καταπιεση, δεν ειναι ελλειψη σεβασμου.
Ελλειψη σεβασμου ειναι φτιαξουμε ενα σκιτσο με το Μωαμεθ.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

Ali al-Yunani έγραψε:
Οτιδήποτε είναι μέρος της θρησκείας μου, είτε μου αρέσει είτε όχι, το αποδέχομαι.
Ετσι ετσι ..το πακέτο της παράδοσης, τα λουκούμια ανακατεμένα με τα σκατά :mrgreen:
État de siège
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

vesid έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:
svoin έγραψε:...Πριν δεν είπες ότι θεωρείς δίκαιο και σωστό το να θανατώνονται όσοι είναι άθεοι ? Πως γίνετε να ζεις σε μια κοινωνία που τιμωρεί με θάνατο την ύπαρξη μου, να το θεωρείς αυτό σωστό και δίκαιο, και να μην επιθυμείς τον θάνατο μου ?...
Δεν αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά. Αναφέρθηκα γενικά σε αυτούς που το ΦΩΝΑΖΟΥΝ, που βρίζουν, που προσβάλλουν και βλασφημούν κ.α. Αυτό που θα ήθελα είναι να μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι να αντιληφθούν τα λάθη τους. Ανέφερα ορισμένα εγκλήματα ως ένδειξη και πάλι δεν αναφέρθηκα σε εσένα προσωπικά.

Ως προς τί θεωρώ βλασφημία; Βλασφημία π.χ. για 'μένα είναι να ζωγραφίζει κάποιος έναν πίνακα με την Μάριαμ (Παναγία) να παίρνει πίπα τον Ιησού, βλασφημία είναι να ζωγραφίζει κάποιος ένα πέος να εκσπερματώνει πάνω σε έναν σταυρό. Βλασφημία είναι να ζωγραφίζει κάποιος τον Προφήτη έχοντας βάλει μία βόμβα πάνω στο κεφάλι του, βλασφημία είναι κάποιος να βρίζει την Μάριαμ με ακατανόμαστες εκφράσεις (γ...μώ το μ...νί της Παναγίας κ.α.) επειδή την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου ήταν όλα σχεδόν τα μαγαζιά κλειστά και δεν μπορούσε να βρει αυτός ανοιχτό μαγαζί για να πει καφέ. Βλασφημία είναι το να φτιάχνει μία εταιρία βρακιά έχοντας βάλει επάνω τους το πρόσωπο του Ιησού, του προφήτη Μουχάμμεντ και άλλα διάφορα. Όλα αυτά τα ενδεικτικά που αναφέρω έχουν συμβεί στην Ελλάδα μας δυστυχώς (και όχι μόνο στην Ελλάδα
Για τους ανθρώπους που υποστηρίζουν τα παραπάνω (είτε είναι μουσουλμάνοι, είτε χριστιανοί, είτε φασίστες είτε οτιδήποτε) επιθυμώ τα εξής:
α) να αλλάξουν μυαλά
β) αν δεν αλλάξουν μυαλά, να μην αποκτήσουν ποτέ την δύναμη που χρειάζεται ώστε να αποτελούν απειλή για αυτούς που θεωρούν βλάσφημους.
γ) αν δεν αλλάξουν μυαλά και αποτελούν απειλή, να ψοφήσουν το συντομότερο δυνατό..... :)
Άρα δηλαδή δεν θα σε πείραζε να ζωγραφίσει κάποιος το πρόσωπο της μητέρας σου πάνω σε ένα βρακί ή να ζωγραφίσει κάποιος σε έναν πίνακα το πρόσωπο της μητέρας σου και ένας πέος να εκσπερματώνει στο πρόσωπο της. Θα το θεωρούσες τέχνη...
epicourosan
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
Όνομα Ιστότοπου: -den exw
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Δεν είσαι μουσουλμάνος .
Είσαι χριστιανόπουλο .
Για ενημέρωση σου βάζουμε την μυριαμ άκου μυριαμ :lol: στον Π....ο μας γιατί έχει προσπαθήσει να μας γ.....ει πρώτα αυτή και όλος ο σκουπιδοτοπος των θρησκειών.

Έχω ένα σώβρακο με τον Μπομπ τον σφουγκαρακη.
Που να δεις γλέντια όταν τον φοράω.
Αλλά να μην είμαστε βλασφημοι δεν κανει.
Ή σεμνοτηφια και υποκρισία των θρησκειών συναθρωπε χριστιανε έχει προσπαθησει στους αιώνες να μας καταστρέψει.
Ευτυχώς τώρα εν έτη 2014 δεν έχουμε και πολλές δικαιολογίες να αφεθούμε στην τύχη του Θεού
Διχόνοια των πολιτών, ευημερία των πολιτικών!

http://www.videoman.gr/52856
Scifimom
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 09:21
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Σάϊρ Μέση Γη

Ali al-Yunani έγραψε:Άρα δηλαδή δεν θα σε πείραζε να ζωγραφίσει κάποιος το πρόσωπο της μητέρας σου πάνω σε ένα βρακί ή να ζωγραφίσει κάποιος σε έναν πίνακα το πρόσωπο της μητέρας σου και ένας πέος να εκσπερματώνει στο πρόσωπο της. Θα το θεωρούσες τέχνη...
Βασικά ναι ειδικά αν η μητερα μου ηταν τοσο δοασημη ωστε να μπει ΚΑΙ σε βρακί (που σημαινει οτι πρωτα θα ειχε φινει πινακας, πιάτο, χαλί, τραπεζομαντιλο, ταινία βιβλιο dvd σουβερ κλπ κλπ κλπ).

Εγω φωνάζω οτι είμαι άθεη παντού. Επίσης βρίζω, αμα πατησω λεγκο μεσα στη νυχτα περναω ολο το υβρεολόγιο 2-3 φορές. Υπερασπίζομαι με σθενος το δικαίωμα του καθενώς να πιστεύει ή να μην πιστευει να κανει σεξ με οποιον (ΕΝΗΛΙΚΟ) θέλει ή να μην κάνει καθόλου σεξ. Να ζωγραφίζει οτι γουσταρει και να ακουει ότι μουσικη γουσταρει, να τρώει ότι θέλει. Δεν το κανω στην τουαλέτα με κλειδωμενη πόρτα αλλα δημόσια και με όλους. Η ειρηνική θρησκεία σου θα με είχε κάνει ηδη πτώμα, οι εκπρόσωποι της ειρηνικης θρησκείας σου θα με ειχαν σκοτωσει μονο και μονο γιατι ασχετως του οτι δεν πιστευω στο θεο πιστευω με πάθος, ας πούμε, οτι το σεξ είναι πρωτιστως διαδικασία ευχαρίστησης και για αυτο δεν υπάρχει αναγκη θρησκευτικων αναστολών. Επίσης ειμαι γυναικα μουα χαχαχα και ξενη. Ειλικρινά ανθρωποι σαν εσενα που επέλεξες και μεγαλος να ακολουθησεις μια θρησκεια που εβγαλε μερικούς απο τους χειρότερους φανατιλες που υπάρχουν με κάνουν να θέλω να στείλω τα παιδιά μου (ΚΟΡΙΤΣΙΑ και αρα συμφωνα με το Ισλαμ ανηλικα εφ όρου ζωης) οχι σε αλλη χωρα όχι σε άλλο πλανητη αλλα σε αλλο γαλαξία μπας και γλιτώσουν από τους γλυκαλαναλατα πασπαλισμενα με μπολικα "Οχι εγω οι άλλοι" χαζα που εχεις γραψει εδω.

Τι λέει ειπαμε το Ισλάμ για τους γκέϊ; Εσυ λες δεν σε εχω φιλο και προσευχομαι (δηλαδη δεν κανεις τιποτε) το Ισλάμ τι λέει για τον γκεϊ?
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:Άρα δηλαδή δεν θα σε πείραζε να ζωγραφίσει κάποιος το πρόσωπο της μητέρας σου πάνω σε ένα βρακί ή να ζωγραφίσει κάποιος σε έναν πίνακα το πρόσωπο της μητέρας σου και ένας πέος να εκσπερματώνει στο πρόσωπο της. Θα το θεωρούσες τέχνη...
Προφανώς και με πειράζει, προφανώς και κάτι που πειράζει (εμένα ή τον οποιονδήποτε) μπορεί να είναι τέχνη, προφανώς και κάποιος που θα το κάνει χωρίς να πάρει άδεια από το πρόσωπο που απεικονίζεται πρέπει να τιμωρηθεί όπως προβλέπει ο νόμος, προφανώς και η τιμωρία δεν πρέπει να αφορά δημόσια πρόσωπα, πρόσωπα τα οποία συμβολίζουν κάτι ή πρόσωπα τα οποία δεν είναι αποδεδειγμένο ότι υπήρξαν/υπάρχουν, και τέλος ξέρω ότι θα σε ξαφνιάσω αλλά προφανώς και τιμωρία δεν σημαίνει αναγκαστικά θάνατος!
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Scifimom έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:Άρα δηλαδή δεν θα σε πείραζε να ζωγραφίσει κάποιος το πρόσωπο της μητέρας σου πάνω σε ένα βρακί ή να ζωγραφίσει κάποιος σε έναν πίνακα το πρόσωπο της μητέρας σου και ένας πέος να εκσπερματώνει στο πρόσωπο της. Θα το θεωρούσες τέχνη...
///θέλω να στείλω τα παιδιά μου (ΚΟΡΙΤΣΙΑ και αρα συμφωνα με το Ισλαμ ανηλικα εφ όρου ζωης)...
Συνήθιζαν οι παγανιστές Άραβες να θάβουν τα νεογέννητα κοριτσάκια ζωντανά αλλά ο προφήτης Μουχάμμεντ απαγόρευσε αυστηρά την πράξη αυτή).

Το Κοράνι καταδίκασε αυστηρά αυτήν την αποτρόπαια πράξη:
Όταν φτάσει σε κάποιον απ’ αυτούς είδηση της γέννησης ενός θηλυκού παιδιού, το πρόσωπό του σκοτεινιάζει και γεμίζει ενδόμυχη θλίψη. Με ντροπή κρύβεται από τους δικούς του, εξ’ αιτίας της κακής είδησης, που μόλις έλαβε! Θα την διατηρήσει ή θα την θάψει στο χώμα; Τί μοχθηρή απόφαση θα πάρουν;” (Κοράνι, 16:59).

Μάλιστα, όταν έρθει η Ημέρα της Κρίσεως, ανάμεσα στα σημάδια θα είναι και τα μικρά κοριτσάκια που θάφτηκαν ζωντανά, που άδικα δολοφονήθηκαν:

Όταν ο ήλιος διπλωθεί,
και όταν τα άστρα πέσουν και χάσουν τη λάμψη τους,
και όταν τα βουνά χαθούν,
και όταν οι θηλυκές καμήλες, δέκα μηνών έγκυες, αφεθούν απεριποίητες
και όταν σμίξουν (από πανικό) σε αγέλες τα άγρια θηρία
αι όταν τα πελάγη βράσουν
και όταν οι ψυχές ξαναταιριάξουν (με τα σώματα)
και όταν ρωτηθεί το (μωρό) κορίτσι που θάφτηκε ζωντανό,
για πιο έγκλημα σκοτώθηκε;
……….
(τότε) κάθε ψυχή θα μάθει τί έχει φέρει (τι είχαν κάνει τα χέρια της)
” (Κοράνι, 81:1-14).

Πρέπει ν’ αναφερθεί ότι αυτό το μοχθηρό έγκλημα δε θα είχε σταματήσει στον Αραβικό κόσμο αν δεν υπήρχε η δύναμη των σκληρών επιταγών που χρησιμοποίησε το Κοράνι για να καταδικάσει αυτήν την πράξη (Κοράνι 16:59, 43:17, 81:8-9). Επιπλέον, το Κοράνι δεν κάνει καμία διάκριση ανάμεσα στ’ αγόρια και τα κορίτσια. Σ’ αντίθεση με την Βίβλο, το Κοράνι θεωρεί την γέννηση ενός κοριτσιού, ως δώρο και ευλογία από τον Αλλάχ όπως και την γέννηση ενός αγοριού. Το Κοράνι ακόμη αναφέρει την ευλογία της γέννησης πρώτα του κοριτσιού :

Στον ΑΛΛΑΧ ανήκει η κυριαρχία των ουρανών και της γης. Δημιουργεί ό,τι επιθυμεί. Χαρίζει σε όποιον επιθυμεί κόρες και σε όποιον επιθυμεί γιους” (Κοράνι, 42:49).

Για να σβήσει όλα τα ίχνη της θηλυκής βρεφοκτονίας στην αρτιγενή Μουσουλμανική κοινωνία, ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) υποσχέθηκε σ’ εκείνους που είχαν ευλογηθεί με κόρες, μια αμοιβή σπουδαία αν τις ανέθρεφαν ευγενώς.

Είπε λοιπόν ο Προφήτης: “
Αυτός που ασχολείται με την ανατροφή θυγατέρων και συμπεριφέρεται σ’ αυτές καλά, αυτές θα τον προστατεύσουν από τη Φωτιά της Κολάσεως” και “Όποιος συντηρήσει δυο κορίτσια μέχρι ν’ ωριμάσουν, αυτός κι εγώ θα φτάσουμε την ημέρα της Ανάστασης έτσι” και έσμιξε ο Προφήτης τα δάχτυλά του
(Sahih al-Bukhari, Al-Adab Al-Mufrad (77); Ibn Abu Sheiba, 8/551; Ahmad ibn Hanbal, al-Musnad - sahih Sheikh Shaker (2104); & Ibn Majah (3670);).

Δηλαδή όποιος προστατεύει και αγαπάει τις κόρες του, θα είναι στον Παράδεισο δίπλα δίπλα με τον Προφήτη.

Επίσης ο Προφήτης είχε πει: “
Αν με ρωτούσαν ποια είναι ανώτερα απ’τα παιδιά, θα έλεγα ότι ήταν τα κορίτσια” (Sahih Muslim).

Επίσης, κάποτε ο Προφήτης μιλούσε με κάποιον και ήταν και οι δύο καθισμένοι στο τζαμί της πόλης Μεδίνα. Τότε ήρθε ο γιος και η κόρη αυτού του άντρα που μιλούσε με τον Προφήτη και αυτός, φιλήσε τον γιο του, τον ακούμπησε στα γόνατα και έδιωξε το κορίτσι και τότε ο Προφήτης του είπε: “
Είσαι άδικος. Έπρεπε να έχεις φιλήσει και την κόρη σου και να τη βάλεις και αυτή στα γόνατα σου. Και τα δυο παιδιά σου, είναι εξίσου δώρα του Θεού” και κάποια άλλη στιγμή είχε πει ότι τα κορίτσια είναι ευλογία για μια οικογένεια διότι φέρνουν ευτυχία και χαρα (Sahih al-Bukhari; & Sahih Muslim;).

Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Οποιοσδήποτε έχει δύο ή τρεις κόρες ή αδερφές και τις συμπεριφέρεται καλά, θα πάει στον Παράδεισο” (Abu Dawud).

Τί άλλα είπε ο Προφήτης για τις γυναίκες;

«
Ο καλύτερος από εσάς είναι αυτός που είναι καλύτερος προς τη σύζυγο του» (Sahih Muslim, Birr 149;),

«
Ο καλύτερος από σας, είναι αυτός που συμπεριφέρεται με τον καλύτερο τρόπο στην οικογένεια του. Εγώ είμαι ο καλύτερος από σας στην οικογένεια μου» (Kutubu’l-Sitta, vol. 17, p. 214),

«
Μόνο οι άξιοι άντρες είναι γενναιόδωροι προς τις γυναίκες. Ανάξιοι είναι αυτοί που τις συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο» (İbn Majah, Adab 3; Abu Dawood, Adab 6, Rikak 22, İ’tisam 3; & Sahih Muslim, Akdiya 11;),

«
Ο καλύτερος από τους πιστούς είναι αυτός που έχει όμορφη ηθική και είναι τρυφερός με την οικογένεια του» (Sunan an-Nasai, Ishratu’n-Nisa, 229; & Tirmidhi, İman, no: 2612;),

«
Οι γυναίκες, είναι οι αδερφές των ανδρών» (Jamiu’s-Saghir, no: 2329;),

«
Το καλύτερο δώρο σε αυτόν τον κόσμο, το καλύτερο δώρο (από τον ΑΛΛΑΧ) που μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος: μία γλώσσα με την οποία μνημονεύει (τον ΑΛΛΑΧ), μία καρδιά με την οποία ευχαριστεί (τον ΑΛΛΑΧ) και μία (ευσεβή) γυναίκα που τον βοηθάει να ζήσει ορθά την πίστη του» (Tirmidhi, Birr 13;),

«
Αυτός ο κόσμος είναι ένας θησαυρός. Το πιο ωφέλιμο αυτού, είναι μία ευσεβής γυναίκα» (Sahih Muslim, Rada 64, no: 1467; Nasai, Nikah 15;),

«
Ένας πιστός άντρας να μη μισεί μία πιστή. Αν δεν του αρέσει μία συνήθεια της (μειονέκτημα) μπορεί να του αρέσει κάποια άλλη (πλεονέκτημα)» (Sahih Muslim, Rada’ 61, no: 1469;),

«
Αν η γυναίκα τηρεί τις πέντε προσευχές, κρατάει νηστεία για έναν μήνα, προστατεύει την τιμή της και υπακούει στον άντρα της, θα της ειπωθεί: ‘Από όποια πύλη θες, μπες από εκεί στον Παράδεισο» (Ahmad bin Hanbal, Musnad, I/191;),

Ο Προφήτης, στο τελευταίο κήρυγμα του (γνωστό και ως: ‘Χούτμπατου’λ-Ουαντά’) είπε: «
Φοβηθείτε τον ΑΛΛΑΧ όσον αφορά τα δικαιώματα των γυναικών. Επειδή, είναι για σας ενέχυρο από τον ΑΛΛΑΧ. Η τιμή τους είναι για σας επιτρεπτή σύμφωνα με τον λόγο του ΑΛΛΑΧ. Έχετε πάνω τους το δικαίωμα να μην βάζουν κάποιον άλλον άντρα στο κρεβάτι σας και να προστατεύουν την τιμή τους. Αν κάνουν κάτι τέτοιο, χτυπήστε τις ελαφριά. Και εκείνες έχουν πάνω σας το δικαίωμα να τις ντύνετε και να τις τρέφετε» (Sahih Muslim, Hajj 147, 194; & Tirmidhi, Fitan 2, Tafsir 2;),

«
Ποιός από σας θα μπορούσε να χτυπάει τη σύζυγο του σαν να είναι μία σκλάβα; Το βράδυ δεν θα ξαπλώσουν μαζί;» (Sahih Bukhari, Tafsir Shams 1, Anbiya 17, Nikah 93, Adab 43; Sahih Muslim, Jannat 49, no: 2855; İbn Majah, Nikah 512; Tirmidhi, Tafsir 3340;),

Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου): «
Ο Απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ έπαιρνε τις γυναίκες στις μάχες. Θεράπευαν τους τραυματίες. Τις έδιναν και ένα μέρος από τα λάφυρα…» (Sahih Muslim, Jihad 137, no: 1812; Tirmidhi, Siyar 8; & Abu Dawood, Jihad 152;),

Ο Προφήτης είπε: «
Να μην παντρεύεται η χήρα γυναίκα (με το ζόρι) χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος μαζί της, να μην παντρεύεται το παρθένο κορίτσι (με το ζόρι) χωρίς την άδεια της» (Sahih Bukhari, İkrah 3; & Sahih Muslim, Nikah 64;),

«
Ο Προφήτης ακύρωσε μερικούς γάμους που είχαν πραγματοποιηθεί από τους πατέρες κάποιων γυναικών ενάντια στη θέληση τους, όταν (εκείνες) εξέφρασαν παράπονο» (Sahih Bukharî, İkrah 4;),

Ο Προφήτης είπε: «
Να είστε καλοσυνάτοι προς τις γυναίκες, σας συμβουλεύω την καλοσύνη όσον αφορά της συμπεριφορά σας προς αυτές… Να τις συμπεριφέρεστε με καλό τρόπο» (Sahih Bukhari, Nikah 79, Anbiya 1, Adab 31, 85, Rikak 23; Sahih Muslim, Rada 65, no: 1468; & Tirmidhi, Talak 12;),

«
Σας συμβουλεύω να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη στις γυναίκες. Επειδή αυτές είναι βοηθοί σας (σ’ αυτή τη ζωή). Δεν έχετε άλλο δικαίωμα παρά να τις συμπεριφέρεστε καλά, φτάνει και αυτές ξεκάθαρα να μην έχουν κάνει κάποια προστυχιά…» (Tirmidhi, Tafsir Tawbah, 3087;).

Όταν κάποιος ρώτησε τον Προφήτη τι δικαιώματα είχαν οι γυναίκες πάνω στους συζύγους τους, ο Προφήτης είπε: «
Όταν τρως, να την θρέφεις και εκείνη, όπως εσύ ντύνεσαι να τη ντύνεις και εκείνη, να μην τη χτυπάς στο πρόσωπο, να μην την εξευτελίζεις (να μην την προσβάλεις), να μην την αφήνεις μόνη (να μην την παραμελείς)…» (Abu Dawood, Nikah 42, no: 2142-2144; & İbn Majah, Nikah 3;),

«
Σε όποιον τους δοθούν κόρες και τις αναθρέψει με καλό τρόπο, θα γίνουν γι’ αυτόν εμπόδιο που θα τον προστατέψει από τη φωτιά της Κόλασης» (Feyzu’l-Kadir, II/97;),

«
Όποιος έχει τρεις κόρες ή τρεις αδερφές ή δύο κόρες ή δύο αδερφές και τις αναθρέψει σωστά, αν φοβάται τον ΑΛΛΑΧ γι’ αυτές (αν δεν κάνει κάποια αδικία απέναντι τους), υπάρχει γι’ αυτόν ο Παράδεισος» (Tirmidhi;),

«
Η γυναίκα παντρεύεται για τέσσερις λόγους [δηλαδή ένας άντρας τη διαλέγει για τέσσερις λόγους]: για την περιουσία της, για την οικογένεια της, για την ομορφιά της, για τη θρησκεία της. Εσύ, διάλεξε μία θρησκευόμενη και βρες ηρεμία» (Sahih Bukhari, Nikah 15; Sahih Muslim, Rada 53, no: 1466; Abu Dawood, Nikâh 2, no: 2047; & Nasai, Nikâh 13;),

«
Να μην εμποδίζετε τις γυναίκες από το να επισκέπτονται τα τζαμιά του ΑΛΛΑΧ» (Sahih Bukhari, Jumuah 13; Sahih Muslim, Salâh 36; Abu Dawood, Salah 13, 52; Tirmidhi, Jumuah 64; Sunan Darimî, Salah 57; Malik, Muwatta, Kıbla 12; & Ahmad bin Hanbal, Musnad, II/16, V/17;).

Είπε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ότι η γρουσουζιά βρίσκεται στις γυναίκες, όπως ισχυρίζονται ορισμένοι επικριτές του Ισλάμ; Λοιπόν, ο Άμπου Χάσαν είπε ότι δύο άντρες πήγαν στην σύζυγο του Προφήτη την Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) και της είπαν ότι ο Άμπου Χουράιρα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει ότι η κακιά διαβολική τύχη βρίσκεται στη γυναίκα, στο σπίτι και στα άλογα. Τότε η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε: «
Μα τον ΑΛΛΑΧ που αποκάλυψε το Κοράνι στον απεσταλμένο Του, ποτέ δεν είπε ο Προφήτης κάτι τέτοιο αλλά είπε ότι αυτή την αντίληψη την είχαν οι αμαθείς (οι παγανιστές)» (Ahmad ibn Hanbal, al-Musnad;).

Παρομοίασε ο Προφήτης τις γυναίκες με γαϊδούρια και μαύρους σκύλους; Ο Άμπου Δαρ αλ-Γκιφάρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει: «
Όταν κάποιος από σας στέκεται για προσευχή, ας βάλει μπροστά του κάτι σαν εμπόδιο γιατί αν δεν βάλει μπροστά του κάτι σαν εμπόδιο, τότε η προσευχή του θα ακυρωθεί αν περάσει μπροστά του ένας γάιδαρος, μια γυναίκα και ένας μαύρος σκύλος…» (Sahih Muslim).

Ας δούμε όλη την αλήθεια. Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είχε πει: «
Αν κάποιος από σας προσεύχεται πίσω από ένα εμπόδιο (σούτρα) και κάποιος άλλος προσπαθήσει να περάσει από μπροστά του, τότε (ο προσευχόμενος) θα έπρεπε να τον εμποδίσει και αν (ο διερχόμενος) αρνηθεί, τότε θα πρέπει (ο προσευχόμενος) να τον σπρώξει γιατί είναι ο σατανάς» (Sahih al-Bukhari).

Έτσι λοιπόν όχι μόνο γυναίκες, γαϊδούρια και σκυλιά αλλά και άντρες αν περάσουν μπροστά από κάποιον που προσεύχεται, τότε και πάλι θα ακυρωθεί η προσευχή.


κ.α.
επικουρειος
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 02 Οκτ 2011 01:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Παντως σε τετοια υπερπροσφορα θρησκειων,δογματων,αιρεσεων και λοιπων δοξασιων πραγματικα τι να πρωτοδιαλεξεις.Ολοι τους διατεινονται οτι ειναι οι μοναδικοι,οι πραγματικοι,οι αληθινοι,μοιραζουν ολοι αγαπη απλοχερα,εχουν ολες τις λυσεις σε υπαρκτα προβληματα αλλα και σε αυτα που θα προκυψουν στο μελλον.

Οπως ακριβως με τις τηλεφωνικες εταιριες που διαφημιζουν τηλεφωνικα τα προιοντα και τις τιμες τους και σε τρωνε τον χρονο,το ιδιο ακριβως συμβαινει και με δαυτους.Το γιατι θα επρεπε να κατσει να ασχοληθει καποιος με δαυτους ουτε που τους περναει σαν ιδεα απο το μυαλο,κι αδιαφορουν πληρως για το εαν οι ανθρωποι εχουν κι αλλα πιο σημαντικα πραγματα να ασχοληθουν απο την υποτιθεμενη σωτηρια της ψυχης τους και δεν ενδιαφερονται καν για το αμα μπουν η αμα δεν μπουν σε κανεναν απολυτως παραδεισο.

Που εαν δεν υπηρχαν ολοι αυτοι οι σαχλοι με τις ανοησιες τους κανεις δεν θα εδινε σημασια στο ανυπαρκτο,αλλα τωρα βλεπεις θεωρουν ολοι αυτοι οτι η υπαρξη της αφεντιας τους,τα ιερα τους βιβλια,οι ιερεις και οι ναοι τους αποδεικυουν δηθεν και την υπαρξη ενος καποιου θεου.

Φυσικα και οχι.Και ο "μεγας δημιουργος" στην ερημο το καλυτερο που μπορεσε να κανει ηταν μονο αμμος και ζεστη.

Παντως μια μπουργκα απο μαυρο η κοκκινο γυαλιστερο βινυλιο ειναι πολυ ζορικο φετιχ.
Ειμαι ενας πιστος απολυτα πεπεισμενος μοναχα ως προς την ανυπαρξια μεταφυσικων μυστηριων.Το μοναδικο μυστηριο που υπαρχει ειναι μοναχα κατι ξεχασμενες αραχνοφωλιες μες το ανθρωπινο μυαλο.
Scifimom
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 09:21
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Σάϊρ Μέση Γη

Ολα αυτα που εγραψες δεν λενε πουθενα οτι η γυναικες ενηλικιώνονται και ότι μπορουν να ζουν χωρις ανδρες αν το επιθυμούν, να κυκλοφορουν χωρις ανδρες στο δρόμο και να είναι ΕΝΗΛΙΚΕΣ δηλαδη να μην ζητουν κανενος την άδεια για να ταξιδεψουν, να δουλεψουν, να βγουν απο το σπιτι τους να φλερταρουν και να εχουν σεξουαλικες σχεσεις. Ολα οσα εγραψες προσδιορίζουν τη γυναικα ΜΟΝΟ μεσα από τον ανδρα και οριζουν τη συμπεριφορα του προς αυτες και όχι το αντιθετο.
Έχετε πάνω τους το δικαίωμα να μην βάζουν κάποιον άλλον άντρα στο κρεβάτι σας και να προστατεύουν την τιμή τους. Αν κάνουν κάτι τέτοιο, χτυπήστε τις ελαφριά. Και εκείνες έχουν πάνω σας το δικαίωμα να τις ντύνετε και να τις τρέφετε»
Τι μου λες... define "Ελαφρα", ελαφρα ειναι και με το μαστιγιο. και τα κουρελια ντυνω ειναι και τα ξεροκομματα.
Πες μας και για το διαζυγιο, τι λεει το Ισλαμ; αν ο ανδρας πει τρεις φορες "σε χωριζω" μπροστα σε μαρτυρες ισχυει ο γαμος? Η γυναικα πρεπει να το ξέρει; Με την ευκαιρια πόσες γυναικες είπαμε είχε ο μουχαμαντακος; Ναι ναι ξερω τις παντρευοταν γιατι μενανε χηρες και χρειαζονταν "προστασια" εκεινος όμως δεν ειχε κανενα προβλημα να τις βαλει στο κρεββατι του. βεβαια αν καμμία εβαζε αλλον αντρα θα την "χτυπουσε ελαφρα"... Τι γλυκος.
να μην τη χτυπάς στο πρόσωπο,
Στην πλατη επιτρεπεται? Δεν φαινονται τα σημαδια εκει
«Η γυναίκα παντρεύεται για τέσσερις λόγους [δηλαδή ένας άντρας τη διαλέγει για τέσσερις λόγους]: για την περιουσία της, για την οικογένεια της, για την ομορφιά της, για τη θρησκεία της. Εσύ, διάλεξε μία θρησκευόμενη και βρες ηρεμία»
Να διαλεξει η γυναικα τον αντρα? μπα ε; Αμαρτία. Αμα δεν με "διαλεξει" τις κορες μου κανενας αντρας παναπει δεν ειναι ουτε πλουσιες οτε ομορφες ουτε απο καλη οικογενεια ουτε θρησκευαμενες ε? Καλα για το τελευταιο ειναι σιγουρο ειμαστε αθεοι οικογενειακως.
Έτσι λοιπόν όχι μόνο γυναίκες, γαϊδούρια και σκυλιά αλλά και άντρες αν περάσουν μπροστά από κάποιον που προσεύχεται, τότε και πάλι θα ακυρωθεί η προσευχή.
Κατσικες να περασουν επιτρεπεται? Γουρουνια? Καγκουρώ? ασβοί? Πλατυποδες?
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
Άβαταρ μέλους
spylab
Δημοσιεύσεις: 1600
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 13:14
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα

να μην τη χτυπάς στο πρόσωπο,
Ναι αληθεια ειναι.
Παρακατω οι οδηγιες πως ενας καλος μουσουλμανος πρεπει να δερνει την γυναικα του :mrgreen:

[youtube]ted-NxBbhng[/youtube]
[youtube]ChnpaMK1oLQ[/youtube]
[youtube]wfPSN_92v2w[/youtube]
Minds are like para-chutes. They only function when open.
Άβαταρ μέλους
Αναρχος
Δημοσιεύσεις: 4450
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com

kapages έγραψε:Το οτι ερχεται σε ενα αθεο φορουμ και λεει οτι μας αξιζει ο θανατος ή η καταπιεση, δεν ειναι ελλειψη σεβασμου.
Ελλειψη σεβασμου ειναι φτιαξουμε ενα σκιτσο με το Μωαμεθ.
Η αθεΐα σου είναι προσωπική σου υπόθεσις και πρέπει να την κρατάς στο σπίτι σου... Η θρησκεία όμως του Αλή είναι δημοσία υπόθεσις και πρέπει ...να μας σπάη τ' αρχίδια.
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Στην πλατη επιτρεπεται? Δεν φαινονται τα σημαδια εκει
Εξαρτάται από το πια είναι η αγαπημένη σου ερωτική στάση
Scifimom
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 09:21
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Σάϊρ Μέση Γη

svoin έγραψε:
Off Topic
Στην πλατη επιτρεπεται? Δεν φαινονται τα σημαδια εκει
Εξαρτάται από το πια είναι η αγαπημένη σου ερωτική στάση
Off Topic
Το "οθωμανικο" ξερεις "ελα πασα μου" "τι σου κανει ο αλλαχουλης μανα μου" κλπ
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
Απάντηση