blasphemy challenge

Συζητήσεις γύρω απ' την αθεΐα, και γενικά τη ζωή χωρίς θρησκεία, θεούς, και δεισιδαιμονίες.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

Andrameleh έγραψε:
Να διευκρινίσουμε κάτι σε αυτό το σημείο, οι κακόγουστες χυδαιολογίες στις οποίες προβαίνουν ενίοτε διάφοροι δεν ανταποκρίνονται στην αισθητική μου εφόσον δεν μεταφέρουν κάποιο σημαντικό κατά την γνώμη μου μήνυμα σχετικό με τις αθειστικές θέσεις και γίνονται μόνο και μόνο για να "πικάρουν" τους πιστούς. Το ζήτημα εδώ βεβαίως είναι το τι θεωρώ εγώ ή εσύ ή ο οποιοσδήποτε θεμιτή διακωμώδηση των θειστικών ταμπού και τι όχι, φαντάζομαι ότι δύσκολα θα επέλθει μεταξύ μας συμφωνία σε τέτοια θέματα πόσο μάλλον μεταξύ εμού και κάποιου πραγματικού πιστού ΧΟ και όχι γιαλαντζί και αιρετικού.


Επιτέλους. τόσο δύσκολο ήταν να πει κάποιος εδώ μέσα πως δεν του αρέσουν οι χυδαιολογίες περί θείων, και όχι μόνο;
η αντίληψη περί διακωμώδησης των θείων έχει να κάνει γενικώς με την αισθητική αντίληψη του καθενός περί διακωμώδησης άλλον του αρέσει ο σεφερλής άλλον ο λαζόπουλος και άλλον οι παλιές ασπρόμαυρες ελληνικές κωμωδίες που παρά την λογοκρισία δεν τις λείπει το έξυπνο χιούμορ και οι ασυναγώνιστη μέχρι σήμερα ατάκα.

Τώρα το ζήτημα της παράδοσης το οποίο θέτεις παραπάνω συγγνώμη που θα σε στενοχωρήσω αλλά πραγματικά ΔΕΝ βρίσκω καμία αναγκαιότητα αναγόρευσης της σε απόλυτη αξία την οποία θα πρέπει οπωσδήποτε και σε κάθε περίπτωση να διαφυλάσσουμε. Και αυτή όπως και οποιαδήποτε άλλη ηθική - πολιτισμική αξία θα πρέπει να υπόκειται πάντα στην βάσανο της ορθολογικής κριτικής και με αυτό και μόνο αυτό το κριτήριο να αποφασίζουμε τι κρατάμε και τι αφήνουμε και όχι με βάση συναισθηματικές αταβιστικές προσκολλήσεις στη παιδική μας ηλικία!


ίσως για σένα η παράδοση να είναι σαν κάτι παλιά βιβλία που μυρίζουν μούχλα και για αυτό και μόνο να θεωρείς πως δεν αξίζει να τα ανοίξει κανείς μήπως και λερώσει τα χέρια του, όμως μέσα από την δυσάρεστη μυρωδιά του παλαιού ανακαλύπτεις μια πνευματική ευωδιά που πάει πιά δυστυχώς να εκλείψει.

ξέρεις, συναίσθημα σημαίνει και επίγνωση, άρα δεν είναι κάτι αυθαίρετο αλλά κάτι που γνωρίζω σαν αξία που έχω μέσα μου σαν ενήλικος, οπότε δεν χρειάζεται να αναγάγουμε το συναίσθημα ως προσκόλληση πάντα στην παιδική μας ηλικία.



Λες οι λιθοβολημένες γυναίκες καθώς και οι άλλες οι οποίες έχουν υποστεί κλειτοριδεκτομή ή έχουν υποχρεωθεί να παντρευτούν στα 8 χρόνια να ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τους συμβεί αυτό; Πως άραγε θα μπορούσαν να το "ανατρέψουν";


παρόλο που πιστεύω στις θρησκευτικές αξίες, δεν εξηγώ ούτε δικαολογώ την κάθε κοινωνία με βάση τις πατροπαράδοτες και πολιτιστικές συνήθειες της , με λίγα λόγια είμαι αμερόληπτος όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα που σπανίζουν στις κοινωνίες όπου και αναφέρεσαι.
ο τρόπος που θα μπορούσαν να αλλάξει αυτήν η κοινωνία ξεπερασμένες για την εποχή αντιλήψεις της είναι το ξεσήκωμα του κόσμου, η διαμαρτυρία, και η επανάσταση. όπως συμβαίνει σήμερα στην ινδία και την συρία.




η θρησκεία λόγω δόγματος δεν μπορεί να αρνηθεί τα μυθεύματα της αγίας γραφής σαν ιστορικά γεγονότα όμως μς τους θρήσκους το πράγμα αλλάζει όλοι στα σχολεία ξέρουν τι είναι ιστορικό και τι θρησκευτικο-μυθολογικό.
μην ψάχνεις για ανόητους την σήμερον εποχή ακόμη και ανάμεσα στους θρήσκους.
τώρα πως εξηγούν τον κατακλυσμό; αυτό εξαρτάται από το πόσο έχουν διαβάσει και συγκρίνει την ιστορία με την θρησκεία.


Σοβαρά μιλάς; οι πιστοί ΧΟ δεν πιστεύουν σε θαύματα; Ποια η διαφορά της πίστης τους φερ' ειπείν ότι ένας καρκινοπαθής τελευταίου σταδίου θεραπεύτηκε μετά την μετάβαση του στην Τήνο με το να πιστεύουν ότι όντως ολόκληρη η πανίδα του πλανήτη συμπεριλαμβανομένων των εντόμων, χώρεσαν σε ένα ξύλινο καράβι και επέζησαν! Και τα δύο ανήκουν στην ίδια ακριβώς κατηγορία της θεϊκής παρέμβασης (θαύμα) η οποία καταλύει τους φυσικούς νόμους, δεν υπάρχει καμία ειδοποιός διαφορά! Το γεγονός ότι ΕΣΥ προσπαθείς να διαχωρίσεις τα πράγματα και να κατηγοριοποιήσεις τα θαύματα σε υπαρκτά και ανύπαρκτα ή μεταφορικά - παραβολικά είναι δικό σου ζήτημα που έχει να κάνει με την απίστευτη δυσκολία να συμβιβαστούν η επιθυμία με την πραγματικότητα.


Λυπάμαι που έχεις αυτήν την εικόνα για το σύνολο των θρήσκων. όπως οι άθεοι, που είναι ορισμένοι ακραίοι, έτσι και οι θρήσκοι καμιά φορά το παρακάνουν με φανταστικές αφηγήσεις περί θαυμάτων.
θαύμα για μένα είναι η ίδια η ζωήκαι σταματώ εδώ. τώρα για την έννοια του θαύματος που λόγω ανύπαρκτης ιατρικής φροντίδας την εποχή του Ιησού ήταν η αγαπημένη επιθυμία κάθε ανθρώπου, να γίνει δηλαδή καλά για ασθένειες που σήμερα αντιμετωπίζονται με επιτυχία από την ιατρική, δεν έπαψε να υπάρχει για ασθένειες που δυστυχώς δεν αντιμετωπίζονται ριζικά όπως το θέμα του καρκίνου, εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κατανοώ αυτούς που έχουν τέτοιες επιθυμίες και σε καμία περίπτωση δεν θα τους χλευάσω παρόλο που ξέρω πως τρέφουν φρούδες ελπίδες. αλλά δεν ανέχομαι σε καμία περίπτωση την διάδοση περί θαύματος από τον κάθε συμφεροντολόγο ιερέα, και την κάθε ανόητη κυρά κατίνα, που το λέει μόνο και μόνο για εντυπωσιασμό.

Όσο για το θέμα της έννοιας της μεταφοράς πραγματικά πιστεύεις ότι οι ημι πρωτόγονοι σημιτικοί πληθυσμοί της ερήμου χρησιμοποιούσαν των έννοια της μεταφοράς και της παραβολής για να περιγράψουν τι άραγε; Γνώριζαν πως έχουν στην πραγματικότητα τα πράγματα (πως έγινε ο κόσμος π.χ.) και το παρουσίαζαν με έναν τρόπο εύπεπτο για τους απλούς ανθρώπους; Τόσο μπροστά ήταν οι αναλφάβητοί συγγραφείς της ΠΔ; Μήπως πιστεύεις και ότι η αρχαία ελληνική κοσμογονία, ή η σκανδιναβική ή η ινδιάνικη ή η κινέζικη ήταν δομημένες με το ίδιο σκεπτικό; Δεν είμαι ειδικός αλλά έχω την ισχυρότατη εντύπωση ότι όλοι αυτοί οι αρχαίοι λαοί εννοούσαν στην κυριολεξία ότι έλεγαν (πχ ο θεός δημιουργεί σε 7 πραγματικές μέρες το σύμπαν ως ένδειξη της παντοδυναμίας του!)


Έτσι θέλω να πιστεύω, βέβαια υπάρχουν πάντα και οι ανόητοι που πιστεύουν ότι τους σερβίρουν, μην ξεχνάς πως ο επίκουρος έστειλε τους θεούς της εποχής εκεί που που τους έχουν στείλει σήμερα οι ντειστές δηλαδή τους στέρησε κάθε δυνατή παρέμβαση στα ανθρώπινα πράγματα., για σκέψου λοιπόν πόσοι άνθρωποι υπήρχαν σαν τον επίκουρο την τότε εποχή;
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Θεόφιλος έγραψε:Επιτέλους. τόσο δύσκολο ήταν να πει κάποιος εδώ μέσα πως δεν του αρέσουν οι χυδαιολογίες περί θείων, και όχι μόνο;

η αντίληψη περί διακωμώδησης των θείων έχει να κάνει γενικώς με την αισθητική αντίληψη του καθενός περί διακωμώδησης άλλον του αρέσει ο σεφερλής άλλον ο λαζόπουλος και άλλον οι παλιές ασπρόμαυρες ελληνικές κωμωδίες που παρά την λογοκρισία δεν τις λείπει το έξυπνο χιούμορ και οι ασυναγώνιστη μέχρι σήμερα ατάκα.
Προσυπογράφω κι εγώ, με ενοχλούν οι χυδαιολογίες, όταν είναι υπερβολικές σε ποσότητα και στερούνται συνδυασμού με έξυπνου χιούμορ (ας πούμε, δεν με ενοχλούν στον Τζίμη Πανούση, γιατί τις ανακατεύει με ευφυολογήματα).

Αλλά να μην μπερδεύουμε τις χυδαιολογίες με την προσβολή στα θεία: άλλο το να λέμε ότι μας ενοχλούν οι χοντράδες, είτε αφορούν θρησκεία είτε οτιδήποτε, και άλλο να λέμε ότι μας ενοχλούν οι προσβολές στα θεία, είτε γίνονται με χοντράδες είτε με λεπτό χιούμορ είτε με ευγένεια και κοσμιότητα.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Εγώ, Θεόφιλε, λυπάμαι που έχεις αυτή την εικόνα για την πραγματικότητα.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:Ξέρεις, Θεόφιλε, ποιο είναι το πρόβλημα;

Ότι για πάρα πολλούς αιώνες, για χιλιετίες θα έλεγα, όσοι δεν ανήκαν σε κάποιο θρήσκευμα (αλλά και όσοι ανήκαν σε κάποιο που δεν ήταν το κυρίαρχο θρήσκευμα του τόπου όπου ζούσαν) δεν είχαν την κοινωνική καταξίωση των άλλων, θεωρούνταν υποδεέστεροι και θεωρούνταν ότι έπρεπε να κρύβουν τις πεποιθήσεις τους και να δείχνουν σεβασμό στις πεποιθήσεις των άλλων, ενώ κανείς δεν έδειχνε σεβασμό στις δικές τους πεποιθήσεις .
το πρόβλημα σε καμία περίπτωση δεν ήταν θρησκευτικό αλλά πολιτικό, από το οποίο έλειπαν οι πολιτικές, αλλά μαζί με αυτές και οι θρησκευτικές, η οι μη θρησκευτικές ελευθερίες.
Αυτό δημιούργησε ένα κλίμα πικρίας και μνησικακίας που συσσωρεύεται για αιώνες και φτάνει ως τις μέρες μας. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που τόσο πολλοί άθεοι νιώθουν την ανάγκη να προσβάλουν ανοιχτά τα πιστεύω των άλλων - γιατί επι αιώνες ήταν αναγκασμένοι να καταπίνουν τις αντιρρήσεις τους και να μην τις εκφράζουν, ούτε καν αν το έκαναν κόσμια, και να ανέχονται τις διαρκείς προσβολές στις δικές τους ιδέες και απόψεις για το θέμα της θρησκείας.
δεν είναι απαραίτητο να το κάνουν αυτό, έχουν επιχειρήματα λογικά και ατράνταχτα που ομολογώ πως και εγώ πολλές φορές προβληματίζομαι να απαντήσω, όμως το να συμπεριφέρονται ως αντίθεοι το μόνο που κάνουν είναι να ενισχύουν την αποστροφή των θρήσκων για αυτούς ακόμη περισσότερο και το σοκάρισμα των σκεπτόμενων ως πρός τον ρόλο της επίσημης θρησκείας σήμερα, και που ίσως τους κάνει να φοβούνται μην γίνουν και αυτοί κάτι ανάλογο.
Εμένα με προσβάλει βαθύτατα το να ακούω ότι υπάρχει ένας παντοδύναμος και δίκαιος θεός γεμάτος αγάπη σε έναν κόσμο όπου βλέπω διαρκώς γύρω μου καταφανείς αδικίες, όπως οι φυσικές καταστροφές που παρασέρνουν τους πάντες (και όχι μόνο όσους μπορεί κανείς να υποθέσει ότι ίσως το άξιζαν) και όπως οι εκ γενετής ασθένειες που ταλαιπωρούν αφάνταστα ένα σωρό παιδιά από τη γέννησή τους (και ένα νεογέννητο σίγουρα δεν έχει κάνει κάτι για να το αξίζει αυτό).
όταν λέγεται από ανάγκη και καλοπροαίρετα μην σε προσβάλλει καθόλου γιατί εκείνη την στιγμή βγάζει αυτός που το λέει ότι καλύτερο από τον εαυτό του.
αλλά άλλο η επιθυμία για προσωπική ευτυχία και δικαιοσύνη που αναζητά ο κάθε άνθρωπος, και άλλο η ανάγκη για κοινωνική συνοχή.
Αν θεωρούσαμε τον Θεό σαν κάτι το πραγματικό και όχι ιδεατό, τότε δεν θα μπορούσε παρά να είναι το σύνολο της κοινωνίας μαζί και το κάθε άτομο ξεχωριστά, αλλά όμως σίγουρα βαρύνει περισσότερο η κοινωνία, γιατί μόνο οι κοινωνίες μπορούν να δημιουργήσουν ως σύνολο, θεούς, και όχι το κάθε άτομο ξεχωριστά.
Πολύ περισσότερο φυσικά προσβάλομαι όταν ακούω ότι οι άθεοι είναι κακοί άνθρωποι, ανήθικοι, καταστρέφουν τον κόσμο, τη νεολαία, είναι επιπόλαιοι, μνησίκακοι, δειλοί που αρνούνται την αλήθεια του θεού και ένα σωρό άλλα.
όταν λέγονται χωρίς αιτία προσβάλλομαι και εγώ που δεν είμαι άθεος, όταν όμως τους δίνει κάποιος το δικαίωμα βρίζοντας το θρησκευτικό τους πιστεύω δεν έχω να πώ και δεν μπορώ να πω τίποτε, ενώ θα ήθελα να φωνάξω και να πω σε όλους αυτούς πως είστε όλοι σας το ίδιο γιατί συνομιλώ μαζί σας καιρό τώρα και ξέρω αρκετούς από εσάς.
Όμως δεν ζητάω να πάψουν να τα λένε αυτά, ούτε πολύ περισσότερο ζητάω να τους επιβληθεί ποινή από το νόμο.
κανείς δεν μπορεί να τους ζητήσει να σταματήσουν να λένε αυτά που λένε, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι πως δεν πρέπει, και πως είναι λάθος.
Απαντώ με τον τρόπο μου, και με τον τρόπο ζωής μου. Λέω καθαρά τη γνώμη μου για τη θρησκεία και τα πιστεύω της, χωρίς να κρύβω τίποτε "για να μην προσβάλλω κανέναν". Θίγω τις πεποιθήσεις, όχι τα άτομα. Αν τα άτομα νιώθουν να προσβάλλονται επειδή αμφισβητούνται οι πεποιθήσεις τους, τότε εκείνα έχουν το πρόβλημα, όχι εγώ. Κάθε άνθρωπος θα πρέπει να μάθει ότι μέσα σε μια κοινωνία υπάρχουν πολλές απόψεις και δεν θα είναι όλες σύμφωνες με τις δικές του, ούτε οφείλει κανείς να καταπιεί τις απόψεις του για να μην νιώθει αυτός θιγμένος. Ας απαντήσει όπως θέλει, αλλά ας μην ζητά να σιωπήσουν οι άλλοι.
ακριβώς. εδώ θέλω να καταλήξω. είναι ο τρόπος που προβάλλει τις θέσεις του κάποιος π.χ. αν μου πούν δεν μοιάζεις του πατέρα σου και αμφισβητήσουν την πατρότητα του πρός χάριν αστεισμού μπορεί και να το δεχθώ, αν έρθούν όμως και μου βρίσουν κατάμουτρα την μάνα μου, δεν εγγυώμαι για τα μούτρα τους μάλλον θα τους τα σπάσω.
καταλαβαίνεις πάνω κάτω πως αισθάνεται ένας θρήσκος όταν του βρίζουν το θρησκευτικό πιστεύω. εξοργίζεται.και έχει κάθε δίκιο να θεωρεί τους άθεους με όποιον χαρακτηρισμό θέλει αυτός να τους χαρακτηρίσει.
Εγώ προσωπικά δεν προσβάλω κανέναν κακόβουλα, δηλαδή δεν λέω ποτέ μου κάτι με σκοπό να πληγώσω και να εξοργίσω. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά όσους νιώθουν την ανάγκη να το κάνουν και υπερασπίζομαι το δικαίωμά τους να λένε ό,τι θέλουν χωρίς νομικές συνέπειες. Οι όποιες κοινωνικές συνέπειες θα ρυθμιστούν μέσα από τις κοινωνικές σχέσεις, και είναι γνώμη μου ότι αν χαλαρώσει η μέγγενη της θρησκείας αρκετά ώστε να νιώσουν οι άθεοι πραγματικά ελεύθεροι, θα πάψει να υπάρχει αυτή η ανάγκη της πρόκλησης και της προσβολής.
δεν προσβάλλεις κανέναν αλλά καταλαβαίνεις αυτούς που το κάνουν, εγώ πάλι καταλαβαίνω όποιον προβάλλει με ευπρεπή τρόπο τις όποιες θέσεις του, και με αφήνει άφωνο ίσως και με λάθος άποψη ο αισχρός και ανήθικος τρόπος του.
εν πάση περιπτώσει, δεν θα πάψουν ποτέ οι ύβρεις, μόνο εύχομαι να μην φθάνουν στα αυτιά ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με όσους νομίζουν οι άθεοι πως τους καταπιέζουν.
γιατί η εικόνα τους, εννοώ του άθεους, δεν είναι η καλύτερη μέσα στην κοινωνία.
το υβρεολόγιο είναι αδυναμία επικοινωνίας, μόνο έτσι μπορώ να το εκλάβω, απέναντι σε μια κουφή κοινωνία που λίγο την ενδιαφέρει αν δεν υπάρχει, που όσο και αν φωνάζει μια μειοψηφία πως δεν υπάρχει. υπάρχουν άλλα πιο σημαντικά, ΄όπως είναι η προσωπική υγεία, η εργασία ,και η οικογενειακή ευτυχία που θα έχουν σαν αποδέκτη τον Θεό.έστω και σαν τρόπον λέγειν. δόξα τω Θεώ
Άβαταρ μέλους
ΧΞΣ
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 22 Σεπ 2013 16:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Θεωρώ την βλασφημεία,ειδικότερα προς τον χριστιανισμό ,και ακόμα ειδικότερα απο Ελληνίζοντες άτομα ΙΕΡΗ!Είναι σαν να βρίζω τον δολοφόνο της οικογένειας μου.Δε με νοιάζει αν για κάποιον,για οποιονδήποτε λόγο κάποιος είναι "αγιος", "θεος" ή παράδοση. Και δεν μπορώ να σεβαστώ ΑΝΑΞΙΑ σεβασμού πράγματα ή ιδέες. Αν ήταν έτσι,να σέβομαι τον χίτλερ που σκότωσε χιλιάδες κόσμο,να σέβομαι τον Θεόφιλο Αλεξανδρειας που κάνανε άγιο οι χριστιανοι ενω διέταξε την πυρποληση της βιβλιοθήκης της αλεξάνδρειας,να σέβομαι τον ύπουλο άνανδρο κύριλλο Αλεξάνδρειας που διέταξε την άνανδρη, απάνθρωπη και καθαρά χριστιανική δολοφονία της Υπατίας, να σέβομαι τον Ανθρωποφάγο που θεωρεί σωστό να τρώει τον καλεσμένο του,ή τον Μουσουλμάνο που η θρησκεία του, του λέει κάνε τους άπιστους ,ισλαμιστές. Εσυ αυτους τους σέβεσε λοιπόν??Αν ναι,τότε δημιουργώ εγω ΤΩΡΑ την προσωπική μου θρησκεία της Βλασφημείας και ΑΠΑΙΤΏ σεβασμο!
Ο Σεβασμός ώς γνωστόν αποκτιέται,δεν απαιτείται και επίσης ,η προσωπική τακτική μου είναι,να σέβομαι ΑΤΟΜΑ ,και όχι ιλίθιες,αμφιβόλου προέλευσης και ΣΚΟΠΙΜΟΤΉΤΩΝ "ιδέες", θα σεβαστώ κάποιο άτομο που μπορεί να είναι χριστιανός,αλλά ΟΧΙ την χριστιανική ιδέα του,και δεν θα βλασφημήσω σε εναν τέτοιο μπροστά με ασχημο τροπο, γιατί σεβομαι τον ΊΔΙΟ. Χωρίς αυτο να σημαίνει οτι αν θείξει το θέμα,θα μείνω Απραγος, θα επιχειρηματολογήσω εναντίον της συγκεκριμένης ηλίθιας ιδέας του.
Και για να μην παρεξηγηθούμε,Ελληνίζοντες έννοω οσους θαυμάζουν κια μετέχουν την Ελληνική Γραμματεία. Απ'τους Αγαπημένους μου είναι ο Επίκουρος και ο Λουκιανός, ο οποίος στην καταγωγή ηταν Σύριος,χωρίς φυσικά να αγιοποιώ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ειπε Αρχαίος οτι είναι και καλό,αλλά είτε μας αρέσει είτε όχι, υπήρχε εκείνη την περίοδο ανθιση στις προοδευτικές ιδέες,σε πολλά σημεία προοδευτικότερες απο τις σημερινές,και για αυτές είναι γνωστοί οι Αρχαίοι,και αυτά θαυμάζουν σε μια ξένη χώρα,και όχι για τα "πας μη έλλην βαρβαρος" κτλ τα οποία θαυμάζουν οι μπούφοι.
Ανέγνων, Έγνων, Κατέγνων!
atheist_researcher
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014 15:41
Όνομα Ιστότοπου: -

MariaEvri έγραψε:
δέν έχω ακούσει ποτέ από γυναίκες άθεες να βρίζουν τα θεία, αυτό ίσως είναι σωφροσύνη ίσως όμως να είναι και θρησκευτικά υπολείμματα που δεν μπορεί να αποβάλλει το γυναικείο ένστικτο που ξέρει να σέβεται τις θρησκευτικές παραδόσεις ακόμη και όταν τις έχει αρνηθεί στο μεγαλύτερο μέρος.
δεν με έχεις ακούσει εμένα γι'αυτό μιλάς
:D Και εμένα! Τελευταία φορά το έκανα σε προσωπικό μήνυμα στο facebook, και ο παραλήπτης έκανε σκρηνσοτ και με έβγαλε στα μανταλάκια μιας μεγάλης ομάδας. Περιμένω δίωξη από ΔΗΕ για βλασφημία των θείων και των ανιψιών τους, αχαχαχαχα!

Καλώς σας βρήκα, ελπίζω...
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

κοιταξε να δεις τωρα τι γινεται

οταν εχεις νευρα και σε βγαινει κανεις δε μπορει να σε πει κατι

ΟΜΩΣ οταν βρισεις μεσο φορουμ και γενικα απο το νετ επιτηδες για να σε διαβασουν καποιοι θρησκοι και να γινεται θεμα τοτε γινεσαι το ιδιο κολλημενη με αυτους

γιατι απλα βριζεις ποιο πολυ για σπασιμο σε εκεινους παρα γιατι δεν πιστευεις
να τα λεμε ολα
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Και, μ' αυτά και μ' αυτά, ανακαλύψαμε τουλάχιστον το φύλο της. 8-) :)
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Απάντηση