Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 20 Δημοσιεύσεις ] 

 

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 03:47
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 03:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Δημοσιεύσεις: 9482
Όνομα Ιστότοπου:
Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Οι περικοπές προσωπικού προβληματίζουν την εκκλησία.
Ξεκινώ αυτό το νήμα για να συζητήσουμε ως ένωση τυχόν απάντηση μας στον Ι.Μ. Κορίνθου που ζητά να εξαιρεθούν οι ιερείς απο τον κανόνα 1 προς 5.

ακολουθούν μερικές παραθέσεις.

Comte de Toulouse έγραψε:
Παρέμβαση Μητροπολίτη Κορίνθου για τις προσλήψεις Δημοσίων Υπαλλήλων
Παράθεση:
Αναφορικά με τις έρπουσες φήμες περί επεκτάσεως του Νόμου προσλήψεως των Δημοσίων Υπαλλήλων, σύμφωνα με την υπ᾿ αριθμ. 1314 / Α1 4 - 1 – 2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και στις χειροτονίες και προσλήψεις των ιερέων και μάλιστα με την σχέση 5 αποχωρούντες για 1 νεοπροσλαμβανόμενο και τις γενικότερες φήμες για τις σχέσεις Εκκλησίας – Πολιτείας.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.κ. Διονύσιος απευθύνθηκε με την συνημμένη επιστολή στον Υπουργό μας κ. Παναγιώτη Μπεγλίτη, την οποία και κοινοποίησε αρμοδίως στην Ιερά Σύνοδο, στους Υπουργούς Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ι. Ραγκούση και Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Α. Διαμαντοπούλου, στους Βουλευτές του Νομού μας κ. Α. Μανωλάκη, κ. Αικ. Φαρμάκη και κ. Κ. Κόλλια καθώς και στον κ. Ευαγ. Γιαλεσάκη, Γεν. Δ/ντην Εκκλησιαστικής Διοικήσεως του Υπ. Παιδείας, με την παράκληση να επιληφθούν και να βοηθήσουν ώστε να μη ερημώσουν τα χωριά της Επαρχίας μας, να μη προσμετρώνται οι ιερείς στους Δημοσίους Υπαλλήλους, ενώ είναι Θρησκευτικοί Λειτουργοί, και να μη τους εκθέτει η Ελληνική Πολιτεία και μάλιστα ως «είδος προς εξαφάνιση αν όχι υπό διωγμόν».


Έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας

Παράθεση:
Συνεδριάζει σήμερα Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011 για δεύτερη ημέρα η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της "Romfea.gr" η Διαρκής Ιερά Σύνοδος φαίνεται να αποφάσισε, την έκτακτη σύγκληση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Οι πληροφορίες αναφέρουν, ότι η έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας θα γίνει την Δευτέρα 17 Ιανουαρίου, και θα ασχοληθεί με θέματα κληρικών - προσλήψεις όσον αφορά τις νέες ρυθμίσεις που προωθεί το Υπουργείο Εσωτερικών.
Συγκεκριμένα οι νέες αυτές ρυθμίσεις προβλέπουν μία πρόσληψη στο Δημόσιο για πέντε αποχωρίσεις, κάτι που αφορά και τους κληρικούς αφού είναι μισθοδοτούμενοι του Κράτους.


Βέρα έγραψε:
Προτείνω στη γραμματεία άμεση απάντηση με δελτίο Τύπου. Ειδικά στην επιστολή του Κορίνθου.

Αν δε, η σωστή διαδικασία είναι να υποβληθεί δημοψήφισμα, επειδή δεν έχω χρόνο τώρα να ασχοληθώ με κάτι που δεν έχω ξανακάνει, παρακαλώ ένα συντονιστή ή κάποιον της γραμματείας να το θέσει.


apeleytheros έγραψε:
Βέρα έγραψε:
Προτείνω στη γραμματεία άμεση απάντηση με δελτίο Τύπου. Ειδικά στην επιστολή του Κορίνθου.

Αν δε, η σωστή διαδικασία είναι να υποβληθεί δημοψήφισμα, επειδή δεν έχω χρόνο τώρα να ασχοληθώ με κάτι που δεν έχω ξανακάνει, παρακαλώ ένα συντονιστή ή κάποιον της γραμματείας να το θέσει.

+1
Σημεία στα οποία προτείνω να εστιάσει η ανακοίνωση:
1. Οι θρησκευτικοί λειτουργοί πληρώνονται από το ελληνικό δημόσιο, άρα είναι υπάλληλοι του δημοσίου. Όπως και ο ίδιος.
2. Στο 1 προς 5 θα συμπεριληφθούν και το ιατρικό προσωπικό. Να μας διευκρινίσει αν προτείνει έναντι των λίγων γιατρών που θα προσληφθούν για να καλύψουν κενές θέσεις με βάσει το παραπάνω, να προσληφθούν ιερείς. Αλλιώς να μας διευκρινίσει ποια ομάδα των επαγγελμάτων θα πρέπει να αδικηθεί προκειμένου να συμπεριληφθούν παραπάνω ιερείς.
3. Να μας εξηγήσει με ποια λογική θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς που εξυπηρετούν μόνο ένα κομμάτι του πληθυσμού, και όχι κάποιο από τα επαγγέλματα που δεν κάνουν διακρίσεις στο ποιόν θα εξυπηρετήσουν...
4 . Η Ι.Μ Κορίνθου στην οποία υπηρετεί, κατέβαλε φόρους όπως όλοι οι υπόλοιποι πολίτες/οργανισμοί κλπ την περασμένη χρονιά; Ας δημοσιεύσει αναλυτικά τα περιουσιακά της στοιχεία προκειμένου να εξακριβωθεί γιατί πρέπει ο μισθός των ιερωμένων πρέπει να καλύπτεται απο το ελληνικό Δημόσιο και τους πολίτες των 700 ευρώ.


Comte de Toulouse έγραψε:
Το θέμα νομικά δεν είναι απλό, καθώς
  • Οι ιερείς είναι λειτουργοί και όχι υπάλληλοι,
  • Δεν πληρώνονται απ' ευθείας από το δημόσιο, αλλά το δημόσιο ταΐζει τον ΚΑΕ 2892 (προϋπολογισμός ΥΠΔΒΜΘ), από τον οποίο επιχορηγούνται τα μισθά των παπάδων.

Δηλαδή προς το παρόν υπάρχει παράθυρο για την παράκαμψη, αλλά δεν ξέρω αν η τρόϊκα μασάει από τέτοια πράγματα.
Κοίτα να δεις που τελικά το μνημόνιο θα μας βγει ευτύχημα για την Ελλάδα... :mrgreen:


apeleytheros έγραψε:


Διαγόρας ο Μήλιος έγραψε:
Η ανακοίνωση μπορεί να γίνει έτσι όπως την περιέγραψε ο apeleytheros (γουστάρω!) αγνοώντας τα πρακτικά / νομικά ζητήματα που περιγράφει ο Κόμης.


Βέρα έγραψε:
Πραγματικά Διαγόρα, συμφωνώ. Όντως η πρόταση του απελεύθερου θίγει τα σωστά σημεία. Το 3ο θέλει άλλη διατύπωση - δεν είναι σωστό.
Δεν βλέπω το λόγο γιατί οι πληροφορίες που μας δίνει ο Κόμης να συνυπολογιστούν σε ένα Δελτίο Τύπου ως προς το πώς θα απαντήσουμε στον εν λόγω "κύριο"
Νομίζω πολύ περισσότερη απήχηση θα έχει να απευθυνθούμε στον πυρήνα του πολίτη - το αίσθημα της αδικίας.
Μη βιαστείτε να με κατακρίνετε για λαϊκισμό, προκειμένου να σταματήσει αυτή η αφαίμαξη, all is fare :evil:


Comte de Toulouse έγραψε:
Δηλαδή προς το παρόν υπάρχει παράθυρο για την παράκαμψη, αλλά δεν ξέρω αν η τρόϊκα μασάει από τέτοια πράγματα.
Κοίτα να δεις που τελικά το μνημόνιο θα μας βγει ευτύχημα για την Ελλάδα... :mrgreen:

:text-yeahthat:


apeleytheros έγραψε:
βρήκα κιάλλα:
εδώ Αναφέρει οτι ενταγμένοι στο ΕΣΥ γιατροί είναι 10.655
Εδώ αναφέρει ότι το ετήσιο κομπόδεμα για το μισθό του εφημεριακού κλήρου είναι 226.000.000€ (όχι για ανώτερες τάξεις [Αρχιερείς & ιεροκύρηκες] εκείνα είναι άλλο πακέτο 6.200.000€)
Εδώ αναφέρει: «Συγκεκριμένως ἔγγαμος Κληρικός παραμένων ἐν ἐνεργείᾳ μέ 60ετή ἐφημερικήν ὑπηρεσίαν λαμβάνει ἀποδοχάς εἰς χεῖρας του 1.466,25€»
Κάνοντας τον κακό και υπολογίζοντας 1500€ το μήνα για κάθε ιερέα (εικάζω ότι κάποιοι νέοι θα παίρνουν λιγότερα, κάποιοι παλιοί περισσότερα) βγαίνουν 12.555 ιερείς, ~1900 ιερείς περισσότεροι απ ότι γιατροί (με 13 μισθούς, 1000 περισσότεροι ιερείς). Βέβαια αυτό αλλάζει δραστικά αν τροποποιήσει κανείς τον μισθό, υπολογίσει 13ο μισθό οπότε δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω ακριβή αριθμό ιερέων. Αν μπορεί κάποιος με παραπάνω επαφή απο εμένα με το ζήτημα να πει τι μισθολόγιο έχουν θα βοηθούσε πολύ.

Δεδομένου ότι οι γιατροί του ΕΣΥ είναι συγκεντρωμένοι σε νοσοκομεία θα ήταν υπερβολικό να υποθέσει κανείς ότι υπάρχουν πάρα πολλά απομακρυσμένα χωριά τα οποία ναι έχουν ιερέα αλλά δεν έχουν ιατρική περίθαλψη;

_________________
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 03:59
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 03:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Δημοσιεύσεις: 9482
Όνομα Ιστότοπου:
Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Για το 3 βέρα η όποιος άλλος μπορείτε το να διατυπώσετε καλύτερα; προσπαθώ να βρώ τι πρέπει να αλλάξω αλλά...

3. Να μας εξηγήσει με ποια λογική θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς που εξυπηρετούν μόνο ένα κομμάτι του πληθυσμού 1 ημέρα την εβδομάδα το πολύ, και όχι επαγγέλματα που δεν κάνουν διακρίσεις στο ποιόν θα εξυπηρετήσουν, πχ ιατροί που πάρα πολλά χωριά δεν διαθέτουν.

_________________
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 08:57
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Δημοσιεύσεις: 777
:D
Παράθεση:
3. Να μας εξηγήσει με ποια λογική θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς που εξυπηρετούν μόνο ένα κομμάτι του πληθυσμού, και όχι κάποιο από τα επαγγέλματα που δεν κάνουν διακρίσεις στο ποιόν θα εξυπηρετήσουν...


απλά δεν μου κάθησε καλά η σύγκριση - αν και έχουν υπάρξει περιπτώσεις που ιερείς έχουν αρνηθεί να "εξυπηρετήσουν" με κηδεία ή βάφτιση κάποιους που έκαναν πολιτικό γάμο

.
apeleytheros έγραψε:
3. Να μας εξηγήσει με ποια λογική θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς που εξυπηρετούν μόνο ένα κομμάτι του πληθυσμού 1 ημέρα την εβδομάδα το πολύ, και όχι επαγγέλματα που δεν κάνουν διακρίσεις στο ποιόν θα εξυπηρετήσουν, πχ ιατροί που πάρα πολλά χωριά δεν διαθέτουν.

Ούτε έτσι. :D
Τους γιατρούς τους αναφέρεις στο 2, θα είναι πλεονασμός και θα υποτεθεί ότι είμαστε γιατροί όλοι εδώ :lol:

Συγνώμη, είμαι άυπνη και το μυαλό μου έχει αδειάσει, όταν ξυπνήσω ίσως έχω καλύτερη έμπνευση.
(Άσε που μέχρι τότε σίγουρα θα έχουν διατυπωθεί και άλλες προτάσεις)

Μπράβο σου πάντως :clap:

_________________
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 09:50
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 24 Φεβ 2009 19:03
Δημοσιεύσεις: 857
Τοποθεσία: Αθήνα
Όνομα Ιστότοπου:
Διαγόρας ο Μήλιος
Η δική μου πρόταση:

Μαθαίνουμε πως ο μητροπολίτης Διονύσιος απευθύνθηκε με επιστολή στον Υπουργό κ. Παναγιώτη Μπεγλίτη, την οποία και κοινοποίησε αρμοδίως στην Ιερά Σύνοδο, στους Υπουργούς Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ι. Ραγκούση και Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Α. Διαμαντοπούλου, στους Βουλευτές του Νομού κορινθίας κ. Α. Μανωλάκη, κ. Αικ. Φαρμάκη και κ. Κ. Κόλλια καθώς και στον κ. Ευαγ. Γιαλεσάκη, Γεν. Δ/ντην Εκκλησιαστικής Διοικήσεως του Υπ. Παιδείας, με την παράκληση, μεταξύ άλλων, να μην προσμετρηθούν οι ιερείς στους Δημοσίους Υπαλλήλους για τους οποίους θα ισχύσει ο κανόνας της μιας πρόσληψης για κάθε 5 αποχωρήσεις.

Ρωτούμε τον μητροπολίτη Διονύσιο:

1. Να μας εξηγήσει με ποια λογική θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς που εξυπηρετούν μόνο ένα τμήμα του πληθυσμού, (το χριστιανορθόδοξο,) και όχι κάποιο από τα επαγγέλματα που δεν κάνουν διακρίσεις στο ποιόν θα εξυπηρετήσουν.

2. Στο 1 προς 5 θα συμπεριληφθεί και το ιατρικό προσωπικό. Να μας διευκρινίσει αν προτείνει έναντι των λίγων γιατρών που θα προσληφθούν για να καλύψουν κενές θέσεις με βάση το παραπάνω, να προσληφθούν ιερείς. Αλλιώς να μας διευκρινίσει ποια ομάδα επαγγελματιών θα πρέπει να αδικηθεί προκειμένου να ευνοηθούν οι ιερείς.

(Αν μπορούμε να βρούμε και να προσθέσουμε το πραγματικό του όνομα, αντί για «Διονύσιος», καλό θα ήταν.)

_________________
http://diagoras.wordpress.com
«Τα είδωλα κάνουν τα καλύτερα καυσόξυλα»

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στείλτε μου email. Μην μου στέλνετε ΠΟΤΕ προσωπικό μήνυμα μέσω της αγοράς. Τέτοιου είδους μηνύματα συνήθως δεν τα διαβάζω, κι αν τα διαβάσω δεν τα απαντάω.


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 10:15
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Δημοσιεύσεις: 14432
Όνομα Ιστότοπου:
Αόρατη Μελάνη
Απελεύθερε, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την οργάνωση και την κίνηση του θέματος. Λοιπόν:

Παράθεση:
Σύμφωνα με τον ημερήσιο τύπο, ο Μητροπολίτης Κορινθίας κ. Διονύσιος Μάνταλος απηύθυνε επιστολή στον Βουλευτή Κορινθίας και Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Παναγιώτη Μπεγλίτη, την οποία και κοινοποίησε αρμοδίως στην Ιερά Σύνοδο, στους Υπουργούς Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ι. Ραγκούση και Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Α. Διαμαντοπούλου, στους Βουλευτές Κορινθίας κ. Α. Μανωλάκη, κ. Αικ. Φαρμάκη και κ. Κ. Κόλλια καθώς και στον κ. Ευαγ. Γιαλεσάκη, Γεν. Δ/ντην Εκκλησιαστικής Διοικήσεως του Υπ. Παιδείας, με την παράκληση να μη προσμετρώνται οι ιερείς στους Δημοσίους Υπαλλήλους διότι είναι Θρησκευτικοί Λειτουργοί, και να μην συμπεριληφθούν στον κανόνα "μία πρόσληψη για κάθε πέντε αποχωρήσεις".

Παρακαλούμε τον Μητροπολίτη Κορινθίας και τους Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών και Παιδείας να μας απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα και αιτήματα:

1. Αν οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί, τότε γιατί οι μισθοί τους καταβάλλονται από το ελληνικό δημόσιο και όχι από τον θρησκευτικό οργανισμό στον οποίο ανήκουν;
2. Με ποια λογική θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις ιερέων, οι οποίοι εξυπηρετούν μόνο το τμήμα του πληθυσμού που ανήκει στο αντίστοιχο θρήσκευμα, και να μην γίνουν προσλήψεις στα επαγγέλματα που εξυπηρετούν όλο τον πληθυσμό;
3. Στον κανόνα 1 προς 5 θα συμπεριληφθεί και το ιατρικό καθώς και το εκπαιδευτικό προσωπικό. Με πιο κριτήριο θα πρέπει να προσληφθούν ιερείς και να μην προσληφθούν ιατροί ή εκπαιδευτικοί για να καλύψουν τις κενές θέσεις που θα δημιουργηθούν; Ποια ομάδα επαγγελματιών θα πρέπει να αδικηθεί προκειμένου να συμπεριληφθούν περισσότεροι ιερείς;
4 . Η Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου και η Εκκλησία της Ελλάδος κατέβαλαν φόρους κατά το προηγούμενο έτος με όρους ισότιμους προς όλους τους άλλους πολίτες και οργανισμούς;
5. Γιατί ποιο λόγο πρέπει ο μισθός των ιερωμένων πρέπει να καλύπτεται απο το ελληνικό Δημόσιο και όλους τους πολίτες του (πολλοί εκ των οποίων δεν είναι καν χριστιανοί ορθόδοξοι κι επομένως δεν ωφελούνται από τις υπηρεσίες των ιερέων) και όχι από την ίδια την Εκκλησία;
6. Παρακαλούμε να δημοσιευτούν αναλυτικά τα περιουσιακά στοιχεία της Εκκλησίας προκειμένου να εξακριβωθεί αν βρίσκεται πραγματικά σε τόσο δεινή οικονομική θέση ώστε να αδυνατεί να μισθοδοτεί τους υπαλλήλους της.
Να το στείλουμε στον Τύπο, στο μητροπολίτη, και στους τρεις υπουργούς (ο Μπεγλίτης με συγχωρείτε, αλλά τι αρμοδιότητα έχει; και γιατί τον λένε "υπουργό μας" στο δημοσίευμα της Ρομφαίας;) ΕΔΙΤ: άκυρο, είδα, είναι βουλευτής Κορινθίας. Διόρθωσα και λίγο το δελτίο.

_________________
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 10:15
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
Δημοσιεύσεις: 7910
Τοποθεσία: Sun City
Όνομα Ιστότοπου:
Τεμπέλικες Σκέψεις...
Διαγόρας ο Μήλιος έγραψε:
(Αν μπορούμε να βρούμε και να προσθέσουμε το πραγματικό του όνομα, αντί για «Διονύσιος», καλό θα ήταν.)
Βικιπαίδεια is your friend. Επίσης βρήκα και αυτό εδώ (στη μέση της σελίδας περίπου).

_________________
It is by will alone I set my mind in motion.


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:29
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Δημοσιεύσεις: 9482
Όνομα Ιστότοπου:
Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Βασικά ο σκοπός του κειμένου τι λέτε να είναι; Να κάνουμε τον μέσο αναγνώστη που θα το διαβάσει, να «ανακατευτεί» λιγάκι η να του δώσουμε την εντύπωση συλλόγου ακαδημαϊκών; 8-)

Εκτιμώ ότι μια κίνηση που είναι για τα μάτια του τύπου στην ουσία, θα πρέπει να είναι όσο πιο «κοντή» κ «φορτισμένη συναισθηματικά» γίνεται. Αυτό γιατί έτσι πιστεύω ότι το κείμενο θα έχει μεγαλύτερη τελική απήχηση, πιο εύκολα θυμάσαι 5 προτάσεις παρά 5 σελίδες.

Επίσης ένα μεγάλο κείμενο είναι περισσότερο πιθανόν να υποστεί κοπτοραπτική για να περιοριστεί ο όγκος του στα μέτρα κάποιου άρθρου.

Μπορούμε να κάνουμε 2 κείμενα. Ένα κοντό και «νευριασμένο» για δημοσίευση στο τμήμα «επιστολές αναγνωστών» πχ σε εφημερίδα, και ένα μακρύ και πολιτισμένο που θα αναρτηθεί ως επίσημη ανακοίνωση στο site μας και θα σταλεί ως επιστολή σε όποιο φορέα θέλουμε η ως άρθρο σε εφημερίδα.


@εκδοχή της μελάνης
το 1 κ το 5 μου φαίνονται σχεδόν ίδια σαν πρόταση.
προτιμώ να κρατήσουμε το 1 as is.

Για οποιονδήποτε μη θρησκευόμενο ... όλα τα υπόλοιπα επαγγέλματα είναι πιο χρήσιμα. Επέλεξα τους γιατρούς γιατί είναι το πιο αναγκαίο και καθολικά απαιτούμενο, και για να του μπω στο μάτι ότι δεν θα έχουν τα χωριά παπά. Φυσικά και οι εκπαιδευτικοί είναι απείρως χρησιμότεροι, αλλά μήπως να κρατήσουμε την επιστολή λίγο πιο κοντή (για να μη χάνεται το νόημα βασικά «οι παπάδες μας μάραναν»)

Διονύσιος (Μάνταλος) λοιπόν, με επαγγελματικό ψευδώνυμο Διονύσιος Κορίνθου.

Edit
Είδα ότι η μελάνη εννοεί περισσότερο επιστολή σε δημόσιο φορέα. Για τέτοιο σκοπό το κείμενο σου είναι μια χαρά (εκτός ίσως από τη σύμπτυξη του 1 κ του 5)

Είχα σκεφτεί κάτι σαν δηκτικό δελτίο τύπου για «διαφημιστικούς» λόγους, το οποίο θα βγει στον έντυπο τύπο στο κομμάτι «επιστολές αναγνωστών».

_________________
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!


Τελευταία επεξεργασία από apeleytheros και 13 Ιαν 2011 11:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:39
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Μαρ 2009 13:18
Δημοσιεύσεις: 2298
Όνομα Ιστότοπου:
Iokaste’s Blog
Νομίζω πως η σύγκριση στο 3 είναι απαραίτητη, ουσιαστικά οι ιερείς υποστηρίζουν πως είναι πιο σημαντικοί από τους άλλους. Πρέπει η κοινή γνώμη να το δει αυτό (σε περίπτωση που της έχει διαφύγει μέσα στην γενική τάση να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα για την εκκλησία) και πρέπει επίσης να ακουστεί πως δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι όλοι στην ελλάδα οπότε το "λειτούργημα" των παπάδων είναι ελαφρώς περιορισμένο ως προς το ποιον εξυπηρετεί. Οπότε μ'αρέσει έτσι ακριβώς όπως το είχε γράψει ο απελεύθερος στην αρχή. Μπράβο, όλα τα σημεία πολύ σωστά :)

_________________
http://iocaste.wordpress.com

Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:44
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Δημοσιεύσεις: 9482
Όνομα Ιστότοπου:
Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Παράθεση:
1. Αν οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί, τότε γιατί οι μισθοί τους καταβάλλονται από το ελληνικό δημόσιο και όχι από τον θρησκευτικό οργανισμό στον οποίο ανήκουν;
5. Γιατί ποιο λόγο πρέπει ο μισθός των ιερωμένων πρέπει να καλύπτεται απο το ελληνικό Δημόσιο και όλους τους πολίτες του (πολλοί εκ των οποίων δεν είναι καν χριστιανοί ορθόδοξοι κι επομένως δεν ωφελούνται από τις υπηρεσίες των ιερέων) και όχι από την ίδια την Εκκλησία;


σε
Παράθεση:
1. Αν οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί, τότε γιατί οι μισθοί τους καταβάλλονται από το ελληνικό δημόσιο και όχι από τον θρησκευτικό οργανισμό στον οποίο ανήκουν;Γιατί θα πρέπει να επωμίζονται το κόστος αυτό ακόμα και όσοι δεν ακολουθούν το συγκεκριμένο δόγμα;


?

_________________
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!


Τελευταία επεξεργασία από apeleytheros και 13 Ιαν 2011 11:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:45
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Δημοσιεύσεις: 14432
Όνομα Ιστότοπου:
Αόρατη Μελάνη
apeleytheros έγραψε:
Είχα σκεφτεί κάτι σαν δηκτικό δελτίο τύπου για «διαφημιστικούς» λόγους, το οποίο θα βγει στον έντυπο τύπο στο κομμάτι «επιστολές αναγνωστών».
Βασικά εγώ το σκέφτηκα αρχικά έτσι, αλλά μετά σκέφτηκα κάτι σαν "μίνι ανοιχτή επιστολή" που τα καλύπτει όλα.

Δεν θ' αντέξω να συντάξω κάτι μακρύτερο, αν αντέχει άλλος ας το κάνει. Επίσης, αυτό το βρίσκω αρκετά σύντομο για δελτίο τύπου τα ΜΜΕ, δύσκολα θα γινόταν μικρότερο χωρίς να χαθεί το νόημά του. Τα ΜΜΕ μπορούν να παραλείψουν την εισαγωγή και να παραθέσουν μόνο τα 1,2,3,4.

Τροποποίηση των 1 και 5:
Παράθεση:
1. Αν οι ιερείς δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι αλλά θρησκευτικοί λειτουργοί, τότε γιατί οι μισθοί τους καταβάλλονται από το ελληνικό δημόσιο και όχι από τον θρησκευτικό οργανισμό στον οποίο ανήκουν;
2. Γιατί ποιο λόγο ο μισθός των ιερωμένων καλύπτεται απο τους φόρους όλων των πολιτών, πολλοί εκ των οποίων δεν είναι καν χριστιανοί ορθόδοξοι κι επομένως δεν ωφελούνται από τις υπηρεσίες των ιερέων;
(και ακολουθούν τα άλλα σημεία)
Επίσης, το 6 μήπως να το παραλείψουμε? Γιατί υπονοεί εμμέσως ότι αν η εκκλησία όντως είναι άφραγκη, πρέπει να την στηρίξουμε οικονομικά - πράμα που δεν υποστηρίζουμε εμείς.

ΕΔΙΤ: (είδα έκανες κι εσύ πρόταση, αλλά άσε και τη δική μου να βρίσκεται και συζητάμε).
Βασικά το χωρίζω στα δύο, επειδή μου αρέσει να είναι κάθε σημείο και ΕΝΑ ερώτημα.

_________________
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 12:01
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Μαρ 2009 13:18
Δημοσιεύσεις: 2298
Όνομα Ιστότοπου:
Iokaste’s Blog
Νομίζω πως το μέγεθος είναι καλό, περιέχει τις ερωτήσεις που χρειάζεται χωρίς να κουράζει. Καλύτερα όντως να θέτουμε σε κάθε σημείο ένα ερώτημα. Προσωπικά το 6 μ'αρέσει γιατί το βρίσκω αρκετά ειρωνικό. Αν όμως θεωρείτε πως θα το πάρουν στα σοβαρά και θα νομίζουν πως η εκκλησία είναι άφραγκη ας βγει...

_________________
http://iocaste.wordpress.com

Do you know how a falcon is trained my dear? Her eyes are sown shut. Blinded temporarily she suffers the whims of her God patiently, until her will is submerged and she learns to serve - as your God taught and blinded you with crosses.


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 17:18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Δημοσιεύσεις: 14432
Όνομα Ιστότοπου:
Αόρατη Μελάνη
ΟΚ ας το συζητήσουμε λίγο στη γραμματεία για να φύγει, αν είναι.

_________________
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 17:51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 17:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Δημοσιεύσεις: 777
Εύγε σε όλους.
Άμεσες αντιδράσεις - είναι πολύ σημαντικό.

Επόμενη ιδέα:
Αυτό το Δελτίο Τύπου σε φυλλάδια στο Σύνταγμα την Κυριακή;

_________________
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 18:08
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2011 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Νοέμ 2010 17:37
Δημοσιεύσεις: 62
δεν είναι μεγάλο για φυλλάδιο?


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 00:17
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Δημοσιεύσεις: 733
Χρήσιμη πληροφορία: Το κράτος έχει αναλάβει την μίσθωσα των κληρικών διότι , …λέει , έχει δημεύσει μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας όταν τη χρειάστηκε και η μισθοδοσία τους έχει ...ανταποδοτικό ...χαρακτήρα! (Μη …χέσω!)
Συμφωνώ με την παρέμβαση αρμοδίως όπως κι αν αυτή γίνει (μακρύτερη ή κοντότερη) και δεν χρειαζεται να απευθυνθούμε στην εκκλησιαστική ιεραρχία παρά μόνο τους φορείς του κράτους.
Εκεί όμως που νομίζω όμως ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι το δελτίο τυπου στα ΜΜΕ και το πιθανό μοίρασμα φυλλαδίων
Στα σημεία αυτά συμφωνώ με την άποψη του apeleytherou ότι χρειάζεται περισσότερη ...λιτότητα.
Θέτω επίσης υπ όψη σας ένα θέμα που βρίσκω ότι είναι ιδιαίτερης σημασίας Τι επιδιώκουμε απ αυτή τη παρέμβαση πρωταρχικά;;
Αν δεν επιδιώκουμε την ευθεία σύγκρουση με την ΧΟ εκκλησία αυτή τη στιγμή, τότε θα πρέπει να στοχεύσουμε λίγο διαφορετικά.
Αρχικά πρέπει να αναφερόμαστε στη βασική θέση της Ένωσης για τον χωρισμό εκκλησιών και κράτους.
Και πάνω σ' αυτή τη θέση να πούμε ότι δεν τίθεται για μας ούτε κατ ελάχιστο θέμα εξαίρεσης από το 1 προς 5 αλλά κάτι …παραπάνω απ αυτό!
Τι λειτουργοί και ..είναι δεν ..είναι!
Δε πα να ‘ναι και ο … μέγας…. ποντίφιξ!
Κατηγορηματικά, ούτε δραχμή απ το κράτος στους εκπροσώπους των θρησκειών γενικά, τελεία και παύλα.
Και σιγά τωρα μη μπουμε στη διαδικασια να κάνουμε συγκρίσεις ...γιατρός – παπάς κλπ!
Ας αυτοπληρωθούν απ όπου …θέλουν!
Εξ άλλου έχουν ταρίφα και τιμοκατάλογο!
Ας πληρωθούν από τους πιστούς τους;
Ακόμα βρίσκω ..άτοπη την αναφορά στο παρόν έγγραφο του θέματος αν πλήρωσε η εκκλησία φόρους Κι αν πλήρωσε τι πάει να πει ότι δεχόμαστε να διορίζονται …παπάδες!
Αυτό το θέμα είναι άλλου … παπά …ευαγγέλιο, δεν είναι του παρόντος.

ΥΓ. Μην επιτίθεστε …ευθέως και πάρουν το χρήμα από την Εθνική τράπεζα και κόψουν τα συσσίτια και μας αφορίσουν την Κυριακή που έρχεται! :lol: ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 09:18
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Δημοσιεύσεις: 14432
Όνομα Ιστότοπου:
Αόρατη Μελάνη
traiasca έγραψε:
Χρήσιμη πληροφορία: Το κράτος έχει αναλάβει την μίσθωσα των κληρικών διότι , …λέει , έχει δημεύσει μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας όταν τη χρειάστηκε και η μισθοδοσία τους έχει ...ανταποδοτικό ...χαρακτήρα!
traiasca, αυτό είναι μύθος. Το κράτος ανέλαβε τη μισθοδοσία κληρικών το 1945 και η εκκλησία ανέλαβε παράλληλα να δίνει στο κράτος το 25% των ακαθάριστων εσόδων της. Δες την ανάρτηση που έκανα τώρα μόλις εδώ: viewtopic.php?f=43&t=2693

Αυτό με τη δήμευση είναι παραμύθι. Παραθέτω από εδώ: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=129147
Παράθεση:
Ενα από τα πλέον ακανθώδη ζητήματα στην υπόθεση του διαχωρισμού κράτους - Εκκλησίας είναι η οικονομική τους εμπλοκή. Ο Γιάννης Κτιστάκις, λέκτορας στη Νομική Σχολή Κομοτηνής, κάνει τον απολογισμό της σύνδεσης Πολιτείας και Εκκλησίας και είναι κατηγορηματικός: «Δεν υπάρχει κανένα "λογιστικό" υπόλοιπο. Δεν χρωστάει η Πολιτεία στην Εκκλησία από το παρελθόν». Η ιεραρχία της Εκκλησίας ισχυρίζεται ότι καλώς οι ιερείς της πληρώνονται από τον δημόσιο κορβανά, αφού αυτό είναι το αντιστάθμισμα της σταδιακής αφαίρεσης μεγάλης ακίνητης εκκλησιαστικής περιουσίας χωρίς αποζημίωση. Ανακριβής ο ισχυρισμός, κατά τον κύριο Κτιστάκι: «Η σύμβαση του 1952 ήταν αμφοτεροβαρής: το κράτος απέκτησε την κυριότητα αγροτεμαχίων και βοσκοτόπων εκτός Αττικής (αξίας 97 δισεκατομ- μυρίων δραχμών) έναντι ίσης αξίας αστικών ακινήτων και μετρητών που απέκτησε η Εκκλησία».
γνώμη μου είναι ότι η σύμβαση του 1952, με την οποία έγινε η ανωτέρω ανταλλαγή ακινήτων, μπορεί ακόμη και να ήταν και εις βάρος του κράτους. Σκεφτείτε: πώς υπολογίζεται ότι ήταν "ίσης αξίας" τ αστικά ακίνητα (που τα εκμεταλλεύεται οικονομικά η εκκλησία) με τα αγροτεμάχια και τους βοσκότοπους (πώς τα αξιοποίησε το κράτος)? Με τι κριτήρια εκτίμησαν την αξία του ενός και του άλλου?

_________________
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 14:44
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Δημοσιεύσεις: 9482
Όνομα Ιστότοπου:
Απελευθέρωση από τα δεσμά!
http://antrikos.wordpress.com/2010/11/2 ... periousia/

_________________
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
        ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 15:30
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Δημοσιεύσεις: 733
@ Melani
Το ξέρω ότι είναι μύθευμα ο ισχυρισμός αυτός Και βεβαίως σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να μην είναι !
Απλώς έγραψα την πληροφορία, ως "ΤΟΝ" ισχυρισμό των παπάδων για το θέμα.
Υπάρχουν και αλλά θέματα που τίθενται παράπλευρα όπως:
Λένε: Αν εμείς αναλάβουμε τη μισθοδοσία μας, τότε δεν θα μπορούμε να επιτελέσουμε το παρηγορητικό κοινωφελές έργο μας. Άσυλα, συσσίτια, γηροκομεία κλπ (στα οποία για να μη ξεχνιόμαστε τρώγονται περιούσιες ελλήνων πολιτών και έτσι μεγαλώνει ο κορβανάς τους) Αυτά τα αναφέρω για να ξέρουμε όλοι τον ...αντίλογο και όχι για πιστεύω ότι είναι έτσι. Αλλά και να ήταν έτσι... ( αφήστε να μη... πω ....καλύτερα …)
Πολιτικό σχόλιο άσχετο : Αν το κράτος (που δεν έχουμε) είχε τον κυρίαρχο …θ ε τ ί κ ο … ρολό που του αναλογεί στην κοινωνία αυτομάτως, η οποία συζήτηση περί του θέματος θα τέλειωνε …αμέσως.
Γι αυτό είναι ανάγκη σε πολιτικό εθνικό επίπεδο να μην αποτελεί συνδετικό εθνικό κρίκο η κυρίαρχη θρησκεία το ΧΟ.
Και αυτό θα γίνει (αν γίνει !) όταν ο λαός -οι κάτοικοι αυτού του γεωγραφικού αχταρμά που ζούμε, αποκτήσει εθνική συνείδηση απαλλαγμένη από ιδεολογήματα τυπου θρησκείας και άλλα, αλλά να στηριχτεί στο ρεαλισμό και την αλήθεια της ιστορίας και της πραγματικότητας……..
Ως τότε θα είναι αδύνατο ένας άθεος μη ΧΟ αλλόθρησκος έλληνας θα είναι ένας «κάλος» ..."εθνικόφρων" έλληνας και μόνο ως ελαχίστη μειονότητα θα του επιτρέπεται να υπάρχει στις παρυφές της κοινωνίας
Οι καιροί βεβαία αλλάζουν με τους δρώντες μαχόμενους πολίτες… .
Είδωμεν!
Κάνω λάθος!; :) ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 21:06
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Δημοσιεύσεις: 3960
Τοποθεσία: 7-
Όνομα Ιστότοπου:
Comte de Toulouse
AoratiMelani έγραψε:
Παράθεση:
κατά τον κύριο Κτιστάκι: «Η σύμβαση του 1952 ήταν αμφοτεροβαρής: το κράτος απέκτησε την κυριότητα αγροτεμαχίων και βοσκοτόπων εκτός Αττικής (αξίας 97 δισεκατομ- μυρίων δραχμών) έναντι ίσης αξίας αστικών ακινήτων και μετρητών που απέκτησε η Εκκλησία».
γνώμη μου είναι ότι η σύμβαση του 1952, με την οποία έγινε η ανωτέρω ανταλλαγή ακινήτων, μπορεί ακόμη και να ήταν και εις βάρος του κράτους. Σκεφτείτε: πώς υπολογίζεται ότι ήταν "ίσης αξίας" τ αστικά ακίνητα (που τα εκμεταλλεύεται οικονομικά η εκκλησία) με τα αγροτεμάχια και τους βοσκότοπους (πώς τα αξιοποίησε το κράτος)? Με τι κριτήρια εκτίμησαν την αξία του ενός και του άλλου?
Γιατί αυτό το σκηνικό μοιάζει εκ-πλη-κτι-κα με το Βατοπέδι; :think:

_________________
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2011 11:47
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2011 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Δημοσιεύσεις: 777
Ενημερώνω, για όποιον παρακολουθεί μόνο εδώ, ότι η συζήτηση εξελίσσεται και υπάρχουν νεότερες πληροφορίες εδώ Οι περικοπές προσωπικού προβληματίζουν την εκκλησία..


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 20 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Εγγεγραμμένα μέλη: Bing [Bot]


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com