Φύλο μελών ή/και μικρά ονόματα

Εδώ μπορείτε να γράψετε τη γνώμη σας για το φόρουμ καθώς και προτάσεις για τη δομή και τη λειτουργία του.
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Ρε παιδιά, συγχωρήστε την άγνοιά μου, καθώς τόσο στο φόρουμ όσο και σε ιστοτόπους γενικότερα είμαι αρχάριος, όμως θα μου άρεσε πολύ να ξέρω τουλάχιστον το φύλο των ανθρώπων με τους οποίους συνδιαλέγομαι, ακόμη και, αν δεν είναι υπερβολικό, το μικρό τους όνομα. Θα μου άρεσε γενικά ν' αρχίζω μια αντιπαράθεση γράφοντας π.χ. "όχι, ρε Βαγγέλη", ή "ναι, ρε Ελένη" κ.λπ. Είμαι υπερβολικά ρομαντικός; Μπορεί να γίνει κάτι;
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
epicourosan
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: 08 Δεκ 2010 21:50
Όνομα Ιστότοπου: -den exw
Τοποθεσία: ΓΛΥΦΑΔΑ

Ω!!!!!! ρε δυδιμοτειχε!!!! είσαι τέρας πως το σκέυτηκες αυτό!!!!!
Αναρχία κύριοι.
Σέναλο θέμα είπα νακούσουμε και μιαλλην εκδοχη.
DANKE ! Κύριους.
Διχόνοια των πολιτών, ευημερία των πολιτικών!

http://www.videoman.gr/52856
Άβαταρ μέλους
Ιοκάστη
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: 05 Μαρ 2009 13:18
Όνομα Ιστότοπου: Iokaste’s Blog
Επικοινωνία:

Γενικά ο καθένας αποκαλύπτει ό,τι θέλει και όσα θέλει στο φόρουμ. Κάποιοι λένε και το όνομά τους ή/και το φύλο τους στο αυτοσυστηθείτε, άλλοι μπορεί να το πουν σε κάποια συζήτηση, άλλοι ποτέ. Οπότε όχι δεν μπορούμε να έχουμε κάτι σαν κατάλογο με τα ονόματα και το φύλο των μελών. Μπορείς όμως πάντα να αρχίσεις μια αντιπαράθεση λέγοντας "ρε τεμπελόσκυλο" για παράδειγμα :).
Off Topic
Προσωπικά τα ψευδώνυμα αντί για τα ονόματα μου φαίνονται πιο "ρομαντικά".