Τι πιστεύετε για το επέκεινα..;

Συζητήσεις γύρω απ' την αθεΐα, και γενικά τη ζωή χωρίς θρησκεία, θεούς, και δεισιδαιμονίες.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Θεόφιλος έγραψε:αυτήν την ευσέβεια εγώ την ονομάζω ανθρώπινη ανάγκη και απορώ που οι περισσότεροι άθεοι παρ'όλη την παιδεία τους δεν μπορούν να την διακρίνουν από την δεισιδαιμονία την προκατάληψη και την αυταπάτη.
Αυτό που λες δεν αποκλείει αυτό που λέω εγώ.

Είναι όντως ανθρώπινη ανάγκη, η ανθρώπινη ανάγκη για αυταπάτη μπροστά σε δυσβάστακτες αλήθειες.

Όλοι αυταπατώμεθα, κι εγώ έχω βιώσει αυταπάτες (και την αυταπάτη της ύπαρξης θεού, μεταξύ άλλων, και την αυταπάτη του έρωτα, άλλη μεγάλη αυταπάτη που καλά κρατεί και ενισχύεται από μυθολογίες καθε είδους στην τέχνη και πανταχόθεν). Απλώς για μένα η αλήθεια είναι υψηλότερη αξία, δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου είναι πολύ σημαντικό να ξέρω την αλήθεια, πιο σημαντικό από το να αμβλύνω το άγχος και τον πόνο με αυταπάτες.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:]Αυτό που λες δεν αποκλείει αυτό που λέω εγώ.

Είναι όντως ανθρώπινη ανάγκη, η ανθρώπινη ανάγκη για αυταπάτη μπροστά σε δυσβάστακτες αλήθειες.
οι ανθρώπινες ανάγκες για ευσέβεια δεν ανήκουν υποχρεωτικά στις αυταπάτες, αν και αναφέρονται σε απόψεις που λογικά δείχνουν πως είναι αυταπάτες, στην ουσία όμως κρατούν μόνο αυτό που χρειάζονται παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
Όλοι αυταπατώμεθα, κι εγώ έχω βιώσει αυταπάτες (και την αυταπάτη της ύπαρξης θεού, μεταξύ άλλων, και την αυταπάτη του έρωτα, άλλη μεγάλη αυταπάτη που καλά κρατεί και ενισχύεται από μυθολογίες καθε είδους στην τέχνη και πανταχόθεν). Απλώς για μένα η αλήθεια είναι υψηλότερη αξία, δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου είναι πολύ σημαντικό να ξέρω την αλήθεια, πιο σημαντικό από το να αμβλύνω το άγχος και τον πόνο με αυταπάτες.
στην ουσία κανείς δεν έχει αυταπάτες και ας πιστεύει σε αυτές.
επικουρειος
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 02 Οκτ 2011 01:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Μια σκεψη παρμενη απο την αστρονομια με εκανε να σταθω πολυ κριτικα επανω στο θεμα της θρησκειας.
Οι γαλαξιες στο συμπαν ξεμακραινοντας φαινονται να κινουνται ολοι προς ενα σταθερο σημειο τοτε το σημειο αυτο δεν μπορει να υπαρχει πραγματικα.
Ομοιως οι ανθρωποι εφοσον σχεδον ολοι φαινεται να πιστευουν σε ενα σταθερο σημειο αναφορας αυτο το σημειο δεν γινεται να υπαρχει.Και στις δυο περιπτωσεις ασχετως της αριθμητικης πλειοψηφιας εφοσον μιλαμε για ενα και μοναδικο σημειο το οποιο διαθετει υπερφυσικες σε καθε διασταση και τελειες ιδιοτητες τοτε αυτο το ενα και το μοναδικο σημειο δεν μπορει να υπαρχει στην πραξη.
Ειμαι ενας πιστος απολυτα πεπεισμενος μοναχα ως προς την ανυπαρξια μεταφυσικων μυστηριων.Το μοναδικο μυστηριο που υπαρχει ειναι μοναχα κατι ξεχασμενες αραχνοφωλιες μες το ανθρωπινο μυαλο.
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Θεόφιλος έγραψε:οι ανθρώπινες ανάγκες για ευσέβεια δεν ανήκουν υποχρεωτικά στις αυταπάτες, αν και αναφέρονται σε απόψεις που λογικά δείχνουν πως είναι αυταπάτες, στην ουσία όμως κρατούν μόνο αυτό που χρειάζονται παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
Θα ήθελα ένα πολύ συνοπτικό παράδειγμα.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Θεόφιλος έγραψε:οι ανθρώπινες ανάγκες για ευσέβεια δεν ανήκουν υποχρεωτικά στις αυταπάτες, αν και αναφέρονται σε απόψεις που λογικά δείχνουν πως είναι αυταπάτες, στην ουσία όμως κρατούν μόνο αυτό που χρειάζονται παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
εδώ βλέπουμε έναν εκπαιδευτικό μέσης εκπαίδευσης που ικανοποιεί την ανάγκη του για ευσέβεια παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
http://users.sch.gr/ppanopoulos/joomla/ ... 5-15-33-30

Spoiler: Εμφάνιση
Off Topic
...δε μας χέζεις ρε νταλάρα;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
weissheit
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 09 Μαρ 2013 23:12
Όνομα Ιστότοπου: den exo

AoratiMelani έγραψε:Πιο πολύ με απασχολεί ο θάνατος των οικείων μου προσώπων
Σαφώς γιατί εκεί μπορούμε να νιώσουμε την απώλεια. Παρόλα αυτά, μένω στον προσωπικό μας θάνατο καθώς είναι ο μόνος αξεπέραστος. Κάποτε όλοι οι υπόλοιποι ξεπερνιούνται, για άλλους πιο αργά, για άλλους πιο γρήγορα.
AoratiMelani έγραψε:Κάθε άνθρωπος, οσοδήποτε λογικός σε κάποιους τομείς, μπορεί να είναι παράλογος σε άλλους. (Το αξιοθαύμαστος δεν το σχολιάζω καν, είναι μια υποκειμενική εκτίμηση, το γεγονός ότι κάποιοι θαυμάζουν κάποιον δεν οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάθε άποψή του είναι και σωστή.) Αξιολογούμε τις απόψεις και όχι τους φορείς τους.
Βασικά το αξιοθαύμαστος σημαίνει απλά και μόνο άξιος θαυμασμού και εννοείται πως είναι καθαρά υποκειμενικό. Απλά εστίασα περισσότερο στους κλασικούς και επειδή οι βυζαντινοί έκαψαν πάρα πολλά κείμενα τους ή έγραψαν τα δικά τους "ιερά" βιβλία πάνω σε αυτά και αναρωτιέμαι ποιος ο λόγος και τι μπορεί να περιείχαν τα κείμενα αυτά;! (Στα ελευσίνια μυστήρια απ' τα λίγα που γνωρίζουμε, λέγεται πως όσοι είχαν μυηθεί έρχονταν σε επαφή με το θείο ακολουθώντας κάποιες διαδικασίες και μετέπειτα οι νεοπλατωνιστές έκαναν λόγο για θεοψία στα δικά τους μυστήρια)
AoratiMelani έγραψε:Σχετικά με τον Δανέζη ξεκίνησα πρόσφατα μια συζήτηση εδώ. Είναι φουλ θεϊστής και χριστιανός ορθόδοξος, και σε θέματα όπως το "επέκεινα" βλέπει τα πράγματα μέσα από το φίλτρο της πίστης του, χωρίς να τα περνά από το κόσκινο της επιστήμης. Οι απόψεις του στα θέματα αυτά προσπαθούν να συμβιβάσουν πίστη και επιστήμη, κάτι που απλά δεν γίνεται.
Το διαπίστωσα κι εγώ, ναι. Θα κρατήσω όμως κάποια καλά που λέει, όπως για παράδειγμα ότι όλοι οι φόβοι της καθημερινότητας μας προκύπτουν απ' την άγνοια μας για ό,τι ακολουθεί μετά από εδώ και ένα πολύ μεγάλο μέρος των προβλημάτων μας θα λυνόταν αν γνωρίζαμε.
επικουρειος έγραψε:Σχετικα με το αγχος του θανατου,εφοσον δεν θα ειναι δυσαρεστος οταν αυτος επελθει οριστικα τοτε γιατι να ειναι τοσο δυσαρεστη η ιδεα του ερχομου του,εφοσον οταν εμεις ειμαστε ζωντανοι ο θανατος ειναι μακρια,οταν δε εχει ερθει εμεις ηδη εχουμε φυγει.Δεν ειναι αξιος σκεψης ουτε λοιπον για τους ζωντανους,ουτε και για τους πεθαμενους.Για τους ζωντανους δεν υπαρχει,ενω οι πεθαμενοι δεν υπαρχουν πλεον αυτοι,αλλα το μεγαλυτερο γεγονος και το πιο ευχαριστο ειναι οτι και οι ζωντανοι που ηδη ζουν κι οσοι εχουν ηδη πεθανει ειχαν την πολυ μεγαλη τυχη να ζησουν σε αυτον τον μοναδικο κι υπεροχο κοσμο.Ατυχοι ειναι μονο οσοι δεν γεννηθηκαν.
Δεν θα έλεγα ότι δεν είναι και τόσο άξιος σκέψης. Πολλοί κλασικοί βάσισαν εκεί ολόκληρα τα έργα και τις θεωρίες τους. Ο Καζαντζάκης, για παράδειγμα, παλεύει να μας πείσει στην Ασκητική του πως δεν φοβάται τον θάνατο. Μα περιγράφει πολύ καθαρά αυτό που νιώθω: Αποχαιρέτα τα πάντα κάθε στιγμή. Στύλωνε τη ματιά σου αργά, παθητικά στο καθετί και λέγε: Ποτέ πια! Αγνάντευε γύρα σου: Όλα τούτα τα κορμιά που κοιτάς θα σαπίσουν. Σωτηρία δεν υπάρχει. Κοίταξε: Ζούνε, δουλεύουν, αγαπούν, ελπίζουν. Κοίταξε πάλι: Τίποτα δεν υπάρχει!

Αγωνιούμε, προσδοκούμε, μοχθούμε για το "μέλλον" που δεν έχει έρθει-για το "αύριο" που δεν ξέρουμε αν θα έρθει, αναλωνόμαστε στο κάτι καλύτερο, σε νοητικά προβλήματα τον περισσότερο καιρό και τελικά προς τι όλες αυτές οι προσπάθειες και οι ανησυχίες; Απ' την στιγμή που το 1' είσαι και το επόμενο εντελώς ξαφνικά και ακαριαία δεν θα είσαι. Θα συμφωνήσω βέβαια πως η ανυπαρξία είναι ό,τι χειρότερο και ότι ο σκοπός της ζωής είναι η ίδια η ζωή, παρόλα αυτά θα ήμουν αιθεροβάμων αν δεν έβλεπα και τα μελανά σημεία.
patroklos έγραψε:
σαν επιστήμονας μας βλέπω σαν μόρια, άτομα. Έτσι δεν υπάρχει ούτε άγχος, ούτε θάνατος, ούτε και ταυτότητα. Περιέχω και κάποια προγιαγιά, και μια σαύρα της τριασικούς περιόδου και κάποια σάπια ξεχασμένα φυλλοβόλα και άλλα πολλά!

οπότε συνοπτικά

στο άγχος του θανάτου
1) και φρικάρω
2) και αδιαφορώ
3) και αντιπαρέρχομαι δυναμικά
Πώς γίνεται εφόσον δεν υπάρχει άγχος, θάνατος και ταυτότητα να φρικάρεις;
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε:
Θεόφιλος έγραψε:οι ανθρώπινες ανάγκες για ευσέβεια δεν ανήκουν υποχρεωτικά στις αυταπάτες, αν και αναφέρονται σε απόψεις που λογικά δείχνουν πως είναι αυταπάτες, στην ουσία όμως κρατούν μόνο αυτό που χρειάζονται παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
εδώ βλέπουμε έναν εκπαιδευτικό μέσης εκπαίδευσης που ικανοποιεί την ανάγκη του για ευσέβεια παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
http://users.sch.gr/ppanopoulos/joomla/ ... 5-15-33-30

Spoiler: Εμφάνιση
Off Topic
...δε μας χέζεις ρε νταλάρα;
Δεν είναι ευσέβεια να αποδέχεσαι φήμες για αφθαρσία σωμάτων, στην προκειμένη περίπτωση όπου αναφέρεσαι υπάρχουν δύο περιπτώσεις, ή υπάρχει τυφλή πίστη και συνεπώς αφέλεια, ή υπάρχει υποκρισία από τον εν λόγω κύριο πώς αποδέχεται την αφθαρσία και τα αρώματα σε πτώματα, που θα έπρεπε κανονικά να βρωμάνε, εδώ όπως δείχνει η φωτογραφία ήδη έχει σε κάποιο βαθμό αποσυντεθεί.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

xarxar έγραψε:
Θεόφιλος έγραψε:οι ανθρώπινες ανάγκες για ευσέβεια δεν ανήκουν υποχρεωτικά στις αυταπάτες, αν και αναφέρονται σε απόψεις που λογικά δείχνουν πως είναι αυταπάτες, στην ουσία όμως κρατούν μόνο αυτό που χρειάζονται παραμερίζοντας σιωπηλά το παράλογο.
Θα ήθελα ένα πολύ συνοπτικό παράδειγμα.
ανθρώπινη ανάγκη είναι να πιστεύεις πως ανήκεις κάπου, να τηρείς και να σέβεσαι τις παραδόσεις, και να εστιάζεις σε όλα όσα έχουν σχέση με λογικές εξηγήσεις, όταν δεν έχουμε αποδείξεις για οτιδήποτε είναι ανόητο να ισχυριζόμαστε πως ισχύει επειδή μας το μετέδωσαν οι απόγονοί μας, από την άλλη όμως πολλά πράγματα μέσα από την παράδοση και την θρησκεία μπορούν να εξηγηθούν με μεταφορική έννοια και όχι σαν αυταπάτη, π.χ. η ανάσταση δεν μπορεί συμβεί όπως δεν υπάρχει η κόλαση, και ο παράδεισος, μπορούν όμως όλα αυτά να δώσουν μέσα από τον μύθο το κατάλληλο κέντρισμα στον άνθρωπο για να αναλογιστεί την πορεία του μέσα στην κοινωνία και να έρθει αντιμέτωπος με το μεγάλο ερώτημα της ζωής υπάρχει σκοπός για τον άνθρωπο και πρέπει να προσπαθεί για αυτόν τον σκοπό; η η ζωή του είναι άσκοπη οπότε δεν χρειάζεται να κοπιάζει για την βελτιωσή του.
πιστεύω πως οι πιο πολλοί θρήσκοι δεν είναι αφελείς ώστε να πιστεύουν στην κυριολεξία όσα λένε οι γραφές, ούτε και είναι υποκριτές πλήν ορισμένων που έχουν συμφέρον να υποκρίνονται, όπως οι παπάδες λόγω βιοπορισμού, έτσι χωρίζω τους θρήσκους σε δύο κατηγορίες σε αυτούς που παραμερίζουν σιωπηλά τις υπερβολές περί θαυμάτων σεβόμενοι την παράδοση δίνοντας σε αυτές μεταφορική ερμηνεία και αυτούς που τις παραμερίζουν χωρίς να το παραδέχονται για διάφορους λόγους, πάντως ανόητοι δεν πιστεύω πώς υπάρχουν για αυτό ας μην κολακεύονται οι άθεοι πως η εξυπνάδα είναι αποκλειστικά δική τους ιδιότητα.
Άβαταρ μέλους
FarEarth
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 18 Αύγ 2012 23:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Υπάρχει άραγε ο φόβος του γνωστού και ο φόβος του άγνωστου ;

Κάτι πρέπει να μπορώ να το αναγνωρίσω για να το φοβηθώ, έτσι δεν είναι ; ή μήπως δεν είναι έτσι ;

Μπορεί να έχω μια φοβική αντίδραση σε κάτι που δε ξέρω ; Θα λέγαμε τα φίδια, δε τα φοβόμαστε σχεδόν όλοι μας ; Άρα έχει υπάρξει γνώση ,πάνω στην οποία εμφανίζεται ο φόβος ! Αν δε είχα τη γνώση για τα φίδια, που με τη σειρά της δημιουργεί μια ιδέα, γύρω από αυτά, θα φοβόμουν τα φίδια, αν δεν ήξερα για αυτά τίποτα άραγε ;

Ας προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε μαζί τις πραγματικές πηγές των φόβων :

Υπάρχει ο αντανακλαστικός φόβος - αντίδραση εξ αιτίας του πόνου ,έτσι ώστε να μη ξαναθέσουμε συνειδητά το φυσικό μας σώμα σε κίνδυνο π.χ. να πηδήξουμε από ένα μεγάλο ύψος ή να ακουμπήσουμε το βραστό νερό ...

Υπάρχει ο φόβος για να μη χάσουμε τα όσα κατέχουμε , τα λεφτά μας , τις καλές πτυχές του χαρακτήρα μας , το οικογενειακό μας όνομα, τη προσωπικότητα που έχουμε χτίσει μέχρι σήμερα , τη φήμη μας ...
Και η αίσθηση να κατέχω κάτι, μου παρέχει μια αποκλειστικότητα μοναδική, έτσι δεν είναι ;! Είμαι κάτοχος αυτών και των άλλων και πόσο Μεγάλη σημασία έχει αποκτήσει αυτό το γεγονός, στις ανθρώπινες κοινωνίες από αρχαιοτάτων χρόνων !

Κατέχω πράγματα που λίγοι μπορούν να έχουν , γίνομαι μοναδικός μεταξύ άλλων, εξαιτίας των όσων γνωρίζω και μια ξεχωριστή αίσθηση δύναμης με διακατέχει... !
Τι θα συμβεί άραγε άμα τα χάσω ; Δεν δημιουργώ έτσι το φόβο της απώλειας ;;
Φοβάμαι να χάσω την επαφή μου με κάτι από τα όσα έχω συσσωρεύσει, από όσα αποτελούν το Είναι μου , γιατί με αυτά σκέφτομαι και συγκρίνω και αν τα χάσω τότε θα υπάρχει, ένα κενό, μια αβεβαιότητα , μια ανασφάλεια !Όλα αυτά είναι το υπόδειγμα βάση με το οποίο σκέφτομαι και αντιδρώ και μου παρέχουν ψυχολογική ασφάλεια και σιγουριά για το Είναι μου! τι θα κάνω δίχως τις πίστεις μου ,τις πεποιθήσεις μου ,τις βεβαιότητές μου ;;;
Έτσι το περιεχόμενο της συνείδησης είναι στη πραγματικότητα ο μηχανισμός της σκέψης μας, μαζί με όλες τις προεκτάσεις του , όπως ο φόβος της μη συνέχισης ,της μη διάρκειας ,της μη κατοχής ...

Φοβόμαστε την απώλεια του γνωστού και όχι του άγνωστου στη πραγματικότητα , αυτό μας δημιουργεί το φόβο , το ο,τι θα σταματήσουμε να σκεφτόμαστε με βάση το γνωστό υπόδειγμα του Είναι μας ...
Αυτό που μας προβληματίζει είναι η μη συνέχιση της συσσώρευσης εμπειριών και γνώσεων γιαυτό προσπαθούμε να δώσουμε συνέχεια της ζωής μας, μέσω του θανάτου με την μετεμψύχωση και την ανάσταση ...

Θάνατος είνα απλά μια λέξη .
Θάνατος είναι μια ιδέα που βασίζεται τουλάχιστον σε μια λέξη .
Θάνατος είναι απλά ένα γεγονός .

Τι είναι αυτό που πραγματικά φοβάσαι ; η λέξη ; η ιδέα ; το γεγονός ;
το γεγονός όλοι το βλέπουν μέσα από την ιδέα , και την ιδέα τη δημιουργούν οι λέξεις ... μπορείς να δεις τον εαυτό σου τώρα, χωρίς τις λέξεις , αν θα φοβόσουν το γεγονός ; ;)
Στο ίδιο το γεγονός υπάρχει λύπη ;;;
Όταν παρατηρούμε κάτι, χωρίς την επίδραση των κοσμικών ιδεών, ελεύθεροι ,χωρίς να κρίνουμε αυτό που παρατηρούμε, τι συμβαίνει; τι βλέπουμε χωρίς τις φανερές ή τις κρυφές μας επιδιώξεις , χωρίς τα θέλω ή τα μη θέλω ... ;;;
Όποιος τύχει και κουβαλάει την Αλήθεια , θα υποφέρει από το φορτίο, ενώ οι άλλοι θα τον νομίσουν για κακόβουλο.Λίγοι θα καταλάβουν τι κουβαλάει αλλά θα φοβηθούν να πάνε δίπλα του, οι περισσότεροι θα προσπαθήσουν να τον διώξουν μακρυά γιατί ενοχλούνται από Αυτή ...
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

weissheit έγραψε:
patroklos έγραψε:
σαν επιστήμονας μας βλέπω σαν μόρια, άτομα. Έτσι δεν υπάρχει ούτε άγχος, ούτε θάνατος, ούτε και ταυτότητα. Περιέχω και κάποια προγιαγιά, και μια σαύρα της τριασικούς περιόδου και κάποια σάπια ξεχασμένα φυλλοβόλα και άλλα πολλά!

οπότε συνοπτικά

στο άγχος του θανάτου
1) και φρικάρω
2) και αδιαφορώ
3) και αντιπαρέρχομαι δυναμικά
Πώς γίνεται εφόσον δεν υπάρχει άγχος, θάνατος και ταυτότητα να φρικάρεις;
Υπάρχει το Εγώ μου το θέλω μου. Υπάρχει αυτό που εξηγεί ο\η FarEarth ως περιεχόμενο συνείδησης

ο Αποχωρισμός δικαιολογεί και αντανακλαστικά τον φόβο της αλήθειας του θανάτου

παρατηρήσε το νεκρό σκυλάκι σου που πριν 30 λεπτά έπαιζε μαζί σου και πήγε στο δρόμο για την μπάλα (πχ)

η συνειδητοποίηση της ταυτότητας/προσωπικότητας έχει αυτή τη παρενέργεια
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε: (και την αυταπάτη της ύπαρξης θεού, μεταξύ άλλων, και την αυταπάτη του έρωτα, άλλη μεγάλη αυταπάτη που καλά κρατεί και ενισχύεται από μυθολογίες καθε είδους στην τέχνη και πανταχόθεν). Απλώς για μένα η αλήθεια είναι υψηλότερη αξία, δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά μου είναι πολύ σημαντικό να ξέρω την αλήθεια, πιο σημαντικό από το να αμβλύνω το άγχος και τον πόνο με αυταπάτες.
κάπου δεν συμφωνώ, έχοντας την αλήθεια ως σημαντικό δείκτη

σε αντίθεση με τον θεό, ο έρωτας έχει και βιολογική βάση και κυρίως συνειδητή διαπροσωπική ανταπόκριση.
η έλλειψη συναισθηματικής ή και σωματικής ενότητας με τους συμβατούς μας είναι αγχογόνα και οδυνηρή.

σε κάτι υπαρκτό μπορεί να υπερεκτιμήσεις, υπερ-επενδυσεις, μεγαλοποιήσεις ή να διαστρεβλώσεις την σημασία ή επιρροή του

δεν είναι ποιοτικά το ίδιο με την ολοκληρωμένη αυταπάτη/ ιδεα του θεού
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Ibraim Bielidopoulos
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 1851
Εγγραφή: 04 Φεβ 2013 00:30
Όνομα Ιστότοπου: -

επικουρειος έγραψε:Μια σκεψη παρμενη απο την αστρονομια με εκανε να σταθω πολυ κριτικα επανω στο θεμα της θρησκειας.
Οι γαλαξιες στο συμπαν ξεμακραινοντας φαινονται να κινουνται ολοι προς ενα σταθερο σημειο τοτε το σημειο αυτο δεν μπορει να υπαρχει πραγματικα.
Ομοιως οι ανθρωποι εφοσον σχεδον ολοι φαινεται να πιστευουν σε ενα σταθερο σημειο αναφορας αυτο το σημειο δεν γινεται να υπαρχει.Και στις δυο περιπτωσεις ασχετως της αριθμητικης πλειοψηφιας εφοσον μιλαμε για ενα και μοναδικο σημειο το οποιο διαθετει υπερφυσικες σε καθε διασταση και τελειες ιδιοτητες τοτε αυτο το ενα και το μοναδικο σημειο δεν μπορει να υπαρχει στην πραξη.
Αν επεκταθείς θα δεις ότι ούτε πρωταρχικό αίτιο υπάρχει, ούτε θεμελιώδης αρχή.
Αυτά όμως είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 3332
Εγγραφή: 18 Αύγ 2009 01:08
Όνομα Ιστότοπου: -

Ανύποπτον ο θάνατος, απλά. Αυτό που φοβόμαστε περισσότερο είναι να μην πονέσουμε και να μην προκαλέσουμε πόνο στους δικούς μας ανθρώπους με το θάνατό μας. Το πρώτο είναι ενμέρει στο χέρι μας. Το δεύτερο δεν είναι, εκτός αν θέλουμε να γίνουμε ερημίτες. Αυτή είναι η ζωή όμως.
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
Άβαταρ μέλους
spylab
Δημοσιεύσεις: 1600
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 13:14
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα

Οι γαλαξιες στο συμπαν ξεμακραινοντας φαινονται να κινουνται ολοι προς ενα σταθερο σημειο τοτε το σημειο αυτο δεν μπορει να υπαρχει πραγματικα.
Παρεμπιπτοντως, το παραπανω ειναι λαθος.
Δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο σημειο αναφορας στο συμπαν.
Minds are like para-chutes. They only function when open.
Άβαταρ μέλους
Φραπές
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010 16:15
Όνομα Ιστότοπου: www.den_exw_selida.com

"Μην απογοητεύεστε με το ποσοι θα στεναχωρηθούν από το θάνατό σας, σίγουρα κάποιος περιμένει να σας κληρονομήσει."

-Crebillon, "Xerxes"
Να 'μανε πλούσιος, να 'μανε πλουσιος
να μη με νοιάζει πια
ο επιούσιος...


(παλαιόν ρεμπέτικον)
Απάντηση