Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Συζητήσεις γύρω απ' την αθεΐα, και γενικά τη ζωή χωρίς θρησκεία, θεούς, και δεισιδαιμονίες.
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Τρελλαινομαι για τετοια παιχνιδια, ειναι γεγονος!
Το συγκεκριμενο φορουμ δεν με εμπνεει ομως ωστε να παιξω.
Και εχω σαν πολιτικη να μην εχω κλωνους. Περα του οτι απαγορευεται, βαριεμαι.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

Η ιδέα είναι να πάρεις την χαμένη υπόθεση και να την υπερασπιστείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ? Υπάρχουν άλλες παράμετροι ή πρόκειται απλώς για την εν λόγω σπαζοκεφαλιά ?

H καλύτερη δυνατή υπεράσπιση νομίζω πως μπορεί να γίνει μετατοπίζοντας το επίκεντρο της προσοχής στην συνείδηση και στο εύρος του δυναμικού της .
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

stratos έγραψε:Kapages σου αρέσουν αυτά ε ? :D



ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΚΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ a1 sto b1 .

Χριστιανοί ...
έστω ότι είναι στο a1 . Τον μετακινούμε προς το b1 .

Kapages ...
έστω ότι είναι στο a1 . Διαδοχικά έχω
a1-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7,g7-h6,h6-f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3-c1,c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7,a7-b8,b8-h2,h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-c4 , c4-f1 , f1-d3 και τέλος στο b1
d4-c4 ??? :think:
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Πολυ αφηρημενη προσεγγιση, και μαλλον εκανες ενα αλμα και σε εχασα. Επαναλαμβανω ομως, δεν με εμπνεει το φορουμ για παιχνιδι στα θεολογικα ζητηματα.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Comte de Toulouse έγραψε: d4-c4 ??? :think:
d4-a1, a1-a2, a2-c4
και ξανά.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε:ειχα σκεφτει παλια μια θεωρια ως προς αυτο το προβλημα της θεικης κρισης προς την ατελη ανθρωπινη ελευθερια, αλλα δεν ξερω αν πρεπει να ανοιξω τα ματια του θεοφιλου. Ειμαι σιγουρος οτι αν τη διαβασει τη θεωρια μου, θα την υιοθετησει αμεσως.
H θεωρία σου.

Υπάρχει η άποψη ότι η ελευθερία της βούλησης είναι μια ψευδαίσθηση. Όταν συνειδητοποιούμε ότι κάναμε μια επιλογή (το πράσινο ή το κοκκινο μπλουζάκι, πχ να φάω 2 ή 3 σουβλάκια, να σκοτώσω ή να μην σκοτώσω), είναι τεκμηριωμένο επιστημονικά ότι ο εγκέφαλός μας έχει ήδη ενεργοποιηθεί προς την επιλογή μας. Δηλαδή η απόφαση ήδη έχει παρθεί υποσυνείδητα και εμείς στο τέλος αποκτούμε επίγνωση της απόφασης.
δηλαδή εδώ μας λές πώς το υποσυνείδητο προηγείται του συνειδητού, και και σε κάποια χρονική στιγμή παίρνουμε μιαν απόφαση που στην ουσία τη έχει πάρει προ πολλού το υποσυνείδητο.
δεν ξέρω αν μπορώ εγώ προσωπικά να βασιστώ σε μια τέτοια θεωρία, γνωρίζω πώς υποσυνείδητα περνούν πολλά μέσα στο ανθρώπινο μυαλό αλλά δεν είμαι βέβαιος κατά πόσο τον επηρεάζουν σε κάθε του απόφαση.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

stratos έγραψε:Kapages σου αρέσουν αυτά ε ? :D



ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΚΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ a1 sto b1 .

Χριστιανοί ...
έστω ότι είναι στο a1 . Τον μετακινούμε προς το b1 .

Kapages ...
έστω ότι είναι στο a1 . Διαδοχικά έχω
a1-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7,g7-h6,h6-f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3-c1,c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7 , a7-b8 , b8-h2 , h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-a7,a7-b8,b8-h2,h2-g1 , g1-e3 , e3 - c1 , c1- b2 , b2-g7 , g7-h6 , h6 - f4 , f4-e5 , e5-d4 , d4-c4 , c4-f1 , f1-d3 και τέλος στο b1
http://xn--mxaqbb6b.gr/crazy_chess.htm

δεν ξέρω πολλά απο σκάκι αλλά αν θές δοκίμασε αυτό ίσως πετύχει http://xn--mxaqbb6b.gr/crazy_chess.htm
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

Τα περί σκακιού ήταν μεταφορά , και τα ανέφερα εξ αφορμής της δημοσίευσης του kapages . Σχολίασα δηλαδή , αστειευόμενος , τον τρόπο με τον οποίο αρέσκεται ο kapages (ως δικηγόρος του διαβόλου) να χρησιμοποιεί φαιά ουσία για να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα με την επίδοση μίας πιο περίπλοκης και λογικοφανούς εξήγησης από αυτή των χριστιανών .
Για παράδειγμα , και δεδομένου ότι δεν υπάρχει ελευθερία βούλησης , ο χριστιανός θα πει απλώς ένα ... <υπάρχει ελευθερία βούλησης και ο θεός θα μα κρίνει> , (a1 στο b1) ενώ ο kapages θα πει
"Μετά το θάνατο, όλοι πάμε στο παράδεισο, αλλά όχι ακριβως με τον ίδιο μας τον εαυτό. Εξαγνιζόμαστε πρώτα, χάνουμε τα στοιχεία της προσωβπικότητας και του χαρακτηρα μας που μας κάνουν κακούς εγωιστες κλπ, και παραδινουμε ότι απομείνει στη Θεία Χάρη. ΑΝ είμαστε καλοί, διατηρούμε πολλά στοιχεία της προσωπικότητας μας και αυτό είναι μια μορφή επιβράβευσης και αθανασίας. Όσο χειρότεροι είμαστε, τόσο περισσότερο κομμάτι του εαυτού μας θα χρειαστεί να σκοτώσουμε για να πάμε στο Θεό, άρα λαμβάνουμε χειρότερη ποιότητα αθανασίας. Αυτό είναι μια μορφή τιμωρίας."
για μία υπόθεση που ούτως ή άλλως ήταν εξαρχής χωρίς νόημα .

Όπως και να τον μετακινήσεις τον αξιωματικό , είτε χρησιμοποιήσεις λίγες κινήσεις είτε πολλές , περίπλοκες ή απλές πορείες , χρώμα τετραγώνου δεν μπορεί να αλλάξει . Δεν μπορείς να ξεφύγεις από την εγγενή αδυναμία του εγχειρήματος και αναγκαστικά θα πρέπει να κάνεις κάποιο άλμα .

Αυτό .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stratos την 10 Νοέμ 2012 17:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

vesid έγραψε:
Comte de Toulouse έγραψε: d4-c4 ??? :think:
d4-a1, a1-a2, a2-c4
και ξανά.
Τι εννοείς ?
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Εννοώ Στράτο ότι όταν εντοπίστει το λάθος σε μια απόδειξη, μπορεί κάποιος να πει ότι το λάθος δεν είναι λάθος αιτιολογώντας το αυτό με μια άλλη απόδειξη που περιέχει και αυτή φυσικά λάθος, το οποίο όταν εντοπιστεί κτλ κτλ, μέχρι να αγανακτήσει αυτός που εντοπίζει τα λάθη και να αρχίσει τα... ad hominem : brrr :
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Στρατο, η σκακιστικη αναλογια σου δεν ειναι ακριβης, αλλα χαιρομαι που την εβαλες ωστε να την σουλουπωσω.

Εγω ως αθεος, δεν πιστευω καν στο σκακι οτι ειναι κατι παραπανω απο ενα παιχνιδι.
Αλλα εφοσον μαλακα πιστε πιστευεις, οτι υπαρχει ενας καλος ασπρος βασιλιας, και σκακιερα και πιονια, κλπ, τουλαχιστον παιξε με τους κανονες λογικης που εχεις θεσει. Οπως και εγω θα παιξω ως μαυρος βασιλιας με αυτους τους κανονες.
Μην θεοσοφεις πιστε, με κινησεις Α1-Β1 σε αξιωματικο, οταν ο σκοπος σου επιτυγχανεται και με λογικες και νορμαλ κινησεις.
Δεν χρειαζεσαι παραλογισμο στο παιχνιδι σου, ο παραλογισμος ειναι που θεωρεις οτι το παιχνιδι ειναι κατι παραπανω απο παιχνιδι και ειναι πραγματικοτητα.

Δεν χρειαζεται να λες πχ οτι ο αγαθος θεος αφηνει ψυχες να βασανιζονται αιωνια στη κολαση. Αυτο ισοδυναμει με κινηση αξιωματικου απο το Α1 στο Β1. Δεν στεκει λογικα.
Μπορεις με τη θεωρια που ανεφερα παραπανω, να ξεπερασεις το σκοπελο λογικης και να νικησεις τη παρτιδα με το μαυρο βασιλια (τον αθεο) που αμφισβητει την αγαθοτητα του θεου.
Ο μαυρος βασιλιας (ο αθεος) θα πρεπει να σταματησει να παιζει με τους κανονες του ασπρου, και να φυγει απο τη σκακιερα αν θελει. Αλλα εφοσον παιζει, γαμησε τον με σωστες συνεπεις κινησεις! Σκιστου τα ραματα!
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε:Στρατο, η σκακιστικη αναλογια σου δεν ειναι ακριβης, αλλα χαιρομαι που την εβαλες ωστε να την σουλουπωσω.
Ένα αστείο έκανα βρε , δεν επρόκειτο για κάτι σημαντικό . Αλλά γιατί λες ότι δεν ήταν ακριβής η αναλογία ? Η σχέση την οποία καλείται να επισημαίνει είναι αυτή ανάμεσα στην θεωρία σου και στον συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος , υποδηλώνοντας πως αμφότερα είναι αιθεροβάμονα . Που ισχύει .

kapages έγραψε:Μην θεοσοφεις πιστε, με κινησεις Α1-Β1 σε αξιωματικο, οταν ο σκοπος σου επιτυγχανεται και με λογικες και νορμαλ κινησεις.
Μπορεις με τη θεωρια που ανεφερα παραπανω, να ξεπερασεις το σκοπελο λογικης και να νικησεις τη παρτιδα με το μαυρο βασιλια (τον αθεο) που αμφισβητει την αγαθοτητα του θεου.
?

Ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι η εν λόγω θεωρία είναι καλός αντίλογος στην ένσταση περί αγαθότητας ?
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

το ξερω βρε!

οχι γενικα στην ενσταση περι αγαθοτητας, αλλα σε οτι αφορα τον αιωνιο βασανισμο της ψυχης που ηταν προδιαγεγραμμενο να γινει αμαρτωλη.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

vesid έγραψε:Εννοώ Στράτο ότι όταν εντοπίστει το λάθος σε μια απόδειξη, μπορεί κάποιος να πει ότι το λάθος δεν είναι λάθος αιτιολογώντας το αυτό με μια άλλη απόδειξη που περιέχει και αυτή φυσικά λάθος, το οποίο όταν εντοπιστεί κτλ κτλ, μέχρι να αγανακτήσει αυτός που εντοπίζει τα λάθη και να αρχίσει τα... ad hominem : brrr :
Μιας και πιάσαμε τις αναλογίες ...
κάτι τέτοιο δηλαδή ? :D

[youtube]i08gXorAJus[/youtube]
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

:lol: ακριβώς!
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

stratos έγραψε:Τα περί σκακιού ήταν μεταφορά , και τα ανέφερα εξ αφορμής της δημοσίευσης του kapages . Σχολίασα δηλαδή , αστειευόμενος , τον τρόπο με τον οποίο αρέσκεται ο kapages (ως δικηγόρος του διαβόλου) να χρησιμοποιεί φαιά ουσία για να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα με την επίδοση μίας πιο περίπλοκης και λογικοφανούς εξήγησης από αυτή των χριστιανών .
Για παράδειγμα , και δεδομένου ότι δεν υπάρχει ελευθερία βούλησης , ο χριστιανός θα πει απλώς ένα ... <υπάρχει ελευθερία βούλησης και ο θεός θα μα κρίνει> , (a1 στο b1) ενώ ο kapages θα πει
"Μετά το θάνατο, όλοι πάμε στο παράδεισο, αλλά όχι ακριβως με τον ίδιο μας τον εαυτό. Εξαγνιζόμαστε πρώτα, χάνουμε τα στοιχεία της προσωβπικότητας και του χαρακτηρα μας που μας κάνουν κακούς εγωιστες κλπ, και παραδινουμε ότι απομείνει στη Θεία Χάρη. ΑΝ είμαστε καλοί, διατηρούμε πολλά στοιχεία της προσωπικότητας μας και αυτό είναι μια μορφή επιβράβευσης και αθανασίας. Όσο χειρότεροι είμαστε, τόσο περισσότερο κομμάτι του εαυτού μας θα χρειαστεί να σκοτώσουμε για να πάμε στο Θεό, άρα λαμβάνουμε χειρότερη ποιότητα αθανασίας. Αυτό είναι μια μορφή τιμωρίας."
για μία υπόθεση που ούτως ή άλλως ήταν εξαρχής χωρίς νόημα .
To ξέρω πώς το άσπρο δεν γίνεται μαύρο, απλώς με την παραπομπή μου στο τρελό σκάκι ήθελα να πώ πως ο άνθρωπος είναι που φτιάχνει τους κανόνες, οι οποίοι αποκτούν θεσμική υπόσταση και δεν μπορεί να τους αλλάξει, παρά μόνο με την οριστική κατάργηση από ορισμένους όπως π.χ. οι άθεοι καταργούν το ιερό, παρόλο είναι σεβαστό για χιλιάδες χρόνια από τους διάφορους πολιτισμούς.
η ελευθερία βούλησης έχει σχέση με την αποδοχή απόψεων που αφορά τον καθένα μας προσωπικά, αν δεν πάρουμε εμείς την απόφαση ποιός άλλος θα μπορούσε να την πάρει; εγώ .πχ. ένα διάστημα είχα αμφιβολίες για την θρησκεία και για την ύπαρξη Θεού αλλά η τελική απόφαση μου ήταν η πίστη στην άποψη πως υπάρχει Θεός. και μην επικαλαστείς οικογενειακό περιβάλλον γιατί η μητέρα μου είναιο θρησκευτικά αδιάφορη και μόνο τυπικά πηγαίνει το πάσχα στην ανάσταση για λίγα λεπτά, όσο για τον πατέρα μου είναι άθεος πάνω από 30 χρόνια.
όσο για τον παράδεισο που αναφέρει ο kapages προσωπικά λίγο με απασχολεί, για την ώρα με ενδιαφέρει να είμαι σωστός εδώ σε αυτήν την ζωή.
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

για να είμαι σωστός εδώ σε αυτήν την ζωή
μπορώ να λατρέψω ό,τι μου λενε υπάρχει αλλά δεν διαπιστώνεται στην εκκλησία αλλά και ότι διαπιστώνεται και το λέμε εμείς στο εργαστήριο
οταν δουλέυω στο εργαστήριο όμως δεν υπάρχει διαθέσιμος χρονος για λατρειες
λατρευω στην εκκλησια ό'τι διαπιστώνεται στο εργαστηριο
ποιά εκκλησία?



ολα τα σώματα που γνωρίζω με την ανάλογη και κατάλληλη τριβή
και τα πνευματα στα οποια ανηκω σε κάθε μας βαθμίδα εγρήγορσης της συνειδητότητας του παρόντος
απο το κώμα μεχρι την έκρηξη διασποράς στο σύμπαν
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Απάντηση