Θρησκευτικά στα σχολεία. Υπέρ ή κατά;

Είστε υπέρ ή κατά της διδασκαλίας των θρησκευτικών;

Υπέρ. Μόνο έτσι μπορείς να γνωρίσεις τον εχθρό σου.
4
2%
Να γίνεται το μάθημα αλλά να είναι επιλεγόμενο.
20
10%
Να διδάσκεται, αλλά να εξετάζει αντικειμενικά αρκετές κύριες θρησκείες.
57
28%
Με δουλεύεις, έτσι; Φυσικά και είμαι ΚΑΤΑ!
85
42%
Ας ξεριζώσουμε τη μάστιγα! Φωτιά στις θεολογικές σχολές!
34
17%
Γκια Ελ Ντοράντο από 'ντώ; Ούγκα! (Αλλιώς: δείξε μου τα αποτελέσματα)
3
1%
 
Σύνολο ψήφων: 203
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Ο θεολόγος δεν είναι του θέματος, πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να σας ενημερώσω: το αντικείμενό του είναι πάνω-κάτω θρησκευτική (θεϊστική, δε) φιλοσοφία, πολλώ μάλλον δε Χριστιανικής προσέγγισης. Σπάνια έχουν θρησκειολογική προσέγγιση.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Εδώ είναι ο οδηγός σπουδών του τμήματος Θεολογικής του πανεπιστημίου Αθηνών
http://www.theol.uoa.gr/ODHGOS_SPOUDWN2009-2010.pdf
Σε όλη του την έκταση ο οδηγός σχεδόν τονίζει το πόσο άρρηκτα συνδεδεμένη είναι η Θεολογική σχολή με την εκκλησία της Ελλάδος και ότι στην ουσία αποτελεί τμήμα της και ότι διδάσκουν φωτισμένοι ιεράρχες, η ότι απόφοιτοι της έχουν γίνει φωτισμένοι ιεράρχες κλπ.

Αξίζει κανείς να παρατηρήσει ότι στα 48 μαθήματα που παρέχονται στη σχολή (αριθμός με επιφύλαξη) δύο η τρία ασχολούνται με άλλες θρησκείες, σε μόνο μία (από 4) κατεύθυνση (Ιστορικού) και το 1 η δύο από αυτά είναι επιλεγόμενα.

Αμφισβητώ ευθέως την «επιστημονική» επάρκεια αυτών των ανθρώπων για να διδάξουν άλλες θρησκείες, η να κάνουν συγκριτική θεολογία, ως κύριο μάθημα γιατί απλούστατα ΟΛΟ το πρόγραμμα σπουδών τους είναι αφιερωμένο στην Ορθόδοξο Δόγμα. Μάλιστα, πιστεύω ότι μετά από 4 χρόνια πανεπιστημιακού επιπέδου κατήχησης έχουν χάσει ΚΑΘΕ κριτική ικανότητα για να διδάξουν άλλα αντικείμενα.

Τι θα τους κάνουμε τους έλληνες θεολόγους; Υπάρχουν δεκάδες επαγγέλματα στα οποία μπορούν να απορροφηθούν ως απόφοιτοι πανεπιστημιακής σχολής, χωρίς να εξασκούν το επάγγελμα της κατηχητικής θεολογίας. Από αυτούς τους ανθρώπους θεωρώ απίθανο να έστω κάποιο παρατηρήσιμο ποσοστό να είναι σε θέση να παρουσιάσει τις άλλες θρησκείες αμερόληπτα, γιατί ποτέ δεν τις διδάχτηκε αμερόληπτα.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Εγώ το ξέρω καλά, Απελεύθερε: αυτά σπούδασε η αδερφή μου... :shifty:
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

Kapages, οι ίδιοι οι θεολόγοι έχουν δηλώσει σε blogs ότι ακόμα και αν το μάθημα θεωρηθεί θρησκειολογικό, αυτοί θα το διδάσκουν ομολογιακό (κατήχηση).
Ποιός θα μπορέσει να ξέρει και να αντιδράσει αν ο δάσκαλος θα λέει στα πιτσιρίκια "ο Χριστός είναι..." και όχι "ο χριστιανισμός λέει ότι ο Χριστός είναι..." ?

Είναι πολύ απλό και τρομακτικό συνάμα, ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.

Για αυτό η υπόθεση θέλει κυνήγημα μέχρι τέλους.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

αυτους τους θεολογους εχουμε, με αυτους θα πορευτουμε.
να τους κανουμε σεμιναρια, να τους μαθουμε και αλλες θρησκειες. Σιγα το δυσκολο.
Προκειται για καθηγητες, και δεν ειναι ωραιο να τους απαξιωνεις ετσι ως πορωμενους, κρινοντας μονο απο το προγραμμα σπουδων τους (το οποιο ειναι αθλιο btw).
Δεν δεχομαι οτι καποιος ειναι τοσο πορωμενος που δεν μπορει να μαθει εξ ορισμου τιποτα καινουργιο, επειδη ειχε πριν απο 20 χρονια ενα μονοπλευρο προγραμμα σπουδων.
θα πρεπει να τους δοθει η ευκαιρια μεσα απο αντικειμενικη αξιολογηση (γνωστικου αντικειμενου, ψυχολογικης επαρκειας) να αποδειξουν οτι ειναι σε θεση να παρουσιασουν και αλλες θρησκειες.
Η προταση σου να τους απολυσουμε μαζικα επειδη δεν μας αρεσει το προγραμμα σπουδων που σαν κρατος τους δωσαμε για να τους πιστοποιησουμε ως Θεολογους , και τους θεωρουμε εξ ορισμου ακαταλληλους και ανεπιδεκτους μαθησης, περιεχει ψυγματα εμπαθειας και ρατσισμου.
Raspk θεωρεις οτι η αδερφη σου δεν μπορει να διδαξει αλλες θρησκειες αν λάβει τη καταλληλη εκπαιδευση;

ΥΓ. Και δεν ξερω παιδια σε τι σκατοσχολεια πηγατε, εγω παντως με τους θεολογους μου μια χαρα τα πηγαινα, παροτι τους κουραζα με τις ερωτησεις και τις αμφισβητησεις μου.
ΥΓ2. E, αφου το εχουν δηλωσει σε Blogs αλλαζει...Ε, δεν ειμαστε καλα μου φαινεται....
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Βέρα
Δημοσιεύσεις: 777
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Όνομα Ιστότοπου: -

Kapages, βλέπεις εμπάθεια εκεί που δεν διαβάζεις καλά τις αντιπροτάσεις που γίνονται. :naughty: Κανείς δεν μίλησε για μαζικές απολύσεις, θα ήταν παράλογο κάτι τέτοιο και καταδίκη ανθρώπων που δεν έφταιξαν σε τίποτα για τις εκάστοτε επιλογές του Κράτους. Ο Απελεύθερος μίλησε με άλλα λόγια για μετατάξεις και αποσπάσεις - κανείς δεν πρόκειται να χάσει τη δουλειά του στην πρόταση αυτή.
Ο Κόμης δεν απάντησε στον αέρα, ούτε έβγαλε από το μυαλό του αυτό που είπε για τα blog. Δεν πρόκειται για blogs άσχετων με το .. άθλημα, δηλ. πολιτών από άλλα επαγγέλματα, γονείς κλπ. Πρόκειται για ιστολόγιο που διατηρεί θεολόγος και οι σχολιαστές και αναγνώστες του ως επί το πλείστον είναι θεολόγοι και οι ίδιοι. Σου παραθέτω ενδεικτικό απόσπασμα:
thriskeftika.blogspot έγραψε:Στην πράξη δε οι θεολόγοι των σχολείων θα απορρίψουν την αλλοιωμένη θρησκευτική παιδεία, αν αυτή τελικά εισαχθεί στα σχολικά βιβλία και θα διδάσκουν στο εξής τους μαθητές μέσα από τις πηγές της Ορθόδοξης Παράδοσής μας, την Αγία Γραφή, την πατερική θεολογία και τους βίους των Αγίων. Δεν πρόκειται να δηλητηριάσουμε τις συνειδήσεις των μαθητών μας με μικρόβια της σύγχρονης παραθεολογίας.

thriskeftika.blogspot.com/2010/12/blog-post_5362.html
Κανείς δεν λέει πως οι θεολόγοι στο σύνολό τους θα ακολουθήσουν αυτήν την τακτική, όμως πώς θα μπορέσει κανείς να είναι σίγουρος για το συγκεκριμένο θεολόγο που διδάσκει το δικό του παιδί; Θα πρέπει ή να είναι μέσα στην τάξη και να παρακολουθεί το μάθημα (=αδύνατον) ή να ρωτά μετά από κάθε μάθημα το παιδί του τι ακριβώς δίδαξε ο καθηγητής εκείνη τη μέρα. Άντε μετά να αποδείξεις ότι γίνεται κατήχηση, αφού ο καθηγητής κάλλιστα θα μπορεί να προφασισθεί πως ο συγκεκριμένος μαθητής "δεν κατάλαβε καλά".
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε τις... Σεραφειμικές τάσεις τέτοιων ανθρώπων, όμως: αναφέρεται στους «Παπικούς» ως αιρετικούς.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

Εδώ είναι η επιμονή στον ομολογιακό χαρακτήρα:

http://aktines.blogspot.com/2011/04/blog-post_06.html

αλλά δεν βρίσκω πρόχειρα τα σχόλια που έλεγαν "Και θρησκειολογικό να το κάνουν, εμείς κατήχηση θα κάνουμε", ήταν σε άλλο άρθρο.

ΕΔΙΤ: Με κάλυψε η Βέρα (από πάνω)

Και κάποιες ερωτήσεις:
Θα κρατάμε τα κάρα για να μην χάσουν το ψωμί τους οι πεταλωτήδες;
Θα χρησιμοποιούμε vacuum tubes αντι για transistors για να μην έχει πρόβλημα η κατασκευάστρια RCA;
Θα υποχρεώνουμε τις εταιρείες να δημοσιεύουν ισολογισμούς στην έντυπη "Φωνή της Καρδιτσομαγούλας" αντί για να τις βγάζουν στο Internet;
Θα αποποιηθούμε το injection για να μην έχουν πρόβλημα οι καρμπυρατεράδες;

Πολλές ερωτήσεις,
μία η απάντηση.
Η κοινωνία προχωράει μπροστά. Δεν πρέπει να μένει πίσω για χάρη ομάδων που σιτίζονται από το παρωχημένο
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

@kapages,
Εγώ με τους θεολόγους μου από την άλλη είχα σοβαρό πρόβλημα. μηδέν επικοινωνία. Ακόμα και αν ορισμένοι εξ ημών είχαν θεολόγους, οι οποίοι ήταν συζητήσιμοι, το ερώτημα είναι αν μπορούν να μια ικανή πλειοψηφία από αυτούς να διδάξουν αντικειμενικά. Ε εγώ βλέποντας το πρόγραμμα σπουδών τους, θεωρώ οτι δεν είναι, γιατί δεν έχουν εκπαιδευτεί ως τέτοιοι.

Με τα σεμινάρια προσθέτεις γνώσεις, δεν αλλάζεις μυαλά. Επίσης ποιός θα κρίνει το μάθημα του στη σχολική αίθουσα; οι μαθητές; Σκέφτομαι κάποιου είδους εξετάσεις πανελλαδικού επιπέδου (με ίδια θέματα σε όλους) που θα αποτύπωναν την κατάσταση στα σχολεία, αλλά κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε φροντηστιριοποίηση του μαθήματος, στρεβλώνοντας τα αποτελέσματα σημαντικά.

Επίσης αν δεις τους απόφοιτους των (πολλών) σχολών θεολογίας που έχουμε, δεν απορροφούνται όλοι στο Δημόσιο (καθηγητές) αλλά ελάχιστοι (υποθέτω βασικά σκεπτόμενος τους συνήθεις αριθμούς προσλήψεων και τις ώρες που διδάσκουν) άρα, εκ των πραγμάτων υπάρχουν επαγγέλματα που τους απορροφούν.

Θα προτιμούσα να αναλάβουν το μάθημα ιστορικοί. Δεδομένου ότί έχουν την επιστημονική κατάρτιση για ιστορική έρευνα και συγκριτική-αξιολόγηση πηγών θα μπορούσαν να διδάξουν το μάθημα χωρίς bias προσωπικών πεποιθήσεων, (σε ελάχιστο βαθμό σε σχέση με τους άλλους δηλαδή)
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

δεν ξερω Βερα, τι δουλεια κανεις και εχεις τετοιες αποψεις, αλλα εγω θεωρω και την αποσπαση/μεταταξη μια μορφη απολυσης απο το εκπαιδευτικο αντικειμενο τους.

Την εμπαθεια τη βλεπω στο επιχειρημα οτι
α) ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως εξ ορισμου,
β) δεν πρεπει να τους διδεται μια ευκαιρια να μαθουν νεα πραγματα και να εξεταστουν αντικειμενικα για αυτα, παροτι προκειται για ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,
γ) οτι καποιες ανωνυμες αποψεις απο φανατικους σε μπλογκ ειναι δυνατον να αφορουν την εκπαιδευτικη πολιτικη της χωρας και μπορουν να χαρακτηριζουν μια ολοκληρη εκπαιδευτικη κοινοτητα! Εκπλησσομαι και που το διαβαζω αυτο απου ανθρωπους που θεωρω φιλελευθερους και δημοκρατικους.
δ) το επιχειρημα οτι επειδη δεν μπορεις να εισαι σιγουρη για το ποιον του καθε θεολογου, πρεπει να απολυθουν απο την δουλεια τους ολοι (ή εστω να μεταταγουν σε ασχετη εργασια), σε παραβιαση του ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ οτι καθε ανθρωπος ειναι αθωος μεχρι να αποδειχθει το αντιθετο!

Εγω πανω σε αυτη την αρχη προτεινω να γινουν εντατικα σεμιναρια και να φτιαχτουν αντικειμενικες εξετασεις πιστοποιησης της ικανοτητας να διδαξουν θρησκειολογια.


Απο εκει και περα, ο καθε καθηγητης εχει τη δυνατοτητα να περασει στο παιδι χιλια ηλιθια πραγματα, απο αστρολογια, μεχρι κομμουνισμο. Ειναι θεμα καθηγητη και εποπτειας γενικοτερο, και δεν γινεται να το ειδικευουμε.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:απο αστρολογια, μεχρι
Καταπληκτική ατάκα. :clap: Νομίζω η διαφωνία είναι αν κάποιος που όλο το διάστημα έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει αστρολογία, μπορεί να κάνει μάθημα φυσικής (το οποίο λέει οτι η αστρολογία είναι μια μπούρδα) αντικειμενικά.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

αν το δουμε και στη βαση cost/benefit analysis,
θεωρω οτι με τα καταλληλα ΒΙΒΛΙΑ, και ενα καλο συστημα μετεκπαιδευσης των θεολογων που να συνδυαζει γνωσεις και διδακτικη μεθοδολογια δεν θα εχουμε ιδιαιτερο προβλημα και μπορει να εφαρμοστει.

Χιλιαδες μεταταξεις και ανακατωσουρα δεν προκειται να προχωρησουν ποτε, αυτο ειναι βεβαιο.

Η θρησκεια πρεπει να μεινει στο σχολειο και να ξεδοντιαζεται εκει απο το φανατισμο. Δεν υπαρχει καλυτερος τροπος ωστε να γινει αυτο παρα απο μια ισοτιμη και παραλληλη αντιμετωπιση/παρουσιαση ολων των θρησκειων.
Θα πολεμησω με ιδιαιτερο ζηλο την αποψη της καταργησης των θρησκευτικων, επειδη θεωρω οτι θα αυξησει τη μισαλλοδοξια στη χωρα μου και δεν θα τη μειωσει.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

apeleytheros έγραψε:
kapages έγραψε:απο αστρολογια, μεχρι
Καταπληκτική ατάκα. :clap: Νομίζω η διαφωνία είναι αν κάποιος που όλο το διάστημα έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει αστρολογία, μπορεί να κάνει μάθημα φυσικής (το οποίο λέει οτι η αστρολογία είναι μια μπούρδα) αντικειμενικά.
οριστε;
κανεις μεγαλο λαθος, το θεμα αν ειναι καποιος που εχει σπουδασει αστρολογια της σχολης μπουρδισταν, μπορει να μαθει να διδασκει και την αστρολογια της πορδομπουχεσαν με τροπο που να μην μισουνται οι οπαδοι των 2 σχολων, αλλα να μαθουν να συμβιωνουν.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

σχολεια σκατα εχουν μαθηματα σκατα και παραγουν παιδια σκατα

και μονο το να θεσεις την ερωτηση , ειναι λυπηρό

ψηφισα "να διδασκεται αντικειμενικα για ολες τις θρησκευτικες εκφανσεις διαχρονικα στον πλανητη"

σαν να ψηφιζα " να γινει ο κοσμος δικαιος και χωρις αρρωστειες"

Τσιου τσιου φαντασια στην ουτοπικη πλανη

BOZONIO στο γυμνασιο με απεβαλαν για τις ερωτησεις που εκανα στα θρησκευτικα
η διασκεδαση στο αφγανισταν εχει καποιο κοστος

σημερα ξυπνησα βαθια μισελληνας

if in doubt, better without
λενε οι χειρουργοι για τα καρκινικα εκτρωματα

ΚΑΨΤΕ ΤΑ ή τουλαχιστον
απολυστε/καταργηστε τους και μεταθεστε τους στην υπηρεσια ανκυκλωσης και καθαριοτητας οδοστρωματων

Αν ποτε ερθει η ωρα συνειδητης κοινωνιολογικης αναφορας στο λυκειο -γυμνασιο τοτε μπορουν να εμφανιστουν και τα κυρια παραδειγματα mass hysteria, πλανης και αυθυποβολης

και η σκατολογια εχει πιο πολυ υποσταση απο την θρησκειολογια
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
traiasca
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε:...και τους θεολογους τι θα τους κανουμε;
Αυτό φίλε μου δεν είναι...ουτε θέση ουτε δικαιολογία ! :naughty:
kapages έγραψε:Θα εχω ομως το δικαιωμα να μαμησω πατωκορφα καθε περιεργο θεολογο που θα προσπαθησει να κανει διδακτικη επανασταση και δεν θα συμμορφωθει με τας υποδειξεις.
Δεν είδες πόσο λογαριάζουν τους πολίτες και τους νόμους τα καθε λογίς λαμόγια, ( αφού οι νόμοι ειναι φτιαγμένοι για να τους καλύπτουν στην ουσία), και σιγά μη ..φοβηθούν τις "απειλές σου"! Αφού οι... περισσότεροι απο δάφτους περιμένουν κάτι ..τέτοιο, ποιός τι ..χάρη τους ! :D
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

και εσενα Τραϊασκα δεν ειναι και τοσο ολοκληρωμενη η αποδοση της θεσης μου, εκπεφρασμενης με ιδιαιτερα σαφη τροπο παραπανω. Αν δεν σε ηξερα καλυτερα θα ελεγα οτι απομονωνεις 2 φρασεις για να δημιουργησεις εντυπωσεις! :naughty:
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

kapages, η Βέρα και εγώ έχουμε ισχυρότατες ενδείξεις ότι οι θεολόγοι σε ένα τέτοιο ημίμετρο θα το κάνουν κρυφό σχολειό.
Δεν έχεις δώσει επαρκώς κάποια απάντηση/αντεπιχείρημα σε αυτό.
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
traiasca
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Όνομα Ιστότοπου: -

@kapages
Μη με παρεξηγείς.
Σχολιασμό επί μέρους κάνω και τίποτα περισσότερο! Άλλωστε γι αυτό εμφανίζονται δημόσια οι απόψεις για να κρίνονται, είτε σωστά, είτε λάθος.
brennan
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06 Απρ 2011 23:15
Όνομα Ιστότοπου: -

Προσωπικα ειμαι εναντιον στην παρουσια του μαθηματος στο προγραμμα σπουδων ειτε της πρωτοβαθμιας ειτε της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης,το σχολειο πρεπει να παρεχει στους μαθητες γνωση και δυνατοτητες να αναπτυχθουν ως ατομα και οχι να κανει πλυση εγκεφαλου σε νεαρα ατομα . Δυστυχως ακομη και η θεσμοθετηση ενος μαθηματος θρησκειολογειας θα ειναι ατοπη καθως οι θεολογικες σχολες στην Ελλαδα ειναι ομολογιακου χαρακτηρα και δεν δινουν εμφαση στις αλλες θρησκειες , παρα τις παρουσιαζουν ως κατι κατωτερο του χριστιανισμου. Να προσθεσω εδω πως τα βιβλια εκτρωματα του Λυκειου ειναι γραμμενα απο τους καθηγητες που υπαγονται στους λεγομενους τομεις θρησκειολογειας των θεολογικων σχολων, δηλαδη αυτοι που θεωρητικα θα πρεπει να διακρινονταν απο μια αντικειμενικοτητα ειναι αυτοι που παρηγαγαν ενα τοσο αναποτελεσματικο και γελοιο βιβλιο που εχει ως σκοπο την αποβλακωση αυτου που το διαβαζει (μεταφορικα μιλωντας).
There is one thing even more vital to science than intelligent methods; and that is, the sincere desire to find out the truth, whatever it may be.
Απάντηση