Θρησκευτικά στα σχολεία. Υπέρ ή κατά;

Απάντηση

Είστε υπέρ ή κατά της διδασκαλίας των θρησκευτικών;

Υπέρ. Μόνο έτσι μπορείς να γνωρίσεις τον εχθρό σου.
4
2%
Να γίνεται το μάθημα αλλά να είναι επιλεγόμενο.
20
10%
Να διδάσκεται, αλλά να εξετάζει αντικειμενικά αρκετές κύριες θρησκείες.
57
28%
Με δουλεύεις, έτσι; Φυσικά και είμαι ΚΑΤΑ!
85
42%
Ας ξεριζώσουμε τη μάστιγα! Φωτιά στις θεολογικές σχολές!
34
17%
Γκια Ελ Ντοράντο από 'ντώ; Ούγκα! (Αλλιώς: δείξε μου τα αποτελέσματα)
3
1%
 
Σύνολο ψήφων: 203
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε:Ο λογος που εχει ημερεψει ο χριστιανισμος στη χωρα μας, ειναι αυτη η στρογγυλοποιηση εντος του σχολειου.
Η στρογγυλοποίηση, μόνον. Φαντάσου πώς θα αντιδρούσε ο μέσος Έλληνας, αν του έλεγες ότι η νηστεία επιβάλλει και την αποχή από το σεξ, κάτι που έχω ανακαλύψει... πειραματικά (όταν εξηγώ ένα λόγο που ο παπάς γαμπρός μου και η αδερφή μου αντιμετωπίζουν προβλήματα τεκνοποίησης) ότι ξαφνιάζει πολλούς, ακόμα και τους διδαγμένους από την ίδια την εκκλησία, την Εκκλησία, τα κατηχητικά, και όλα τ' άλλα, αφού... λουφάζουν επί του θέματος (πολύ λογικά, αν το καλοσκεφτείς).

Συχνά-πυκνά λέω ότι, αν επέμειναν στα όσα έγραψε ο Σαυλοπαύλος και την παράδοση της νηστείας, θα τους έπνιγαν στη θάλασσα...
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

Να διδάσκεται στα πλαίσια της ζωολογίας.
État de siège
Άβαταρ μέλους
Σίσυφος
Δημοσιεύσεις: 1027
Εγγραφή: 18 Απρ 2009 18:35
Όνομα Ιστότοπου: Youtube Channel
Επικοινωνία:

Σίμων Resurrected έγραψε:Να διδάσκεται στα πλαίσια της ζωολογίας.
Εικόνα
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Σίσυφος έγραψε:
Σίμων Resurrected έγραψε:Να διδάσκεται στα πλαίσια της ζωολογίας.
Εικόνα
:lol:
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Συγγνώμη που δεν μπήκα στη διαδικασία να διαβάσω όλες τις απόψεις, παρόλα αυτά ψήφισα υπέρ της συγκριτικής εκμάθησης διαφόρων θρησκειών, αλλιώς πώς θα μπορούσαν τα παιδιά μας να διαμορφώσουν ίδια άποψη και να κατασταλάξουν στα δικά τους πιστεύω; Ας μη γινόμαστε κι εμείς απόλυτοι. Βέβαια εξυπακούετα ότι όλες οι παρόμοιες διδασκαλίες θα έπρεπε ξεκάθαρα να εξαιρούνται από οποιαδήποτε μορφή βαθμολογίας, κάτι το οποίο είναι τουλάχιστον γελοιοδέστατο. Ακόμη κι αυτήν τη στιγμή το να προκριθεί κάποιος σε έναν οποιονδήποτε διαγωνισμό έναντι κάποιου άλλου λόγω καλύτερου βαθμού (και ούτε καν, φυσικά, γνώσης) στα "θρησκευτικά" είναι από προκλητικό έως σκάνδαλο και υποτιμάει τη νοημοσύνη μας, την κρίση μας και τις ίδιες τις βάσεις του συντάγματός μας. Κι όμως γίνεται κατά κόρον.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
korkscrew
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 30 Μαρ 2011 23:46
Όνομα Ιστότοπου: -

Ψηφισα να διδάσκεται αλλά αντικειμενικά με παρουσίαση όλων των θρησκειών. Ιδανική κατάσταση θα ήταν να έχει να επιλέξει ο μαθητής μεταξύ θρησκευτικών όπως γίνονται σήμερα , για τους πιστούς και τις οικογένειές τους και ιστορίας θρησκειών, με τόνο πιο αντικειμενικό για αυτούς που θέλουν να μάθουν κι όχι να προσυλητιστούν...
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

tasos_didymoteicho έγραψε:Συγγνώμη που δεν μπήκα στη διαδικασία να διαβάσω όλες τις απόψεις, παρόλα αυτά ψήφισα υπέρ της συγκριτικής εκμάθησης διαφόρων θρησκειών, αλλιώς πώς θα μπορούσαν τα παιδιά μας να διαμορφώσουν ίδια άποψη και να κατασταλάξουν στα δικά τους πιστεύω; Ας μη γινόμαστε κι εμείς απόλυτοι. Βέβαια εξυπακούετα ότι όλες οι παρόμοιες διδασκαλίες θα έπρεπε ξεκάθαρα να εξαιρούνται από οποιαδήποτε μορφή βαθμολογίας, κάτι το οποίο είναι τουλάχιστον γελοιοδέστατο. Ακόμη κι αυτήν τη στιγμή το να προκριθεί κάποιος σε έναν οποιονδήποτε διαγωνισμό έναντι κάποιου άλλου λόγω καλύτερου βαθμού (και ούτε καν, φυσικά, γνώσης) στα "θρησκευτικά" είναι από προκλητικό έως σκάνδαλο και υποτιμάει τη νοημοσύνη μας, την κρίση μας και τις ίδιες τις βάσεις του συντάγματός μας. Κι όμως γίνεται κατά κόρον.
Για να καταλάβω: θεωρείς ότι ενώ δεν είναι κακό να διακρίνονται οι μαθητές, όπως και ότι δεν είναι κακό να γίνεται θρησκειολογικό μάθημα, από την άλλη είναι κακό να προσμετράται ένα μάθημα των ανθρωπιστικών επιστημών προς διάκριση;

Ενώ για ένα κατηχητικό μάθημα, όπως τα θρησκευτικά, αυτό εξυπακούεται, κατ' εμέ, εδώ διαφωνώ κάθετα: αν είναι δυνατόν και ευκταίο να βραβεύεται κάποιος για τη Γλώσσα, την Ιστορία, τη Φιλοσοφία, κ.ο.κ., γιατί όχι και για τη Θρησκειολογία;
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

"ανθρωπιστικών επιστημών"... :think: Δεν ξέρω, προσωπικά δεν θα μπορούσα να τις χαρακτηρίσω έτσι. Τι το ανθρωπιστικό έχουν;

Η θρησκειολογία, όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι, θα ήταν απλά ένα μέσο αντικειμενικής φιλοσοφικής συζήτησης όχι στα αυστηρά πλαίσια εκμάθησης της ιστορίας των θρησκειών (όπως π.χ. γίνεται αντίστοιχα με την ιστορία της τέχνης), αλλά στη διεύρυνση των οριζόντων των παιδιών όσον αφορά το Θείο, με απώτερο στόχο όχι τόσο (ή, μάλλον, καθόλου) να μάθουν τα δεδομένα των εκάστοτε "μεγάλων και γνωστών" θρησκειών, όσο να καταλάβουν τι ακριβώς πραγματεύεται η καθεμιά, προκειμένου ν' αποτελέσει αυτό έναν μπούσουλα για την προσωπική κοσμοθεωρία και οριστική καταστάλαξη του καθενός τους όσον αφορά τη θρησκευτική του επιλογή. Το να το τοποθετήσεις στο σύνηθες πλαίσιο της βαθμοθηρίας πιστεύω ότι θα απέβαινε εις βάρος της ουσίας, αφού τα παιδιά αντί να προβληματιστούν και να κάτσουν να σκεφτούν περί του τι πραγματικά τους αντιπροσωπεύει, θα αναλώνονταν στο πόσο καλά έμαθε το καθένα περί των θεωριών και στοιχείων των θρησκειών. Εξάλλου θα πρότεινα να είναι ως επί το πλείστον μάθημα συζήτησης, τουλάχιστον σε αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό εν σχέσει με το κομμάτι της παράδοσης/ανάγνωσης.

Από κει και πέρα όμως δεν είμαι καθόλου απόλυτος επ' αυτού και κατανοώ πλήρως και τη δική σου σκοπιά, η οποία από την πλευρά σου είναι εξίσου σωστή. Στο κάτω-κάτω είναι τμήμα του ευρύτερου θέματος της ορθής διδαχής/εκμάθησης/βαθμολογίας όλων των μαθημάτων γενικά, το οποίο, ως γνωστόν, "πονάει" πολύ και είναι αντικείμενο άλλης συζήτησης.

Αυτό όμως που είναι το σημαντικότερο είναι ότι μιλάμε 100% θεωρητικά και απέχουμε πιστεύω πάρα πολλά χρόνια από την πρακτική εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου (αντικειμενική/συγκριτική εκμάθηση/παραλληλισμός πολλών θρησκειών απαλλαγμένη εξ ολοκλήρου από δογματισμούς) εδώ στο ελλαδιστάν, συνεπώς δεν χρήζει καν περαιτέρω συζήτησης/αντιπαράθεσης, αφού κάτι τέτοιο θα είχε νόημα αποκλειστικά και μόνο επί του πρακτέου, καθώς, ανάλογα με την επιλογή της ύλης του μαθήματος και του τρόπου διδασκαλίας του, θα διαμόρφωνε ο καθείς μας και πιο στέρεες απόψεις (μ' άλλα λόγια θα μπορούσα κάλλιστα να ενστερνιστώ τη δική σου, αν μου άρεσε η δομή και τα περιεχόμενα του/των βιβλίου/ων και τα θεωρούσα αντίστοιχα άξια εκμάθησης).
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

tasos_didymoteicho έγραψε:"ανθρωπιστικών επιστημών"... :think: Δεν ξέρω, προσωπικά δεν θα μπορούσα να τις χαρακτηρίσω έτσι. Τι το ανθρωπιστικό έχουν;
Ο όρος δεν προκύπτει από το φιλοσοφικό ρεύμα του ανθρωπισμού. Βλέπε και humanities επ' αυτού.

Ο τομέας αυτός περιλαμβάνει την ιστορία, το δίκαιο, τη φιλολογία, τη φιλοσοφία, τη θρησκειολογία, και λοιπά.
tasos_didymoteicho έγραψε:Η θρησκειολογία, όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι, θα ήταν απλά ένα μέσο αντικειμενικής φιλοσοφικής συζήτησης όχι στα αυστηρά πλαίσια εκμάθησης της ιστορίας των θρησκειών (όπως π.χ. γίνεται αντίστοιχα με την ιστορία της τέχνης), αλλά στη διεύρυνση των οριζόντων των παιδιών όσον αφορά το Θείο, με απώτερο στόχο όχι τόσο (ή, μάλλον, καθόλου) να μάθουν τα δεδομένα των εκάστοτε "μεγάλων και γνωστών" θρησκειών, όσο να καταλάβουν τι ακριβώς πραγματεύεται η καθεμιά, προκειμένου ν' αποτελέσει αυτό έναν μπούσουλα για την προσωπική κοσμοθεωρία και οριστική καταστάλαξη του καθενός τους όσον αφορά τη θρησκευτική του επιλογή. Το να το τοποθετήσεις στο σύνηθες πλαίσιο της βαθμοθηρίας πιστεύω ότι θα απέβαινε εις βάρος της ουσίας, αφού τα παιδιά αντί να προβληματιστούν και να κάτσουν να σκεφτούν περί του τι πραγματικά τους αντιπροσωπεύει, θα αναλώνονταν στο πόσο καλά έμαθε το καθένα περί των θεωριών και στοιχείων των θρησκειών. Εξάλλου θα πρότεινα να είναι ως επί το πλείστον μάθημα συζήτησης, τουλάχιστον σε αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό εν σχέσει με το κομμάτι της παράδοσης/ανάγνωσης.

Από κει και πέρα όμως δεν είμαι καθόλου απόλυτος επ' αυτού και κατανοώ πλήρως και τη δική σου σκοπιά, η οποία από την πλευρά σου είναι εξίσου σωστή. Στο κάτω-κάτω είναι τμήμα του ευρύτερου θέματος της ορθής διδαχής/εκμάθησης/βαθμολογίας όλων των μαθημάτων γενικά, το οποίο, ως γνωστόν, "πονάει" πολύ και είναι αντικείμενο άλλης συζήτησης.

Αυτό όμως που είναι το σημαντικότερο είναι ότι μιλάμε 100% θεωρητικά και απέχουμε πιστεύω πάρα πολλά χρόνια από την πρακτική εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου (αντικειμενική/συγκριτική εκμάθηση/παραλληλισμός πολλών θρησκειών απαλλαγμένη εξ ολοκλήρου από δογματισμούς) εδώ στο ελλαδιστάν, συνεπώς δεν χρήζει καν περαιτέρω συζήτησης/αντιπαράθεσης, αφού κάτι τέτοιο θα είχε νόημα αποκλειστικά και μόνο επί του πρακτέου, καθώς, ανάλογα με την επιλογή της ύλης του μαθήματος και του τρόπου διδασκαλίας του, θα διαμόρφωνε ο καθείς μας και πιο στέρεες απόψεις (μ' άλλα λόγια θα μπορούσα κάλλιστα να ενστερνιστώ τη δική σου, αν μου άρεσε η δομή και τα περιεχόμενα του/των βιβλίου/ων και τα θεωρούσα αντίστοιχα άξια εκμάθησης).
Απολύτως δεκτά όλα τα ανωτέρω, με ενδιαφέρον για μια άλλη συζήτηση για το πρόβλημα της βαθμοθηρίας και το πλαίσιο διδαχής. ;)
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
traiasca
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Όνομα Ιστότοπου: -

Εγώ ψήφισα το 4, αν και το δεύτερο σκέλος δεν με αντιπροσωπεύει. Τι πάει να πει φωτιά στις θεολογικές σχολές , δεν μου φταίνε τίποτα τα ...κτήρια!
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Προσωπικά, θεωρώ ότι θα ήταν καλό να βγει ένα δεύτερο, σαφέστερο δείγμα από μία ακριβέστερη δημοσκόπηση.

Ας πούμε, επιλογές του τύπου:
Ποιες θεωρείται ότι θα ήταν οι καλύτερες αλλαγές για το μάθημα των Θρησκευτικών;
  • Να παραμείνει το θέμα του ως έχει, και να είναι υποχρεωτικό.
  • Να παραμείνει το θέμα του ως έχει, και να είναι επιλογής/προαιρετικό.
  • Να αλλάξει σε θρησκειολογικό μάθημα, και να είναι υποχρεωτικό.
  • Να αλλάξει σε θρησκειολογικό μάθημα, και να είναι επιλογής/προαιρετικό.
  • Να καταργηθεί πάραυτα.
  • Δε γνωρίζω/δεν απαντώ.
πιστεύω ότι καλύπτουν καλύτερα το θέμα.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Άβαταρ μέλους
Βέρα
Δημοσιεύσεις: 777
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Όνομα Ιστότοπου: -

:D RaspK
Στο δικό σου ερωτηματολόγιο, η απάντηση που θα τσεκάριζα είναι η πέμπτη.
Δεν ξέρω τι με γοητεύει πιο πολύ: το "καταργηθεί" ή το "πάραυτα".
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Χαίρομαι για τη γοητεία που ασκεί η επιλογή, ανεξαρτήτως. :mrgreen:

Εγώ, από την άλλη, θεωρώ ότι ένα θρησκειολογικό μάθημα καλόν είναι, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την ανάγκη ύπαρξής του ως υποχρεωτικό. Είναι πολλά τα θέματα που θα έθιγα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
vlakedios
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 06 Φεβ 2011 17:15
Όνομα Ιστότοπου: -

Tο 4 από τα κριτήρια του αγαπητού RaspK.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Σκέφτομαι το 4, αλλά να αναφέρει όλα τα εγκλήματα (ΟΛΑ) που έχουν γίνει στο όνομα της θρησκείας, τα συνεχή εμπόδια που παρεμβάλλουν θρησκευτικοί ηγέτες στην επιστήμη, σην ευημερία των λαων κλπ. Έτσι, όποιος θέλει να ακολουθεί το παιδί του θρησκευτική αγωγή, να μην έχει «μονόπλευρη» ενημέρωση.
Βέβαια αν είναι έτσι όπως το λέω θα είναι μάθημα αθεισμού, και ίσως θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό :P
...και μετά ξύπνησα.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Να αλλάξει σε θρησκειολογικό μάθημα, και να είναι υποχρεωτικό.

Και δεν σηκωνω και κουβεντα.

Μια ωρα κατηχητικου ισοδυναμει με χιλιες ωρες χαβαλε θρησκευτικων στο σχολειο.
Ωρα μας ειναι να αρχιζουν οι παπαδες, λογω της καταργησης των θρησκευτικων, να καλουν τους πιστους να στειλουν τα παιδια του δημοτικου στο κατηχητικο, να μην μεινουν αγραμματα απο την ορθοδοξη μας πιστη.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Σίσυφος
Δημοσιεύσεις: 1027
Εγγραφή: 18 Απρ 2009 18:35
Όνομα Ιστότοπου: Youtube Channel
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:Να αλλάξει σε θρησκειολογικό μάθημα, και να είναι υποχρεωτικό.

Και δεν σηκωνω και κουβεντα.

Μια ωρα κατηχητικου ισοδυναμει με χιλιες ωρες χαβαλε θρησκευτικων στο σχολειο.
Ωρα μας ειναι να αρχιζουν οι παπαδες, λογω της καταργησης των θρησκευτικων, να καλουν τους πιστους να στειλουν τα παιδια του δημοτικου στο κατηχητικο, να μην μεινουν αγραμματα απο την ορθοδοξη μας πιστη.
Αντικειμενική θρησκειολογία με καθηγητές απόφοιτους ελληνικών θεολογικών σχολών δεν μπορεί να υπάρξει (για να μην αναφερθώ στη συγγραφική ομάδα του βιβλίου).

Αν αναλάβουν το μάθημα κοινωνιολόγοι, ιστορικοί ή φιλόλογοι κάτι μπορεί να γίνει...
Άβαταρ μέλους
traiasca
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 17 Δεκ 2010 19:34
Όνομα Ιστότοπου: -

@Σίσυφος
Α ...γειά σου ρε χαμογελαστό Σισυφάκι!
Άβαταρ μέλους
Βέρα
Δημοσιεύσεις: 777
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2010 11:04
Όνομα Ιστότοπου: -

traiasca, μόνο ο Σίσσυφος είδε και το τυρί και τη φάκα. ;)
Απελεύθερε, :D αυτό το όνειρο καλοκαιρινής νυκτός είναι too good to come true στο Ελλαδιστάν. By far η καλύτερη αντιπρόταση που έχει διατυπωθεί ως τώρα. Για φανταστείτε το λίγο... Δεν θα ήταν ...ονειρικό;
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Σισυφε δεν μπορω να ειμαι προκατειλλημενος με την εκπαιδευτικη και επιστημονικη επαρκεια του καθενος.

Αν αλλαξει ριζικα το περιεχομενο του βιβλιου, το προγραμμα σπουδων, η μεθοδολογια διδασκαλιας και γινουν τα σχετικα σεμιναρια στους θεολογους, δεν εχω θεωρω το δικαιωμα να κανω υποδειξεις για το ποιος θα το διδαξει.
Σιγα μην το αναλαβουν και μαθηματικοι...και τους θεολογους τι θα τους κανουμε;

Θα εχω ομως το δικαιωμα να μαμησω πατωκορφα καθε περιεργο θεολογο που θα προσπαθησει να κανει διδακτικη επανασταση και δεν θα συμμορφωθει με τας υποδειξεις...
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Απάντηση