ΣτΕ Anno Domini 2018 ???

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

1) Στο άρθρο 16 του Συντάγματος το οποίο ορίζει ότι η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και μεταξύ των σκοπών της είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, γιατί με το πρόγραμμα σπουδών που εισάγεται για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο «φαλκιδεύεται ο επιβαλλόμενος από τη συνταγματική αυτή διάταξη σκοπός της ανάπτυξης, δηλαδή της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης των μαθητών στα ανήκοντα στην επικρατούσα θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.

2) Στην διάταξη του άρθρου 13 του Συντάγματος που κατοχυρώνει ως απαραβίαστη την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, γιατί η προσβαλλόμενη απόφαση θα έπρεπε να απευθύνεται αποκλειστικά στους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές και να κατατείνει στην εμπέδωση και συνέχιση της Ορθόδοξης Χριστιανικής συνείδησης, καθώς η προσβαλλόμενη υπουργική απόφαση κλονίζει την Ορθόδοξη Χριστιανική συνείδηση που πριν από την έναρξη του σχολικού βίου διαμορφώνουν οι μαθητές το πλαίσιο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος.

3) Προσβάλλεται ευθέως το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ γιατί στερεί από τους μαθητές του Ορθόδοξου Χριστιανικού δόγματος το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα, τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, ενώ η νομοθεσία προβλέπει για μαθητές Ρωμαιοκαθολικούς, Εβραίους και Μουσουλμάνος να διδάσκονται αυτοτελώς το μάθημα αυτό.

Παράλληλα, σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας, το πρόγραμμα σπουδών παρουσιάζει σοβαρές ελλείψεις ως προς το περιεχόμενο της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας, καθώς:

– Δεν γίνεται αναφορά στην Αγία Ομοούσιο και Αδιαίρετο Τριάδα την οποία επικαλούνται στην επικεφαλίδα τους όλα τα Ελληνικά Συντάγματα

– Στη Γ΄ τάξη του Δημοτικού ο Ιησούς Χριστός παρουσιάζεται ως ξένος, ως προσδοκώμενος Μεσσίας, ως δάσκαλος που όλοι θαυμάζουν, ως αγαπημένος φίλος, όχι όμως ως Σωτήρας του κόσμου.
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Arkana1900
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
Όνομα Ιστότοπου: -

Το ΣΤΕ κάνει λάθος σε κάποιο άρθρο; Παραθέτει κάποιο άρθρο που δεν υπάρχει;Το μέτρο Φίλη πάντως επέτρεπε στους Μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης και στους Καθολικούς μαθητές των Κυκλάδων να έχουν θρησκευτική ομολογιακη εκπαίδευση και δεν το επέτρεπε αυτό στους Ορθόδοξους μαθητές. Τι θέλεις να σχολιάσεις και παραθέτεις την απόφαση του ΣΤΕ;
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Ευχαριστώ που απάντησες. Αν το κειμενο του ΣτΕ δεν σου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό, τοτε δεν χρειαζεται να μιλησουμε περαιτερω.
Δυστυχώς, δεν μου έχει μεινει υπομονη. Και όπως συστήνει μια κινεζικη παροιμία - "Το μόνο που χρειαζεται κανεις για να αντέχει την αηδια ειναι λίγη υπομονη"
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Arkana1900
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
Όνομα Ιστότοπου: -

patroklos έγραψε:Ευχαριστώ που απάντησες. Αν το κειμενο του ΣτΕ δεν σου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό, τοτε δεν χρειαζεται να μιλησουμε περαιτερω.
Δυστυχώς, δεν μου έχει μεινει υπομονη. Και όπως συστήνει μια κινεζικη παροιμία - "Το μόνο που χρειαζεται κανεις για να αντέχει την αηδια ειναι λίγη υπομονη"
Φιλτατε αυτό είναι το Σύνταγμα πολύ πριν γεννηθείς εσύ υπάρχει λόγος ξέρεις γι αυτό και τώρα το θυμήθηκες ξαφνικά;Ανοίγεις ένα θέμα παραθέτοντας μια απόφαση του ΣΤΕ χωρίς να πεις για ποιον λόγο,τι θέλεις να συζητήσεις πάνω σε αυτό κτλ.Οταν ανοίγει κάποιος θέμα βάζει και τι θέλει να συζητήσει σε αυτό δε παραθέτει απλώς ένα κείμενο (την απόφαση του ΣΤΕ στην περίπτωση μας).Το νούμερο 3 στην απόφαση του ΣΤΕ είναι πολύ σημαντικό απορω πως δεν το προσέξες.Με βάση τον νόμο Φίλη οι Καθολικοί μαθητές(των Κυκλάδων που έχουν μεγάλα ποσοστά καθολικών αρκετά νησιά τους όπως η Σύρος-οπου σχεδόν ο μίσος πληθυσμός του νησιού είναι Καθολικοί-,η Τήνος-οπου πάνω από το 1/3 είναι Καθολικοί-,η Νάξος κτλ) και οι μουσουλμάνοι μαθητές (της Θράκης όπου και ζω όπου σχεδόν ο μίσος πλυθησμός του νομού Ξάνθης, η πλειοψηφία του νομού Ροδόπης και ένα μικρό ποσοστό στον νομό Εβρου είναι μουσουλμάνοι) είχαν δικαίωμα στην ομολογιακη εκπαίδευση στο δόγμα τους και δε το είχαν οι Ορθόδοξοι μαθητές που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία σε αυτή τη χώρα.Στη Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο κτλ το μάθημα των θρησκευτικών είναι ομολογιακό (οι Λουθηρανοί κάνουν Λουθηρανικα θρησκευτικά, οι Καθολικοί καθολικά, οι Ορθόδοξοι Ορθόδοξα, οι μουσουλμάνοι ισλαμικά και όσοι δε θέλουν να διδαχτούν κάποια θρησκεία κάνουν μάθημα ηθικής).Το ίδιο θα έπρεπε να γίνει κι εδώ. Ο καθένας έτσι έχει δικαίωμα να διδαχτεί την πίστη του κι όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Πράγματι, αυτό είναι το Σύνταγμα, και ως πολίτες του ελληνικού κράτους έχουμε δικαίωμα να θέλουμε να αλλάξει, ώστε να μην αφήνει περιθώριο για τέτοιες αποφάσεις.

Επιπλέον, το ΣτΕ είχε περιθώριο να πάρει διαφορετική απόφαση, ακόμη στο πλαίσιο του ισχύοντος Συντάγματος. Διότι τα βιβλία θρησκευτικών που κρίθηκαν είναι ομολογιακά και καλλιεργούν την ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση, έστω κι αν το κάνουν μέσα σε ένα πιο ευρύ και φιλελεύθερο πνεύμα.

Αλλά φυσικά το πιο φλέγον θέμα είναι το ίδιο το Σύνταγμα, που αναθέτει στο κράτος θρησκευτικά καθήκοντα, εις το όνομα του θεού, αντί να διαχωρίζει τελείως την πολιτεία από τη θρησκεία, εις το όνομα του λαού - ο οποίος λαός ούτε θρησκεύεται αναγκαστικά όλος, ούτε νοείται να υποχρεώνεται να θρησκεύεται μέσα από την κρατικοδίαιτη καλλιέργεια θρησκευτικής συνείδησης.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Arkana1900
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
Όνομα Ιστότοπου: -

AoratiMelani έγραψε:Πράγματι, αυτό είναι το Σύνταγμα, και ως πολίτες του ελληνικού κράτους έχουμε δικαίωμα να θέλουμε να αλλάξει, ώστε να μην αφήνει περιθώριο για τέτοιες αποφάσεις.

Επιπλέον, το ΣτΕ είχε περιθώριο να πάρει διαφορετική απόφαση, ακόμη στο πλαίσιο του ισχύοντος Συντάγματος. Διότι τα βιβλία θρησκευτικών που κρίθηκαν είναι ομολογιακά και καλλιεργούν την ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση, έστω κι αν το κάνουν μέσα σε ένα πιο ευρύ και φιλελεύθερο πνεύμα.

Αλλά φυσικά το πιο φλέγον θέμα είναι το ίδιο το Σύνταγμα, που αναθέτει στο κράτος θρησκευτικά καθήκοντα, εις το όνομα του θεού, αντί να διαχωρίζει τελείως την πολιτεία από τη θρησκεία, εις το όνομα του λαού - ο οποίος λαός ούτε θρησκεύεται αναγκαστικά όλος, ούτε νοείται να υποχρεώνεται να θρησκεύεται μέσα από την κρατικοδίαιτη καλλιέργεια θρησκευτικής συνείδησης.
Δεν είμαι δικαστής να ξέρω αν μπορούσε να αποφασίσει αλλιώς το ΣΤΕ.Από όσα διαβάσα στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο τα θρησκευτικά του Φίλη δεν ήταν ομολογιακό μάθημα αφού δίδασκαν διάφορα τραγούδια κτλ και γενικά έδιναν φωτοτυπίες διδάσκοντας περισσότερο το Ισλάμ, τον Καθολικισμό,τον Ιουδαϊσμό, τον Βουδισμό, το περιβάλλον και γενικά πολλά θέματα που δεν είχαν σχέση με τον Ορθόδοξο χριστιανισμο τη στιγμή που οι Καθολικοί μαθητές των Κυκλάδων και οι μουσουλμάνοι της Θράκης είχαν καθαρά ομολογιακό ισλαμική εκπαίδευση. Πάντως λέω τη φράση "από όσα έχω διαβάσει στις εφημερίδες και το διαδίκτυο" γιατί εδώ που ζω στη Θράκη (μιλώ για Ροδόπη-Ξανθη που είναι η περιοχή που ξέρω της Ξάνθης που ζούνε αρκετοί συγγενείς μου και Ροδόπης που ζω εγώ) δεν άκουσα κάποια αλλαγή οι περισσότεροι δάσκαλοι αγνόησαν τον Φίλη και συνέχισαν να διδάσκουν όπως δίδασκαν και πριν τα θρησκευτικά στους Ορθόδοξους μαθητές,οι μουσουλμάνοι έτσι κι αλλιώς δεν έγινε από τον Φίλη κάποια αλλαγή στον ομολογιακό τρόπο διδασκαλίας της πίστης τους(όπως προβλέπεται από τη συνθήκη της Λωζάννης) και προφανώς ούτε αυτοί άλλαξαν τρόπο διδασκαλίας.Αλλά δεν μπορώ να πω ότι η Θράκη ακολουθεί ακριβώς τις.εξελίξεις της υπόλοιπης Ελλάδας είναι μια ιδιαίτερη περιοχή που δε μοιάζει με καμία άλλη περιοχή της Ελλάδας έχει μια σειρά χαρακτηριστικών που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα.Ας πούμε ο μουσουλμανικός πληθυσμός είναι σχεδόν ίσος με τον χριστιανικό και αποτελεί σχεδόν το ήμισυ του νομού Ξάνθης (~45% μουσουλμάνοι ίσως και περισσότερο λόγω υψηλότερης γονιμότητας του μουσουλμανικού στοιχείου σε σύγκριση με το χριστιανικο στοιχείο) και όσον αφορά την γειτονική Ροδόπη με πρωτεύουσα την Κομοτηνή ο μουσουλμανικός πλυθησμός του νομού ξεπερνά τον χριστιανικό (55-60% μουσουλμάνοι ,40-45% χριστιανοί) https://parisis.wordpress.com/2014/04/2 ... %BA%CE%B7/ οπότε είναι η μόνη περιοχή της Ελλάδας που η πλειοψηφία του πλυθησμού είναι μουσουλμάνοι και οι πιστοί της επικρατούσας θρησκείας της Ελλάδας είναι μειοψηφία και η μόνη περιοχή της Ελλάδας που δεν έχει χριστιανό βουλευτή-και οι 3 βουλευτές είναι μουσουλμάνοι-.Αρα η θρησκευτική συνηδειση των ανθρώπων είναι ιδιαίτερα έντονη εδώ πέρα ειδικά σε σχέση με την Αθήνα(όπου η πλειοψηφία των μελών του forum αυτού ζειτε προφανώς) και υπάρχει πολύ πιο έντονη σύνδεση ελληνισμού-Ορθοδοξου χριστιανισμου σε σύγκριση ειδικά με την Αθήνα.Ολα αυτά συμβαίνουν και λόγω εθνικών ανησυχιων για "απόσχιση" της Θράκης αφού η περιοχή έχει δημογραφικό πρόβλημα όσον αφορά τους χριστιανούς διότι πολλοί χριστιανοι φεύγουν για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την εξεύρεση εργασίας, καλύτερη ζωή κτλ,έχουν(οι χριστιανοί) υπογενετικοτητα ενώ οι μουσουλμάνοι μεταναστεύουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό από τους χριστιανούς κι έχουν και υψηλότερο δείκτη γονιμότητας που οδηγούν όλα αυτά σε αύξηση του ποσοστού των μουσουλμάνων της Θράκης και μείωση του ποσοστού των χριστιανών που προκαλεί αμηχανία και ανησυχία στους πιο πολλούς Ελληνες. Αυτά τα αναφέρω για να δείξω γιατί η Θράκη δεν μοιάζει με καμία άλλη περιοχή της Ελλάδας και λογικό οι δάσκαλοι να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την καλλιέργεια θρησκευτικής-εθνικης συνηδεισης στους χριστιανούς της περιοχής(αφού εδώ θρησκεία-εθνος ταυτίζονται και γενικά υπάρχει η αντίληψη στη Θράκη ότι μόνος τρόπος να διατηρηθεί η Θράκη ελληνική είναι να ενισχυθεί ο χριστιανισμός εδώ πέρα).Πάντως για να επανερθω στο θέμα μας αφού εξήγησα την εδώ κατάσταση οφείλω να πω οτι οι μουσουλμάνοι μαθητές πλέον δε διδάσκονται μόνο στα μειονοτικα σχολεία το ισλάμ αλλά το διδάσκονται πλέον και στα δημόσια σχολεία όσοι πάνε εκεί: http://www.thraki.com.gr/anelavan-kathi ... s-xanthis/ .Στις δε Κυκλάδες οι Καθολικοί μαθητές διδάσκονται από το δημόσιο σχολείο (αφού δε προβλέπονται μειονοτικά σχολεία για τους καθολικούς των Κυκλάδων) καθολικά θρησκευτικά.Αρα γίνεται σαφές ότι το μάθημα των θρησκευτικών με το οποίο ασχολούνται όλοι αφορά τους Ορθόδοξους μαθητές και όχι τους μη ορθόδοξους και τις θρησκευτικές μειονότητες οι οποίες έχουν δικαίωμα όχι μόνο να απέχουν αλλά και να διδαχτούν τη δική τους πίστη.Γίνεται διαμαρτυρία ότι οι μη Ορθόδοξοι πληρώνουν τους μισθούς των Ορθοδόξων ιερέων.Ομως το κράτος πληρώνει τους μισθούς πέρα από των ιερέων ΚΑΙ των μουσουλμάνων μουφτήδων της Θράκης. Τι να πούνε οι Ορθόδοξοι που πληρώνουν τους μισθούς των μουφτήδων της Θράκης;Οι μη Ορθόδοξοι δεν καταπιέζονται το αντίθετο οι μουσουλμάνοι της Θράκης έχουν και δικαίωμα στην εκδίκαση των υποθέσεων τους μέσω Σαρίας του ιερού νόμου της πίστης τους(τώρα πρόκειται να γίνει προαιρετική καθώς πλέον με απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα μπορούνε οι μουσουλμάνοι να αποφασίζουν οι ίδιοι σε ποιον θα προσφεύγουν σ αστικό δικαστήριο ή στον Μουφτή για την εκδίκαση των υποθέσεων τους).Οι μουσουλμάνοι της Θράκης εκπροσωπούνται στην Βουλή εκλέγουν μουσουλμάνους βουλευτές και δημάρχους(ένας μουσουλμάνος δήμαρχος στην Ξάνθη μάλιστα είχε απαγορεύσει τα Χριστούγεννα στον δήμο του καθώς με το σκεπτικό ότι πρόκειται για μουσουλμανικό δήμο επίσημες γιορτές είναι μόνο οι γιορτές του Ισλάμ http://www.iefimerida.gr/news/243578/mo ... -vasili΄οι άλλοι μουσουλμάνοι δήμαρχοι βέβαια δεν ακολούθησαν το παράδειγμα του).Δεν βλέπω(εδώ που ζω τουλάχιστον στην περιοχή) καμία θρησκευτική καταπίεση.
Άβαταρ μέλους
patroklos
Δημοσιεύσεις: 1714
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2010 13:22
Όνομα Ιστότοπου: -

Arkana1900 έγραψε:
patroklos έγραψε:Ευχαριστώ που απάντησες. Αν το κειμενο του ΣτΕ δεν σου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό, τοτε δεν χρειαζεται να μιλησουμε περαιτερω.
Δυστυχώς, δεν μου έχει μεινει υπομονη. Και όπως συστήνει μια κινεζικη παροιμία - "Το μόνο που χρειαζεται κανεις για να αντέχει την αηδια ειναι λίγη υπομονη"
.......και όσοι δε θέλουν να διδαχτούν κάποια θρησκεία κάνουν μάθημα ηθικής . Το ίδιο θα έπρεπε να γίνει κι εδώ. Ο καθένας έτσι έχει δικαίωμα να διδαχτεί την πίστη του κι όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Ηθικη ανθρωπινη εχουν ολοι. Αυτη δεν ειναι πιστη. Αυτη (secular) ετσι και μονο θα επρεπε να αναφερεται σε συνταγματικη νομοθεσια επι της εκπαιδευσης παιδιων. Αυτοι οι καθηγητες ηθικης και τα φιλοσοφικα ινστιτουτα τους να πληρωνονται απο το κρατος. Οι πιστοι να πληρωνουν τα δικα τους σχολεια εκκλησιες ιεριεις .
Τοτε να δουμε ποια ειναι "επικρατουσα" θρησκεια.


Ειπες για Θρακη, θρησκευτική συνείδηση των ανθρώπων είναι ιδιαίτερα έντονη εδώ πέρα. Ολοι οι μουσουλμανοι που επιμενουν να ειναι μουσουλμανοι την εχουν ιδιαίτερα έντονη θρησκευτική συνείδηση και αυτο μου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό -οπως και η αποδοση του Συνταγματος απο το Στε.

Για να σε βαλω στο δικο μου μηκος κυματος, που ευτυχως παλι δεν ζω πια ελλαδα, σκεφτομαι σοβαρα αυτο που φαινεται να επετράπη απο το 2004 (διοτι δεν επιτρεποταν οταν το πρωτοσκεφτηκα το 1997)

https://en.wikipedia.org/wiki/Greek_nationality_lawA Greek citizen may voluntarily renounce citizenship by submitting an application to the Ministry of Interior in Athens.[8]

Σαν τουριστας εχω απο παλια ξενερωσει με εντονα μουσουλμανικες περιοχες διακοπων
Enjoy yourself. It's later than you think. / Διασκέδασε. Είναι πιό αργά από ό, τι νομίζεις

Chinese proverb /Κινεζική παροιμία
Arkana1900
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
Όνομα Ιστότοπου: -

patroklos έγραψε:
Arkana1900 έγραψε:
patroklos έγραψε:Ευχαριστώ που απάντησες. Αν το κειμενο του ΣτΕ δεν σου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό, τοτε δεν χρειαζεται να μιλησουμε περαιτερω.
Δυστυχώς, δεν μου έχει μεινει υπομονη. Και όπως συστήνει μια κινεζικη παροιμία - "Το μόνο που χρειαζεται κανεις για να αντέχει την αηδια ειναι λίγη υπομονη"
.......και όσοι δε θέλουν να διδαχτούν κάποια θρησκεία κάνουν μάθημα ηθικής . Το ίδιο θα έπρεπε να γίνει κι εδώ. Ο καθένας έτσι έχει δικαίωμα να διδαχτεί την πίστη του κι όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Ηθικη ανθρωπινη εχουν ολοι. Αυτη δεν ειναι πιστη. Αυτη (secular) ετσι και μονο θα επρεπε να αναφερεται σε συνταγματικη νομοθεσια επι της εκπαιδευσης παιδιων. Αυτοι οι καθηγητες ηθικης και τα φιλοσοφικα ινστιτουτα τους να πληρωνονται απο το κρατος. Οι πιστοι να πληρωνουν τα δικα τους σχολεια εκκλησιες ιεριεις .
Τοτε να δουμε ποια ειναι "επικρατουσα" θρησκεια.


Ειπες για Θρακη, θρησκευτική συνείδηση των ανθρώπων είναι ιδιαίτερα έντονη εδώ πέρα. Ολοι οι μουσουλμανοι που επιμενουν να ειναι μουσουλμανοι την εχουν ιδιαίτερα έντονη θρησκευτική συνείδηση και αυτο μου προκαλεί μια ελαφρά ανακατωσουρα, αηδία και τάση για εμετό -οπως και η αποδοση του Συνταγματος απο το Στε.

Για να σε βαλω στο δικο μου μηκος κυματος, που ευτυχως παλι δεν ζω πια ελλαδα, σκεφτομαι σοβαρα αυτο που φαινεται να επετράπη απο το 2004 (διοτι δεν επιτρεποταν οταν το πρωτοσκεφτηκα το 1997)

https://en.wikipedia.org/wiki/Greek_nationality_lawA Greek citizen may voluntarily renounce citizenship by submitting an application to the Ministry of Interior in Athens.[8]

Σαν τουριστας εχω απο παλια ξενερωσει με εντονα μουσουλμανικες περιοχες διακοπων
Το μάθημα ηθικής ισχύει στην Γερμανία,την Αυστρία,το Βέλγιο και άλλες χώρες της ΕΕ που τα θρησκευτικά έχουν ομολογιακό χαρακτήρα διδάσκοντας σε κάθε ομάδα μαθητών την δική τους πίστη.Το μάθημα ηθικής επιλέγουν οι μαθητές που δεν έχουν κάποια θρησκεία ή που το δόγμα/θρησκεία τους δε συγκέντρωσε τον ελάγχιστο αριθμό δηλώσεων προκειμένου να μπορέσει να διδαχτεί σε κάποιο σχολείο.Κάθε μαθητής έχει δικαίωμα να διδαχτεί την πίστη του κανένας δεν μπορεί να το απαγορεύσει αυτό.Όπως και κανένας δεν μπορεί να αναγκάσει κάποιον μαθητή να διδαχτεί κάποιο θρήσκευμα που δεν είναι δικό του(ας πούμε δεν μπορείς να αναγκάσεις έναν μουσουλμάνο μαθητή να διδαχτεί Ορθόδοξα θρησκευτικά και το αντίστροφο μιλώ πάντα με όρους Θράκης).Το σωστό είναι όπως είπα να διδάσκεται κάθε μηθητής την πίστη του ομολογιακά εφόσον συγκεντρώνονται ένας συγκεκριμένος αριθμός δηλώσεων(Οι Ορθόδοξοι Ορθόδοξα θρησκευτικά,οι μουσουλμάνοι ισλαμικά,οι Καθολικοί Καθολικά,μάθημα ηθικής για όσους δεν ανήκουν σε κάποια από τις θρησκείες που διδάσκονται κτλ) όπως γίνεται σε τόσες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Έτσι κανένας δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει κάτι που δεν θέλει και όλοι είναι ευχαριστημένοι.Πάντως όπως είπα το Ελληνικό δημόσιο σχολείο δεν είναι εκ φύσης ρατσιστικό.Σε περιοχές με ευαισθησία(Θράκη,Κυκλάδες) προσαρμόζεται στις συνθήκες και δίνει το δικαίμα θρησκευτικής παιδείας και σε άτομα που δεν ανήκουν στην επικρατούσα θρησκεία της χώρας(Μουσουλμάνοι στην Θράκη και Καθολικοί στις Κυκλάδες).Ενώ στην Θράκη(που σε αρκετές περιοχές και δήμους οι μουσουλμάνοι πλέον ξεπερνούε τους ορθόδοξους αριθμητικά ενώ υπάρχουν και περιοχές αμιγώς μουσουλμανικές0) δεν ήταν υποχρεωμένο με βάση την συνθήκη της Λωζάνης να παρέχει θρησκευτική παιδεία στους μουσουλμάνους σε δημόσια σχολεία της περιοχής από την στιγμή που υπάρχουν τα μειονοτικά σχολεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε μειονοτικούς μαθητές) εντούτοις(πολύ σωστά κατά την γνώμη μου) προσλαμβάνει(το ελληνικό κράτος) μουσουλμάνους ιεροδιδάσκαλους όπως φαίνεται και στο λινκ που παρέθεσα πιο πάνω να διδάξουν το Ισλάμ σε μουσουλμάνους μαθητές των δημόσιων σχολείων την ίδια ώρα που οι χριστιανοί συμμαθητές τους διδάσκονται την Ορθοδοξία.Πολύ σωστά αφού στον νομό Ξάνθης το ήμισυ σχεδόν του πληθυσμού είναι μουσουλμάνοι στον δε νομό Ροδόπης οι μουσουλμάνοι είναι η πλειοψηφία υπερτερώντας του χριστιανικού πληθυσμού(μοναδική περίπτωση περιοχής/νομού που οι πιστοί της επικρατούσας θρησκείας είναι μειονότητα και η οποία δεν έχει χριστιανό βουλευτή παρά μόνο μουσουλμάνους βουλευτές http://www.kathimerini.gr/831853/articl ... h-h-rodoph) συνεπώς το μουσουλμανικό στοιχείο είναι πολύ έντονο για να αγνοηθεί.Στις δε Κυκλάδες επίσης Καθολικοί θεολόγοι διδάσκουν τον Καθολικισμό στους Καθολικούς μαθητές.
Arkana1900
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 13 Δεκ 2017 01:42
Όνομα Ιστότοπου: -

Επίσης κάτι για τον Φίλη. Η θητεία του ως υπουργός παιδείας προκάλεσε πολλές φορές την οργή αρχίζοντας από την άρνηση της γενοκτονίας των ελλήνων κι άλλες δηλώσεις κι ενέργειες του που αφορούσαν τα αρχαία ελληνικά, την αφερεση της ποντιακής γενοκτονίας από την ύλη των πανελληνίων και τη διδακτέα ύλη κτλ,τα θρησκευτικά και χαρακτηρίστηκαν ανθελληνικές κι έστεψαν πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού εναντίον του.Δέχτηκε και επίθεση στη βουλή των εφήβων από εφήβους βουλευτές για το θέμα των αρχαίων, των παρελάσεων και των θρησκευτικών: http://www.iefimerida.gr/news/277519/o- ... iskeytikon
Απάντηση