Σελίδα 1 από 5

Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 01:27
από ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Με αφορμή την ένσταση του αγαπητού φίλου agnostic123 από ένα άλλο θέμα, ανάμεσα στα άλλα,
διατυπώθηκε και η γνωστή καραμέλα:
agnostic123 έγραψε:5)Μισογυνισμός (ΠΔ, ΚΔ, Απόστολοι, Άγιοι πατέρες κτλ)-παράλογα πράγματα (π.χ. η γυναίκα είναι ακάθαρτη όταν έχει περίοδο)
Είναι ξεκάθαρο ότι η γυναίκα στον Χριστιανισμό ΔΕΝ είναι κατώτερη από τον άνδρα.
Ωστόσο, δεν λείπουν αυτοί που μέσα στην πλάνη τους, και την απελπισία τους να χτυπήσουν την χριστιανική πίστη,
παρερμηνεύουν και συκοφαντούν ακόμα και το Ευαγγέλιο, διαστρεβλώνουν τα λόγια των Αγίων, ακόμα διαδίδουν
ότι η Εκκλησία δήθεν διδάσκει ότι πρέπει η γυναίκα να έχει λιγότερα δικαιώματα από ὀτι ο άνδρας κλπ.
Πόσο πολύ έχει διασυρθεί ακόμα και ο Παύλος, ο οποίος έχει ξεκαθαρίσει πέρα για πέρα ότι ο ίδιος είναι υπέρ της Ισότητας των δυο φύλων, που κατηγορείται συνεχώς σαν "μισογύνης".

Για να δούμε, αυτοί που κλαψουρίζουν ότι.. ο εβραιοχριστιανισμός χάλασε το δι-εν-εϊ των ΕΛλήνων, αν έχουν δίκιο πάνω σε αυτό;

Ο ίδιος ο Απόστολος των εθνών Παύλος λέγει:
Οι άνδρες αγαπάτε τας γυναίκας και μη πικραίνεσθε προς αυτάς.[Πρός Κολοσσαείς 3/γ΄ 19]
τη γυναικί ο ανήρ την οφειλομένην εύνοιαν αποδιδότω, ομοίως δε και η γυνή τω ανδρί.[Α' Πρός Κορινθίους 7/ζ 3]

ΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ
Ο χριστιανικός γάμος, συμβολίζει την σχέση του Χριστού με το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία.
Έτσι, στον χριστιανικό γάμο, ο άνδρας συμβολίζει την Κεφαλή και η γυναίκα την Εκκλησία, το σώμα Χριστού.
Και όπως το Σώμα δηλαδή οι πιστοί αγαπούν τον Χριστό, έτσι και ο Χριστός ανταποδίδει αυτή την αγάπη (απέραντα καθότι ο Θεός),
έτσι και η κεφαλή ο άνδρας μέσα στον γάμο οφείλει όχι μόνο να ανταποδίδει την αγάπη στη γυναίκα του, αλλά να δίνει και αυτό το κατι παραπάνω,
και με την καθημερινή θυσία ακριβώς όπως και ο Χριστός θυσιάστηκε για την Εκκλησία Του.
Στο Ευαγγέλιο διαβάζουμε:
«οι άνδρες αγαπάτε τας γυναίκας εαυτων, καθώς και ο Χριστός ηγάπησεν την εκκλησίαν και εαυτόν παρέδωκεν υπέρ αυτής...
ούτως οφείλουσιν οι άνδρες αγαπάν τας εαυτών γυναίκας ως τα εαυτών σώματα. Ο αγαπών την εαυτού γυναίκα εαυτόν αγαπά.
» [Εφεσίους 5/ε΄ 25, 28]

Αυτό τώρα, το "κεφαλή" δεν υποδηλώνει θέση ΕΞΟΥΣΙΑΣ εντός του χριστιανικού γάμου, αλλά θέση ΕΥΘΥΝΗΣ.
Όπως, και στον Χριστό δεν του άρεσε που θυσιάστηκε, αλλά έπραξε τούτο από την αγάπη του για την Εκκλησία, έτσι και ο άνδρας μέσα στον γάμο θα ξεχάσει
και θα παραμερίσει το δικό του θέλημα και θα κάνει αυτό που επιθυμεί η γυναίκα του να κάνει για χάρη της. Σε έναν τέτοιο άνδρα η γυναίκα οφείλει να δείχνει σεβασμό
και να τον υπακούει, και σε μια τέτοια γυναίκα ο άνδρας όχι μόνο θα της κάνει όλες της χάρες αλλά θα αποφασίζει πάντοτε για το δικό της συμφέρον,
ΑΠΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ (για την γυναίκα του και την οικογένεια του).
Ποιός βγαίνει κερδισμένος τελικά απ' όλο αυτό;
Μα θα πει τώρα κάποιος και εύλογα, δεν είναι όλοι οι άντρες έτσι, και δεν βλέπεις τί γινεται σήμερα κλπ.
Όταν ζει κανείς μέσα στην χριστιανική πίστη, τηρεί τα πάντα ακόμα και μέσα στον γάμο του, με αποτέλεσμα αυτήν την ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ των συναισθημάτων.
Αλλιώς δεν υπάρχει έρωτας και αγάπη και ο γάμος διαλύεται (όπως κατά κόρον γίνεται στις μέρες όπου τα πάντα έχουν εξευτελιστεί εντελώς.).

Υποταγή:
Η υποταγή, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΚΟΗ, όπως ίσως εννοείσουν κάποιοι. Ούτε είναι αποκλειστική υποχρέωση των γυναικών αυτό.
Το λέει ξεκάθαρα ο Απόστολος Παύλος:
υποτασσόμενοι αλλήλοις εν φόβω Χριστού.[Εφεσίους 5/ε 21]
Δηλαδή δεν οφείλουν μόνο οι γυναίκες υποταγή στους άνδρες τους, αλλά και οι άνδρες υποταγή στις γυναίκες τους!

Η γυναίκα είναι και ο εξουσιαστής του σώματος του άνδρα της!
Για του λόγου το αληθές:
Η γυνή τού ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ ο ανήρ΄ ομοίως δε και ο ανήρ τού ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ η γυνή. [Α΄ Προς Κορινθίους 7/ζ 4]

Εικόνα


Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Ένα άλλο θέμα που "σκανδαλίζει" τάχα τους αντίχριστους συκοφάντες, είναι και αυτό που αφορά την εμφάνιση των γυναικών,
και δεν λείπουν και οι εξ αντιθέτου ακραίες φωνές που λένε οτι οι γυναίκες δεν πρέπει να φορούν παντελόνια ή να κόβουν τα μαλλιά τους κλπ.

Α' Κορινθίους 11/ια 5-7: πάσα δε γυνή προσευχομένη ή προφητεύουσα ακατακαλύπτω τη κεφαλή καταισχύνει την κεφαλήν εαυτής εν γαρ εστιν και το αυτό τη εξυρημένη.
Ει γαρ ου κατακαλύπτεται γυνή, και κειράσθω ει δε αισχρόν γυναικί το κείρασθαι ή ξυράσθαι, κατακαλυπτέσθω. ανήρ μεν γαρ ουκ οφείλει κατακαλύπτεσθαι την κεφαλήν,
εικών και δόξα Θεού υπάρχων γυνή δε δόξα ανδρός εστιν.


ΚΟΥΡΕΜΑ και ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΕΦΑΛΗΣ: Στον ΙΖ' κανόνα της τοπικής συνόδου στη Γάγγρα, απαγορεύεται στις γυναίκες να κουρεύουν τα μαλλιά τους κοντά.
Ο Παύλος λέει κιόλας στο παραπάνω χωρίο, προς Κορινθίους 11/ια' 5-7, ότι όταν κουρεύται μια γυναίκα είναι αισχρό.
Φυσικά, αυτά δεν έχουν ισχύ στις μέρες, μιας και το χωρίο αναφέρεται σε μια εποχή όπου δεν είχε τυποποιηθεί ακόμα η Θεία Λειτουργία και αναφέρεται στις γυναίκες που προσεύχονταν ή και προφήτευαν σε συναθροίσεις πιστών, από τότε όμως που τυποποιήθηκε η Θεία Λειτουργία, αυτό παύει να έχει ισχύ. Ομοίως και με το κούρεμα αναφερόταν σε μια εποχή όπου το κούρεμα στις γυναίκες θεωρούνταν άσχημο, βάση γενικότερης παραδόσεως των λαών στην ρωμαϊκή αυτοκρατορία, γιατί η γυναίκα δεν φαινόταν αρκετά θηλυκή. Στην δική μας εποχή αυτό δεν ισχύει απολύτως, μιας και έχουμε διαφορετικά πρότυπα ως προς την θηλυκότητα ή και την αρρενωπότητα. Ομοίως και με το κάλυμμα της κεφαλής, σαν κάτι που ήταν της μόδας θα λέγαμε εκείνη την εποχή, ένα άσπρο ή διαφανές πέπλο στο κεφάλι. Ο χριστιανός άνδρας έπρεπε να φροντίζει για αυτά στη γυναίκα.


ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ: Α΄ Πρός Τιμόθεον 2/β 9-10: ωσαύτως και τας γυναίκας εν καταστολή κοσμίω, μετά αιδούς και σωφροσύνης κοσμείν εαυτάς,
μη εν πλέγμασι ή χρυσώ ή μαργαρίταις ή ιματισμώ πολυτελεί, αλλ’ ό πρέπει γυναιξίν επαγγελλομέναις θεοσέβειαν, δι έργων αγαθών.

Είναι πολύ συγκεκριμένο εδώ το απόσπασμα, δεν είναι πρέπον μια γυναίκα την ώρα που διακονεί, να είναι καλωπισμένη ωσαν να πηγαίνει σε κάποια άλλη δεξίωση
ή εορτή και όχι για να προσευχηθεί στο Θεό.
Ακόμα και οι άπιστοι θα κακολογήσουν μια τέτοια γυναίκα.

Το να προσέχει μια γυναίκα την εξωτερική της εμφάνιση, γενικότερα, δεν θεωρείται καθόλου αμάρτημα.
Αυτό που είναι αμαρτία είναι όταν αυτό γίνεται υπερβολικά και με σκοπό να παρασύρει άλλους στην ακολασία.
Και αυτό απαγορεύει και ο 96ος Κανόνας της 6ης Οικουμενικής Συνόδου:
«Τους ουν εν τη κεφαλή τρίχας προς λύμην τών ορόντων εν επινοίαις εμπλοκής ευθετίζοντας
και διασκευάζοντας, και δέλεαρ προστιθέντας εντεύθεν, ταις αστηρίκτοις ψυχάς επιτιμίω προσφόρω πατρικώς θεραπεύομεν...
»

ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ -ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ: Όμοια όπως παραπάνω και εδώ, αν ποτέ δόθηκε εντολή να μη φορούν οι γυναίκες παντελόνια, είναι γιατί εκείνη την εποχή θα θεωρούνταν ότι φορούν ανδρικό ένδυμα.
Στις μέρες μας δεν ισχύει αυτό καθότι τα παντελόνια πλέον είναι unisex αξεσουάρ.


ΕΜΜΗΝΟΣ ΡΥΣΗ, ΑΚΑΘΑΡΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΝΑΟ
Είναι παράδοση αυτό και προέρχεται από τον Μωσαϊκό νόμο και οφείλουμε να το σεβαστούμε.
Ωστόσο, ο έμμηνος κύκλος στις γυναίκες δεν είναι κάτι το αμαρτωλό, το αντίθετο αφού είναι θεόδοτη φυσική διαδικασία.
Η απαγόρευση ισχύει για λόγους στοιχειώδους ευπρέπειας απέναντι στο Θεό, όπως και γενικότερα απαγορεύεται κάποιος, είτε άνδρας είτε γυναίκα,
να μπαίνει μέσα στο ναό ντυμένος ΑΠΡΕΠΩΣ και έχοντας πάνω του ΒΡΩΜΙΕΣ και ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ (έστω κι αν αυτές οι ακαθαρσίες είναι φυσικές!).
Ωστόσο η γυναίκα κατά την περίοδο αυτή, μπορεί να πηγαίνει μέχρι τον πρόναο και να προσεύχεται κανονικά.


ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟ ΙΕΡΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Δεν υπάρχει περιθώριο παρανόησης σε αυτό. Ο Κανόνας είναι ξεκάθαρος.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΝΔΡΕΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΑΪΚΟΥΣ να εισέρχονται ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟΥ.
Μόνο τα παιδιά επιτρέπεται και παλιά ο Αυτοκράτορας.
Κάτι αντίστοιχο που συναντάμε καμιά φορά με το απαγορεύεται η είσοδος εις τους μη έχοντες εργασία.


ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΗΣ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΕΜΙΝΙΣΤΟ ΑΥΤΟ!
Πρώτον τον κακό τους καιρό όσοι το λένε αυτό.
Δεύτερον, ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ (=ΧΡΙΣΜΑΤΟΣ)!

Η ειδική ιεροσύνη περιορίστηκε στους άνδρες, όχι επειδή οι γυναίκες θωρήθηκαν ακατάλληλες, αλλά για άλλους λόγους, για παράδειγμα:

1. Η λατρεία μας είναι θυσία (η θεία Μετάληψη, επανάληψη με «μυστικό» τρόπο της σταύρωσης του Χριστού),
και από την αρχαιότητα οι γυναίκες δεν τελούν θυσίες, λόγω της μητρότητας (η γυναίκα φέρνει τη ζωή, επομένως δεν την αφαιρεί).

2. Η λειτουργία είναι επανάληψη του Μυστικού Δείπνου, με τον επίσκοπο ή ιερέα στη θέση του Χριστού.
Κατά τη διάρκειά της τελείται ξανά ο ιερός γάμος Θεού και ανθρωπότητας, στον οποίο ο Χριστός είναι ο Νυμφίος
και η Εκκλησία (=ανθρωπότητα) η Νύμφη. Ο Νυμφίος δεν θα μπορούσε να είναι γυναίκα.

3. Οι ειδωλολατρική θρησκεία είχε ιέρειες, που χρησιμοποιούνταν κυρίως σε οργιαστικές λατρείες της θεάς Γης («ιερόδουλες»).
Ο χριστιανισμός θέλησε να διαφοροποιηθεί και διατήρησε την ιεροσύνη της Παλαιάς Διαθήκης, που ήταν μόνο ανδρική.

Στον Χριστιανισμό, όπως είχε τονίσει και μια πολύ μεγάλη Αγία δασκάλα, η επιδίωξη δεν είναι η κατάκτηση θέσεων στην κοινωνία, αλλά η ένωση με το Θεό,
ο Ιερέας δε, δεν έχει κανένα απολύτως "προβάδισμα" σε αυτόν τον δρόμο, αντιθέτως οι ευθύνες του είναι μεγάλες, και μπορούν εύκολα να του στοιχίσουν την σωτηρία του.

Η Μεγαλομάρτυρας Αγία Αικατερίνα, όταν ήταν στη φυλακή, έκανε 150 φιλοσόφους συγκρατούμενους της να πιστέψουν στον Χριστό, και τους βάπτισε κιόλας,
σχηματίζοντας με λάδι στο μέτωπο τους το σημείο του σταυρού. Η πράξη αυτή θεωρήθηκε Ιερατική Πράξη, και κανένας μέχρι σήμερα δεν διανοήθηκε να το σχολιάσει γιατί είναι αυτονόητο ότι έτσι έπρεπε να πράξει.

ΆΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΟΞΥΜΩΡΟ: Σημερινές γυναίκες που ειναι ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ αξιώνουν για τον εαυτό τους πράγματα
ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΩΣΑΝ μεγάλες αγίες της εκκλησίας μας.
Το «αίτημα» για γυναικεία ιεροσύνη ξεκίνησε από το φεμινιστικό κίνημα, που εν πολλοίς είναι αθεϊστικό
και προκατειλημμένο κατά της Εκκλησίας, την οποία θεωρεί ένα συντηρητικό θεσμό της ανδροκρατικής κοινωνίας
(αλλά τη γνωρίζει μόνον ως παπική και προτεσταντική).
Η ισότητα των φύλων επιδιώχθηκε με τη μεταμόρφωση της γυναίκας σε άντρα (καθιέρωση αντρικής ενδυμασίας,
ανάληψη αντρικών συνηθειών, άσκηση αντρικών επαγγελμάτων) και απαξίωση του παραδοσιακού ρόλου της μητρότητας.

Άρα το παραπάνω χρησιμοποιείται μόνο ως πρόφαση ώστε να αποφυγουν τον δρόμο του Θεού,
αλλιώς θα έκαναν ότι έκαναν ότι και ολες οι μεγάλες Αγίες της Εκκλησίας μας(φιλανθρωπικά έργα, διδασκαλίες, καθοδήγηση κλπ.).

Τελικά συμπεράσματα:
Η θέση της Εκκλησίας είναι ξεκάθαρη για την ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΙΛΩΝ και μεταξύ τους και απεναντι στο Θεό.
(και ο Απόλυτος εγγυητής αυτής της ισότητας!)
Αμέσως μετά τον Θεό, η Χριστιανική πίστη τιμά την Παναγία ως την δεύτερη σε εξουσία ον στο σύμπαν.
Και η Παναγία είναι ΓΥΝΑΙΚΑ!!!

Άλλες μελέτες:
- Η θέση της γυναίκας στον χριστιανισμό, Οι γυναίκες και οι Πατέρες: http://www.impantokratoros.gr/Gynaika-isothta.el.aspx

Αυτά, ελπίζω να ξεκαθάρισε και αυτό το θέμα, και η Αγία Αικατερίνη ας πρεσβεύει υπέρ ημων των αμαρτωλών,
και η Υπεραγία Θεοτόκος να βοηθά και να δίνει φώτηση και δύναμη σε όλες τις γυναίκες του κόσμου.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 10:01
από Γιατρος Του Ικα
Απαράδεκτο κείμενο,από την αρχή ως το τέλος. Καταρχάς,είναι σαφές ότι είναι copy paste.Αυτό δεν το λέω για κακό αλλά για να δικαιολογήσω εν μέρει το πως ο κατά τα άλλα ευγενής Νικηφόρος φαίνεται να χρησιμοποιεί σε ανάρτησή του εκφράσεις όπως "τον κακό τους τον καιρό" και "αντίχριστοι συκοφάντες".Ο συντάκτης του κειμένου είναι έμπλεος χριστιανικής αγάπης.

Επί της ουσίας τώρα:

α)Αυτός που αποφασίζει για λογαριασμό του άλλου,έστω και αν αυτό το ονομάζει "ευθύνη",έστω και αν το κάνει για το καλό του έχει ΕΞΟΥΣΙΑ επάνω του και όσο και αν θέλει κανείς να το καλύψει όποιος έχει εξουσία πάνω στον άλλον είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλον και αυτός με τη σειρά του θεωρείται ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ.Επιπλέον γιατί ο άντρας είναι καταλληλότερος να έχει ευθύνη από τη γυναίκα;Είναι πιο έξυπνος;Πιο υπεύθυνος;Πιο σοβαρός;Ας γελάσω!

β)Αν η υποταγή (σύνθεση:τάσσομαι υπό,κάτω από κάποιον) δεν σημαίνει υπακοή τι σημαίνει;Ας πούμε όμως ότι σημαίνει να βάζει κάποιος τον άλλο πάνω από τον εαυτό του,άντε στο δίνω αυτό αν και στην πράξη δεν έχει ερμηνευθεί έτσι από την κοινωνία.

γ)Λές: "Αυτό που είναι αμαρτία είναι όταν αυτό γίνεται υπερβολικά και με σκοπό να παρασύρει άλλους στην ακολασία." Και για ποιό λόγο το να θέλει μια γυναίκα να αρέσει στους άντρες,να τους ελκύει σεξουαλικά είναι "ακολασία" και "αμαρτία";Έχει κάτι κακό το σέξ;Είναι "πάθος" που μας εμποδίζει από κάτι;

δ)Μια γυναίκα που έχει έμμηνο ρύση είναι "ακάθαρτη";Βρώμικη;Τον άλλο δηλαδή που έχει να κάνει μπάνιο δύο βδομάδες υπάρχει ειδικός κανόνας της εκκλησίας που του απαγορεύει να μπει στην εκκλησία;

ε)Όταν κάποιοι από το φεμινιστικό κίνημα επισημαίνουν ότι η εκκλησία δεν χειροτονεί γυναίκες δεν το κάνουν επειδή διεκδικούν να γίνουν γυναίκες ιερείς αλλά για να επισημάνουν την προκατάληψη της εκκλησίας απέναντι στις γυναίκες.Η εκκλησία σαφώς έχει κάθε δικαίωμα να ορίσει τα δικά της κριτήρια για τους λειτουργούς της αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κριθεί γι'αυτά τα κριτήρια ούτε ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τις αντιλήψεις της εκκλησίας απ'αυτά τα κριτήρια.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 10:03
από Τεμπελόσκυλο
Off Topic
Χαρά στο κουράγιο σου Γιατρέ...

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 10:08
από Γιατρος Του Ικα
Off Topic
Έχουν τελειώσει οι εξετάσεις,δεν έχουν αρχίσει τα καλοκαιρινά και βαριέμαι.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 11:22
από tasos_didymoteicho
Πανομοιότυπη συγκατάβαση με τον γλυκούλη μας γούτσου γούτσου μουσουλμάνο, το ίδιο μισογύνικες θρησκείες. Όπου και να μιλήσει ο Νικηφόρος, είναι φανερό ότι είναι αδύνατο να μπορέσει να εντοπίσει τα τεράστια προβλήματα της θρησκείας του, οι παρωπίδες έχουν φτάσει το Σινικό τείχος. Ο βασιλιάς είναι θεόγυμνος αλλ' αδύνατο να το καταλάβει ο ίδιος. Όπως αφήνει να εννοηθεί κι ο τεμπελόσκυλος, είναι αδύνατον να γίνει διάλογος.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 11:39
από Yianis
Δηλαδή τώρα που τελείωσε ο τσακωμός η συζήτηση με την βάπτιση αυτού του είδους τα θέματα θα υπάρχουν μόνο;;;;

Δηλαδή δεν φαντάζεστε πόσο κρατιέμαι για να μην ποστάρω εδώ την ιστορική άποψη για τις τύχες των γυναικών επί χριστιανισμού η οποία έχει επιμελώς θαφτεί από τους κοκκινοσκουφίτες…
Η οποία απαντάει επίσης και την ερώτηση που βρήκε τα λεφτά ο Τζιζ και έγινε από ξυλουργός βασιλιάς..

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 13:41
από ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Απαράδεκτο κείμενο,από την αρχή ως το τέλος. Καταρχάς,είναι σαφές ότι είναι copy paste.
Copy paste είναι τα θέματα ως οδηγός, η ανάπτυξη είναι δική μου.
Γιατρος Του Ικα έγραψε:α)Αυτός που αποφασίζει για λογαριασμό του άλλου,έστω και αν αυτό το ονομάζει "ευθύνη",έστω και αν το κάνει για το καλό του έχει ΕΞΟΥΣΙΑ επάνω του και όσο και αν θέλει κανείς να το καλύψει όποιος έχει εξουσία πάνω στον άλλον είναι ΑΝΩΤΕΡΟΣ από τον άλλον και αυτός με τη σειρά του θεωρείται ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ.Επιπλέον γιατί ο άντρας είναι καταλληλότερος να έχει ευθύνη από τη γυναίκα;Είναι πιο έξυπνος;Πιο υπεύθυνος;Πιο σοβαρός;Ας γελάσω!
Δεν έχει να κάνει με το τι θα επιλέξει, έχει να κάνει με το τί επιλέγεται γενικότερα, από κοινού στο ζευγάρι ώστε να πορεύεται σωστά. Παρ' το και πρακτικά, στα σημερινά ζευγάρια και θα δεις ότι έχω δίκιο. Ακόμα κι αν η γυναίκα έχει και ευθύνες εκτός σπιτιού (π.χ. εργασία) δεν μας πειράζει αυτό. Και ουδόλως μας ενοχλεί αυτό, από την στιγμή που οι γυναίκες έχουν αποδείξει περίτρανα την αξία τους ώστε στις μέρες μας και να κρατούν παιδιά και να τα ανατρέφουν και να έχουν επαγγελματική καριέρα.
(Αν και πάντα οι γυναίκες εργάζονταν αλλά είναι άλλη κουβέντα αυτό).

Γιατρος Του Ικα έγραψε:γ)Λές: "Αυτό που είναι αμαρτία είναι όταν αυτό γίνεται υπερβολικά και με σκοπό να παρασύρει άλλους στην ακολασία." Και για ποιό λόγο το να θέλει μια γυναίκα να αρέσει στους άντρες,να τους ελκύει σεξουαλικά είναι "ακολασία" και "αμαρτία";Έχει κάτι κακό το σέξ;Είναι "πάθος" που μας εμποδίζει από κάτι;
Δεν το λέω εγώ, το λέει ο κανόνας. Και ναι είναι αμαρτία και μάλιστα θανάσιμη όταν γίνεται εκτός γάμου. Αν ο σκοπός αυτής της πράξης είναι η διαιώνιση του είδους, τότε η εκτός του γάμου είναι παρα φύση και γίνεται καταχρηστικά. Είναι μια διαδικασία, που αν και φυσική, δεν είχε επιλεγεί αρχικά απ' τον Θεό, και είναι αποτέλεσμα της πτώσης του ανθρώπου, όπου αναγκαστικώς μας εδόθηκαν όργανα αναπαραγωγής ώστε να αναπαράγουμε το είδος μας. Και αποτελεί και εκμετάλλευση και προσβολή του άλλου ακόμα και αν υπάρχει η συναίνεση του.
Με το μυστηρίο του γάμου αυτό ΚΑΘΑΓΙΑΖΕΤΑΙ και πλέον μπορεί να γίνεται χωρίς κάποια ενοχή, ακόμα και μόνο για την απόλαυση της ηδονής, χωρίς τον σκοπό της τεκνοποίησης.
Και οτιδήποτε γίνεται από καθαρή σαρκική επιθυμία, με σκοπό την χωρίς τέλος ευχαρίστηση (π.χ. σεξ, φαγητό, αλκοολ κλπ.) δημιουργεί έξη στην ψυχή η οποία μετά θάνατον δεν θα έχει σώμα ώστε να πραγματοποιήσει τέτοιες επιθυμίες και θα υποφέρει, και μετά την δευτέρα παρουσία, όπου θα ξαναλάβουμε τα σώματα μας, φαγητό σεξ κλπ θα είναι κομμένα δεν θα τα έχουμε καν ανάγκη.
Έτσι είναι στην εκκλησία. Μπορεί να μας κακοφαίνεται, και εγώ ακόμα το δέχομαι και δεν το δέχομαι, κρατώ ελαστική στάση καθότι αμαρτωλός και ο ίδιος, γιατί πλέον η κοινωνία έχει διαφορετική αντιμετώπιση γύρω από πολλά ζητήματα, αλλά ο κανόνας είναι κανόνας και η εκκλησία δεν συμβαδίζει με τα επίγεια αλλά με τα επουράνια.
Γιατρος Του Ικα έγραψε:δ)Μια γυναίκα που έχει έμμηνο ρύση είναι "ακάθαρτη";Βρώμικη;Τον άλλο δηλαδή που έχει να κάνει μπάνιο δύο βδομάδες υπάρχει ειδικός κανόνας της εκκλησίας που του απαγορεύει να μπει στην εκκλησία;
Όχι, στις μέρες μας πιά δεν ελέγχεται ούτε το ένα ούτε το άλλο, βλέπεις είναι πολύ χαλαρά. Αλλά ναι θα έπρεπε να απαγορεύεται, οφείλουμε να είμαστε καθαροί και στην καρδιά και στην ψυχή και στο μυαλό και στο σώμα όταν πηγαίνουμε στο σπίτι του Θεού. Άνθρωπος ψυχή και σώμα είναι. Ο υπερβολικός καλλωπισμός είναι αμαρτία όπως εξίσου είναι αμαρτία όταν δεν προσέχεις το σώμα σου είτε να είναι εμφανίσιμο είτε από άποψη υγίας. Το σώμα μας αποτελεί Ναό και κατοικία του Αγίου Πνεύματος. Οφείλουμαι έναν σεβασμό απ' όλες τις πλευρές.
Γιατρος Του Ικα έγραψε:ε)Όταν κάποιοι από το φεμινιστικό κίνημα επισημαίνουν ότι η εκκλησία δεν χειροτονεί γυναίκες δεν το κάνουν επειδή διεκδικούν να γίνουν γυναίκες ιερείς αλλά για να επισημάνουν την προκατάληψη της εκκλησίας απέναντι στις γυναίκες.Η εκκλησία σαφώς έχει κάθε δικαίωμα να ορίσει τα δικά της κριτήρια για τους λειτουργούς της αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κριθεί γι'αυτά τα κριτήρια ούτε ότι δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για τις αντιλήψεις της εκκλησίας απ'αυτά τα κριτήρια.
Ε, πως δεν διεκδικούν! Η αγγλικανική εκκλησία δεν ξεκίνησε να χειροτονεί γυναίκες Ιερείς απο το 94; Κατόπιν κοινωνικών πιέσεων δεν θα έγινε; Η εκκλησία δεν μπορεί να κριθεί για τον κανόνα που έχει, γιατί αυτός πηγάζει από ιερές παραδόσεις αιώνων, και μέσα στην εκκλησία τελούνται και κάποια μυστήρια, με τα οποία δεν μπορούμε να παίξουμε. Επάνω στο θυσιαστήριο είναι το σώμα και το αίμα του Χριστού ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ, πως να το πάρεις αυτό αψήφιστα όταν πιστεύεις;
Yianis έγραψε:για να μην ποστάρω εδώ την ιστορική άποψη για τις τύχες των γυναικών επί χριστιανισμού η οποία έχει επιμελώς θαφτεί από τους κοκκινοσκουφίτες…
Αν έχεις ευχέρεια να καταθέσεις τέτοια άποψη, τεκμηριωμένα, γιατί όχι?

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 14:01
από AoratiMelani
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ έγραψε:Ο Παύλος λέει κιόλας στο παραπάνω χωρίο, προς Κορινθίους 11/ια' 5-7, ότι όταν κουρεύται μια γυναίκα είναι αισχρό.
Φυσικά, αυτά δεν έχουν ισχύ στις μέρες μας ... Στην δική μας εποχή αυτό δεν ισχύει απολύτως, μιας και έχουμε διαφορετικά πρότυπα ως προς την θηλυκότητα ή και την αρρενωπότητα.
Δηλαδή ο Παύλος δεν έχει δίκιο όταν λέει πράγματα που δεν συνάδουν με τα πρότυπα της εποχής μας. Οπότε τα πρότυπα της εποχής μας προκρίνονται των διδαχών του Μεγάλου και Θεόπνευστου Αποστόλου. Οπότε δύο ερωτήματα:
1. Τι τον θέλουμε τον Παύλο;
2. Πώς βρίσκουμε ποια είναι τα πρότυπα της εποχής μας;
(ιδέες-προτάσεις: Με στατιστική σε όλο τον πλανήτη - Με στατιστική μόνο στην ήπειρο/χώρα/πόλη/ενορία μας - Όπως μας τα έλεγε η μαμά μας/ ο δάσκαλος στο σχολείο/ ο παπάς στο κατηχητικό - Όπως τα βλέπουμε στην τηλεόραση/κινηματογράφο/διαφημίσεις - Όπως μας κάθεται καλύτερα μέσα στο κεφάλι μας - Τρέχα γύρευε).
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ έγραψε:ΕΜΜΗΝΟΣ ΡΥΣΗ, ΑΚΑΘΑΡΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΝΑΟ: [/b]
Είναι παράδοση αυτό και προέρχεται από τον Μωσαϊκό νόμο και οφείλουμε να το σεβαστούμε.
Γιατί;

Παράδοση ήταν και τα παραμορφωμένα γυναικεία πόδια στην Κίνα, παράδοση είναι η κλειτοριδεκτομή σε κάποια μέρη της Αφρικής, παράδοση είναι το νικάμπ σε κάποιες Αραβικές χώρες. Το γεγονός και μόνο ότι κάτι "είναι παράδοση" δεν συνεπάγεται ότι οφείλουμε να το σεβαστούμε. Ούτε το ότι προέρχεται από τον μωσαϊκό νόμο του προσδίδει μεγαλύτερη αξία ούτε το βάζει στο απυρόβλητο.

Υπάρχουν υψηλότερες αξίες και από τις παραδόσεις και από τον μωσαϊκό νόμο. Λέγονται ανθρώπινα δικαιώματα και περιλαμβάνουν την ισότητα και η αξία τους μπορεί να υποστηριχθεί με λογικά επιχειρήματα, σε αντίθεση με την "αξία" παραδόσεων και αρχαίων νόμων.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 14:09
από xarxar
Νικηφόρε, από τα παραπάνω δε χωράει αμφιβολία πια ότι είσαι ένας ακόμα φανατικός χριστιανός.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 15:10
από ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
AoratiMelani έγραψε:Δηλαδή ο Παύλος δεν έχει δίκιο όταν λέει πράγματα που δεν συνάδουν με τα πρότυπα της εποχής μας
Γιατί θα έπρεπε να έχει δίκιο σονι και καλά; Σε ένα θέμα που αλλάζει από εποχή σε εποχή; Πού είναι το παράλογο;
AoratiMelani έγραψε:2. Πώς βρίσκουμε ποια είναι τα πρότυπα της εποχής μας;
Ε δεν έχουμε συγκεκριμένα πρότυπα σήμερα, όπως θέλει χτενίζεται ή ντύνεται ο καθένας. Όλα στη μόδα είναι.
AoratiMelani έγραψε:Ούτε το ότι προέρχεται από τον μωσαϊκό νόμο του προσδίδει μεγαλύτερη αξία ούτε το βάζει στο απυρόβλητο.
Έχει την υπέρτατη αξία επειδή ο Μωσαϊκός νόμος είναι ο νόμος του Θεού. Να 'ναι καλά οι Εβραίοι και η θεϊκή παράδοσή τους που μας κληροδότησαν με τέτοιες αξίες, αλλά βλέπεις ο Μωσαϊκός νόμος δεν εφαρμόστηκε πλήρως στους εκχριστιανισμένους λαούς αλλά προσαρμόστηκε στα ήδη υπάρχοντα ήθη νόμους και έθιμα των διαφόρων λαών, συνετιθέμενος όμως ταυτόχρονα με την συμπλήρωση των φιλανθρώπινων εντολών του Ιησού.
AoratiMelani έγραψε:Λέγονται ανθρώπινα δικαιώματα και περιλαμβάνουν την ισότητα και η αξία τους μπορεί να υποστηριχθεί με λογικά επιχειρήματα, σε αντίθεση με την "αξία" παραδόσεων και αρχαίων νόμων.
Η χριστιανική ηθική διασφαλίζει πλήρως όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα, εδώ καταργήθηκε η δουλεία, και οι γυναίκες να ίσες με τον άνδρα, ούτε ξεχωριζονται φυλές ούτε πλούσιοι και πτωχοί. Όλος ο χάρτης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουν θεμέλιο πάνω στον Χριστιανισμό, ακόμα κι αν πολλές φορές παρατηρουνται φαινόμενα υπερβολής.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 16:20
από Yianis
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ έγραψε:
Yianis έγραψε:για να μην ποστάρω εδώ την ιστορική άποψη για τις τύχες των γυναικών επί χριστιανισμού η οποία έχει επιμελώς θαφτεί από τους κοκκινοσκουφίτες…
Αν έχεις ευχέρεια να καταθέσεις τέτοια άποψη, τεκμηριωμένα, γιατί όχι?
Κοίτα να δεις….

Έγκυρες πήγες οι οποίες επιμελώς θάφτηκαν και θάβονται υποστηρίζουν ότι η παναγιά μετά την γέννηση του χριστού ξέφυγε τελείως…
Ότι πήδημα δεν είχε φάει για να μυρίσει παρθένα τον κρίνο το έφαγε κατόπιν.
Ήταν ορμονικό το θέμα για να φέρει στα ίσα τα χρόνια που έπλεκε αντί να πηδιέται…

Και τότε ήταν που ο χριστός έκανε το πρώτο του θαύμα μετατρέποντας το αιδοίο της μάνας του σε χρυσωρυχείο με μια μόνο πρόταση: «σε γαμάν που σε γαμάν γιατί δεν τους παίρνεις και κανά φράγκο;»

Και έτσι ο τύπος δεν χρειάστηκε ποτέ να πάει να δουλέψει και τα κονόμησε χοντρά…
Αυτό επιβεβαιώνεται ιστορικά από το γεγονός ότι ενώ ουδείς ήξερε τι δουλειά έκανε ο χριστούλης ο τύπος δήλωνε βασιλιάς… τόσο πολύ έρρεε το χρήμα…

Επομένως η απάντηση στο ερώτημα σου είναι ότι ο χριστιανισμός δεν υποβίβασε αλλά διατήρησε τη θέση της γυναίκας σε Αριστοτέλειο επίπεδο…
Ότι ήταν δηλαδή για το πέος…

Οι αξιόπιστες πηγές αυτή της ιστορίες είναι όμοιες με αυτές της παλαιάς και νέας διαθήκης…

Η διαφορά είναι ότι αυτή η ιστορία που μόλις διάβασες είναι πιο αξιόπιστη.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 17:00
από Κούρος
Υπάρχει ένα βιβλίο που το έγραψε ο παπάς των ανταρτών του Άρη Βελουχιώτη, ο πάτερ Ανυπόμονος.
Εκεί, περιγράφει έναν τύπο, εντελώς χυδαίο και μισάνθρωπο και του έκανε εντύπωση πως είναι δυνατόν ο Άρης (τον οποίο αγαπούσε και θαύμαζε ο παπάς) να τον κρατάει στην ομάδα του.
Κάποια στιγμή λοιπόν δεν άντεξε και τον ρωτά.
Και ο Άρης : Κάθε σπίτι, δεν έχει και από ένα σκατόφτυαρο; Ε, έτσι έχουμε και εμείς.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 17:08
από Γιατρος Του Ικα
Υπάρχει ένα βιβλίο που το έγραψε.............Ε, έτσι έχουμε και εμείς.
Που κολλάει αυτό εδώ;
και μετά την δευτέρα παρουσία, όπου θα ξαναλάβουμε τα σώματα μας, φαγητό σεξ κλπ θα είναι κομμένα δεν θα τα έχουμε καν ανάγκη.
Ευτυχώς που η δευτέρα παρουσία είναι ακόμη ένας μύθος λοιπόν.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 17:16
από Κούρος
Άστο, αυτός στον οποίο απευθύνεται αυτό που έγραψα, θα το καταλάβει μια χαρά, μην ανησυχείς.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 18:26
από Yianis
Φαντάσου να ήταν η δική σου μάνα που ειρωνευόμουν κούρε…
Όπως ειρωνεύτηκες εσύ την δική μου σε άλλο νήμα όπου έκανες ένα και μόνο ένα ουρανοκατέβατο ποστ… αυτό της ειρωνείας για την μητέρα μου…

Και επειδή σε βλέπω φιλοσοφιάρη το Philosophical Investigations του Wittgenstein το έχεις διαβάσει;;;;
Γιατί εάν αλλάξεις τα ονόματα της παναγίας με την κυρά Μαρία και του χριστού με τον Θανάση θα κάνεις μια ιστορία της καθημερινότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο πλανήτη, η οποία σίγουρα δεν θα σε πείραζε καθόλου να την διαβάσεις χωρίς πικρόχολα σχόλια….
Αλλά οι λέξεις δεν έχουν σημασία…
Σημασία έχει το νόημα που έχεις αποδώσει εσύ σε αυτές τις λέξεις…

Άρα το σκατόφτυαρο στο δικό σου σπίτι μάλλον ξέρεις να το βρεις…
Το δικό μου δεν έχει…
Αλλά θα αποκτήσει εάν έρθεις για καφέ…

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 18:50
από ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Αυτό είναι ένα είδος δαιμονισμού, των δαιμονων της Λεγεώνας συγκεκριμένα.
Προδότης η γλώσσα.
Στο άκουσμα της Παναγίας και μόνο, φρίττουν με αποτέλεσμα να εκστομιζονται
τέτοιες ύβρεις σε βαθμό παρακρουσης μην μποροντας τα δαιμονια να αποκρυψουν
την λαχτάρα που έπαθαν όταν η Παναγία γέννησε το Χριστό, και τις νίκες της
εναντίον αυτών των διαβόλων στον καθημερινό αόρατο πόλεμο, μεταξύ καλού και κακού.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 19:33
από kapages
πρωτον, επειδη οι χριστιανικες κοινωνιες ανεπτυξαν μετα απο 2 χιλιαδες χρονια τα ανθρωπινα δικαιωματα, δεν σημαινει οτι ο χριστιανισμος θα παρει τα ευσημα.
Απλως ακολουθει την εξελιξη της κοινωνιας, προσαρμοζεται σε αυτην και την επηρεαζει λιγο.
Αν η ταση ειναι προς ανθρωπινα δικαιωματα, ο χριστιανισμος σαν χαμαιλεοντας θα τα αναειξει παραπανω.
Αν η ταση ειναι προς ευγονικη, προς κατακτησεις και βιαιοτητες, ο χριστιανισμος θα ακολουθησει.

ο χριστιανισμος σαφως και δεν υποβιβασε τη θεση της γυναικας, αφου ηταν ηδη υποβιβασμενη.
Ουτε ομως την αναβαθμισε ιδιαιτερα , αφου, ανεξαρτητως χωριων, η θεση της γυναικας βελτιωθηκε πολυ σταδιακα και πολυ αργα.
Τα συγκεκριμενα χωρια, για την εποχη τους, ηταν αρκετα φιλογυνικα. Θεωρω οτι φτιαχτηκαν ετσι, λογω της τασης της εποχης, αλλα και επειδη ο χριστιανισμος εκεινη την εποχη αναπτυσσονταν και απευθυνονταν σε γυναικες, φτωχους και αντρες δευτερης κατηγοριας.
Γενικοτερα, βλεπουμε αρκετους χριστιανολογους της πρωτης χιλιετιας χριστιανισμου να προσπαθουν να ανεβασουν τη γυναικα.

ενα ιδιαιτερα εξισωτικο αποσπασμα ειναι αυτο του Αγίου Γρηγόριου Νύσσης:
«Και η γυναίκα έχει το «κατ' εικόνα Θεού» και ο άνδρας. Διότι είναι πλασμένες όμοιες οι φύσεις τους, και ίσες οι πράξεις τους και ίσες οι αμοιβές και ίση η τιμωρία τους. [...]
(«...και η γυνή έχει το “κατ’ εικόνα Θεού” γεγενήσθαι, και ο ανήρ [...] Όμοιαι γαρ αι φύσεις αμφοτέρων επλάσθησαν, και ίσαι τούτων αι πράξεις, ίσα τα έπαθλα, ίση η τούτων καταδίκη. Μη γαρ προφασιζέσθω το ασθενέστερον η γυνή˙ εν γαρ τη σαρκι τούτο˙ η μέντοι ψυχή επίσης τη ανδρεία την οικείαν έσχηκε δύναμιν. Επειδή ουν ομότιμον το “κατ’ εικόνα Θεού” ειλήφασιν, ομότιμον έχουσι και την αρετήν, και την των αγαθών έργων επίδειξιν...Υπεραίρει γαρ πολύ  και την ανδρείαν φύσιν η του θήλεος περί το εντατικόν του καλού και καρτερικόν»).


Παντως το ερωτημα της Μελανης μενει αναπαντητο. Αφου εχεις το δικαιωμα να διαλεγεις ποια απο τα χωρια εχουν εφαρμογη στις μερες και ποια οχι, αρα δεν ειναι απαραιτητα θεοπνευστα και παντος εποχης κειμενα, και ολα χριζουν αναθεωρησης.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 21:06
από Θεόφιλος
Κούρος έγραψε:Υπάρχει ένα βιβλίο που το έγραψε ο παπάς των ανταρτών του Άρη Βελουχιώτη,
από παπά οι μαλακίες θα ακούσεις, η ψέματα, όπως π.χ. τάχα ένας καλόγερος λέει πως εξομολόγησε τον φλωράκη πριν πεθάνει, εκτός από τους βιόυς των αγίων για καθυστερημένους υπάρχουν και ιστοριούλες με προοδευτικούς παπάδες που νοιαζόταν για την ηθική των ανταρτών λές και οι αντάρτες δεν ήταν άνθρωποι,θα ήταν καλύτερα αυτήν την ιστορία να την έλεγαν για τα παληκάρια τον αντόν τσαούς. έτσι για να μην ξεχνάμε και την ιστορία μας ως έθνος.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 21:11
από Θεόφιλος
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Απαράδεκτο κείμενο,από την αρχή ως το τέλος.
καλά άλλη δουλεια δεν είχες να κάνεις εσύ, και κάθησες να διαβάσεις όλο αυτό το κατεβατό;
τρελός παπάς σε βάπτισε. χάθηκε να διαβάσεις ένα βιβλίο της θέσης του μάρξ και του ενγγελς για την γυναίκα.

Re: Υποβίβασε ο χριστιανισμός τη θέση της γυναίκας;

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2015 21:51
από επικουρειος
Βεβαια απο την πρωτη εμφανιση του μεσσια,την κατοπινη των πρωτων οπαδων και μεχρι το να παρουν την οριστικη τους μορφη τα λεγομενα "ιερα κειμενα" μεσολαβησαν μερικες εκατονταετιες.Οι λεγομενες οικουμενικες συνοδοι με τις απειραριθμες αιρεσεις νεστοριανοι η μονοφυσιτες και πολλες αλλες διαφορες βασιζονταν στο ποιος θα μπει πρωτος μεσα στην εκαστοτε οικουμενικη συνοδο και θα κλεισει τις πορτες αφηνοντας τους αλλους απο εξω κι εκεινου τελικα οι αποψεις γινονταν το επισημο δογμα.

Οι διαφωνουντες διωκονταν,κι αν ηταν τυχεροι μπορουσαν να επικρατουσαν σε καποιους πληθυσμους,ειδαλλως τους ετρωγε το μαυρο χωμα.Και οι περιβοητοι διωγμοι των χριστιανων προφανως δεν περιλαμβανει μεσα αυτους που διωχθηκαν ως αιρετικοι απο τους αλλους που επικρατησαν.

Αλλα τελικα οι διωγμοι των αιρετικων ωφελησαν στο να επεκταθει με καθε λογης μορφη ετουτη η παρανοια και το ιδιο γινηκε αργοτερα και με το ισλαμ,εχοντας κι αυτο ουκ ολιγες αιρεσεις.

Οποτε αλλα τα λογια κι αλλη η πραξη.