Ισλάμ

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Άβαταρ μέλους
Σίμων Resurrected
Δημοσιεύσεις: 3230
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Λυκαβηττός

όχι σου λέω πως η κοινωνία (σε όποια της μορφή και αν είναι) γεννάει και καθορίζει την θρησκεία. Άρα η θρησκεία είναι έκφραση της κοινωνίας.
Δεν μπορείς να κάνεις τέτοιες γενικεύσεις για την θρησκεία ειδικά όταν αναφέρεσαι στις Αβρααμικές μονοθεϊστικές θρησκείες.

Πως "γεννήσαν" την θρησκεία στην οποία σήμερα πιστεύουν εκείνοι που εξισλαμίστηκαν ή εκείνοι που εκχριστιανίστηκαν;

Οι αρχαιότερες παγανιστικές θρησκείες ίσως να είναι πιο κοντά στον τύπο της θρησκείας που περιγράφεις, οχι ότι και εκείνες δεν είχαν εξωτερικές επιρροές.

Υπάρχει αναμφίβολα ένας βαθμός συγκρητισμού σε όλες τις θρησκείες όπως και ένας βαθμός αλληλεπίδρασης τους με την κοινωνία. Αλλά το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είναι κατά πόσο επιβάλλεται στην κοινωνία η θρησκεία ή κατά πόσο αποτελεί έκφρασή της.

Μη μου πεις για παράδειγμα ότι τα ορθόδοξα δόγματα του χριστιανισμού αποτελούν εξίσου έκφραση της Ελληνικής κοινωνίας και έκφραση της Ρώσικης κοινωνίας.
Είναι σαν να μου λες ότι δύο ξένες μεταξύ τους κοινωνίες μπορούν να γεννήσουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη την ίδια θρησκεία (εφόσον αποτελεί έκφραση της κάθε μιας ξεχωριστά) . Ενώ η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Δηλαδή η θρησκεία επιβάλει κοινούς παρονομαστές που καθορίζουν την σύγκλιση διαφορετικών μεταξύ τους κοινωνιών.
État de siège
επικουρειος
Δημοσιεύσεις: 1309
Εγγραφή: 02 Οκτ 2011 01:21
Όνομα Ιστότοπου: -

Η σχεση πολιτισμου και θρησκειας ειναι αντιστροφως αναλογη με το βαθμο που η θρησκεια εχει εντονο το μυστικιστικο στοιχειο και προκαλει φοβο.Στην αρχαιοτητα δεν υπηρχε μονο το δωδεκαθεο αλλα κι ο ορφισμος και οι διονυσιακου τυπου λατρειες κι αλλες μικροτερες οι οποιες ειχαν απηχηση στην υπαιθρο σε αγροτικους πληθυσμους.Το δωδεκαθεο δεν ειχε τιποτε το υποσχεσιολογικο και δεν προκαλουσε φοβο.

Οι θρησκειες που υποσχονται μετα θανατον τιμωρια η επιβραβευση,κι οσο εντονοτερη ειναι η επιρροη αυτης της θρησκειας επανω στην κοινωνικη ζωη τοτε η κοινωνικη ζωη και η προοδος καταλυεται.Οι μισοι προσευχονται γονατιστοι νυχθημερον και οι αλλοι μισοι κυνηγανε οσους δεν προσευχονται γονατιστοι και κανουν κατι αλλο γιατι τελικα διαφερουν απο τους υπολοιπους,αρα ειναι οι αμαρτωλοι.
Οποτε μια τετοια κοινωνια το μονο που χρειαζεται ειναι εργασια τοση για την απαραιτητη ποσοτητα τροφης που θα επιτρεπει στους ανθρωπους να προσευχονται και να μην πεθανουν απο ασιτια και τιποτε αλλο.Ουδεν δημιουργημα που να αφορα και κανεναν αλλον,παρα μονο τοσος εγωισμος μοναχα για την ψυχη τους.Ακριβως σαν τους καλογερους.

Αρα κυριως ειναι ο χαρακτηρας μιας θρησκειας στο βαθμο που θελει να ασκει τον ελεγχο επανω στις ζωες των ανθρωπων ειναι που λειτουργει σαν τον καταλυτη του πολιτισμου.Δηλαδη θρησκευτικος ολοκληρωτισμος και οι αποκαλυπτικες μονοθειστικες θρησκειες ειναι ολοκληρωτικου τυπου,μιας και αυτοχαρακτηριζονται ως φορεις της υπερτατης αληθειας προερχομενης εξ αποκαλυψεως δια της ψιθυρισεως εις το αυτι ενος καποιου εξυπνακια.Οποτε ολοι οι υπολοιποι οφειλουν να κανουν τουμπεκι ψιλοκομμενο και πολιτισμος τοτε ειναι η ιδια θρησκεια.

Οπως επισης ειναι και νομοθετης,χωροφυλακας,δικαστης,δημιος,πνευματικος ηγετης,κομφερασιε,διδασκαλος,εξομολογος,ηθικολογος,διαιτολογος,σεξολογος,εξορκιστης,θεραπευτης και υποκαταστατο καθε κρατικης και ιδιωτικης δραστηριοτητας.
Ειμαι ενας πιστος απολυτα πεπεισμενος μοναχα ως προς την ανυπαρξια μεταφυσικων μυστηριων.Το μοναδικο μυστηριο που υπαρχει ειναι μοναχα κατι ξεχασμενες αραχνοφωλιες μες το ανθρωπινο μυαλο.
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Δημήτρη (και όχι μόνο), όταν απαντάς στο αμέσως προηγούμενο ποστ συνολικά δεν χρειάζεται να κάνεις παράθεση, είναι πλεονασμός.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Αρχές μαθηματικών είχε αποκωδικοποιήσει το Ισλάμ
http://alialyunani.wordpress.com/2014/0 ... %BF%CE%B9/
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Επαναλαμβάνω ότι είπα πριν

Εάν αυτά είναι επιτευγματα του Ισλαμ

Τότε όλες η επιστημονικές ανακαλύψεις από Χριστιανούς είναι επιτευγματα του Χριστιανισμού
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani, καλώς όρισες. Προσωπικά είναι μεγάλη μου χαρά να υποδέχομαι τον πρώτο -αν δεν απατώμαι- μουσουλμάνο του φόρουμ. Θες να μας πεις δυο λόγια για σένα στην ενότητα "αυτοσυστηθείτε";

Όπως βλέπεις, είμαι και σχετικά κοντά σου, αν παραμένεις στην Κομοτηνή. :)
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

tasos_didymoteicho έγραψε:Ali al-Yunani, καλώς όρισες. Προσωπικά είναι μεγάλη μου χαρά να υποδέχομαι τον πρώτο -αν δεν απατώμαι- μουσουλμάνο του φόρουμ. Θες να μας πεις δυο λόγια για σένα στην ενότητα "αυτοσυστηθείτε";

Όπως βλέπεις, είμαι και σχετικά κοντά σου, αν παραμένεις στην Κομοτηνή. :)
Να είσαι καλά.

Ναι, θα ποστάρω ένα λινκ με την ιστορία μου.

Βρίσκομαι πλέον σε μουσουλμανική χώρα.
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Ποια είναι η γνώμη σου ως μουσουλμάνος για το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ?

Μπορεί η ερώτηση να φαίνεται προβοκατόρικη αλλα ειλικρινά δεν είναι, δεν είχα ποτε την ευκαιρία να ακούσω την άποψη ενός μουσουλμάνου για αυτό το θέμα και είμαι περίεργος
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Σίμων Resurrected έγραψε:Το επίτευγμα του Ισλάμ είναι ότι έστησε τις υποδομές και τους θεσμούς για την εκπαίδευση και την ενασχόληση των ανθρώπων με την φιλοσοφία και τις επιστήμες.
Τις υποδομές τις έστησε το εκάστοτε πολίτευμα. Το γεγονός ότι το πολίτευμα κατά καιρούς συμβάδιζε σε μεγάλο βαθμό με το κυρίαρχο θρήσκευμα δεν σημαίνει ότι το κυρίαρχο θρήσκευμα καθόρισε αναγκαστικά όλες τις επιλογές του πολιτεύματος, ούτε ότι καθόρισε τις συγκεκριμένες επιλογές, ούτε μας λέει σε ποιο βαθμό τις καθόρισε.

Πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι τα θρησκεύματα έχουν πολλές εκφάνσεις, συχνά πολύ διαφορετικές μεταξύ τους, και ένα θρήσκευμα με το ίδιο ακριβώς όνομα και με το ίδιο φαινομενικά δόγμα, μπορεί να εκφράζεται ως ανεκτικό και φιλελεύθερο σε συγκεκριμένο πολιτισμικό πλαίσιο και πολιτική συγκυρία, ενώ σε άλλο πλαίσιο και συγκυρία να εκφράζεται ως μονολιθικό και παρωπιδικό. Αυτό το έχουμε δει να συμβαίνει και με το Ισλάμ και με τον Χριστιανισμό.

Το Ισλάμ ως θρησκεία και τρόπος ζωής δεν είναι καθοριστικό για τον τρόπο ζωής των ανθρώπων που υποτίθεται ότι το ασπάζονται. Αν ήταν έτσι, όλοι όσοι δηλώνουν μουσουλμάνοι θα είχαν ίδιες αρχές και συμπεριφορά, και όλα τα ισλαμικά κράτη θα είχαν ίδιους νόμους, αρχές, τρόπο ζωής. Προφανώς δεν έχουν, άρα προφανώς το Ισλάμ διαφοροποιείται ανάλογα με το πλαίσιο όπου βρίσκεται.
svoin έγραψε:Εάν αυτά είναι επιτευγματα του Ισλαμ, τότε όλες οι επιστημονικές ανακαλύψεις από Χριστιανούς είναι επιτευγματα του Χριστιανισμού.
:text-yeahthat:

Το γεγονός ότι ορισμένοι επιστήμονες ασπάζονται κάποιο θρήσκευμα (συνήθως το κατά καιρούς επικρατόν θρήσκευμα, αλλά και οποιοδήποτε άλλο αν ασπάζονται, το επιχείρημα ισχύει) δεν συνεπάγεται ότι έκαναν τις ανακαλύψεις τους επειδή το ασπάστηκαν, ούτε βεβαίως συνεπάγεται ότι το δόγμα του εν λόγω θρησκεύματος είναι αληθές.

Ακόμη κι αν ήταν όντως το Ισλάμ αυτό καθαυτό που ευνόησε την ανάπτυξη των επιστημών, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα όσα διδάσκει το Ισλάμ είναι και σωστά.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

:text-goodpost:
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Εδώ βλέπω ότι το blog σου δε διαφέρει και πολύ από αντίστοιχα χριστιανορθόδοξα blog.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
Τεμπελόσκυλο
Δημοσιεύσεις: 9867
Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
Τοποθεσία: Sun City
Επικοινωνία:

Off Topic
Ρε μην τον παίρνετε από τα μούτρα τον άνθρωπο, ακόμα δεν ήρθε. Ας απαντήσει σε καμιά ερώτηση, ας πει κάτι περισσότερο για τον εαυτό του, και μετά ρωτάτε κι άλλα.

(Γενική παρατήρηση, όχι για σένα xarxar.)
It is by will alone I set my mind in motion.
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Off Topic
Όπως έχω ήδη πει: "Έχω κι άλλα σίγουρα, αλλά ελπίζω ν' ανταποκριθείς και τα συζητάμε στην πορεία." Οπότε συμφωνώ γενικά με τον τεμπελ. Από την άλλη συμμερίζομαι απόλυτα το πνεύμα -και την επισήμανση- του χαρχαρ, και κάθε άλλου που σκέφτεται παρόμοια. Ας δείξουμε υπομονή, πάντως, μέχρι να πάρουμε κάποια απάντηση ως δείγμα διάθεσης διαλόγου. Διαφορετικά δεν έχει κανένα νόημα, ό,τι και να γράψουμε.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

:lol: Για να μη λένε οι χριστιανοί ότι κάνουμε κριτική μόνο στα δικά τους! Υπάρχει το blog στο οποίο ο ίδιος μας παρέπεμψε οπότε, θέλοντας και μη, δημιουργεί μια πρώτη και αρκετά λεπτομερή εικόνα για σχολιασμό.
Φυσικά είναι καλοδεχούμενος, ειδικά όταν μάλλον αποτελεί τον πρώτο μουσουλμάνο που έχει γράψει κάτι στο φόρουμ.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

svoin έγραψε:Ποια είναι η γνώμη σου ως μουσουλμάνος για το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ?

Μπορεί η ερώτηση να φαίνεται προβοκατόρικη αλλα ειλικρινά δεν είναι, δεν είχα ποτε την ευκαιρία να ακούσω την άποψη ενός μουσουλμάνου για αυτό το θέμα και είμαι περίεργος
Το "Ισλαμικό Κράτος" δεν ακολουθεί την Ισλαμική 'ορθοδοξία' αλλά τον δρόμο των Χαριζητών (όπως και η Αλ-Κάιντα, η Μπόκο Χαράμ κ.α.). Αυτοί οι διάφοροι που σκοτώνουν και δολοφονούν αθώους ανθρώπους στο όνομα του Ισλάμ βάζοντας βόμβες και οργανώνοντας επιθέσεις και δολοφονίες, αποκαλούνται ‘Χαριζίτες’ (στα αραβικά ‘Χαουάριτζ’) και είναι αιρετικές παραφυάδες του Ισλάμ.

Οι Χαριζίτες παρουσιάστηκαν από τα πρώτα χρόνια του Ισλάμ. Οι λόγοι διαφοροποίησης τους ήταν κυρίως πολιτικοί (και όχι μόνο). Διαφοροποιήθηκαν ύστερα από τη μάχη του Σιφφίν το 657 μ.Χ. Αρχικά υποστηρικτές του Αλή (ραντιγιαλλάχου άνχου) για τη θέση του Χαλίφη, στη συνέχεια όμως έπαψαν την υποστήριξη τους στον Αλή, όταν αυτός συμβιβάστηκε με τον Μουαβίγια. Ήταν ακραία σέκτα και αίρεση του Ισλάμ, οι οποίοι αν και φαινομενικά είχαν κάποια δίκαια αιτήματα (π.χ. έλεγαν ότι στη θέση του Χαλίφη θα έπρεπε να επιλεγεί κάποιος που να έχει Πίστη και ήθος, ανεξαρτήτως του αν ανήκε στη φυλή των Κουράις ή όχι κ.α.), εντούτις οι απόψεις τους ήταν ακραίες. Έλεγαν για παράδειγμα ότι με την παραμικρή αμαρτία ένας μουσουλμάνος βγαίνει από το Ισλάμ και γίνεται άπιστος και έτσι επιτρέπεται η δολοφονία του. Θεωρούσαν ότι όποιος ήταν λίγο αδιάφορος ως προς τα θρησκευτικά του καθήκοντα, θα έπρεπε ή να εξοριστεί ή να σκοτωθεί.

Ένας φανατικός Χαριτζίτης σκότωσε τελικά τον Χαλίφη Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) το 661 μ.Χ. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) μας έχει διδάξει όμως ούτε καν αστεία να μην κάνουμε με οποιοδήποτε επικίδυνο μέσο – πέτρες, μαχαίρι, σίδερο, αιχμηρά αντικείμενα – προκειμένου να μη βλάψουμε ο ένας τον άλλον άθελα. Είπε ο Προφήτης:

Όποιος δείξει στον αδελφό του ένα κομμάτι σίδερο, δέχεται κατάρες από τους αγγέλους μέχρι να το απομακρύνει (το σίδερο) και ας ήταν ο άλλος αδελφός του από την μάνα και τον πατέρα του” (Sahih Muslim).

Οι απόγονοι λοιπόν εκείνων των τότε Χαριτζιτών έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα στο Ομάν (και κάποιοι στην Αλγερία και στην Τζέρμπα της Τυνησίας) αλλά απορρίπτουν τις ακραίες πρακτικές των τότε Χαριτζιτών. Ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε μιλήσει για τους Χαριτζίτες της εποχής του.

Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε:

Ήμασταν με τον απεσταλμένο του Θεού ενώ έδινε έναν όρκο. Τότε ήρθε στον προφήτη ο Δουλ Χουβαϊσίρα από τη φυλή Μπενί Ταμίμ και του είπε: {Απεσταλμένε του Θεού, να είσαι δίκαιος}. Ο προφήτης του απάντησε: {Και αν εγώ δεν εφαρμόσω δικαιοσύνη, ποιός άλλος θα εφαρμόσει δικαιοσύνη; Θα είχες απογοητευτεί και θα είχες χαθεί αν εγώ δεν ήμουν δίκαιος}.

Τότε ο Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε στον προφήτη: {
Απεσταλμένε του Θεού, δώσε μου την άδεια να του σπάσω τον λαιμό} και ο προφήτης απάντησε: {Αφήστε τον, έχει συντρόφους που η προσευχή τους θα ήταν προσβολή για την προσευχή σας αν προσευχόσασταν μαζί τους, όπως και η νηστεία τους για τη δική σας νηστεία. Απαγγέλουν το Κοράνι και δεν περνάει κάτω από τον λαιμό τους (δεν φτάνει στις καρδιές τους). Βγαίνουν από τη θρησκεία ακριβώς όπως το βελάκι βγαίνει από ένα θύμα (το διαπερνάει). Κοιτάτε στην κεφαλή του βέλους και δεν βλέπετε τίποτα. Και κοιτάτε στα πλευρά του βέλους και δεν βλέπετε τίποτα. Τότε κοιτάτε στη λεπίδα του και δεν βρίσκετε τίποτα σ’ αυτήν. Τότε κοιτάτε στα φτερά του και δεν βρίσκετε τίποτα, (το βέλος) έχει προηγηθεί από το αίμα και τη σάρκα.. Το σημάδι τους είναι ένας μαύρος άντρας, το πάνω μέρος ενός από τα μπράτσα του οποίου είναι σαν το στήθος μιας γυναίκας ή σαν ένα χτυπημένο κομμάτι κρέας και θα έρθουν σε μία στιγμή όπου θα υπάρχουν διαιρέσεις ανλαμεσα στους ανθρώπους}”.

Ο Άμπου Σαϊντ τότε είπε: “
Μαρτυρώ ότι άκουσα αυτόν τον λόγο από τον απεσταλμένο του Θεού και μαρτυρώ ότι ο Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ τους πολέμησε και ήμουν μαζί του… Είδα εκείνον τον άντρα και ήταν έτσι όπως είχε περιγράψει ο απεσταλμένος του Θεού” (Sahih Bukhari).

Έτσι λοιπόν περιέγραψε ο Προφήτης τους Χαριτζίτες, οι οποίοι πράγματι εμφανίστηκαν σε μια εποχή διαιρέσεων για τη διαδοχή στο Χαλιφάτο – στο πρώτο Ισλαμικό κράτος – και προκάλεσαν περεταίρω διαίρεση και διάσπαση των μουσουλμάνων, μέχρι που ένας φανατικός Χαριτζίτης σκότωσε τον Αλή ιμπν Άμπου Τάλιμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) όπως εξήγησα. Όμως και οι σημερινοί τρομοκράτες, όλοι αυτοί που ερμηνεύουν το Ιερό Κοράνι με βάση τις δικές τους ακραίες απόψεις και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους στο όνομα του Ισλάμ και του τζιχάντ, όλοι αυτοί αποκαλούνται και αυτοί Χαριτζίτες, διότι ομοιάζουν στον φανατισμό και στις ακρότητες με τους χαριτζίτες της παλιάς εποχής. Ο ίδιος μάλιστα ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει όπου τους βρούμε, να τους σκοτώνουμε.

Ο Σάιντ ιμπν Γάφλα είπε ότι ο Αλή (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε: “
Αν σου μιλήσω απ’ τον απεσταλμένο του Θεού, τότε σίγουρα θα προτιμούσα να πέσω από τον ουρανό, παρά να πω ένα ψέμα γι’ αυτόν και αν σου μιλήσω γι’ αυτό που είναι ανάμεσα σε μένα και σε σένα τότε σίγουρα ο πόλεμος είναι μια εξαπάτηση. Άκουσα τον απεσταλμένω του Θεού να λέει: {Θα έρθουν στους τελευταίους καιρούς νέοι άνθρωποι, των οποίων τα όνειρα είναι ηλίθια, θα μιλήσουν για το καλό για το οποίο μιλάνε οι καλύτεροι των ανθρώπων (δηλαδή για τον μονοθεϊσμό και το τζιχάντ). Βγαίνουν από το Ισλάμ ακριβώς όπως το βέλος διαπερνάει και βγαίνει από το θύμα του, η πίστη τους δεν περνάει τους λαιμούς τους (δεν φτάνει στην καρδιά τους), έτσι όπου τους συναντήσετε σκοτώστε τους, επειδή σίγουρα το να τους σκοτώσεις θα έχει ανταμοιβή γι’ αυτόν που τους σκότωσε στην Ημέρα της Κρίσεως}” (Sahih Bukhari).

Ο Άμπου Σαίντ αλ-Χούντρι (ραχίμαχουλλάχ) είπε ότι ο Προφήτης είπε: “
Χαρούμε νέα γι’ αυτούς που σκοτώνουν (τους Χαριτζίτες)” (Sunan Abū Dāwūd, no. 4119; & Shaykh al-Albānī, Ṣaḥiḥ Sunan Abu Dawud, no. 4764;).

Ο Ιμπν Άμπου Άουφα (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης είπε για τους Χαριτζίτες: “
Οπουδήποτε τους βρείτε, σκοτώστε τους, επειδή υπάρχει ανταμοιβή για όποιον τους σκοτώνει. Είναι τα σκυλιά της Κόλασης” (Ibn Mājah, no. 169;).

Ο Αν Ναουάουι και ο Ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουμουλλάχ) είπαν ότι επιτρέπεται ο μουσουλμάνος να πολεμήσει τους χαουάριτζ, όταν αυτοί εκδηλωθούν. Ο ίδιος ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει: “
..δεν γνωρίζω άλλους ανθρώπους πιο διαβολικούς από τους Χαριζίτες” (Ahmad, Musnad; & al-Sunnah by al-Khalāal, vol. 1, 145, no. 110;).

Ο Wahb ibn Munabbih (ραχίμαχουλλάχ), είχε πει για τους Χαριτζίτες: “
Ποτέ δεν έχει ενωθεί η Ούμμα (Κοινότητα των Πιστών) κάτω από έναν Χαριτζίτη. Αν ο ΑΛΛΑΧ έδινε κυριαρχία στους Χαουάριτζ, τότε σίγουρα θα είχε καταστραφεί ο κόσμος, οι δρόμοι θα είχαν αποκλειστεί, έτσι το Χατζ (Προσκύνημα) θα είχε παύσει” (Taareekh ud-Dimashq, Ibn Asakir & Ibn Mandhoor).

Ρώτησαν τον σέιχ Αμπντουλ-Μούχσιν αλ-Αμπάντ: “
Μερικοί λένε ότι η αλ-Κάιντα είναι οι Χαριτζίτες των ημερών μας, άλλοι λένε ότι είναι πολεμιστές στον δρόμο του ΑΛΛΑΧ. Εσείς τί λέτε;” και ο σέιχ απάντησε: “Ναι, είναι πολεμιστές αλλά στον δρόμο του σατανά”.

Ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραβίας ο σέιχ Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει: “
Η συμβουλή μου στον αλ-Μασαρί, στον Σαντ αλ-Φακίχ και στον Οσάμα μπιν Λάντεν και οποιονδήποτε ακολουθεί τον δρόμο τους, είναι να αφήσουν αυτόν τον καταστρεπτικό δρόμο που έχουν πάρει, να φοβηθούν τον ΑΛΛΑΧ και να προσέξουν την τιμωρία Του και την οργή Του. Πρέπει να επιστρέψουν στον σωστό δρόμο και να μετανοήσουν στον ΑΛΛΑΧ για τις πράξεις τους”.

Λέει το Άγιο Κοράνι: “
Και πολεμάτε για χάρη του ΑΛΛΑΧ όσους σας πολεμούν αλλά μη ξεπερνάτε τα όρια επειδή ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τους παραβάτες” (Κοράνι, 2:190).

Ο Ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) εξήγησε ότι το παραπάνω εδάφιο εννοεί ότι δεν πρέπει να σκοτώνονται γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένοι ή όποιος από την πλευρά του εχθρού σταματάει τον πόλεμο και έρχεται με ειρήνη και ζητάει άσυλο και προστασία… (
Tafsir At-Tabari).

Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Μασούντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι κατά τη διάρκεια μιας μάχης, μία γυναίκα βρέθηκε νεκρή. Τότε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέίχι ουά σαλάμ) απαγόρεψε τον σκοτωμό γυναικών και παιδιών (Sahιh Bukhari, Volume 004, Book 052, Hadith Number 257; & Sahih Muslim, Book 019, Hadith Number 4319;).

Το ίδιο είπε και ο Αμπντουλλάχ ιμπν Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) ότι είπε ο προφήτης (Sahih Bukhari, Volume 004, Book 052, Hadith Number 258; & Sahih Muslim, Book 019, Hadith Number 4320;).

Ο Ράμπαχ ιμπν Ράμπι είπε ότι κατά τη διάρκεια μίας μάχης είδε ο Προφήτης ανθρώπους να συγκεντρώνονται σε ένα σημείο και να κοιτάνε κάτι και τότε έστειλε κάποιον για να κοιτάξει τι συμβαίνει. Τότε ο άντρας αυτός επέστρεψε και είπε στον Προφήτη ότι είχε σκοτωθεί μία γυναίκα και ο Προφήτης είπε ότι η γυναίκα αυτή δεν θα έπρεπε να είχε χτυπηθεί ενώ μετά είπε στον στρατηγό του Χάλιντ ιμπν αλ-Ουαλίντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) να μη σκοτώνονται οι γυναίκες και τα παιδιά (και οι δούλοι, οι υπηρέτες, οι ηλικιωμένοι κ.τ.λ) και άλλοι (Sunan Abu Dawood, Book 008, Hadith Number 2663;).

Ο σέιχ Μουχάμμεντ Σάιντ Ταντάουι είπε: “
Οι βομβιστές που ανατινάζονται ανάμεσα σε αθώους ανθρώπους, δεν πολεμάνε σωστά και δεν μπορούν να θεωρηθούν μάρτυρες”.

Η μόνη στιγμή που επιτρέπεται να σκοτώνονται άμαχοι, είναι αν κατοικούν σε ένα κατεχόμενο ισλαμικό έδαφος ή αν οι άπιστοι τους χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι τους ως ασπίδα στο πεδίο της μάχης.

Στις 15 Σεπτεμβρίου του 2001 μ.Χ. ο πρώην αρχιμουφτής της Σαουδικής Αραβίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ είπε: “
Σύμφωνα με τη Σαρία, οι τρομοκράτες διαπράττουν το έγκλημα της χιράμπα (κακία και χτύπημα προς την κοινωνία)”.

Στις 27 Σεπτεμβρίου του 2001 μ.Χ. ορισμένοι μουσουλμάνοι ουλεμά (λόγιοι) και ιμάμηδες όπως ο Γιούσουφ αλ-Καραντάουι (επικεφαλής του συμβουλίου “Σούννα και Σίρα” στο Κατάρ), ο δικαστής Τάρικ αλ Μπίσρι απ’ την Αίγυπτο, ο καθηγητής Μουχάμμεντ αλ-Άουα (καθηγητής της Σαρία και νομικού δικαίου) απ’ την Αίγυπτο, ο καθηγητής Χάιθαμ αλ-Χάιγιατ απ’ τη Συρία και άλλοι, στήριξαν την παραπάνω δήλωση του αρχιμουφτή.

Ο επικεφαλής του ισλαμικού κολλεγίου στο Λονδίνο Ζάκι Μπαντάουι δήλωσε στις 28 Σεπτεμβρίου 2001 μ.Χ. στην εφημερίδα Arab News: “
Ούτε ο Ισλαμικός Νόμος ούτε το ηθικό σύστημα του Ισλάμ δικαιολογούν ένα τέτοιο έγκλημα (τον σκοτωμό αθώων ανθρώπων)”.

Στις 28 Σεπτεμβρίου του 2001 ο μουφτής Νιζαμ’ουντ-ντιν Σαμζάι απ’ το Πακιστάν δήλωσε στην εφημερίδα New York Times: “
Είναι λάθος να σκοτώνονται αθώοι άνθρωποι και είναι λάθος να θαυμάζονται αυτοί που σκοτώνουν αθώους ανθρώπους”.

Λέει ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα στο Ιερό Κοράνι: “
..αν κανείς σκοτώσει κάποιον -εκτός βέβαια αν πρόκειται για δολοφόνο ή κακοποιό στη γη- θα είναι σαν σκοτώνει όλο τον κόσμο. Αν όμως κανείς σώσει κάποιον, θα είναι σαν να σώζει όλον τον κόσμο” (Κοράνι, 5:32).

Όλοι λοιπόν αυτοί που διαπράττουν εγκλήματα στο όνομα του Ισλάμ, όλοι αυτοί που παγιδεύουν με βόμβες και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους, όλοι αυτοί είναι Χαριτζίτες των ημερών μας. Είναι αιρετικοί, ανήκουν σε αιρέσεις. Είναι αποβράσματα που αμαυρώνουν την εικόνα του Ισλάμ, νομίζοντας ότι έτσι κάνουν τζιχάντ και ότι θα γίνουν μάρτυρες. Μάλιστα ο αλλάμα Σάλιχ ιμπν Φάουζαν αλ-Φάουζαν είπε ότι οι σημερινοί χαριτζίτες (τρομοκράτες) είναι χειρότεροι από τους Χαριτζίτες του παρελθόντος.

Ο πρώην μεγάλος μουφτής της Σαουδικής Αραβίας και πρώην πρύτανης του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Μεδίνας ο Αμπντου’λ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ) είχε πει: “
Ο οποιοσδήποτε διέπεται από τη σχετική λογική, καταλαβαίνει ότι το να καταλαμβάνει και να ανατινάζει κάποιος αεροπλάνα και να σκοτώνει παιδιά και άλλα παρόμοια, είναι τεράστια εγκλήματα ενάντια σε όλον τον κόσμο..” (Kayfa Nu’aalij Waaqi’unal-Aleem (p. 113, 114)).

Ο σέιχ-ουλ-Ισλάμ Ζέιντ αλ-Μαδχάλι (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “
..χωρίς αμφιβολία αυτοί οι άνθρωποι (οι τρομοκράτες) με τον τρόπο που φέρονται, απομακρύνουν τους ανθρώπους απ’ τον σωστό δρόμο και κανένας δεν είναι ασφαλής απ’ τις διαβολικές τους πράξεις εκτός απ’ αυτούς που ανήκουν στην ομάδα τους..” (Shaykh Zayd al-Madkhali, al-Irhaab (Terrorism) (p. 12, 13)).

Ο σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ αλ-Ουθάιμιν απευθυνόμενος από ένα ανοιχτό τηλεοπτικό κύκλωμα σε νέους μουσουλμάνους που ζούσαν στη Μεγάλη Βρετανία, τους είπε: “
..σας συμβουλεύω να σέβεστε αυτούς που έχουν το δικαίωμα να τους σέβεστε ανάμεσα σε σας και σε αυτούς με τους οποίους έχετε μια συμφωνία και ζείτε στη γη τους γιατί αυτό σημαίνει ότι έχετε μαζί τους μια συμφωνία…και μην είστε ύπουλοι γιατί η υπουλία είναι σημάδι των απίστων” (shaykh al-’Uthaymeen on Interacting With non-Muslims in Western Countries, Tele-link (28th July 2000, Birmingham UK); Article ID : LSC010001).

Ο Οργανισμός Ισλαμικής Συνδιάσκεψης εξέδωσε μία ανακοίνωση στην οποία λέει: “
Τα θεμέλια του Ισλαμικού Νόμου απορρίπτουν όλες τις μορφές βίας και τρομοκρατίας και ιδιαίτερα αυτές τις μορφές που βασίζονται στον εξτρεμισμό και καλεί για προστασία των δικαιωμάτων των ανθρώπων…” (OIC Convention to Combat Terrorism 1999CE/1420H).

Λέει το Άγιο Κοράνι:

Έτσι σας κάναμε έναν λαό ισορροπημένο και δίκαιο, για να γίνετε μάρτυρες σε όλους τους άνθρώπους και ο απόστολος (Μουχάμμεντ) είναι μάρτυρας σε σας..” (Κοράνι, 2:143)

και

Ο ΑΛΛΑΧ διατάζει τη δικαιοσύνη, την αγαθοεργία και τη βοήθεια στους συγγενείς (πλησίον) και απαγορεύει κάθε μεγάλη αμαρτία, αδικία και παρανομία. Σας προειδοποιεί ώστε να θυμηθείτε” (Κοράνι, 16:90).

Ο σέιχ Σάλιχ ας-Σουχάιμι, από τους σεβαστούς διδασκάλους και καθηγητές του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Μεδίνας, είπε σχολιάζοντας τα δύο παραπάνω εδάφια:

Το Ισλάμ είναι ένας μέτριος και ζυγισμένος δρόμος και δεν ‘κρατάει’ την αμέλεια στο ένα χέρι ούτε την υπερβολή και τον εξτρεμισμό στο άλλο’ βρίσκεται ανάμεσα τους. Αντίθετα, το Ισλάμ προτρέπει προς τη δικαιοσύνη και προς την καλή συμπεριφορά ανάμεσα στους μουσουλμάνους και στους μη μουσουλμάνους..” (shaykh Saalih as-Suhaymee on the WTC attacks, Salafi Publications).

Ο μουσουλμάνος λοιπόν είναι γενναίος και πολεμιστής αν χρειαστεί αλλά δεν σκοτώνει αθώο κόσμο, σέβεται τους συνανθρώπους του, αγαπάει τον ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα, είναι ταπεινός, είναι ειλικρινής, είναι άνθρωπος που εμπνέει εμπιστοσύνη, αγωνίζεται να έχει περισσότερο και δυνατότερο Ιμάν (Πίστη) και τάκουα (ευσέβεια).

Και εδώ θα ήθελα να αναφέρω κάτι που είχε πει ο μεγάλος άλιμ (λόγιος) Τάκιιουντ-ντίν Άχμεντ ιμπν Ταϊμίιγια (ραχίμαχουλλάχ) -τα κείμενα του οποίου συχνά επικαλούνται οι σημερινοί τρομοκράτες- : “
Κάντε το καλό με έναν καλό τρόπο και μην απαγορεύετε το κακό με άσχημο τρόπο”.

Περισσότερα από εδώ: http://alialyunani.wordpress.com/2013/0 ... %BF%CF%85/
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

svoin έγραψε:Ποια είναι η γνώμη σου ως μουσουλμάνος για το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ?...
Ο Μούφτης της Σ. Αραβίας: Η ISIS είναι o νούμερο ένα εχθρός του Ισλάμ
http://ahmadeldin.org/2014/08/22/moufti-sarabia-isis/

Ψευτοχαλιφάτο (ISIS) και ΜΜΕ: Το βίντεο που «αποκεφαλίζεται» ο James Foley
http://ahmadeldin.org/2014/08/21/james-foley-fake/

Ποιος είναι ο εφευρέτης της ISIS;
http://ahmadeldin.org/2014/07/25/isis-nsa-mossad/

Λιποτάκτης της ISIS αποκαλύπτει την αίρεση του ψευτοχαλιφάτου
http://ahmadeldin.org/2014/07/15/isis-k ... y-exposed/

Η Χαριτζητική (τρομοκρατική) οργάνωση ISIS
http://ahmadeldin.org/2014/06/23/isis-terrorism/

Ο Σέηχ Σάλιχ ας Σουχάημη για την ISIS
http://ahmadeldin.org/2014/07/14/suhaymee-isis/
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

ΙΣΙΣ, βομβιστές αυτοκτονίας κ.α.

Ο Μούφτης της Σ. Αραβίας «αδειάζει» τους τρομολάγνους

http://ahmadeldin.org/2014/01/01/mufti-on-terrorism/
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

svoin έγραψε:Ποια είναι η γνώμη σου ως μουσουλμάνος για το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ?

Μπορεί η ερώτηση να φαίνεται προβοκατόρικη αλλα ειλικρινά δεν είναι, δεν είχα ποτε την ευκαιρία να ακούσω την άποψη ενός μουσουλμάνου για αυτό το θέμα και είμαι περίεργος
Τα ίδια που παρέθεσα για το ΙΣΙΣ, ισχύουν και για τον Οσάμα μπιν Λάντεν.

Όσοι γνωρίζουν τον Οσάμα μπιν Λάντεν από την εφηβική του ηλικία, λένε ότι ήταν ένας έφηβος πρόσχαρος, οργάνωνε ταξίδια αναψυχής με τις παρέες του, του άρεσε να καθοδηγεί τους άλλους, του άρεσαν τα σπορ, έδινε συμβουλές και ήταν πολύ θρησκευόμενος.

Μεγαλώνοντας, λένε ότι ζούσε λυτά. Στα 4 σπίτια που είχε για τις συζύγους του, απουσίαζαν καρέκλες και άλλα έπιπλα πολυτελείας. Του άρεσε να κάθεται και να κοιμάται στο πάτωμα, ενώ προσευχόταν 5 φορές την ημέρα σε τζαμί. Κάποιος ιμάμης (που δεν σου αναφέρω το όνομα του επειδή περιέπεσε σε αίρεση) αναφέρει μάλιστα ότι όταν κάποτε η αδερφή του του ζήτησε χρήματα για να αγοράσει ένα σπίτι και να μην μένει στο ενοίκιο, το θεώρησε πολυτέλεια και προτίμησε να δώσει χρήματα για το Τζιχάντ.

Παράτησε τις επιχειρήσεις του και την πολυτέλεια και πήγε να πολεμήσει στο Αφγανιστάν εναντίον των άπιστων Σοβιετικών,όπου ζούσε σε σπηλιές. Κοιμότανε 2-3 ώρες και περνούσε τον περισσότερο χρόνο του σε προσευχή, ασκήσεις σκοποβολής κ.α. Λένε ότι ανα πάσα στιγμή ήταν έτοιμος να υπογράψει επιταγές (όχι ακάλυπτες) εκατομμυρίων για να δώσει χρήματα προς όφελος του αγώνα. Λέγεται ωστόσο ότι στηρίχθηκε και από Μυστικές Υπηρεσίες γνωστών χωρών.

Ωστόσο, όλα αυτά πριν ασπαστεί την ιδεολογία/αίρεση του Τακφιρισμού/Χαριζιτισμού. Από αγωνιστής μετατράπηκε σε φανατικός τρομοκράτης Τακφίρι/Τζιχάντι/Κούτμπι (όροι που αποδίδουν την αίρεση στην οποία ανήκε). Επηρεάστηκε από τα γραπτά του Σάιντ Κουτμπ, ο οποίος ήταν ο ιδεολογικός ‘πατέρας’ της λεγομένης σύγχρονης ‘ισλαμικής’ τρομοκρατίας. Κήρυττε ότι οι περισσότεροι μουσουλμάνοι ήταν άπιστοι, ότι οι μουσουλμάνοι στις χώρες τους έπρεπε να επαναστατήσουν ενάντια στις κυβερνήσεις τους κ.α. Από αυτόν επηρεάστηκε και ο πρώην νούμερο 2 και νυν αρχηγός της Αλ-Κάιντα ο Αϊμάν αλ-Ζαουάχρι αλλά και άλλοι όπως ο Άμπου Κατάντα αλ-Φιλιστίνι (ο Μπιν Λάντεν μπροστά του ήταν πρόβατο) από την Ιορδανία, ο Όμαρ Αμπντουρ-Ραχμάν από την Αίγυπτο (βρίσκεται στις Η.Π.Α. στη φυλακή) αλλά και διάφορες τρομοκρατικές και τζιχαντιστικές ομάδες (Αδερφοί Μουσουλμάνοι, Γκαμάα αλ-Ισλαμίγια, Χαμάς, Αλ-Κάιντα, ΙΣΙΣ, Ανσάρ ας-Σαρία κ.α.).

Δεν αρνούμαι το Τζιχάντ. Το Τζιχάντ είναι μέρος του Ισλάμ αλλά έχει κανόνες. Δεν είναι Τζιχάντ ούτε είναι ισλαμικό το να βάζεις βόμβες σε κτήρια, σε αεροπλάνα, σε αυτοκίνητα, δεν είναι Τζιχάντ το να σκοτώνεις στα καλά καθούμενα αθώους ανθρώπους, γυναίκες, ηλικιωμένους, παιδιά.. δεν είναι Τζιχάντ το να ζώνεσαι με εκρηκτικά και να ανατινάζεσαι μέσα σε μία καφετέρια ή σε ένα λεωφορείο κ.α.

Κακώς αποκαλείται ο Οσάμα μπιν Λάντεν ως ‘σέιχ Οσάμα’. Δεν ήταν ‘σέιχ’ ούτε θεολόγος. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός και δεν είναι γνωστό να έχει παρακολουθήσει μαθήματα κοντά στους λογίους και νομομαθείς του Ισλάμ.

Ο Οσάμα μπιν Λάντεν και όλοι όσοι σκεφτόντουσαν και σκέφτονται σαν αυτόν, διέπραξαν και συνεχίζουν να διαπράττουν εγκλήματα στο όνομα του Ισλάμ και του Τζιχάντ και δικαίως χαρακτηρίζονται ως τρομοκράτες. Ο Οσάμα από ένας ευγενικός νέος και μαχητής, μετατράπηκε με τα χρόνια σε φανατικό τρομοκράτη που στήριζε εγκληματικές πράξεις και δολοφονίες στο όνομα του Ισλάμ, παρά το γλυκομίλητο ύφος του.

Οι πράξεις του αλλά και οι λανθασμένες του αντιλήψεις όσων αφορά το τακφίρ (το να θεωρείς κάποιον ως άπιστο) και το Τζιχάντ, δεν ανήκουν στην Αχλου’ς-Σούννα ουά’λ-Τζαμάα ή Σαλαφίγια (δηλαδή στην ισλαμική ορθοδοξία). Επομένως ο Οσάμα μπιν Λάντεν δεν μπορεί να θεωρείται ως πρόσωπο προς μίμηση, όχι τουλάχιστον ολοκληρωτικά. . Πάντως, στο Ισλάμ απαγορεύεται η οποιαδήποτε συμπάθεια για την αίρεση και τον αιρετικό, έστω και στο ελάχιστο.

Ο Σουφιάν αλ-Θάουρι (ραχίμαχουλλάχ), -από τους πρώτους μουσουλμάνους λογίους- είχε πει ότι: “
Η αίρεση είναι πιο αγαπητή στον Σατανά από την αμαρτία, επειδή από την αμαρτία μπορείς να μετανοήσεις. Από την αίρεση όμως δεν μετανοείς εύκολα” (Al-Lalikai).
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Κατ'αρχάς αφού σε καλωσορίσω και εγώ Ali al-Yunani θα ήθελα να πω πως κατά τη γνώμη μου και εσύ κάνεις λάθος να θεωρείς ως αιτία του μαχητικού Ισλάμ μια λάθος ερμηνεία της θρησκείας σας όπως κάνουν λάθος και όσοι άθεοι ή δυτικοί γενικότερα αποδίδουν τις ακρότητες της Αλ κάιντα και της ΙSIS κυρίως σε θρησκευτικούς λόγους. Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι πολύ πιο περίπλοκο και σχετίζεται με την ιστορία της περιοχής, την κοινωνική δομή, τις συνέπειες της ιμπεριαλιστικής επέμβασης και τον ρόλο κάποιων μουσουλμανικών δυνάμεων όπως η Σαουδική Αραβία και τα Εμιράτα αλλά και η παλαιστινιακή διένεξη.

Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άλλο. Εδώ όπως ξέρεις είναι forum άθεων. Οι άθεοι σε πολλές μουσουλμανικές χώρες, τόσο Σιιτικές όσο και Σουνιτικές αντιμετωπίζουν διώξεις. Στο Αφγανιστάν, το Ιράν, τις Μαλβίδες, τη Μαυριτανία, τη Νιγηρία, το Πακιστάν, το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία, τη Σομαλία,το Σουδάν και τα ΗΑΕ οι άθεοι αντιμετωπίζουν τη θανατική ποινή. Επίσης διώξεις κατά άθεων έχουν αναφερθεί και στην Αίγυπτο, την Ινδονησία, την Ιορδανία και την Τυνησία. Στην Αλγερία οι άθεοι δεν έχουν κληρονομικά δικαιώματα. Θα ήθελα να μου πεις ποιά είναι η γνώμη σου ως μουσουλμάνος σ'αυτό το θέμα.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
xarxar
Δημοσιεύσεις: 2034
Εγγραφή: 14 Δεκ 2009 02:53
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Υάδες

Και επίσης, γενικότερα, θα θέλαμε και τη ΔΙΚΗ σου γνώμη, όχι μόνο παραθέσεις.
Θέλει αρετή και τόλμη η ...αθεΐα.
Απάντηση