Ισλάμ

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Κανείς δεν απαλλάσσεται από τίποτα.Το θέμα είναι το εξής:Είναι δυνατόν να αντιμετωπίσεις κάτι χωρίς να το κατανοήσεις;Τις ρίζες του, τις βαθύτερες αιτίες του;
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε: Η θρησκεία εδώ δεν πρέπει να ειδωθεί ως παράγοντας αυτή καθαυτή αλλά ως κομμάτι του παραδοσιακού παραδείγματος.
Πρέπει να ειδωθεί ως παράγοντας η αποικιοκρατία των προηγούμενων αιώνων, η ανεργεία, η γκετοποίηση των μεταναστών και όχι η θρησκεία; Να υποθέσω ότι το αντίστοιχο πιστεύεις για τις ρατσιστικές αντιλήψεις (ότι δηλ. δεν πρέπει να ειδωθούν ως ένα από τους παράγοντες) όσον αφορά τις επιθέσεις των χρυσαυγητών;

Stan σχετικά με αυτούς που δεν αναφέρουν την θρησκεία, ξέχασα να συμπεριλάβω και αυτούς που γνωρίζουν ότι το φαινόμενο είναι πολυπαραγοντικό αλλά πιστεύουν ότι αν αναφέρουν όλους τους παράγοντες, η αμόρφωτη πλέμπα θα θεωρήσει αποκλειστικούς υπεύθυνους μόνο κάποιους παράγοντες (θρησκεία, μετανάστευση κλπ) και θα ξεκινήσει τις ρατσιστικές επιθέσεις.
Στην πραγματικότητα όμως είναι πολύ χειρότερο όταν προσπαθείς να κρύψεις από τον κόσμο κάτι τόσο οφθαλμοφανές, αφού έτσι πολύς κόσμος σε θεωρεί εχθρό και πιστεύει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που του λες.
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Πρέπει να ειδωθεί ως παράγοντας η αποικιοκρατία των προηγούμενων αιώνων, η ανεργεία, η γκετοποίηση των μεταναστών και όχι η θρησκεία;
Αυτό είπα εγώ vesid ή είπα ότι η αντίδραση στα προβλήματα που φέρνουν τα παραπάνω (και άλλοι παράγοντες) εκφράζονται στο πλαίσιο του πολιτικού Ισλάμ μέσω μιας συντηρητικής-αντιδραστικής επιστροφής στην υποτιθέμενη σιγουριά μιας εξωραϊσμένης παράδοσης, κομμάτι της οποίας είναι στην περίπτωση αυτών των λαών και ο θρησκευτικό-πολιτικός λόγος, ο μύθος της δίκαιης και ασφαλούς ιεραρχημένης κοινωνίας που ευαγγελίζεται το Ισλάμ;

Για την ακρίβεια αν αναζητήσεις το σχόλιο που είχα κάνει παλιότερα για τον πρωτοφασισμό με αφορμή ένα δοκίμιο του Ουμπέρτο Έκο θα δεις ότι μια ανάλογη ερμηνευτική πορεία είχα ακολουθήσει και για τον ευρωπαϊκό φασισμό, γι'αυτό άλλωστε και επισήμανα και την ομοιότητα του πολιτικού ισλάμ και τον ευρωπαϊκό φασισμό.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

μακροπρόθεσμα λοιπον, σε προοπτικη 20ετίας η λύση ειναι να αντιμετωπισουμε τους ευρυτερους παραγοντες.
Βραχυπρόθεσμα όμως, η λύση είναι η γελοιοποίηση, η αποδόμηση αυτης της εξωραισμενης παραδοσης.
Επίσης, καθε μουσουλμανος μεταναστης ή προσφυγας πρέπει να ορκίζεται στον Αλλαχ ότι δεν επιδιώκει την εφαρμογή της Σαρια, τις διδαχες του πολιτισκου Ισλαμ και οτι ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τις δημοκρατικες αρχες της Ευρωπης πχ απολυτη ισοτητα αντρα γυναικας, ελευθερια εκφρασης, συμπεριλαμβανομενης της απεικονισης σκιτσων του Μωαμεθ, θρησκευτικη ανοχη κλπ.
Αλλιως, πισω.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Βραχυπρόθεσμα δεν υπάρχει λύση Kapages. Εκτός από την ένοπλη καταστολή του βίαιου τζιχαντισμού.Και αυτό δεν είναι λύση, είναι στοιχειώδης ανάγκη αυτοάμυνας.Εξάλλου τι πιστεύεις,αν ένας τζιχαντιστής θέλει να κάνει τις μαλακίες του θα κωλώσει να ορκιστεί ψέμματα;Ή ένας μετανάστης προκειμένου να μην απελαθεί; Και μετά ας πούμε αν βγει ένας ιμάμης στο Παρίσι και πει ας πούμε "η γυναίκα δεν είναι ίση με τον άντρα" (κάτι που θα μπορούσε να το πει και ο Σεραφείμ ή ο Άνθιμος), τι θα κάνεις, θα τον απελάσεις επειδή λέει τη γνώμη του;
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρέ είπες ότι η θρησκεία δεν πρέπει να ιδωθεί ως παράγοντας αυτή καθαυτή, και υπέθεσα ότι υπονοείς πως άλλα πράγματα πρέπει να ιδωθούν ως τέτοιοι.
Αν κάνω λάθος, που ακριβώς διαφωνείς με τον Stan;
Αν δεν κάνω λάθος (και ακολουθώντας την λογική σου), ποια άλλα πράγματα μπορούν να ιδωθούν ως παράγοντες πέρα από το big bang;
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

βεβαιως, θα τον απελασω γιατι παρεβη τον ορκο που εδωσε. Οχι μονο θα τον απελασω, αλλα θα τον στειλω πακετο στους ορθοδοξους μουσουλμανους της χωρας του για να τον δικασουν για την ασεβεια του.
Φυσικα και θα μπορουν να πουν ψεμματα, αλλα με το καλημερα θα παρουν το μηνυμα οτι εδω ειναι αλλιως.
Και στη συνεχεια, η οποια τους προπαγανδιστικη ή εξτρεμιστικη δραση θα υπονομευεται ηθικα απο το οτι ηδη εχουν ορκιστει ψεμματα στο ονομα του Αλλαχ. Ηδη εχουν φτυσει εκει που γλυφουν.

Τι σχεση εχει ο Ανθιμος; Ο Ανθιμος ειναι πολιτης της χωρας. Αν καποτε και οι μουσουλμανοι μεταναστες γινουν πολιτες (δηλαδη για ενα διαστημα 10-15 ετων τηρουν τους νομους ), προφανως και θα αποκτησουν αντιστοιχα δικαιωματα και θα απαλλαγουν απο τη δεσμευτικοτητα του ορκου τους.

Εγω περμενω τωρα πως και πως η Γαλλια να σηκωσει αεροπλανα να χτυπησει το ISIS.

EDIT. Οκ, υπερβολικο να τους στειλουμε πισω με τη πρωτη. Αλλα η υπερτατη λυση και τιμωρια, αυτη πρεπει να ειναι, αν η απροθυμια συμμορφωσης ειναι επαναλαμβανομενη.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

Stan έγραψε:
Επί του θέματος, ουδείς έχεις ρίξει την ευθύνη στην θρησκεία. ΟΥΔΕΙΣ! Οι συζήτησεις όλες περιφέρονται και επικαλούνται ως τον βασικό λόγο του θρησκευτικού εξτρεμισμού την "δυτική επεκτατική πολιτική", την "ανικανότητα της ευρώπης να ικανοποιήσει τις μουσουλμανικές μειονότητες", την "ανεργία" !!!!!, "πολιτικές σκοπιμότητες" και ότι άλλο κουλό μπορεί να φανταστεί κανείς.
Απ'ότι διαβάζω σε αυτά που αναφέρεις παραπάνω δεν είναι και τόσο ''κουλά'' όπως θα έλεγες κι΄έσυ, είναι η πραγματική κατάσταση που επικρατεί στις χώρες των δυνατών της Ευρώπης. γιατί άραγε δεν συμβαίνουν τόσο ακραίες πράξεις βίας και στην χώρα μας;
το ζήτημα της βίας σήμερα όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν οι συζητητές στην τηλεόραση είναι πρώτα πρώτα οικονομικό,κοινωνικό, πολιτικό. και εμφανίζεται με την μορφή της θρησκευτικής παραφροσύνης.
οι Γάλλοι σκιτσογράφοι έχασαν την ζωή τους στο όνομα της ελευθερίας του λόγου, ένας λόγος που πολλές φορές κρύβει την αλήθεια για ασθένεια της κοινωνίας όπου ζούν οι ίδιοι και αποκαλύπτει μίλια μακρυά τα ταμπού μια κοινωνίας που στην ουσία είναι ξένη πρός αυτούς, όχι λόγω κουλτούρας και θρησκεύματος, αλλά περισσότερο για την τεράστια διαφορά βιοτικού επιπέδου.
ας μην ξεχνάμε πως η Γαλλία ήταν αποικιοκρατική χώρα σε χώρες ισλαμικές και ένα μεγάλο μέρος της συσώρευσης του υλικού της πλούτου το οφείλει στην εξαθλίωση των προγόνων των σημερινών ισλαμιστών που ζούν και εργάζονται και ζούν στην γαλλία.
εγώ προσωπικά δεν νομίζω πως όποια απαγόρευση όρκος και δήλωση μετανοίας από πλευράς ισλαμιστών μπορεί να λύσει ενα τεράστιο ευρωπαικό πρόβλημα όπως είναι το κοινωνικο- οικονομικό. που παρουσιάζεται με την μορφή θρησκευτικής βίας στην ελευθερόφωνη γαλλία από τις θρησκευτικοοικονομικές μειονότητες, και η ανεξάρτητη και ελεύθερη φωνή του τύπου που θεωρείται πως πρέπει να στιγματίσει τα κακώς κείμενα μιας υποκουλτούρας ευρωπαικής που είναι σε παρακμή, αρκείται να προσβάλλει με σκίτσα την πίστη ενός θρησκευτικού συνόλου ανά τον κόσμο.
Επίσης οι διαμαρτυρίες των 15000 Γερμανών (που δεν είναι ναζιστές) πως αλλοιώνεται ο πολιτισμός τους από την αύξηση των μεταναστών κυρίως ισλαμικής προέλευσης, δείχνουν τα πρώτα σημάδια μιας νέας εποχής που το διαφορετικό σε εμάς δεν θα είναι απλώς ξένο, αλλά και εχθρικό.
το θέμα έχει σχέση με την ισλαμοφοβία περισσότερο παρά με τον ισλαμικό φανατισμό ο οποίος είναι σε έξαρση χωρίς να αναζητούνται οι πραγματικές αιτίες που είναι ο επεκτατισμός του κεφαλαίου, και ο ισοπεδωτικός δυτικού τρόπου πολιτισμός που θαρρεί πως υπερκαλύπτει τα πάντα γύρω από τον κοινωνικό τρόπο συμβίωσης με τον συνάνθρωπο.
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Το νήμα του Σταν συγχωνεύτηκε εδώ, δεν βλέπω τον λόγο να το ξεχωρίσουμε, τα ίδια πράγματα συζητάμε.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Καπαγες, συμφωνώ, αν και έχω ήδη κάνει πρόταση παλιότερα.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Στου τασου τη προταση ενεδωσες Γιατρε, εμενα μου κανεις το δυσκολο.
viewtopic.php?f=43&t=7050&start=260#p143759

Γιατι, ζαχαρη εχει του Τασου;

:D

ΥΓ. Και μην ακουσω "ηταν στιγμη αδυναμιας"...
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

vesid έγραψε: Αν δεν κάνω λάθος (και ακολουθώντας την λογική σου), ποια άλλα πράγματα μπορούν να ιδωθούν ως παράγοντες πέρα από το big bang;
Ελα ρε, το εξηγησε ο ανθρωπος, το προβλημα ειναι" η συντηρητική-αντιδραστική επιστροφη στην υποτιθέμενη σιγουριά μιας εξωραϊσμένης παράδοσης" απεναντι στα προβληματα.

Εγω δεν διαφωνω, αλλα θεωρω οτι και να εξαφανισουμε τα συγκεκριμενα προβληματα, θα υπαρχουν αλλα. Αν ο αλλος δεν γουσταρει τη δυτικη ζωη του, δεν γαμαει οσο θελει, δεν κονομαει οσο θελει, δεν ανεβαινει οσο θελει,
και δεν ειναι και δυσκολο να συμβει αυτο σε ηλιθιους εντος ανταγωνιστικης οικονομιας σε εποχη κρισης,
θα εχει το αποκουμπι της εξωραισμενης παραδοσης.

Αρα, μηπως πρεπει να εστιασουμε σε αυτη τη γαμωπαραδοση τελικα, ΚΑΙ ΜΟΝΟ, και τα υπολοιπα να τα δουμε σε δευτερο χρονο;
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

kapages έγραψε:Επίσης, καθε μουσουλμανος μεταναστης ή προσφυγας πρέπει να ορκίζεται στον Αλλαχ ότι δεν επιδιώκει την εφαρμογή της Σαρια, τις διδαχες του πολιτισκου Ισλαμ και οτι ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τις δημοκρατικες αρχες της Ευρωπης πχ απολυτη ισοτητα αντρα γυναικας, ελευθερια εκφρασης, συμπεριλαμβανομενης της απεικονισης σκιτσων του Μωαμεθ, θρησκευτικη ανοχη κλπ.
Αλλιως, πισω.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ορκιστεί κανένας για τίποτα. Όταν γίνεσαι υπήκοος (= υπάκουος στους νόμους) ενός κράτους, είσαι απλά υποχρεωμένος να τηρείς τους νόμους του κράτους. Αυτό ισχύει για όλους τους πολίτες του, όπου κι αν έχουν γεννηθεί. Εφόσον στην προκειμένη περίπτωση λ.χ. η Σαρία απαγορεύεται στη Γαλλία, εκ των πραγμάτων κανείς δεν μπορεί να την εφαρμόσει. Αν το κάνει, αυτομάτως τίθεται ενώπιον του νόμου. Αν κάποιος αμφισβητήσει στην πράξη την ισότητα άνδρα - γυναίκας, ομοίως τίθεται αντιμέτωπος του νόμου. Ανεξαρτήτως θρησκείας, ανεξαρτήτως από πού κατάγεται. Και ούτω καθ' εξής.
Άβαταρ μέλους
Stan
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2013 04:18
Όνομα Ιστότοπου: -

Γιατρος Του Ικα έγραψε:Το πολιτικό Ισλάμ, ακραίο παρακλάδι του οποίου είναι και ο ένοπλος βίαιος τζιχαντισμός, είναι ένα κοινωνικό και πολιτικό φαινόμενο. Οι ρίζες του βρίσκονται στις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές μεταβολές που έχει υποστεί ένα μέρος του λεγόμενου τρίτου κόσμου και τις πιέσεις που έχουν υποστεί αυτές οι κοινωνίες.
Το Ισλάμ ήταν ανέκαθεν δεμένο με την πολιτική. Δεν είναι ένα φαινόμενο που "προέκυψε".
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Το να αγνοήσει κανείς τις μακροχρόνιες συνέπειες της αποικιοκρατίας και της νεοαποικιοκρατίας σ'αυτές τις διαδικασίες δεν είναι έλλειψη φανατισμού, το αντίθετο θα έλεγα ....
Ο ιμπεριαλισμός της Δύσης δεν διαφέρει καθόλου από τον ιμπεριαλισμό της Ανατολής, ίσα ίσα, στο Κοράνι υπάρχουν εντολές για κατάκτηση του κόσμου και επεκτακτική πολιτική. Ειρωνία όμως που είναι από τα κύρια αμαρτήματα που αποδίδουν οι μουσουλμάνοι στη Δύση.

Ούτως ή άλλος, το να αναφέρει κανείς την "επεκτατική πολιτική της Δύσης" ως παράγοντα του ισλαμικού εξτρεμισμού είναι κατ' εμέ λόγω άγνοιας. Τόσες χώρες και κράτη, διαφόρων θρησκειών έχουν υπάρξει θύματα επεκτατισμού και αποικιοκρατίας, δεν βλέπω όμως άλλους εκτός των ισλαμιστών που ζώνονται με εκρηκτικά και ανατινάζουν κόσμο μέσα σε αστικά λεωφορεία. Παράδειγμα το Θιβέτ και την πολύ σκληρή κατοχή της Κίνας, δεν βλέπω θιβετιανούς να ανατινάζουν άμαχους και αθώους.
Γιατρος Του Ικα έγραψε: .... Η θρησκεία εδώ δεν πρέπει να ειδωθεί ως παράγοντας αυτή καθαυτή αλλά ως κομμάτι του παραδοσιακού παραδείγματος.
Το ίδιο ισχύει και στη δύση. Είναι εθελοτυφλία να μην βλέπει κανείς πως για την εξάπλωση του ακραίου ένοπλου πολιτικού Ισλάμ στη δύση (εν προκειμένω στη Γαλλία) δεν παίζει κυρίαρχο ρόλο η γκετοποίηση, η περιθωριοποίηση και κυρίως η αδυναμία συγκρότησης μιας ταυτότητας ενσωμάτωσης και αποδοχής γι'αυτή τη νεολαία. Το πολιτικό Ισλάμ τους προσφέρει ταυτότητα και δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης.Αμφιβάλλω αν οι κραυγές "Πήραμε εκδίκηση για τον Προφήτη" των Γαλλοαλγερινών τζιχαντιστών έξω από το Charlie Hebdo σήμαιναν μόνο ή κυρίως αυτό. Πιθανόν πολύ περισσότερο να σήμαιναν "πήραμε εκδίκηση για το μίσος, το φόβο, την περιφρόνηση".
Να επισημάνω ότι οι αεροπειρατές της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν άνθρωποι που όχι μόνο δεν ήταν φτωχοί αλλά ήταν και σπουδαγμένοι σε πανεπιστήμια. Η αμορφωσιά και η φτώχια δεν συνδέονταιι καθόλου με τις εξτρεμιστικές δράσεις και τάσεις των μουσουλμάνων, ούτε και το κοινωνικό περιβάλλον, αφού όπως βλέπετε πολύ Άγγλοι, Γερμανοί, Γάλλοι, Αμερικανοί και άλλοι απλά αλλαξοπιστούν και αυτόματα γίνονται ενεργοί και εν δυνάμει εξτρεμιστές.

Τέλος, θα παραθέσω τα αποτελέσματα της έρευνας Πιου, όπου έλαβε χώρα σε μουσουλμανικές χώρες.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θεωρείται δικαιολογημένη την επίθεση αυτοκτονίας για την προστασία του Ισλάμ σε βάρος αμάχων;
ΝΑΙ ΟΧΙ Δεν γνωρίζω δεν απαντώ
ΛΙΒΑΝΟΣ 82% 12% 6%
ΑΚΤΗ ΕΛΕΦΑΝΤΟΣΤΟΥ 73 27 0
ΝΙΓΗΡΙΑ 66 26 8
ΙΟΡΔΑΝΙΑ 65 26 8
ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ 58 23 19
ΜΑΛΙ 54 35 11
ΣΕΝΕΓΑΛΗ 47 50 3
ΓΚΑΝΑ 44 43 12
ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ 43 54 3
ΟΥΓΚΑΝΤΑ 40 52 8
ΠΑΚΙΣΤΑΝ 38 38 23
ΤΟΥΡΚΙΑ 20 64 14

Για ποια επεκτατική πολιτική της Δύσης σε βάρος της Τουρκίας μιλάμε εδώ όταν το 20% των ερωτηθέντων απαντάει καταφατικά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stan την 09 Ιαν 2015 21:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
"Εκείνοι που μπορούν να σας κάνουν να πιστεύετε σε παραλογισμούς, μπορούν να σας κάνουν να διαπράξετε ακρότητες" - Βολταίρος
"Για να γνωρίσεις ποιος σε κυβερνάει, απλά μάθε ποιον δεν επιτρέπεται να επικρίνεις" - Βολταίρος
"Η βία είναι το τελευταίο καταφύγιο των ανίκανων" -Ισαάκ Ασίμωφ
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Kαι ποιοί είναι οι παράγοντες kapages που κάνουν τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι υπάρχει "σιγουριά" στη συγκεκριμένη παράδοση; Μήπως ο κυριότερος από αυτούς είναι η θρησκεία;
Δεν βγαίνει έτσι άκρη αφού τα πάντα βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση.
Το μόνο που έχει νόημα είναι να εστιάσουμε στους παράγοντες στους οποίους μπορούμε να επιδράσουμε.
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

truleysi έγραψε:
kapages έγραψε:Επίσης, καθε μουσουλμανος μεταναστης ή προσφυγας πρέπει να ορκίζεται στον Αλλαχ ότι δεν επιδιώκει την εφαρμογή της Σαρια, τις διδαχες του πολιτισκου Ισλαμ και οτι ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τις δημοκρατικες αρχες της Ευρωπης πχ απολυτη ισοτητα αντρα γυναικας, ελευθερια εκφρασης, συμπεριλαμβανομενης της απεικονισης σκιτσων του Μωαμεθ, θρησκευτικη ανοχη κλπ.
Αλλιως, πισω.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ορκιστεί κανένας για τίποτα. Όταν γίνεσαι υπήκοος (= υπάκουος στους νόμους) ενός κράτους, είσαι απλά υποχρεωμένος να τηρείς τους νόμους του κράτους. Αυτό ισχύει για όλους τους πολίτες του, όπου κι αν έχουν γεννηθεί. Εφόσον στην προκειμένη περίπτωση λ.χ. η Σαρία απαγορεύεται στη Γαλλία, εκ των πραγμάτων κανείς δεν μπορεί να την εφαρμόσει. Αν το κάνει, αυτομάτως τίθεται ενώπιον του νόμου. Αν κάποιος αμφισβητήσει στην πράξη την ισότητα άνδρα - γυναίκας, ομοίως τίθεται αντιμέτωπος του νόμου. Ανεξαρτήτως θρησκείας, ανεξαρτήτως από πού κατάγεται. Και ούτω καθ' εξής.
Δεν με ενδιαφερει η υποχρεωση, αλλα η συμφωνια με τους Νομους. Εφοσον θελει να ερθει να γινει υπηκοος εδω, πρεπει συνειδητα να συμφωνησει. Συνειδητα. Οχι μεσω ενος νομικου αυτοματισμου.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

vesid έγραψε:Kαι ποιοί είναι οι παράγοντες kapages που κάνουν τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι υπάρχει "σιγουριά" στη συγκεκριμένη παράδοση; Μήπως ο κυριότερος από αυτούς είναι η θρησκεία;
Δεν βγαίνει έτσι άκρη αφού τα πάντα βρίσκονται σε συνεχή αλληλεπίδραση.
Το μόνο που έχει νόημα είναι να εστιάσουμε στους παράγοντες στους οποίους μπορούμε να επιδράσουμε.
Ναι, και κυριως στη θρησκεια αλλα και την φονταμενταλιστικη της παραδοση. Αποδομηση και κριτικη συνεχως.
Και εφοσον, διαβηκαμε το κακο το δρομο στο να φτιαξουμε αντιρατσιστικους νομους, ας φτιαξουμε και αντιφονταμενταλιστικους νομους, δηλαδη απολυτη αυστηροτητα σε εγκληματα που στηριζονται με θρησκευτικες προκαταληψεις.
Δεν ειναι φιλελευθερο βεβαια αυτο...θελει σκεψη...
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Η αύξηση της τιμωρίας για τους συγκεκριμένους δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αφού έτσι κι αλλιώς είναι διατεθειμένοι να χάσουν μέχρι και την ζωή τους (οι περισσότεροι μάλιστα το επιθυμούν).

Αυτό με τον όρκο που προτείνεις είναι ενδιαφέρον γιατί κάνει την πίστη τους εμπόδιο (αν βέβαια ο "προφήτης" δεν επιτρέπει την ψευδορκία που οφελεί την τζιχάντ...).
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Το Ισλάμ ήταν ανέκαθεν δεμένο με την πολιτική. Δεν είναι ένα φαινόμενο που "προέκυψε".
Όλες οι θρησκείες υπήρξαν σε κάποια φάση τους δεμένες με την πολιτική.Αλλό θέμα οι γενικές μορφές με τις οποίες το Ισλάμ υπήρξε δεμένο με την πολιτική (οι οποίες συνιστούν και την επιστροφή σε ένα συντηρητικό παρελθόν,το πάλαι ποτέ χαλιφάτο) και άλλο η σημερινή αναβίωση του ένοπλου τζιχαντισμού.
Ο ιμπεριαλισμός της Δύσης δεν διαφέρει καθόλου από τον ιμπεριαλισμό της Ανατολής, ίσα ίσα, στο Κοράνι υπάρχουν εντολές για κατάκτηση του κόσμου και επεκτακτική πολιτική. Ειρωνία όμως που είναι από τα κύρια αμαρτήματα που αποδίδουν οι μουσουλμάνοι στη Δύση.
Σωστό αλλά σήμερα στην πράξη οι άνθρωποι σ'αυτές τις χώρες δεν υφίστανται τις συνέπειες του ισλαμικού επεκτατισμού του 7ου-9ου αιώνα αλλά τις συνέπειες του δυτικού ιμπεριαλισμού.Θα ήταν ανεδαφικό (και ανούσιο κατά τη γνώμη μου) να περιμένεις από τον σημερινό Άραβα να πει "ναι,οκ, οι δυτικοί μας εκμεταλλεύονται,εγκαθιστούν διεφθαρμένα καθεστώτα στην πλάτη μας, κάνουν στρατιωτικές επεμβάσεις κάθε τρεις και λίγο αλλά τα ίδια κάναμε και εμείς τον 7ο αιώνα οπότε μάλλον είμαστε πάτσι".
Το ότι δεν υπάρχουν φαινόμενα βομβιστών αυτοκτονίας στο Θιβέτ πέρα απ'όλα τα άλλα (όπως ας πούμε το αν το κίνημα ανεξαρτησίας του Θιβέτ έχει απήχηση στους Θιβετιανούς) είναι και θέμα πολιτιστικού υπόβαθρου.Να επισημάνω απλά εδώ ότι το κίνημα με τους περισσότερους βομβιστές αυτοκτονίας ιστορικά υπήρξε ένα απολύτως μη θρησκευτικό κίνημα αυτό των Τίγρεων των Ταμίλ στη Σρι Λάνκα.
Για την ταυτότητα των τζιχαντιστών:εγώ πρώτος είπα ότι το κίνημα του πολιτικού τζιχάντ βρήκε απήχηση πρώτα στην μορφωμένη νεολαία της μεσαίας τάξης στις αραβικές χώρες.Όμως οι λόγοι της ριζοσπαστικοποίησης αυτών των μορφωμένων νέων της μεσαίας τάξης δεν είναι οι ίδιοι με αυτούς των λαϊκών στρωμάτων στην Παλαιστίνη, ούτε των νέων Γάλλων αραβικής καταγωγής στα υποβαθμισμένα προάστια του Παρισιού.Αν διαβάσεις τις αναλύσεις του Scott Atran για τα κίνητρα των νέων που εντάσσονται στις μαχητικές τζιχαντιστικές οργανώσεις θα διαπιστώσεις ότι αρχικά τουλάχιστον (πριν την εκπαίδευση-κατήχηση που υφίστανται αφού ενταχθούν εκεί) το βασικό κίνητρο είναι αυτό που ο Atran αποκαλεί moral outrage, δηλαδή ηθική αγανάκτηση για όσα θεωρούν ότι υφίστανται οι ομόθρησκοί τους από τους δυτικούς. Αυτό εξηγεί και τα νούμερα που παραθέτεις. Τα νούμερα αυτά δεν καταγράφουν κατά τη γνώμη μου μια εγγενή στο Ισλάμ ροπή προς την τρομοκρατία αλλά αυτή την ηθική αγανάκτηση, χωρίς να σχολιάζω το αν είναι δικαιολογημένη και σε ποιό βαθμό.
Εκείνο που προσθέτει στο μείγμα η θρησκεία είναι η έννοια του ιερού και του υπερβατικού με την οποία περιβάλλει τους πολιτικούς στόχους του τζιχαντισμού κάτι που δίνει στους τρομοκράτες την αίσθηση του δέους, ότι συμμετέχουν σε κάτι που ξεπερνά τα ανθρώπινα μέτρα.

Κapages δεν αλλάζω άποψη.Αυτό που είπα σ'αυτό που είπε ο Τάσσος είναι ότι όποιος πριν μπει στην χώρα δεν αποδέχεται τους νόμους και τις αξίες της χώρας υποδοχής δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτός.Από την άλλη αναγνωρίζω και την αλήθεια ότι κάτι τέτοιο είναι ανεδαφικό.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Απάντηση