Ισλάμ

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Γιατρος Του Ικα έγραψε:...υπάρχουν κάποιοι μουσουλμάνοι θεολόγοι που λένε ότι η ποινή για την αποστασία αφορά την ψυχή του μουσουλμάνου μετά θάνατον...
Αυτοί οι "μουσουλμάνοι" είναι μονερνιστές και αιρετικοί.
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Τους προτιμώ.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Scifimom
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 09:21
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Σάϊρ Μέση Γη

Εξακολουθείς να μην απαντας σε αυτα που ρωτησα εγώ.
Γιατρος Του Ικα έγραψε:Τους προτιμώ.
Κι εγώ όπως και τους αντίστοιχους χριστιανους.
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Απο εμενα μια τελευταια ερωτηση Αλ Γιουναν και συγνωμη για την ενοχληση.

Μου αρεσει ιδιαιτερα
http://ahmadeldin.org/2014/03/21/mousou ... mikh-xwra/

Αν ενας μουσουλμανος σκοτωσει εναν αλλον πρωην μουσουλμανο που αποστατησε,
εντος της Ελλαδας,

ποια τιμωρια του αξιζει κατα τη γνωμη σου;
Απο τη μια μερια ακολουθησε τη θρησκεια του.
Απο την αλλη μερια παραβιασε τη "συμφωνια" που ειχε να σεβεται τους νομους και τις αξιες της Ελλαδος.

Ουσιαστικα το ερωτημα μου ειναι το εξης.
Μεχρι ποιο σημειο μπορεις να μην ακολουθεις το Κορανι σαν μουσουλμανος στα πλαισια μιας συμφωνιας με αλλοπιστους επειδη βρισκεσαι στη χωρα τους;
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Γιατρος Του Ικα
Δημοσιεύσεις: 5537
Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22

Συν του ότι δεν υπάρχει συμφωνία, υπάρχει καθήκον, υποχρέωση. Δε νομίζω ότι πριν πάει κανείς σε μια χώρα κάνει πρώτα διαπραγματεύσεις για το τι θα σέβεται και τι όχι. Όλο το πακέτο πάει υποχρεωτικά. Άμα δε σ'αρέσει τρεις επιλογές: α)συμμορφώνεσαι θέλοντας και μη, β)πέφτει ματσούκι γ)να φύγεις να πας αλλού που να πράττουν όπως σου αρέσει.
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.

Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)

Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Δεν καταλαβες Γιατρε , δεν θα αρνηθω εγω τη θρησκεια μου επειδη μου εδωσες ενα ξεροκομματο με το οποιο θες να μου επιβαλλεις το δυτικο πολιτισμο σου.
Εγω εφυγα απο την χωρα μου σαν προσφυγας και εχω ΔΙΚΑΙΩΜΑ να με περιθαλψεις. Αν θες να φυγω, να μου πληρωσεις τα εισιτηρια και να μου εξασφαλισεις οτι εκει που θα παω εθελοντικα θα με δεχτουν.

Απο εκει και περα, αν με πιασεις να κανω κατι παρανομο, θελω ακριβως την ιδια μεταχειριση που εχουν και οι πολιτες σου. ΑΝ και στο λεω καταμουτρα. Σε θεματα ισλαμικης πιστεως, ειμαι αμετανοητος. Δεν μπορεις να με σωφρονισεις. Δεν μπορεις να με δειρεις. Δεν μπορεις να με σκοτωσεις. Δεν μπορεις να με διωξεις.

Εισαι υποχρεωμενος να μου δωσεις τις αδειες μου. Τις αναστολες μου. Τις μειωσεις ποινων μου. Τα επιδοματα μου. Τις παρατασεις στα δικαστηρια μου.


Δεν μπορεις καν πριν με δεχθεις να με υποχρεωσεις να ορκιστω θρησκευτικα οτι θα σεβομαι τους Νομους σου.
Δεν ειμαι υποχρεωμενος να σου αποκαλυψω σε ποιον θεο πιστευω. Εχω το δικαιωμα του απορρητου.
Μπορω να σου υπογραψω οτι θες, αλλα στο λεω προκαταβολικα, θα το εφαρμοσω εφοσον δεν το απαγορευει η θρησκεια μου.

Α, και μιας και το εφερε και η κουβεντα, γιατι δεν εχεις τζαμι ακομα για τους ελληνες μουσουλμανους; Οπως εισαι τρεξε να τους χτισεις ενα.
Και μη τσιγγουνευτεις ε; Να το κανεις μεγαλο ωστε να χωραει και μενα μεσα.

ΥΓ. Αστειευομαι και γενικα εχω λιγο περιπαικτικη διαθεση αυτο το καιρο, μη τα εκλαβεις σαν προσωπικη επιθεση ή ελλειψη σεβασμου.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:η τιμωρια με θανατο θα πρεπει να επιβληθει απο ενα κρατος με ισλαμικους νομους, ή απο τους πιστους του Ισλαμ εντος ενος ουδετερου κρατους;
Η τιμωρία πρέπει να επιβάλεται ή να εφαρμόζεται από ένα Ισλαμικό δικαστήριο σε μία Ισλαμική χώρα και όχι από τον κάθε ένα αυτόκλητα.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:ο καλος ισλαμιστης εχει σκοπο τη μετατροπη ενος μη ισλαμικο κρατους σε ισλαμικο;
Ποια ειναι τα επιτρεπομενα μεσα για το σκοπο αυτο; Επανασταση; Πλειοψηφικο δικαιωμα;

Για τις γυναικες θεωρεις ορθους τους περιορισμους που επιβαλλονται απο πολλους Ισλαμιστες;
Ο σωστός μουσουλμάνος (και όχι "Ισλαμιστής") προσεύχεται 5 φορές την ημέρα, νηστεύει, δίνει από τα χρήματα του σε ελεημοσύνη, προσπαθεί να μείνει μακριά από τις αμαρτίες και όταν δεν το καταφέρνει, μετανοεί γι' αυτές. Ο σωστός μουσουλμάνος ακολουθεί τις εντολές του Υψίστου και πραγματοποιεί τα καθήκοντα του, είναι καλόκαρδος, είναι ελεήμονας και φιλάνθρωπος. Ο σωστός μουσουλμάνος, προσπαθεί να αποφύγει τις εντάσεις και τις επαναστάσεις, το χάος και κάνει υπομονή. Ο σωστός μουσουλμάνος, εάν βρίσκεται σε μία μη μουσουλμανική χώρα, σέβεται τη χώρα αυτή και τους νόμους της (ασχέτως αν ασπάζεται ή όχι τους νόμους αυτούς), είναι φιλαλήθης, μένει μακριά από εντάσεις και γενικά δεν ανακατεύεται με το πολιτικό σύστημα της χώρας που τον φιλοξενεί. Το αν υπάρχουν πολλοί μουσουλμάνοι σε μία ξένη χώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα να ξεσηκωθούν και να απαιτήσουν Σαρία κ.α. Το δικαίωμα αυτό το έχουν οι μουσουλμάνοι που είναι μόνιμοι κάτοικοι μίας χώρας και όχι οι φιλοξενούμενοι μετανάστες. Στο Κοράνι ο Ύψιστος μας λέει ότι δεν είναι σωστό να μπαίνουμε σε ένα σπίτι αν δεν μας δώσουν την άδεια οι ένοικοι του σπιτιού. Υπ' αυτή την έννοια ο σωστός μουσουλμάνος θα πρέπει να σέβεται αυτούς που τον φιλοξενούν στη χώρα τους και να είναι σωστός απέναντι τους (ασχέτως εάν τους απεχθάνεται).

Ο Σέιχ Μουχάμμεντ ιμπν Σάλιχ αλ-Ουθαημήν (1925–2001), κορυφαίος λόγιος και θεολόγος, είχε τονίσει στο παρελθόν μερικά σημαντικά πράγματα για τους Μουσουλμάνους που βρίσκονται στην Ευρώπη στην Αμερική και γενικά σε μη Μουσουλμανικές χώρες. Είπε τα εξής:

«
Σας συμβουλεύω να δείχνετε σεβασμό στα άτομα που έχουν δικαίωμα τον σεβασμό σας. Στα άτομα που υπάρχει μεταξύ σας και μεταξύ τους συμφωνία. Διότι στο έδαφος το οποίο βρίσκεστε είναι τέτοιο οπου υπάρχει συμφωνία μεταξύ σας και μεταξύ τους. Αν δεν υπήρχε συμφωνία μεταξύ σας τότε θα σας σκότωναν η θα σας έδιωχναν. Γι' αυτο φυλάξτε αυτή την συμφωνία και μην την προδώσετε, διότι η προδοσία είναι σημάδι υποκρισίας και δεν είναι ο τρόπος των πιστών. Και πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχει αυθεντική ρήση από τον Προφήτη Μουχάμμεντ που λέει:

«
Οποιοσδήποτε σκοτώσει κάποιον που βρίσκεται κάτω από συμφωνία και συνθήκη μαζί μας, τότε δεν θα μυρίσει το άρωμα του Παραδείσου».

Μην σας ξεγελάσει κανείς από τους ανόητους λέγοντας σας «Αυτοί δεν είναι Μουσουλμάνοι, να τους σκοτώσουμε, είναι άπιστοι κτλ.» Γιατί ορκίζομαι στον ΑΛΛΑΧ αυτό είναι ψέμα. Ένα ψέμα για την πίστη του Ισλάμ και ένα ψέμα για τις Ισλαμικές κοινωνίες.

Έτσι λοιπόν δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι νόμιμη η προδοσία στους μη Μουσουλμάνους που έχουν συμφωνία μαζί μας.

Αδέλφια μου, νέοι και Μουσουλμάνοι. Να είστε τίμιοι και φιλαλήθεις στις αγορές σας, στις πωλήσεις σας, στα ενοίκια σας, και γενικά σε όλες τις συναλλαγές σας. Γιατί η εντιμότητα και φιλαλήθεια είναι το χαρακτηριστικό του πιστού. Ο Αλλάχ ο Ύψιστος διέταξε εντιμότητα και τη φιλαλήθεια λέγοντας:

«
Εσείς που πιστεύετε φοβηθείτε και κάντε το καθήκον σας απέναντι στον ΑΛΛΑΧ και να είστε από αυτούς που λένε αλήθειες.»

Ο Προφήτης είπε: «
Να είστε οπαδοί της φιλαληθείας γιατί η αλήθεια οδηγεί στο καλό και το καλό οδηγεί στον Παράδεισο. Ένας πιστός λέει αλήθειες και αγωνίζεται για την αλήθεια μέχρι που καταγράφετε ως φιλαλήθης.»

Και ο Προφήτης προειδοποίησε για το ψέμα και την απάτη.

«
Προσέξτε την ψευτιά, γιατί η ψευτιά οδηγεί στο κακό, και το κακό οδηγεί στην Κόλαση. Ένα άτομο που ψεύδεται, και αγωνίζεται να ψεύδεται έως ότου γραφτεί για αυτόν ότι είναι από τους ψεύτες.»

Αδέλφια μου Μουσουλμάνοι και νέοι. Να λέτε την αλήθεια στα αδέλφια σας και ακόμα με τους μη Μουσουλμάνους που ζείτε μαζί έτσι ώστε να είστε αυτοί που προσκαλούν στη πίστη του Ισλάμ με τα έργα σας και το παράδειγμα σας
»

Πηγή:
από το συνέδριο της «Μακτάμπα Σαλαφία», Παρασκευή, 28 Ιουλίου, 2000.

Όποιος μουσουλμάνος δεν συμπεριφέρεται με βάση τα παραπάνω, απλώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ.

Για τους περιορισμού όσον αφορά τις γυναίκες, σε κάποιες είμαι υπέρ σε κάποιους άλλους όχι. Π.χ. δεν απαγορεύεται στις γυναίκες να μορφώνονται, δεν απαγορεύεται να μπορούν να κάνουν δικαιοπραξίες κ.α. Αυτοί που τα απαγορεύουν, δεν είναι σωστοί.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Scifimom έγραψε:...κάποιοι μουσουλμανοι σαν τον Αλή εδω πέρα "συμφωνούν" με τις βλακειες του Ισλαμ περασε 20+χρονια ο Σαλμαν Ρουσντι να κρύβεται για να γλιτωσει τη φετφα και επειδή κάποιοι λένε "ναι συμφωνω και είναι καλό" Οι Ταλιμπαν πυροβολησαν τη Μαλαλα στο κεφάλι, γιατί "νομιζαν" οτι σχεδίαζε "επιθεση" εναντιον τους (το 14χρονο μη χεσω).

Αληθεια Αλή τι λες για το Νόμπελ Ειρηνης που μοιραστηκαν μια Πακιστανή και ένας Ινδός που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των παιδιων στη μόρφωση?
Κανανε καλα οι Ταλιμπαν που πυροβολησαν ενα ανηλικο κοριτσακι γιατί ήθελε να πηγαινει στο σχολείο και δεν συμφωνουσε με τις πρακτικές τους?
Η φάτουα υπέρ του θανάτου του άπιστου αλήτη Σαλμάν Ρούσντι που εξεδόθη από τον σατανά Χομεϊνί καταδικάστηκε από ΟΛΑ τα κράτη που συμμετέχουν στον Οργανισμό Ισλαμικής Συνδιάσκεψης. Τα κράτη αυτά καταδίκασαν ΟΛΑ τη φάτουα του Χομεϊνί. Υπεύθυνος να επιβάλλει ποινές είναι ένα Ισλαμικό δικαστήριο που έχει εξουσιοδότηση από έναν μουσουλμάνο κυβερνήτη σε μουσουλμανική χώρα. Εκτός των μουσουλμανικών εδαφών, δεν έχει δικαιοδοσία.

Οι Ταλιμπάν είναι αιρετικοί. "Ταλιμπάν" σημαίνει "μαθητές της γνώσης" (ειρωνία). Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει ότι όποιος ανοίξει ένα μονοπάτι σε αναζήτηση της γνώσης, ο ΑΛΛΑΧ θα του ανοίξει ένα μονοπάτι προς τον Παράδεισο (αρκεί ο αναζητητής της γνώσης να είναι ειλικρινής και να μην θέλει να βλάψει τους άλλους με αυτά που μαθαίνει). Ο Προφήτης είχε πει επίσης ότι η αναζήτηση της γνώσης είναι υποχρέωση κάθε μουσουλμάνου (χωρίς να διευκρινίσει αν πρόκειται μόνο για άντρες). Ανάμεσα στους μεγαλύτερους καθηγητές του Ισλάμ στα πρώτα χρόνια μετά τον Προφήτη ήταν και 20 γυναίκες, ανάμεσα στις οποίες και η σύζυγος του η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) και όχι μόνο αυτή.


Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:
Η γνώση είναι δικαίωμα κάθε μουσουλμάνου” (Ibn Hahar al-Asqalani, al-Matalib al-Aliyah & Sahih Tirmidhi, #74).

Επιπλέον, εδώ πρέπει να ειπωθεί ότι ανάμεσα στους μεγαλύτερους νομοθέτες και καθηγητές του Ισλάμ, ήταν (όπως είπα και πριν) και είκοσι γυναίκες. Π.χ. η Αλίγια μπιντ Χάσαν από τη Μπάσρα-Βασόρα του Ιράκ που έζησε κατά τον ένατο αιώνα, η Αμίνα Ραμλίγια απ’ το προάστιο Ράμλα της Βαγδάτης που έζησε κατά τον 9ο-10ο αιώνα και παρακολούθησε μαθήματα ισλαμικής νομικής κοντά σε δύο από τους μεγαλύτερους μουσουλμάνους σχολάρχες (ιμάμη Μουχάμμεντ ιμπν Ιντρίς αλ-Σάφιι και ιμάμη Μάλικ ιμπν Άνας), η Κάντφα μπιντ Γαφφάρ ιμπν Νουσάηρ Ταμίμι από την Ισπανία, η Καρίμα μπιντ Άχμεντ Μαρούζι που γεννήθηκε τον 11ο αιώνα στην πόλη Μαρβ του Ιράν και σπούδασε και δίδαξε και η ίδια της στην ιερή πόλη Μέκκα, η Σούουντα μπιντ Άχμεντ αλ Άμρι -γνωστή και ως “Φακρ ουν Νισά”- που γεννήθηκε στην πόλη Ντένουαρ του Ιράν τον 12ο αιώνα, η Άισα μπιντ Μούσλιμ αλ-Χαρράνι που έζησε τον 13ο αιώνα στην πόλη Χαρράν της Συρίας, η Σιρίν μπιντ Αμπντουλλάχ από την Ινδία, η Ουμ Αμπντουλλάχ Φατίμα μπιντ Τζαμαλουντίν από τη Δαμασκό, η Ουμ αλ-Χάιρ -γνωστή και ως “Τζαμάλ ουν νισά”- από τη Βαγδάτη κ.α.


Το όνομα του Μαροκινού ιστορικού και διπλωματικού ερευνητή Αμπντουλ-Χάντι Αλ-Τάζι, συνδέεται με πολλά συγγράμματα, ένα από τα οποία είναι το μεγάλο έργο του “Η Διπλωματική Ιστορία του Μαρόκου” σε 10 τόμους. Από τα πιο σημαντικά του βιβλία είναι και το “Η Γυναίκα στην Ιστορία του Ισλαμικού Μαρόκου” (εκδ. στην Καζαμπλάνκα το 1992).

Φτάνει να ρίξουμε μια ματιά στο κατάλογο των παραπομπών στο τέλος του βιβλίου, για να καταλάβουμε το μέγεθος της προσπάθειας που κατέβαλε ο συγγραφέας, για να ερευνήσει οποιαδήποτε πηγή που συσχετίζεται με το θέμα του βιβλίου, και για να προβάλει το σημαντικό ρόλο που έχει παίξει η γυναίκα στις κοινωνίες του δυτικού μέρους του Ισλαμικού κόσμου.

Ο Τάζι μοίρασε τα κείμενα του βιβλίου ανάλογα με τους χώρους στους οποίους διέπρεψαν οι γυναίκες, όπως οι Ευεργέτιδες, οι Ουλεμά (λόγιοι), οι Ιατροί, οι Επιστήμονες, οι Ποιήτριες


Εδώ, όμως, μας ενδιαφέρει το κεφάλαιο που ασχολείται με τις Ευεργέτιδες, ή αυτές που ξόδεψαν την περιουσία τους για να χτίσουν θρησκευτικά, επιστημονικά και κοινωνικά ιδρύματα. Από τις οποίες ήταν οι αδελφές Φάτιμα και Μάριαμ Αλ Φιχρία, κόρες του άλιμ Μουχάμμαντ ιμπν Αμπνταλλάχ Αλ-Φίχρι Αλ-Καϊρουάνι, ο οποίος εντάχθηκε στην υπηρεσία του κράτους των Ιντρίσιδων μετά από την ίδρυσή του, κατά την εποχή του Γιάχια 1ου 234-249 της Έγιρας, αφήνοντας όταν πέθανε σεβαστή περιουσία στις δυο κόρες του.

Η πόλη Φέζ εμφανίστηκε μαζί με το κράτος των Ιντρίσιδων ως επιστημονικό και Ισλαμικό νομολογικό ίδρυμα, για να επεκταθεί πολύ γρήγορα στη συνέχεια. Οι δυο αδελφές σκέφτηκαν να συμμετάσχουν στην υποστήριξη του επιστημονικού και νομολογικού ιδρύματος. Η Φάτμα διάλεξε την δυτική πλευρά της πόλης για χτίσει το 245 το τζαμί Καραουιίν (Καϊρουανιίν στην αρχή), το οποίο έγινε πασίγνωστο επιστημονικό ίδρυμα για πολλούς αιώνες.

Ο ιστορικός Ιμπν Χαλντούν γράφει για το ίδρυμα αυτό τα εξής: “
σάμπως έχει αφυπνίσει τη βούληση των βασιλιάδων μετά απ αυτήν, οι οποίοι πρόσθεσαν κι άλλα έργα στο τζαμί αυτό, μέχρι που έγινε προορισμός σπουδαστών και ‘Μέκκα’ της επιστήμης και γνώσης”.

Ο Δρ. Αλ Τάζι ομολογεί, με την ταπεινοσύνη του επιστήμονα, ότι δεν έκανε την πρέπουσα προσπάθεια στη μελέτη “
αυτής της όσιας, η οποία αν δεν ήταν αυτή, δεν θα έμεναν τα αραβικά γράμματα, ούτε θα άνθιζε η ισλαμική παρουσία σ εκείνα τα μέρη“, παρόλο που έχει αφιερώσει το έργο του “Το Τζαμί Καιραουιίν” (τρεις τόμοι) σ αυτό το θέμα (σ. 69).

Η αδελφή της, η Μάριαμ, διάλεξε την ανατολική πλευρά της Φεζ, την περιοχή όπου διέμεναν οι πρόσφυγες από την Ανδαλουσία, για να χτίσει το τζαμί Αλ-Ανταλούς, επίσης το έτος 245 μετά την Εγίρα. Το οποίο άρχισε να ανταγωνίζεται το Καραουιίν στην προσέλκυση των λογίων και των φοιτητών και το οποίο περιγράφεται από τον Ιμάμη Αλ Τζεζνάι στο βιβλίο του “Η ίδρυση της Φεζ“, όπου γράφει μεταξύ άλλων, πως “
ήταν αρκετοί ουλαμάδες που δίδασκαν διάφορα θέματα σ αυτό το τζαμί, κι οι οποίοι έδιναν και συμβουλές σε ανθρώπους που τους επισκεπτόντουσαν από διάφορα μέρη της χώρας για αυτό το λόγο“.

Όμως, παρά το σημαντικό ρόλο που έπαιζαν τα δυο ιδρύματα αυτά, ο Δρ. Τάζι εξέφρασε τη λύπη του, επειδή ο ανδρικός κόσμος έχει αφανίσει τα ίχνη των δυο γυναικών, καθώς γράφει ότι “
δεν βρέθηκε καμία βιογραφία της Μάριαμ και Φάτμα Αλ Φιχρία, έστω και ένα μικρό κείμενο στις πηγές του Μάγρεμπ. Ωστόσο, η Μάριαμ άφησε τη σπουδαία βιογραφία της στο ίδρυμα της, για το οποίο ανταγωνίστηκαν σημαντικοί άνδρες και ηγέτες του έθνους, για να δώσουν σ αυτό τις διαλέξεις τους, και να γίνουν μέλη του” (σ. 73).

Η συμμετοχή της γυναίκας στην υποστήριξη των θρησκευτικών και επιστημονικώς ιδρυμάτων μέσω των βακουφιών τους, δεν ήταν κάτι το καινούριο στην ισλαμική δύση. Καθώς έχουμε το μεγάλο τζαμί που έκτισε στην Κόρδοβα της Ανδαλουσίας, η πριγκίπισσα Αλ-Μπαχά, κόρη του Αμπντουλ-Ραχμάν 2ος (206-238 της Έγιρα), της Ομεϊαδικής δυναστείας, ο οποίος ήταν λάτρης των επιστήμων και τεχνών, και δεν ήταν τυχαίο να επηρεασθεί η κόρη του και να ιδρύσει το αναφερόμενο τζαμί της.

Τη βιογραφία της πριγκίπισσας αυτής έγραφε ο Ιμπν Αμπντ Αλ-Μάλικ Αλ-Μαράκεσι, στην οποία λεει ότι “
παρόλο που έζησε πολύ λιτή αναχωρητική ζωή, έκανε πολλά ευεργετικά έργα, καθώς και έγραφε η ίδια αντίγραφα του Κορανίου για ελεημοσύνη, και ίδρυσε το τζαμί της στη Ρασάφα της Κόρδοβας. Όταν πέθανε το 350 Εγίρας, όλοι οι κάτοικοι ήταν παρόντες στην κηδεία της“.

Τέτοια συμμετοχή βρίσκουμε και στο κράτος των Χαφσιτών στην Τυνησία, όπως της συζύγου του σουλτάνου Αμπού Ζακαρία (625-647 Εγίρα) η οποία ήταν ρωμαϊκής καταγωγής, κι η οποία ίδρυσε γύρω στο 650 της Εγίρας τη σχολή Ταουφικίγια, που ήταν το πρώτο ανεξάρτητο επιστημονικό ινστιτούτο στην Τυνησία. Όπως και ίδρυσε το τζαμί Ταουφίκ. Επίσης έχουμε την πριγκίπισσα Φάτιμα κόρη του Αμπού Ζακαρία κι αδελφή του σουλτάνου Αλ Μοταουακίλ (718-747 της Εγίρας), η οποία ίδρυσε τη σχολή Ούνουκ Αλ-Τζάμπαλ (λαιμό του βουνού) στην Τύνιδα, που άνοιξε το 742 Έγιρας, διορίζοντας τον δικαστή Μουχάμμεντ Αλ Χαουάρι ως πρώτο διοικητή της. Μια σχολή που τραβούσε φοιτητές απ’ όλα τα μακρινά μέρη.

Η συμμετοχή της γυναίκας σ’ αυτό το χώρο δεν σταμάτησε μετά από την άλωση του Χαφσίτικου κράτους και την προσάρτηση της Τυνησίας στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Όπου βρίσκουμε την Αζίζα Οθμάνα (πέθανε 1670), εγγονή του Οθμάν Ντάι, η οποία θεωρηται η πιο γνωστή μεταξύ των γυναικών των βακουφιών.

Η Αζίζα έγραψε μια περίφημη διαθήκη μετά από την επιστροφή της από την Μέκκα, στην οποία μετατρέπει όλη την περιουσία της σε βακούφια για ελεημοσύνη και βοήθεια. Από τα βακούφια της χτίστηκε το γενικό νοσοκομείο, και χρησιμοποιήθηκαν να αγοραστούν δούλοι και αιχμάλωτοι για να απελευθερωθούν, να δωριστούν προίκες για φτωχά κορίτσια, καθώς και να αγοραστούν τριαντάφυλλα για το τάφο της καθημερινά.

Από το σύγχρονο κράτος, έχουμε π.χ. την Χαμπίμπα Μπάντου, αδελφή του Αζμαντ Μπάντου διοικητή των βακουφιών κατά την εποχή του σουλτάνου Αμπντ Αλ Ραχμάν (1822-1859), η οποία έχτισε τον τύμβο του ευγενή Αλ Χάσαν Αλ Σίμπλι κι ένα τζαμί με το όνομά του το 1860.

Τέλος, τα ονόματα που ανάφερε ο Αλ-Τάζι, δεν είναι παρά παραδείγματα για το σημαντικό ρόλο που έπαιζε η γυναίκα στις χώρες της Ισλαμικής δύσης (και όχι μόνο), που μπορεί να ενθαρρύνουν και περαιτέρω έρευνα για να βγουν κι άλλα ονόματα σπουδαίων γυναικών και τα σημαντικά έργα τους στο φως, γυναικών που έχουν παραμείνει στο σκοτάδι σ` έναν κόσμο, κατεξοχήν, ανδρικό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ali al-Yunani την 19 Οκτ 2014 18:30, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:...αν με πιασεις να κανω κατι παρανομο, θελω ακριβως την ιδια μεταχειριση που εχουν και οι πολιτες σου....
Εγώ προσωπικά είναι υπέρ στο να καταδικάζονται όσοι μετανάστες παρανομούν σε ποινές ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΕΣ από ότι οι ντόπιοι. Ποινές διπλάσιες χρονικά+καταναγκαστικά έργα.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:...Αν ενας μουσουλμανος σκοτωσει εναν αλλον πρωην μουσουλμανο που αποστατησε,
εντος της Ελλαδας,

ποια τιμωρια του αξιζει κατα τη γνωμη σου;
Απο τη μια μερια ακολουθησε τη θρησκεια του.
Απο την αλλη μερια παραβιασε τη "συμφωνια" που ειχε να σεβεται τους νομους και τις αξιες της Ελλαδος...
Του αξίζει να πάει πολλά χρόνια στη φυλακή. Του αξίζει επίσης να απελαθεί αφού εκτίσει την ποινή του και μετά να τιμωρηθεί και στην ίδια του τη χώρα.

Όχι, δεν ακολούθησε το Ισλάμ. Στο Ισλάμ οι ποινές επιβάλλονται από αρμόδια όργανα που έχουν εξουσιοδώτηση από τον κηβερνήτη της κάθε χώρας.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Επίγειος έγραψε:...Κάποτε πρέπει να καταλάβουν ΟΛΟΙ, ότι δεν υπάρχουν θρησκείες αγάπης...
Δεν ισχυρίστηκα ότι το Ισλάμ είναι θρησκεία αγάπης και ισότητας. Το Ισλάμ είναι θρησκεία της δικαιοσύνης.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

kapages έγραψε:...για να μη πω, το π..ο που τρωνε οι μουσουλμανοι γκει, ουτε στα ονειρα των εδω...
Μουσουλμάνοι γκέι δεν υπάρχουν. Μουσουλμάνος και γκέι, πολύ απλά δεν γινεται.
Άβαταρ μέλους
Επίγειος
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 08 Ιουν 2014 21:53
Όνομα Ιστότοπου: -

Ali al-Yunani έγραψε:
Επίγειος έγραψε:...Κάποτε πρέπει να καταλάβουν ΟΛΟΙ, ότι δεν υπάρχουν θρησκείες αγάπης...
Δεν ισχυρίστηκα ότι το Ισλάμ είναι θρησκεία αγάπης και ισότητας. Το Ισλάμ είναι θρησκεία της δικαιοσύνης.
Για δικαιοσύνη μας φτάνει και η ανθρώπινη, ευχαριστούμε πολύ!
Αν είναι να πιστεύουμε σε φανταστικούς παππούληδες, θέλουμε κάτι παραπάνω. Κάτι για πολλά πιλάφια και παρθένες έχω ακούσει ότι τάζει η θρησκεία σας στους ενάρετους μουσουλμάνους. Ήθελα πάντα να το ρωτήσω αυτό αν ισχύει ή αν είναι μύθος. Κι αν όντως υπάρχουν πολλές παρθένες για τον καθένα ενάρετο μουσουλμάνο, οι παρθένες τι κακό έκαναν στην ζωή τους για τους αξίζει αυτό; Είναι ο παράδεισος του ενάρετου μουσουλμάνου η δική τους κόλαση; Αλήθεια για τις ενάρετες μουσουλμάνες υπάρχει παράδεισος με πολύ πιλάφι και αντίστοιχα παρθένους άντρες; :think:
Ali al-Yunani έγραψε:Μουσουλμάνοι γκέι δεν υπάρχουν. Μουσουλμάνος και γκέι, πολύ απλά δεν γινεται.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αυτο δεν χρειάζεται καν σχολιασμό...
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

ευχαριστω Αλη, με καλυψες ικανοποιητικα στις ερωτησεις μου.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Scifimom
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009 09:21
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Σάϊρ Μέση Γη

Επίγειος έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:
Επίγειος έγραψε:...Κάποτε πρέπει να καταλάβουν ΟΛΟΙ, ότι δεν υπάρχουν θρησκείες αγάπης...
Δεν ισχυρίστηκα ότι το Ισλάμ είναι θρησκεία αγάπης και ισότητας. Το Ισλάμ είναι θρησκεία της δικαιοσύνης.
Για δικαιοσύνη μας φτάνει και η ανθρώπινη, ευχαριστούμε πολύ!
Αν είναι να πιστεύουμε σε φανταστικούς παππούληδες, θέλουμε κάτι παραπάνω. Κάτι για πολλά πιλάφια και παρθένες έχω ακούσει ότι τάζει η θρησκεία σας στους ενάρετους μουσουλμάνους. Ήθελα πάντα να το ρωτήσω αυτό αν ισχύει ή αν είναι μύθος. Κι αν όντως υπάρχουν πολλές παρθένες για τον καθένα ενάρετο μουσουλμάνο, οι παρθένες τι κακό έκαναν στην ζωή τους για τους αξίζει αυτό; Είναι ο παράδεισος του ενάρετου μουσουλμάνου η δική τους κόλαση; Αλήθεια για τις ενάρετες μουσουλμάνες υπάρχει παράδεισος με πολύ πιλάφι και αντίστοιχα παρθένους άντρες; :think:
Ali al-Yunani έγραψε:Μουσουλμάνοι γκέι δεν υπάρχουν. Μουσουλμάνος και γκέι, πολύ απλά δεν γινεται.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αυτο δεν χρειάζεται καν σχολιασμό...
+10000000 στο σχολιο του επίγειου και μερσι για το καινουριο συκβτι απο τα γελια για το σχόλιο με τους γκεϊ. Καλυφθηκα και εγώ, νομιζω οτι θα παραμεινω αθεη μια που δεν χρειαζομαι προστασία γουσταρω το σεξ (με τα αντιστοιχα βρωμολογα) και θελω τα παιδια μου να ενηλικιωθουν και να ζησουν οπως θελουν και οχι οπως νομιζουν πτι θέλει ο ουρανιος μπαμπακας.
Η φάτουα υπέρ του θανάτου του άπιστου αλήτη Σαλμάν Ρούσντι
Όταν θα μαθεις να γραφεις όσο ενα δέκατο από το όπως γραφει ο Ρουσντι τότε ίσως θα μπορεις να τον χαρακτηριζεις "συγγραφεα" μεχρι τότε τσακω ενα lysol και πλυνε τα δάχτυλά σου και το πληκτρολογιο.
Praise his noodliness
AAAAARGHHHHHH!
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Scifimom έγραψε:...γουσταρω το σεξ (με τα αντιστοιχα βρωμολογα) .....
Το σεξ στο Ισλάμ δεν είναι ταμπού ούτε κάτι κατακριτέο όταν γίνεται μεταξύ των συζύγων. Αντίθετα, αποτελεί πράξει λατρείας προς τον ΑΛΛΑΧ. Αυτό που απαγορεύεται είναι η μοιχεία και η πορνεία (σεξ εκτός γάμου).

Είναι αξιόλογη η παρατήρηση ότι ακόμη και εκτέλεση των καθηκόντων θεωρείτε λατρεία. Ο Προφήτης μας διευκρίνισε ότι ακόμα και τα έξοδα που πληρώνει κανείς για τη συντήρηση της οικογένειας του, είναι φιλανθρωπία που αμείβεται από το Θεό, εφόσον έχουν αποκτηθεί με έντιμα μέσα. Η ευσπλαχνία για τα μέλη της οικογένειας είναι μια πράξη λατρείας, όπως για παράδειγμα, όταν ο άνδρας βάζει ένα κομμάτι φαγητού στο στόμα της γυναίκας του. Όλα αυτά είναι από τις οδηγίες του προφήτη. Όχι μόνο αυτά, αλλά ακόμη όταν κανείς κάνει τις ιδιαίτερες του απολαύσεις(συνουσία) με νόμιμο τρόπο, σύμφωνα με τις διδαχές του Προφήτη, αυτό θεωρείτε λατρεία. Από την άλλη, ρήτορες και δάσκαλοι του Χριστιανισμού θεωρούν την ερωτική συνεύρεση «πράξη επονείδιστη» (Τερτυλλιανός), «ρυπαρή και ταπεινωτική» (Αρνόβιος), «βέβηλη» (Αγ. Αμβρόσιος) και «ανάρμοστη» (Αγ. Μεθόδιος).


Μια φορά όταν ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε στους συντρόφους του ότι “το νόμιμο ζευγάρι, αμείβεται από το Θεό για τις σεξουαλικής επαφές του”. Εκείνοι αποκρίθηκαν με έκπληξη λέγοντας “Πως αμείβεται κανείς για κάτι που κάνει για τη δική του απόλαυση;” και ο Προφήτης απάντησε “Ας υποθέσουμε ότι ικανοποιείτε τις ανάγκες σας παράνομα, δεν θα τιμωρηθείτε για αυτό;” Απάντησαν καταφατικά. Τότε τους είπε “άρα όταν ικανοποιείτε τις ανάγκες σας νόμιμα με τις γυναίκες σας, τότε ανταμείβεστε, δηλαδή είναι μια πράξη λατρείας” (Sahih Muslim; Sunan an-Nasaa’ee, al-’Ishrah; & Ahmad ibn Hanbal, al-Musnad;).
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Επίγειος έγραψε:
Ali al-Yunani έγραψε:Μουσουλμάνοι γκέι δεν υπάρχουν. Μουσουλμάνος και γκέι, πολύ απλά δεν γινεται.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Αυτο δεν χρειάζεται καν σχολιασμό...
Για γέλια και για κλάματα μαζί. Να γελάμε εμείς εδώ στη Δύση και να ζουν μια τραγωδία οι Μουσουλμάνοι γκέι σε πολλές ισλαμικές χώρες. Κυρίως στο Ιράν, εκεί όπου για να γλυτώσει κανείς το κεφάλι του ακόμα και για υποψία ομοφυλοφιλίας, εξωθείται ακόμα και σε υποχρεωτική αλλαγή φύλου, επιδοτούμενη από το κράτος παρακαλώ, γιατί έτσι λέει γιατρεύεται! (Το Ιράν σήμερα είναι στην κορυφή της λίστας παγκοσμίως σε δημόσιες εκτελέσεις ομοφυλόφιλων, καθώς και σε εγχειρήσεις αλλαγής φύλου).

Πληροφοριακά πάντως Αλή, ζει στις ΗΠΑ ακόμα και ομοφυλόφιλος ιμάμης, ο Ντααγιέ Αμπντουλάχ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ), ιμάμης στην Ουάσινγκτον, ο πρώτος και μοναδικός ανοιχτά ομοφυλόφιλος ιμάμης στον δυτικό κόσμο (γενικά στον κόσμο).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος truleysi την 20 Οκτ 2014 01:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Ali al-Yunani
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: 11 Οκτ 2014 18:58
Όνομα Ιστότοπου: Αλή αλ-Γιουνάνι
Επικοινωνία:

Scifimom έγραψε:Ωραια να αναδιατυπώσω την ερώτηση.

Τι κάνεις εσύ Αλή για να διαμαρτυρηθείς για τους εξτρεμιστές που αμαυρώνουν την εικόνα του καλού και ειρηνικου Ισλαμ που έχεις στο μυαλό σου? Θεωρείς ότι θα έπρεπε να υπάρχουν μετρα για όποιον μιλάει κατα του Ισλάμ αλλα όχι για όποιον στο όνομα του Ισλαμ κάνει ακρότητες;
Προσπαθώ όσο μπορώ να αναδείξω τις διδασκαλίες του Ισλάμ. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τιμωρούνται αυστηρά οι υπαίτιοι τρομοκρατικών ενεργειών. Τζιχάντ δεν είναι το να βάζεις βόμβες σε κτήρια όπου μέσα βρίσκονται αθώοι άνθρωποι, γυναίκες, ηλικιωμένοι, παιδιά κ.α. Το Τζιχάντ υπάρχει στο Ισλάμ, ΝΑΙ, αλλά Τζιχάντ δεν είναι να φοράς μία βόμβα και να ανατινάζεσαι μέσα σε ένα τρένο (π.χ. στο μετρό του Λονδίνου, στη Μαδρίτη κ.α.). Τζιχάντ δεν είναι το να ανατινάζεις αεροπλάνα μαζί με όλους όσους βρίσκονται μέσα σε αυτά. Τέτοιου είδους πράξεις στο Ισλάμ χαρακτηρίζονται ως "χιράμπα" (τρομοκρατία/διαφθορά) όπως είχε πει και ο πρώην Μεγάλος Μουφτής της Σαουδικής Αραίας ο Αμπντουλ-Αζίζ ιμπν Αμπντουλλάχ ιμπν Μπαζ (ραχίμαχουλλάχ). Άτομα που διαπράττουν τέτοιου είδους ενέργειες, πρέπει να καταδικάζονται σε θάνατο και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο (αποκοπή χεριού και ποδιού αντίπλευρα). Ίσως ακουστεί σκληρό αλλά το ίδιο σκληρό είναι να δολοφονούν κάποιοι βαρεμένοι (κυριολεκτικά) αθώους ανθρώπους στο όνομα της θρησκείας.

Αυτοί οι οποίοι βάζουν βόμβες σε κτήρια, λεωφορεία, βαγόνια του μετρό και σκοτώνουν αθώους πολίτες, γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένους.. αυτοί οι οποίοι προκαλούν αναταραχές, αυτοί που διαπράττουν ληστείες μετά φόνου ή βιασμούς και δολοφονίες, είναι ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ και τους αξίζει η αυστηρότερη τιμωρία:

«
Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον ΑΛΛΑΧ και τον Απόστολο Του, και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι να εκτελούνται ή να σταυρώνονται ή να κόβονται τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα, ή να εξορίζονται απ’ αυτή τη γη» (Κοράνι, 5:33).
stratos
Δημοσιεύσεις: 1563
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010 19:58
Όνομα Ιστότοπου: -

[youtube]mKP5CJUfOEs[/youtube]
Απάντηση