Τι εννοείς; πως δεν μπορούν να επιλέξουν να έχουν μια φυσιολογική ερωτική σχέση; και πώς ότι είναι τέλος πάντων δεν ήταν δική τους επιλογή ;εγώ γνωρίζω ομοφυλόφιλους που έχουν κανονική οικογένεια με γυναίκα και παιδιά άρα αυτό σημαίνει πώς μπορούν αν θέλουν να ζήσουν σύμφωνα με αυτό που ορίζει το φύλλο τους.csar έγραψε:Θεόφιλε, τι είναι αυτό που εννοείς ότι έχουν επιλέξει; το να είναι ομοφυλόφιλοι ή το να ζήσουν ως ομοφυλόφιλοι που είναι;Θεόφιλος έγραψε:αλλά αυτό δεν σημαίνει πως επικροτώ τον τρόπο ζωής που έχουν επιλέξει[...]
Χριστιανικές υπογραφές εναντίον Gay Pride και Μπουτάρη
- Τεμπελόσκυλο
- Δημοσιεύσεις: 9867
- Εγγραφή: 03 Μαρ 2009 21:27
- Όνομα Ιστότοπου: Τεμπέλικες Σκέψεις...
- Τοποθεσία: Sun City
- Επικοινωνία:
Παρακαλώ η οποιαδήποτε γενική συζήτηση περί ομοφυλοφιλίας να μεταφερθεί εδώ, ώστε να μείνει το παρόν θέμα για τη στάση του Άνθιμου απέναντι στο gay pride.
It is by will alone I set my mind in motion.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Άνθρωπος δεν γεννιέσαι, γίνεσαι
6 Ιουνίου 2013
Αύγουστος Κορτώ
Μαθαίνω με θλίψη και οργή ότι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου τη Σαλονίκη, με τις ευλογίες του μητροπολίτη Άνθιμου και τις πλάτες της αστυνομίας, διαφυλικά άτομα (τρανς) στοχοποιούνται ανηλεώς, συλλαμβάνονται και φυλακίζονται - και, μάλιστα, λίγα εικοσιτετράωρα προτού η συμπρωτεύουσα γιορτάσει την Ημέρα Υπερηφάνειας.
Τυχαίνει να γνωρίζω καλά, όπως και πολλοί συνάνθρωποί μου, τι σημαίνει να μισείς ένα κομμάτι του εαυτού σου τόσο πολύ, που να καταλήγεις να νιώθεις ξένο πρώτα το εν λόγω στοιχείο, και κατόπιν τον εαυτό σου τον ίδιο. Κάτι που δεν επέλεξες, κι ωστόσο σε καθορίζει, βασανιστικά, πνιγηρά, εκ πρώτης όψεως αναπόδραστα. Στην περίπτωσή μου αυτό ήταν το παιδικό μου πάχος, προϊόν απρονοησίας και κακών χειρισμών των γονιών μου, και το οποίο με καταδίκασε σε χρόνια αυτομομφής αν όχι απέχθειας για το σώμα αυτό που με βάραινε, πάνω απ' όλα, με τον ακλόνητο προσδιορισμό που μου απέδιδε: ο χοντρός. Κι όλα εκείνα τα πικρά χρόνια ένιωθα να παλεύει εντός μου ένας άλλος εαυτός, λεπτός, ερωτεύσιμος, που δεν θα επισκίαζε με την ταμπέλα του πάχους το μυαλό, την ψυχή και τα επιτεύγματά μου. Μπορεί άλλοι να ήταν -και να είναι ακόμα- απολύτως συμφιλιωμένοι με τα περιττά τους κιλά, εμένα όμως ήταν ο εφιάλτης μου. Παρόμοιες αγωνίες πέρασα κι ώσπου να αποδεχθώ την ομοφυλοφιλία μου, στοιχείο του εαυτού μου εξίσου αδιάψευστο όσο και το χρώμα των ματιών μου, που ωστόσο, μέχρι να χωνέψω πως δεν ήταν επιλογή μου από διαστροφή - όπως πρεσβεύει η Εκκλησία και συχνά, δυστυχώς, και η οικογένεια - κι ότι δεν ήμουν «λάθος της φύσης», με βασάνισε πολύ, ιδίως σε συνδυασμό με την άκρως αντιερωτική (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια) παχυσαρκία μου. Ήθελα να αλλάξω, να γίνω ένας ευτυχισμένος ομοφυλόφιλος, με μερτικό στη ζωή.
Η δυσφορία φυλετικής ταυτότητας (gender dysphoria) είναι ένα φαινόμενο αναγνωρισμένο και μελετημένο από την επιστήμη: πρόκειται πολύ απλά για ανθρώπους που νιώθουν ως ξένο το ίδιο τους το φύλο και τα οποία, ώσπου να αποζητήσουν και να καταφέρουν να προβούν σε αλλαγή (σε διόρθωση) αυτού που πάντα αντιλαμβάνονταν ως λάθος, υποφέρουν, βλέποντας στον καθρέφτη και στα μάτια του κόσμου έναν εαυτό που δεν μπορούν να αποδεχθούν και να αγαπήσουν.
Προσπαθώ, ως άντρας, να φανταστώ το τυραννικό αυτό αίσθημα, και σας καλώ να κάνετε το ίδιο. Να φανταστώ πώς θα αισθανόμουν αν αυτό που σε μια πρώτη βιαστική εκτίμηση μου μοιάζει με ευνουχισμό ήταν στην πραγματικότητα το όνειρο της λύτρωσής μου από ένα σώμα που δεν αγαπώ, που με πνίγει. Και σαν να μη φτάνει αυτό το διαρκές μαρτύριο, να έχω απέναντί μου, φρουρούς μιας «ηθικής» που δεν με εκφράζει, γονείς, συγγενείς, κι αγνώστους, που είναι έτοιμοι να με χλευάσουν για την επιθυμία μου να αλλάξω, και που ακόμα κι αν καταφέρω ν' αλλάξω, να γίνω η γυναίκα που ανέκαθεν ένιωθα να ζει στραγγαλισμένη εντός μου, θα μου κλείσουν κάθε δίοδο κοινωνικής ένταξης, καθιστώντας απαγορευμένη την εργασία μου σε μια τράπεζα, λόγου χάρη, σ' ένα νοσοκομείο ή σ' ένα σχολείο. Και η ίδια αυτή κοινωνία που θα με εξωθήσει συχνά στην πορνεία ως μόνο μέσον επιβίωσης, θα μου την έχει διαρκώς στημένη, έτοιμη, με την αγιαστούρα στο ένα χέρι και το κλομπ στο άλλο, να με αρπάξει και να μου θυμίσει πώς το μίσος κάνει τον άνθρωπο τέρας.
Το γιατί οι εκάστοτε ιεράρχες -που βιοπορίζονται πλουσιοπάροχα από μια «θρησκεία της αγάπης»- στρέφονται με τόσο μένος ενάντια στην ερωτική και φυλετική διαφορετικότητα, είναι ευνόητο: είναι οι εκπρόσωποι της πεπαλαιωμένης ηθικής. Αυτό πουλάνε, διότι αυτό θέλει ν' αγοράσει το ποίμνιό τους. Και θα μου ήταν και παντελώς αδιάφοροι (η θρησκεία άλλωστε έχει μακρά παράδοση στην αμβλύνοια, καθώς και στην καταδυνάστευση μέσω του σκοταδισμού και του φόβου) εάν οι έμμισθοι αυτοί γενειοφόροι του Δημοσίου δεν εξαπέλυαν ποταμούς μίσους ενάντια σε μερικούς από τους πλέον ευάλωτους συνανθρώπους μας (κάνοντας γαργάρα την «αγάπη για τον πλησίον»), φτάνοντας στο σημείο να υποκινήσουν πράξεις βίας που παραπέμπουν σε μαρτυρικές θεοκρατίες.
Το κακό αυτό επείγει να σταματήσει (άμεσα, με επέμβαση του εισαγγελέα και μέριμνα του κράτους, όσο κι αν αυτά ηχούν ως όνειρα απατηλά) - και πιστεύω ακράδαντα ότι, συν τω χρόνω, τέτοιες ενέργειες θα φτάσουν να θεωρούνται αδιανόητες. Τα παιδιά μου μπορεί να έχουν δασκάλα που έτυχε να γεννηθεί άντρας ή να ερωτευτούν αγόρια που γεννήθηκαν κοπέλες. Κι αν σε κάποιους η ιδέα αυτή φαντάζει τερατώδης, να είναι βέβαιοι πως τα τέρατα της ελλαδικής προϊστορίας είναι οι ίδιοι κι ότι, η ιστορία, τους επιφυλάσσει το πιο σκονισμένο της χρονοντούλαπο.
"Γυναίκα δεν γεννιέσαι, γίνεσαι", γράφει η Σιμόν ντε Μπωβουάρ στο Δεύτερο Φύλο, μιλώντας για τις διεκδικήσεις, τις μάχες και την τόλμη που απαιτεί η απόκτηση μιας στιβαρής γυναικείας ταυτότητας, άτρωτης στις δολιοφθορές του ανδροκρατούμενου κόσμου.
Παραφράζοντας τη σπουδαία φεμινίστρια - απ' τις πρώτες διδάξασες στην απόλυτη ομαλότητα της ερωτικής πολυμορφίας- άνθρωπος δεν γεννιέσαι, γίνεσαι.
Εύχομαι να γίνουμε όλοι. Ή, έστω, όσοι δεν το επιθυμούν, να καταλάβουν -επιτέλους- ότι η βρομιά που αποκηρύσσουν κατοικεί αποκλειστικά μέσα τους.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
ο μπουτάρης καλά έκανε και έδωσε την άδεια για το πάρτυ. επίσης καλώς να έρθουν λοιπόν οι απανταχού ομοφυλόφιλοι να διαδηλώσουν αυτό που θέλουν, αλλά δεν μπορεί να λέει ο καθένας πως το χριστιανικό ποίμνιο θέλει αυτό που διακηρύσει ο άνθιμος, ο κάθε άνθρωπος έχει την άποψη του στοην διαφορετικότητα εμένα προσωπικά με αηδιάζει και μόνο η ιδέα πως μπορεί να έρχονται σε ερωτική επαφή δύο άντρες, για αυτό τον λόγο με αφήνει παγερά αδιάφορο το όποιο επιχείρημα των ομοφυλόφυλων ψυχολογικό η παθολογικό για να δικαιολογήσουν αυτόν τον τρόπο ζωής. από εκεί και πέρα δεν μπορώ να απαγορέψω σε κανέναν πως θα διαθέσει το σώμα του, με λίγα λόγια δεν διαφωνώ στο δικαίωμα τους να πράτουν οι ίδιοι αυτό που νιώθουν πως είναι, αλλά όμως κρατώ το δικαίωμα να διαφωνώ με την πράξη αυτήν σε γενικές γραμμές και όχι προσωπικά με ένα άτομο η μια μια ομάδα ανθρώπων.tasos_didymoteicho έγραψε:
Το γιατί οι εκάστοτε ιεράρχες -που βιοπορίζονται πλουσιοπάροχα από μια «θρησκεία της αγάπης»- στρέφονται με τόσο μένος ενάντια στην ερωτική και φυλετική διαφορετικότητα, είναι ευνόητο: είναι οι εκπρόσωποι της πεπαλαιωμένης ηθικής. Αυτό πουλάνε, διότι αυτό θέλει ν' αγοράσει το ποίμνιό τους.
πάντως αν είχα ανήλικο παιδί θα το συμβούλευα να ασχοληθεί με το θέμα αλλά από απόσταση γιατί δεν είναι όλοι οι ομοφυλόφιλοι αθώες περιστερές, σαν ανήλικος με έχουν ενοχλήσει πολλές φορές κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου.
δλδ μας λές οτι αδιαφορείς για την ανθρωπολογική, κοινωνιολογική, επιστημονική πραγματικότητα που αφορά την ομοφυλοφιλία, αδιαφορείς για τη δυστυχία των ομοφυλόφιλων που προκαλείται απο συνανθρώπους τους, και με τις ευλογίες της εκκλησίας.εμένα προσωπικά με αηδιάζει και μόνο η ιδέα πως μπορεί να έρχονται σε ερωτική επαφή δύο άντρες, για αυτό τον λόγο με αφήνει παγερά αδιάφορο το όποιο επιχείρημα των ομοφυλόφυλων ψυχολογικό η παθολογικό για να δικαιολογήσουν αυτόν τον τρόπο ζωής.
..... και όλα αυτά επειδή προσωπικά σε αηδιάζει Η ΣΚΕΨΗ δυο αντρών που κάνουνε σεξ ???
Σα να λέμε διαφωνώ με τη μπανάνα γιατι με αηδιάζει η γεύση της , η οσμή της κτλ, πιστεύω οτι πρέπει να έχεις το δικαίωμα να την τρως, αλλα δε θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να την τρως, γιατι εγώ διαφωνώ με τη μπανάνα. Και ειναι και θεόπνευστη - η μπανάνα.
Ωραίος χριστιανός είσαι. Δλδ αισθάνεσαι οτι έχεις υποχρέωση να βοηθάς και να τηρείς το χριστιανικό νομο μόνο με αυτούς που εσένα προσωπικά σου ταιριάζουν αισθητικά?
Αλλα δε μας είπες,
η σκέψη δυο ομοφυλόφυλων γυναικών να κάνουν έρωτα, σου φαίνεται αηδιαστική?
Επίσης λες οτι μερικοί ομοφυλόφιλοι δεν ειναι αθώες περιστερές και οτι ως ανήλικας σε έχουν παρενοχλήσει.
Δεν πιστεύω να εννοείς παπάδες ομοφυλόφιλοι. Ακούγονται πολλά για παπάδες που δεν ειναι αθώες περιστερές ΑΚΑ πουστροπαπάδες !
"Θρησκεία είναι να μην λυπάσαι που δεν καταλαβαίνεις." ~ egore
Leo21 έγραψε:
δλδ μας λές οτι αδιαφορείς για την ανθρωπολογική, κοινωνιολογική, επιστημονική πραγματικότητα που αφορά την ομοφυλοφιλία, αδιαφορείς για τη δυστυχία των ομοφυλόφιλων που προκαλείται απο συνανθρώπους τους, και με τις ευλογίες της εκκλησίας.
..... και όλα αυτά επειδή προσωπικά σε αηδιάζει Η ΣΚΕΨΗ δυο αντρών που κάνουνε σεξ ???
Ωραίες οι ανέξοδες δηλώσεις συμπάθειας και στήριξης πρός τους ομοφυλόφιλους από πολλούς, αλλά δυστυχώς λείπει η ειλικρίνεια.
σαν άνθρωποι έχουν δικαιώματα ίδια με τα δικά μου και τα δικά σου, επίσης δεν χρειάζομαι κανέναν άνθιμο για να μου υποδείξει τι θα κάνω με τους συνανθρώπους μου, όσο για την επιστημονική πραγματικότητα που αφορά την ομοφυλοφιλία δεν έχω ασχοληθεί ιδαίτερα για αυτού του είδους την συμπεριφορά από άτομα του ίδιου φύλλου. είναι πάθηση; υιοθέτηση λάθος προτύπου; ορμονική διαταραχή; ψυχολογική κατάσταση; δυστυχώς δεν μου έτυχε να ασχοληθώ και δεν γνωρίζω.
μην λές μαλακίες. προσπαθώ να σου πώ πως δεν επικροτώ αυτού του είδους την σχέση αλλά αυτό δεν σημαίνει πως την καταδικάζω, άλλωστε το έχω τονόσει ο καθένας διαθέτει το σώμα του όπως αυτός νιώθει αλλά δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν για αυτό υποχρεωτικά και οι υπόλοιποι.Σα να λέμε διαφωνώ με τη μπανάνα γιατι με αηδιάζει η γεύση της , η οσμή της κτλ, πιστεύω οτι πρέπει να έχεις το δικαίωμα να την τρως, αλλα δε θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να την τρως, γιατι εγώ διαφωνώ με τη μπανάνα. Και ειναι και θεόπνευστη - η μπανάνα.
άραγε πως θα αντιδρούσες αν αργότερα ένα αγαπητό σου πολύ κοντινό πρόσωπο επέλεγε τέτοιου είδους σχέσεις; μήπως θα του έλεγες και μπράβο;
δεν είμαι χριστιανός ρε φίλε όπως εσύ το καταλαβαίνεις. είμαι χριστιανός με την έννοια του ανθρωπιστή πρώτα πρώτα. ο χριστιανικός νόμος λέει αγάπα τον άνθρωπο και όχι τα γούστα του αν ταιριάζουν με τα δικά σου. αν ίσχυε αυτό θα ήμουν σε χριστιανικό φόρουμ και όχι εδώ.Ωραίος χριστιανός είσαι. Δλδ αισθάνεσαι οτι έχεις υποχρέωση να βοηθάς και να τηρείς το χριστιανικό νομο μόνο με αυτούς που εσένα προσωπικά σου ταιριάζουν αισθητικά?
δεν φαίνεται , είναι. αν και λιγότερο αισθητή από τους άνδρες, λόγω απόστασης φύλλου.Αλλα δε μας είπες,
η σκέψη δυο ομοφυλόφυλων γυναικών να κάνουν έρωτα, σου φαίνεται αηδιαστική?
αυτό καλύτερα θα ήταν να το ρωτήσεις σε κάποια νορμάλ γυναίκα και όχι σε μένα.
όχι δεν ήταν παπάδες, αν και βλέπω λόγω ιδεολογίας η αν θέλεις απιστίας να καταφέρεσαι και εσύ σε μια μερίδα ομοφυλόφιλων που φοράνε ράσα.Επίσης λες οτι μερικοί ομοφυλόφιλοι δεν ειναι αθώες περιστερές και οτι ως ανήλικας σε έχουν παρενοχλήσει.
Δεν πιστεύω να εννοείς παπάδες ομοφυλόφιλοι. Ακούγονται πολλά για παπάδες που δεν ειναι αθώες περιστερές ΑΚΑ πουστροπαπάδες !
βλέπεις λοιπόν φιλε μου πώς όταν δεν ανήκεις σε μια ομάδα με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά δεν μπορείς να την καταλάβεις ποτέ, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δείξεις ανοχή παρόλη την επιφυλακτικότητα και την αντίθεση σου για τα πεπραγμένα της.
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Γνωρίζεις όμως ότι είναι «ανωμαλία» όπως έγραψες παραπάνω...Θεόφιλος έγραψε:...είναι πάθηση; υιοθέτηση λάθος προτύπου; ορμονική διαταραχή; ψυχολογική κατάσταση; δυστυχώς δεν μου έτυχε να ασχοληθώ και δεν γνωρίζω...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
είναι πάθηση; υιοθέτηση λάθος προτύπου; ορμονική διαταραχή; ψυχολογική κατάσταση;
Τίποτα από τα παραπάνω; Και θα μου πεις τι είναι τότε; Σεξουαλικός προσανατολισμός που βασίζεται στην ερωτική έλξη.Η ερωτική έλξη στον άνθρωπο είναι δευτερευόντως αναπαραγωγική. Και αυτό δεν είναι περίεργο. Αρκετά συχνά στη φύση κάποιο ένστικτο ή παρόρμηση ξεκινά έχοντας κάποια βασική λειτουργία η οποία στην πορεία γίνεται δευτερεύουσα. Και αυτό δεν σχετίζεται μόνο με την ομοφυλοφιλία. Η συντριπτική πλειονότητα των σεξουαλικών επαφών στον άνθρωπο ακόμη και ετεροφυλοφιλικού χαρακτήρα δεν έχει σκοπό την τεκνοποίηση ούτε καταλήγει σ'αυτήν (ευτυχώς!).
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
To λέω για δυο κυρίως λόγους πρώτον γιατί το να χαιδεύει κανείς άντρα και να ερεθίζεται δεν γνωρίζει η δεν νιώθει την αίσθηση του χαδιού στην γυναίκα οπότε κάτι συμβαίνει .Αναρχος έγραψε:Γνωρίζεις όμως ότι είναι «ανωμαλία» όπως έγραψες παραπάνω...Θεόφιλος έγραψε:...είναι πάθηση; υιοθέτηση λάθος προτύπου; ορμονική διαταραχή; ψυχολογική κατάσταση; δυστυχώς δεν μου έτυχε να ασχοληθώ και δεν γνωρίζω...
και δεύτερο πως θα χαρακτήριζες κάποιον ενήλικο ομοφυλόφιλο που παρενοχλεί με σκοπό την σεξουαλική του ικανοποίηση ανήλικους;
συμφωνώ με το τελευταίο, αλλά αυτό γίνεται για την ευχαρίστηση της ηδονής και την εκτόνωση την σεξουαλικής ενόρμησης, δεν σημαίνει όμως πως δικαιολογείται η συνεύρεση με άτομα του ίδιου φύλλου η ακόμη και του ίδιου είδουςΓιατρος Του Ικα έγραψε:είναι πάθηση; υιοθέτηση λάθος προτύπου; ορμονική διαταραχή; ψυχολογική κατάσταση;
Τίποτα από τα παραπάνω; Και θα μου πεις τι είναι τότε; Σεξουαλικός προσανατολισμός που βασίζεται στην ερωτική έλξη.Η ερωτική έλξη στον άνθρωπο είναι δευτερευόντως αναπαραγωγική. Και αυτό δεν είναι περίεργο. Αρκετά συχνά στη φύση κάποιο ένστικτο ή παρόρμηση ξεκινά έχοντας κάποια βασική λειτουργία η οποία στην πορεία γίνεται δευτερεύουσα. Και αυτό δεν σχετίζεται μόνο με την ομοφυλοφιλία. Η συντριπτική πλειονότητα των σεξουαλικών επαφών στον άνθρωπο ακόμη και ετεροφυλοφιλικού χαρακτήρα δεν έχει σκοπό την τεκνοποίηση ούτε καταλήγει σ'αυτήν (ευτυχώς!).
αλλά η απόκτηση τέκνων πάντα είναι σε πρώτο πλάνο αν και περιορισμένα.
πως να κάνουν λοιπόν οικογένεια δυο άντρες μεταξύ τους οι δύο γυναίκες;
εφόσον λείπει ο στόχος του πρώτου πλάνου;
επαναλαμβάνω πως δεν έχω τίποτε με τους ομοφυλόφιλους μάλιστα έχω και δύο πελάτες και τους βάφω το σπίτι ο ένας πρόσφατα παντρεύτηκε. αλλά δεν μπορώ να τους καταλάβω γιατί αυτό που ζούν είναι κάτι ξένο για μένα.
και επί της ευκαιρίας ξαναζητώ συγνώμη από τον τρουεσί που μίλησα άπρεπα κάποια στιγμή για τους ομοφυλόφιλους .ίσως θα μπορούσε να είναι και γιός μου.
Εσύ πώς θα χαρακτήριζες κάποιον ενήλικο ετεροφυλόφιλο που παρενοχλεί ανήλικους με σκοπό την σεξουαλική του ικανοποίηση;Θεόφιλος έγραψε: πως θα χαρακτήριζες κάποιον ενήλικο ομοφυλόφιλο που παρενοχλεί με σκοπό την σεξουαλική του ικανοποίηση ανήλικους;
Καταλαβαίνεις το λάθος που κάνεις εδώ, ή τζάμπα γράφω;
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
Κρίνοντας από το εαυτό μου και από όλους τους ετεροφυλόφιλους φίλους και γνωστούς άνδρες με τους οποίους το έχουμε συζητήσει, το θέαμα του λεσβιακού σεξ είναι άκρως ερωτικό για την συντριπτική πλειοψηφία όσων έχουν αρχίδια.Θεόφιλος έγραψε:δεν φαίνεται , είναι. αν και λιγότερο αισθητή από τους άνδρες, λόγω απόστασης φύλλου.Αλλα δε μας είπες,
η σκέψη δυο ομοφυλόφυλων γυναικών να κάνουν έρωτα, σου φαίνεται αηδιαστική?
Κατά συνέπεια εφόσον λες ότι ,αν και όχι τόσο έντονα, νιώθεις παρόλα αυτά αηδία αντί για κάβλα, μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν είσαι ανώμαλος (με τον δικό σου ορισμό της λέξης, αφού για μένα δεν είσαι).
Επίσης θα ήθελα να μας πεις αν δεν "επικροτείς" και τις πράξεις των γυναικών που θεωρείς ιδιαίτερα απωθητικές εμφανισιακά, οι οποίες έχουν (ετεροφυλόφιλη) σεξουαλική ζωή (αφού η σκέψη του να κάνουν σεξ είναι επίσης αηδιαστική).
- noxteryn
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
- Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
- Τοποθεσία: Αργυρούπολη
- Επικοινωνία:
Θα υποθέσω ότι αναφέρεσαι μόνο σε femme on femme λεσβιακό sex, και όχι γενικότερα. Από όσο έχω καταλάβει εγώ, στους straight άνδρες αρέσουν μόνο οι lipstick lesbians. Τα υπόλοιπα ζευγάρια (που είναι και τα περισσότερα) θα στοιχημάτιζα ότι προκαλούν αηδία στη συντριπτική πλειοψηφία των εχόντων αρχίδια. Καλώς ή κακώς, οι τσόντες δεν αναπαριστούν την πραγματικότητα.vesid έγραψε:Κρίνοντας από το εαυτό μου και από όλους τους ετεροφυλόφιλους φίλους και γνωστούς άνδρες με τους οποίους το έχουμε συζητήσει, το θέαμα του λεσβιακού σεξ είναι άκρως ερωτικό για την συντριπτική πλειοψηφία όσων έχουν αρχίδια.
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Προφανώς και αναφέρομαι στις lipstick lesbians. Όπως και όταν λέμε ότι μας αρέσει να βλέπουμε ετεροφυλικό σεξ, αναφερόμαστε (οι περισσότεροι) σε ζευγάρια όπου η γυναίκα είναι επαρκώς θηλυκή και εμφανίσιμη για τα γούστα μας (αν το καλοσκεφτείς, και αυτά ζευγάρια στην πραγματικότητα είναι μειοψηφία).
παιδεραστή και ανώμαλο."aqyn"
Εσύ πώς θα χαρακτήριζες κάποιον ενήλικο ετεροφυλόφιλο που παρενοχλεί ανήλικους με σκοπό την σεξουαλική του ικανοποίηση;
και ποιός σου είπε πως μόνο οι ομοφυλόφιλοι είναι ανώμαλοι! ανώμαλοι λέγονται και οι ετεροφυλόφιλοι που πηγαίνουν με ανήλικα και ομοφυλόφιλους.Καταλαβαίνεις το λάθος που κάνεις εδώ, ή τζάμπα γράφω;
το να προσπαθεί κανείς να φανεί μοντέρνος λέγοντας πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι ανωμαλία εμένα μου φαίνεται για υποκριτής. εκτός και αν είναι πολύ αναίσθητος, που στις ανοχές του περιλαμβάνονται και τα ζώα ως μη ανωμαλία η συνουσία τους από άνθρωπο, και το αντίθετο.
Εσύ, όταν για να αιτιολογήσεις τη χρήση της λέξης «ανώμαλος» για τους ομοφυλόφιλους έφερες ως παράδειγμα μια εγκληματική πράξη που δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία.Θεόφιλος έγραψε:και ποιός σου είπε πως μόνο οι ομοφυλόφιλοι είναι ανώμαλοι!
Όταν κάποτε συνειδητοποιήσεις ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός είναι σαν το χρώμα των ματιών ή του δέρματος, τότε θα καταλάβεις ότι άλλος είναι ο υποκριτής. Μέχρι τότε, τζάμπα θα γράφω.Θεόφιλος έγραψε:το να προσπαθεί κανείς να φανεί μοντέρνος λέγοντας πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι ανωμαλία εμένα μου φαίνεται για υποκριτής.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
ειδικά όταν υπάρχει και ένας άντρας δίπλα να αυνανίζεται.vesid έγραψε: Κρίνοντας από το εαυτό μου και από όλους τους ετεροφυλόφιλους φίλους και γνωστούς άνδρες με τους οποίους το έχουμε συζητήσει, το θέαμα του λεσβιακού σεξ είναι άκρως ερωτικό για την συντριπτική πλειοψηφία όσων έχουν αρχίδια.
ή εσύ είσαι πολύ προχωρημένος, ή εγώ έχω μείνει πολύ πίσω. ή μπορεί η εξέλιξη να παίζει κάποιο παιχνίδι για ένα νέο τύπο ανθρώπου που στην αρχή αποδέχεται και στην συνέχεια συμμετέχει σε πολύπλοκα ομοφυλοφιλικά συμπλέγματα κοινώς μπινές.Κατά συνέπεια εφόσον λες ότι ,αν και όχι τόσο έντονα, νιώθεις παρόλα αυτά αηδία αντί για κάβλα, μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν είσαι ανώμαλος (με τον δικό σου ορισμό της λέξης, αφού για μένα δεν είσαι).
'Επίσης θα ήθελα να μας πεις αν δεν "επικροτείς" και τις πράξεις των γυναικών που θεωρείς ιδιαίτερα απωθητικές εμφανισιακά, οι οποίες έχουν (ετεροφυλόφιλη) σεξουαλική ζωή (αφού η σκέψη του να κάνουν σεξ είναι επίσης αηδιαστική).
δεν υπάρχει νορμάλ γυναίκα που να μου είναι απωθητική όχι γιατί είμαι κανένας ερωτύλος αλλά με ελκύει το θηλυκό όσο δεν μπορεί να φανταστεί ένας που δεν τον ελκύει.
το να πηδάει ένας ανήλικος έναν ενήλικο ομοφυλόφιλο εδώ στην ελλάδα τις περισσότερες φορές δεν θεωρείται έγκλημα , αλλά ανδραγάθημα από πλευράς του ανηλίκου που κορδώνεται για αυτό στους φίλους του, π.χ. έτυχε σε μια συζήτηση που είχα με έναν φίλο μου που είχε σχέσεις με έναν ενήλικο να μου κοκορεύεται πως τον ξέσκισε , αλλά όταν του είπα πως και αυτός ανήκει κατά κάποιο τρόπο σε αυτήν την κατηγορία και πως από περιέργεια μια μέρα ίσως ζητήσει να τον ξεσκίσουν και αυτό μου έκοψε την καλημέρα για πολύ καιρό μια΄μέρα μου είπε πως είχα δίκιο, και πως ένιωσε για ότι είχε κάνει σιχασιά, σήμερα είναι παντρεμένος με μια υπέροχη σύζυγο και έχει και δύο παιδάκια.aqyn έγραψε:
Εσύ, όταν για να αιτιολογήσεις τη χρήση της λέξης «ανώμαλος» για τους ομοφυλόφιλους έφερες ως παράδειγμα μια εγκληματική πράξη που δεν έχει καμία σχέση με την ομοφυλοφιλία.
δηλαδή. τι μου λές, πως ο ομοφυλόφιλος γεννιέται, και δεν γίνεται; τότε αν κρίνω από την αύξηση του ποσοστού σήμερα,σε σχέση πρίν 50 χρόνια, σε 150 χρόνια δεν θα υπάρχει ετεροφυλόφιλος.Όταν κάποτε συνειδητοποιήσεις ότι ο σεξουαλικός προσανατολισμός είναι σαν το χρώμα των ματιών ή του δέρματος, τότε θα καταλάβεις ότι άλλος είναι ο υποκριτής. Μέχρι τότε, τζάμπα θα γράφω.
α) Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει έχει το παράδειγμά σου.
β) Η αύξηση είναι μόνο φαινομενική, και οφείλεται στο ότι παλιά σχεδόν όλοι κρύβονταν, ενώ τώρα, σε μεγάλο ποσοστό, όχι.
β) Η αύξηση είναι μόνο φαινομενική, και οφείλεται στο ότι παλιά σχεδόν όλοι κρύβονταν, ενώ τώρα, σε μεγάλο ποσοστό, όχι.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.
Έτσι συζητάς εσύ με τους φίλους σου τα διάφορα σεξουαλικής φύσεως θέματα, παίζοντας ταυτόχρονα τα πουλάκια σας;Θεόφιλος έγραψε:ειδικά όταν υπάρχει και ένας άντρας δίπλα να αυνανίζεται.vesid έγραψε: Κρίνοντας από το εαυτό μου και από όλους τους ετεροφυλόφιλους φίλους και γνωστούς άνδρες με τους οποίους το έχουμε συζητήσει, το θέαμα του λεσβιακού σεξ είναι άκρως ερωτικό για την συντριπτική πλειοψηφία όσων έχουν αρχίδια.
Μάλιστα, σου φαίνεται προχωρημένο το να γουστάρει ένας άντρας να βλέπει λεσβιακό σεξ, δηλ. ένα από τα πιο συνηθισμένα θέματα της πορνογραφίας που απευθύνεται σε ετεροφυλόφιλους άντρες, από τότε που αυτή ξεκίνησε...Θεόφιλος έγραψε:ή εσύ είσαι πολύ προχωρημένος, ή εγώ έχω μείνει πολύ πίσω. ή μπορεί η εξέλιξη να παίζει κάποιο παιχνίδι για ένα νέο τύπο ανθρώπου που στην αρχή αποδέχεται και στην συνέχεια συμμετέχει σε πολύπλοκα ομοφυλοφιλικά συμπλέγματα κοινώς μπινές.Κατά συνέπεια εφόσον λες ότι ,αν και όχι τόσο έντονα, νιώθεις παρόλα αυτά αηδία αντί για κάβλα, μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν είσαι ανώμαλος (με τον δικό σου ορισμό της λέξης, αφού για μένα δεν είσαι).
Μήπως πρέπει να αρχίσεις να ρωτάς τους άντρες φίλους σου για το πως βλέπουν το λεσβιακό σεξ; Γιατί αν το έχεις κάνει ήδη και εκπλήσσεσαι όταν ακούς ότι στους περισσότερους άντρες αρέσει, μάλλον πρέπει να αρχίσεις να κάνεις παρέα και με ετεροφυλόφιλους...
Μπινές είναι ο ομοφυλόφιλος άντρας ο οποίος και τον δίνει και τον παίρνει, καμία σχέση δηλαδή με τον ορισμό σου.
Έχουμε και λέμε:Θεόφιλος έγραψε:'Επίσης θα ήθελα να μας πεις αν δεν "επικροτείς" και τις πράξεις των γυναικών που θεωρείς ιδιαίτερα απωθητικές εμφανισιακά, οι οποίες έχουν (ετεροφυλόφιλη) σεξουαλική ζωή (αφού η σκέψη του να κάνουν σεξ είναι επίσης αηδιαστική).
δεν υπάρχει νορμάλ γυναίκα που να μου είναι απωθητική όχι γιατί είμαι κανένας ερωτύλος αλλά με ελκύει το θηλυκό όσο δεν μπορεί να φανταστεί ένας που δεν τον ελκύει.
Είσαι ένας άντρας που τον ελκύει το οποιοδήποτε θηλυκό ανεξάρτητα από την ηλικία του, τα κιλά του, τις αναλογίες του κλπ, αλλά ταυτόχρονα βρίσκει αηδιαστικό το να βλέπει δυο θεές να φιλιούνται, να χαιδεύονται, να γλύφονται κτλ.
Ok.