εδώ συμφωνώ με τον στράτο, η προσευχή αφορά το άτομο που την κάνει, όχι τρίτους αλλά αποκλειστικά για το εαυτό του. δεν μιλάω για παράλογα πράγματα για θεραπεία ανίατων ασθενειών αλλά για ψυχολογική υποστήριξη και μια πιο ψύχραιμη ματιά στα προβλήματα έστω επικαλώντας το μεταφυσικό.stratos έγραψε:Εννοείς όταν στοχεύει στην ευεργεσία κάποιου άλλου . Όταν στοχεύει στον εαυτό , ενίοτε έχει κάποια χρησιμότηταspylab έγραψε:Παντως η δυναμη της προσευχης εχει διερευνηθει πειραματικα και ειναι ακριβως μηδεν.
η σύγχρονη εποχή απαιτεί ένα νέο είδος πιστού
φαινομενικά έτσι ακριβώς είναι αλλά κατά βάθος έχει ορθή κρίση ο θρήσκος της αντικειμενικής πραγματικότητας και εξάρσεις ειλικρίνειας μεγαλύτερες και από έναν άθεο π.χ. η γιαγιά μου που ήταν βαθιά θρησκευόμενη όταν την ρώτησα αν πιστεύει ειλικρινά αν υπάρχει άλλη ζωή και Θεός η απάντηση της ήταν πώς το μόνο που έμαθε και είδε σε όλη της την ζωή, ήταν η πίστη της μονάχα για όλα αυτά, και πώς δεν γνωρίζει αν πραγματικά ισχύουν όμως είναι ένας τρόπος μου είπε να βλέπεις πιο όμορφα τα πράγματα αυτό πιστεύω εγώ μου είπε.Ibraim Bielidopoulos έγραψε:
Πολύ ωραία όλα αυτά και κατανοητά.
Στην πράξη βέβαια ο μέσος πιστός έχει ανάγκη, για να μην πω απαιτεί, το υπερφυσικό (εξωγενές) στοιχείο ως απόδειξη της ορθής του πίστης!
Οχι πιστεύω πως έχει κάποια επίδραση σε ατομικό επίπεδο, όπως και η κατάσταση ενός αγχωμένου ατόμου πρίν και μετά από επίσκεψη σε ψυχολόγο.spylab έγραψε:Παντως η δυναμη της προσευχης εχει διερευνηθει πειραματικα και ειναι ακριβως μηδεν.
Αυτη βασικα ειναι και η διαφορα μας.
Εσυ <πιστευεις> που ειναι και δικαιωμα σου να πιστευεις σε οτι μπουρδα θελεις.
Εγω αποδεχομαι οτι ειναι βασισμενο σε αποδειξεις.
Αν οι ολοι οι πιστοι μαζι προσευχηθειτε και το πουπουλο πεσει στο ταβανι εγω θα γινω
παπαδακι
Εσυ <πιστευεις> που ειναι και δικαιωμα σου να πιστευεις σε οτι μπουρδα θελεις.
Εγω αποδεχομαι οτι ειναι βασισμενο σε αποδειξεις.
Αν οι ολοι οι πιστοι μαζι προσευχηθειτε και το πουπουλο πεσει στο ταβανι εγω θα γινω
παπαδακι
Minds are like para-chutes. They only function when open.
-
- Αποκλεισμένος
- Δημοσιεύσεις: 1851
- Εγγραφή: 04 Φεβ 2013 00:30
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αναφέρεσαι στους κατ' όνομα χριστιανούς, οι οποίοι αποτελούν και την πλειοψηφία.Θεόφιλος έγραψε:φαινομενικά έτσι ακριβώς είναι αλλά κατά βάθος έχει ορθή κρίση ο θρήσκος της αντικειμενικής πραγματικότητας και εξάρσεις ειλικρίνειας μεγαλύτερες και από έναν άθεο π.χ. η γιαγιά μου που ήταν βαθιά θρησκευόμενη όταν την ρώτησα αν πιστεύει ειλικρινά αν υπάρχει άλλη ζωή και Θεός η απάντηση της ήταν πώς το μόνο που έμαθε και είδε σε όλη της την ζωή, ήταν η πίστη της μονάχα για όλα αυτά, και πώς δεν γνωρίζει αν πραγματικά ισχύουν όμως είναι ένας τρόπος μου είπε να βλέπεις πιο όμορφα τα πράγματα αυτό πιστεύω εγώ μου είπε.
Και η μάνα μου δηλώνει χριστιανή, αλλά δεν πιστεύει στη μετά θάνατο ζωή και στην αποκάλυψη! Άντε τώρα να βγάλεις άκρη! Αυτό είναι αιρετικό και σε άλλες εποχές μπορεί και να την έστελναν στην πυρά.
Με λίγα λόγια, άλλα λέει η οργανωμένη θρησκεία (παπαδαριό), άλλα η λαϊκή πίστη και άλλα η λαϊκή σοφία. Δείχνω κατανόηση. Ποικιλομορφία να υπάρχει ώστε να μην πεθάνουμε από ανία. Να σπάμε και καμιά πλάκα.
[youtube]tEFNAp1XqKA[/youtube]
αυτοί οι κατά όνομα χριστιανοί που λές για μένα είναι πιο ειλικρινείς και πιο αυθεντικοί χριστιανοί από αυτούς που ακολουθούν τυφλά το δόγμα, πρώτα ο άνθρωπος πρέπει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του,την λογική του, και μετά με όλα όσα πιστεύει.
πιστεύω πως όλος αυτός ο κόσμος είναι που κινεί τα νήματα για όποιες προοδευτικές και σύγχρονες αλλαγές εντός της εκκλησίας γυρνώντας την πλάτη του σε μισσαλλόδοξα και αναχρονιστικά κηρύγματα.
πιστεύω πως όλος αυτός ο κόσμος είναι που κινεί τα νήματα για όποιες προοδευτικές και σύγχρονες αλλαγές εντός της εκκλησίας γυρνώντας την πλάτη του σε μισσαλλόδοξα και αναχρονιστικά κηρύγματα.