θα πρέπει να έχουμε μια αίσθηση μέτρων και σταθμών
μη νομίζουν κάποιοι οτι οι ακτιβιστές άθεοι βάζουν τα αθεϊστικά ζητήματα πρώτα. ουτε καν εγώ τα βάζω πρώτα!
θα πάρουμε όμως στα σοβαρά το βιντεάκι που έδειξε μια καμμένη θρησκευτικού?
και δε θα λάβουμε υπόψιν οτι οι ψήφοι κάποιων ειναι που μας πάνε πίσω στα ουσιαστικά ζητήματα που υποτίθεται οτι ως άθεοι μαχόμαστε??
Θρησκευτικά στο σχολείο: Απαλλαγή ή debate?
Για να εξηγηθώ κι εγώ από τη μεριά μου να σας πω ότι ο λόγος που δεν ασχολήθηκα καθόλου με το συγκεκριμένο βίντεο την ώρα που προβλήθηκε ήταν επειδή ήλπιζα ότι οι συμμαθητές μου θα είχαν την απαραίτητη νοημοσύνη για να καταλάβουν ότι πρόκειται για έναν άμοιρο τυπάκο που γελοιοποίησε τεράστια σύμβολα της rock και metal μουσικής, όπως είναι οι Beatles, οι AC/DC, οι Metallica κλπ κλπ. προσπαθώντας απεγνωσμένα να βρει τρόπους να υποστηρίξει ότι ο "σατανάς" είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από αυτά τα είδη και ότι αυτή η μουσική είναι το όπλο του για να φέρει το κακό στον κόσμο! Και για να μας "προστατέψει" αυτός ο τυπάκος, μας προτρέπει να σταματήσουμε να "ανεχόμαστε" νέες μόδες και κινήματα (όπως αυτά των hippies, των punk, των emo), γιατί μπορούν να μας επηρεάσουν και να μας καθοδηγήσουν στον λανθασμένο δρόμο, το δρόμο του κακού και λοιπά κουραφέξαλα. Ίσως τα συγκεκριμένα κινήματα ήταν πολύ επαναστατικά για να χωρέσουν στην εκκλησία, οπότε οι πιστοί έψαξαν μανιωδώς να βρουν τρόπους να τα αποβάλουν...
Η Κόλαση τελικά θα είναι πολύ ωραίο μέρος, αν σκεφτείς ότι εκεί θα βρίσκονται ο Steven Hawking, ο Albert Einstein, ο Γαλιλαίος, οι Beatles, οι AC/DC, ο Michael Jackson και άλλοι σπουδαίοι άνθρωποι που η Εκκλησία πολέμησε επειδή αυτοί δίδασκαν επαναστατικές ιδέες...
Η Κόλαση τελικά θα είναι πολύ ωραίο μέρος, αν σκεφτείς ότι εκεί θα βρίσκονται ο Steven Hawking, ο Albert Einstein, ο Γαλιλαίος, οι Beatles, οι AC/DC, ο Michael Jackson και άλλοι σπουδαίοι άνθρωποι που η Εκκλησία πολέμησε επειδή αυτοί δίδασκαν επαναστατικές ιδέες...
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Απαντήθηκε η (Προβλήματα εφαρμογής της υπ. αρ. 91109/Γ2/10-7-2008 Εγκυκλίου περί του δικαιώματος για τη μη παρακολούθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών). Λέμε τώρα...
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 28 Δεκ 2012 20:37
- Όνομα Ιστότοπου: -
σας πειραζει το μαθημα των θρησκευτικων επειδη μαθαινει τα παιδια την εννοια της αγαπης και να ενδιαφερονται για τους συνανθρωπους τους???
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 28 Δεκ 2012 20:37
- Όνομα Ιστότοπου: -
tdiam έγραψε:Είμαι στην Α' Λυκείου και μόλις σήμερα κάναμε το πρώτο μας μάθημα στα Θρησκευτικά. Πριν ακόμη αρχίσει η νέα σχολική χρονιά είχα το δίλημμα: να πάρω απαλλαγή από τα θρησκευτικά ή να μείνω στο μάθημα και απλώς να εκφράζω τις διαφωνίες μου σε αυτά που γράφει το βιβλίο, η θεολόγος μας ή οποιοσδήποτε άλλος;
Περίμενα λοιπόν να γνωρίσω τη θεολόγο μας, η οποία είναι αρκετά στενόμυαλη. Για να καταλάβετε, όταν είπε στην τάξη ότι δεν της άρεσε που έβγαλαν το "Θρήσκευμα" από τις αστυνομικές ταυτότητες, εγώ της απάντησα ότι δεν αφορά ούτε την αστυνομία, ούτε το κράτος, ούτε κανέναν τα θρησκευτικά πιστεύω ενός πολίτη. Τότε μου είπε ότι αυτή είναι περήφανη που είναι χριστιανή και της άρεσε να λέει πάνω στην ταυτότητα Χ.Ο., και πως συνέχεια γίνονται εξαιρέσεις λόγω των μειονοτήτων (αναφερόμενη φυσικά στους ετερόδοξους). Πιο μετά είπε ότι εφόσον όσοι δεν είναι χριστιανοί δεν πιστεύουν στη γέννηση του Ιησού, ούτε στην ανάστασή του, τότε θα έπρεπε να μην γιορτάζουν τα Χριστούγεννα και το Πάσχα σαν αργίες.
Πιστεύετε ότι αξίζει να συνεχίσω στο μάθημα επεμβαίνοντας όποτε πετάει μπαρούφες, ή να πάρω απαλλαγή και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο;
Αν και πιστεύω απόλυτα ότι τα θρησκευτικά είναι άχρηστο μάθημα, καθώς δεν είναι τίποτα λιγότερο από αλλοιωμένη ιστορία και πλύση εγκεφάλου, έχω την εντύπωση ότι θα με βοηθήσει να γίνω καλός στο debate
εγω προτεινω να κατσεις να παρακολουθησεις το μαθημα μην και τυχον δεις πραγματα που σε προβληματισουν και ισως να αναθεωρησεις για τα τωρινα πιστευω σου.λες κλειστη την καθηγητρια σου αλλα κει εσυ εισαι κλειστος γιατι εμμενεις στην αποψη της μη υπαρξης του Θεου.η εμπειρια σου θα σε οδηγησει σε αυτο το συμπερασμα και σε αυτην την φαση δεν εχεις εμπειρια
@Αριστειδης5
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σου, και ναι, είναι πολύ εύκολο να λες ότι κάποιος είναι στενόμυαλος (πολλές φορές το λες μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετική άποψη από τη δική σου), αλλά δεν βλέπεις πρώτα αν είσαι κι εσύ το ίδιο στενόμυαλος!
Ναι, μάλλον είμαι στενόμυαλος, με την έννοια ότι πιστεύω πως καμία υπάρχουσα θρησκεία (ούτε καμία που μπορεί να δημιουργηθεί στο μέλλον) μπορεί να "αποδείξει" ότι ο κόσμος είναι το δημιούργημα ενός υπερφυσικού όντος, έτσι ώστε να το πιστέψω!
Παραδέχομαι ότι ήταν άτοπο αυτό που είπα, ότι η καθηγήτρια μου είναι στενόμυαλη, γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν είναι περισσότερο από εμένα
Ο λόγος που έγινα άθεος ήταν επειδή (για να είμαι αντικειμενικός, τρομάρα μου) ήθελα να ξεκινήσω από το μηδέν, δηλαδή να αφαιρέσω οποιεσδήποτε ιδέες μου είχαν περαστεί χωρίς κόσκινο, και μια από αυτές ήταν ο χριστιανισμός. Με το χρόνο, αφού είχα μείνει χωρίς θρησκεία, συνειδητοποίησα ότι καμία θρησκεία δεν είναι πιο σωστή ή πιο λάθος από κάποια άλλη και δεν είχα κάποιο λόγο αφού είχα αποκλείσει τον χριστιανισμό, να αποδεχτώ κάτι άλλο.
Ενδιαφέρουσα η τοποθέτησή σου, και ναι, είναι πολύ εύκολο να λες ότι κάποιος είναι στενόμυαλος (πολλές φορές το λες μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετική άποψη από τη δική σου), αλλά δεν βλέπεις πρώτα αν είσαι κι εσύ το ίδιο στενόμυαλος!
Ναι, μάλλον είμαι στενόμυαλος, με την έννοια ότι πιστεύω πως καμία υπάρχουσα θρησκεία (ούτε καμία που μπορεί να δημιουργηθεί στο μέλλον) μπορεί να "αποδείξει" ότι ο κόσμος είναι το δημιούργημα ενός υπερφυσικού όντος, έτσι ώστε να το πιστέψω!
Παραδέχομαι ότι ήταν άτοπο αυτό που είπα, ότι η καθηγήτρια μου είναι στενόμυαλη, γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν είναι περισσότερο από εμένα
Ο λόγος που έγινα άθεος ήταν επειδή (για να είμαι αντικειμενικός, τρομάρα μου) ήθελα να ξεκινήσω από το μηδέν, δηλαδή να αφαιρέσω οποιεσδήποτε ιδέες μου είχαν περαστεί χωρίς κόσκινο, και μια από αυτές ήταν ο χριστιανισμός. Με το χρόνο, αφού είχα μείνει χωρίς θρησκεία, συνειδητοποίησα ότι καμία θρησκεία δεν είναι πιο σωστή ή πιο λάθος από κάποια άλλη και δεν είχα κάποιο λόγο αφού είχα αποκλείσει τον χριστιανισμό, να αποδεχτώ κάτι άλλο.
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Αριθμός: 6574
Τύπος: Ερωτήσεις
Συνοδος / Περίοδος: Α' ΙΕ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Σχετικά με την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών
Κόμμα: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Ημερομηνία: 31/01/2013
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης: 01/02/2013
Καταθέτοντες: Γιαννακάκη Γεωργίου Μαρία, Ρεπούση Βασιλείου Μαρία, Ψαριανός Νικολάου Γρηγόριος
Υπουργοί: Αρβανιτόπουλος Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού)
Τύπος: Ερωτήσεις
Συνοδος / Περίοδος: Α' ΙΕ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Σχετικά με την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών
Κόμμα: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Ημερομηνία: 31/01/2013
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης: 01/02/2013
Καταθέτοντες: Γιαννακάκη Γεωργίου Μαρία, Ρεπούση Βασιλείου Μαρία, Ψαριανός Νικολάου Γρηγόριος
Υπουργοί: Αρβανιτόπουλος Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού)
csar έγραψε:Περίληψη ερώτησης
Γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή του θέματος στο οποίο εκτός από τις επίμαχες εγκυκλίους μνημονεύονται η γνωμοδότηση της ΑΠΔΠΧ 77Α/25-6-2002 και η καταδικαστική απόφαση του Ευρωπ. Δικαστηρίου Ανθρώπινων Δικαιωμάτων σε βάρος της Ελλάδας (21-2-2008) στην υπόθεση «Αλεξανδρίδης εναντίον Ελλάδος» (υπάρχει μόνο στα γαλλικά, υπάρχει και μία ανεπίσημη ιταλική μετάφραση εδώ).
Σχετικά με το ζήτημα το Υπουργείο ερωτάται:
1. Αν θα προβεί στην αντικατάσταση του όρου «μη ορθόδοξοι μαθητές» με τον όρο «απαλλασσόμενοι μαθητές» στην Εγκύκλιο Φ.12/977/109744/26-8-2008;
2. Σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την εναρμόνιση της Ελληνικής νομοθεσίας με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου;
3. Αν θα ενημερώσει άμεσα όλους τους διευθυντές σχολείων Α’βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης;
4. Πώς έχει ενημερώσει τους γονείς;
5. Πώς θα διαχειριστεί το ζήτημα των καταχρηστικών απουσιών που παίρνουν οι μαθητές, που αρνούνται να παρακολουθήσουν τα θρησκευτικά;
Περίληψη απάντησης
Το μάθημα είναι προαιρετικό και οι διευθυντές των σχολείων έχουν ενημερωθεί από τις εγκυκλίους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tasos_didymoteicho την 10 Μαρ 2013 11:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ενημέρωση απάντησης
Λόγος: ενημέρωση απάντησης
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Απαντήθηκε η αμέσως πιο πάνω. Ηλιθιότητα σε όλο της το μεγαλείο.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Και η γυναίκα μου τα 'χει πάρει με τόση ηλιθιότητα στο βιβλίο θρησκευτικών της γ΄ δημοτικού (συν κάτι ψιλοχαζομάρες του δασκάλου, τουτέστιν να τους βάζει να κάνουν κάτι ζωγραφιές, λες και έχει κανένα εκπαιδευτικό σκοπό κάτι τέτοιο). Η απόφαση γι' απαλλαγή από του χρόνου είναι πλέον ειλημμένη και από τους δυο μας. Ανέκρουσα πρύμναν σε όσα υποστήριζα μέχρι πρόσφατα. Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα, δεν ξέρεις τι να πεις στο παιδί σου.
Χαζά χαζά, μπορεί και να γράψουμε ιστορία, αμφιβάλλω αν θα 'χει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ποτέ σε όλο τον Έβρο, όχι μόνο στο Διδυμότειχο. Θα μας γράψουν οι εφημερίδες (λέμε τώρα).
Χαζά χαζά, μπορεί και να γράψουμε ιστορία, αμφιβάλλω αν θα 'χει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ποτέ σε όλο τον Έβρο, όχι μόνο στο Διδυμότειχο. Θα μας γράψουν οι εφημερίδες (λέμε τώρα).
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Άμα τα λέω εγώ.... γι' αυτό παροτρύνω πάντα τους γονείς να ρίξουν μια ματιά στο βιβλίο πριν αποφασίσουν αν θα πάρουν απαλλαγή ή όχι.tasos_didymoteicho έγραψε:Ανέκρουσα πρύμναν σε όσα υποστήριζα μέχρι πρόσφατα. Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα, δεν ξέρεις τι να πεις στο παιδί σου.
Στο παιδί σου θα πεις το απλό και προφανές "Οι χριστιανοί τα πιστεύουν αυτά και επειδή οι περισσότεροι εδώ είναι χριστιανοί, τα διδάσκουν και στο σχολείο. Εγώ και η μαμά σου δεν τα πιστεύουμε." Πράμα που το ξέρει ήδη, αλλά θα νιώσει καλύτερα αν είναι ρητά και ανοιχτά δηλωμένο.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ναι, βρε, ακριβώς αυτό λέω, και όχι μόνο μία φορά. Αλλά όταν φτάνεις στα κείμενά τους, όπως και να προσπαθήσεις να τα παρουσιάσεις, έρχεσαι σε δύσκολη θέση. Το δε χειρότερο είναι ότι τους βάζουν να τα μάθουν, οπότε εκεί δεν μπορείς ουσιαστικά να βρεις τρόπο να το αποδόσεις διαφορετικά. Θα μου πεις, τόσους αιώνες στο κουρμπέτι, το 'χουν ανάγει σε τέχνη...
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Ε, τι περιμένετε τώρα δηλαδή, να ζητάω συγγνώμη γονατιστός; Το είπαμε, είχα ΑΔΙΚΟ ενώ εσείς δικαιωθήκατε. Τι να κάνουμε, ανθρώπινα τα λάθη. Δείτε το αλλιώς, τώρα θα έχω ένα παραπάνω επιχείρημα, ότι εγώ τουλάχιστον απ' τη μεριά μου προσπάθησα.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Μα τι λες, εγώ σου ζητώ συγγνώμη αν σε έκανα να νιώσεις άσχημα.
Εδώ είμαστε για να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, όχι για να κάνουμε τους έξυπνους.
Εξάλλου το τι είναι σωστό-λάθος και δίκιο-άδικο είναι σχετικό: άλλοι που έκαναν την ίδια επιλογή με εσένα συνέχισαν χωρίς να προβληματιστούν με τον ίδιο τρόπο. Υποθέτω πως εξαρτάται τι θέλει κανείς για τη ζωή του και το παιδί του.
Εδώ είμαστε για να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, όχι για να κάνουμε τους έξυπνους.
Εξάλλου το τι είναι σωστό-λάθος και δίκιο-άδικο είναι σχετικό: άλλοι που έκαναν την ίδια επιλογή με εσένα συνέχισαν χωρίς να προβληματιστούν με τον ίδιο τρόπο. Υποθέτω πως εξαρτάται τι θέλει κανείς για τη ζωή του και το παιδί του.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- apeleytheros
- Δημοσιεύσεις: 10181
- Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
- Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- Επικοινωνία:
Τάσο καμία σχέση με συγνώμες. Ίσα ίσα, εσύ το δοκίμασες με παιδί, η δική σου εμπειρία είναι 10 φορές πιο αξιόπιστη από τη δική μου πχ γνώμη ως θεωρητική, και νομίζω ότι θα βοηθήσει περισσότερους γονείς τελικά να λάβουν την κατάλληλη απόφαση. Πέραν τούτου, από τις απαντήσεις που έδωσε η μικρή σου στις διάφορες ερωτήσεις, μάλλον περίμενα ότι θα σου το πρότειναν οι ίδιοι να της δώσεις απαλλαγή.
Ίσως θα σε ενδιέφερε να γράψεις ένα ολοκληρωμένο άρθρο με την εμπειρία σου αυτή και τις σχετικές εικόνες της μικρής και να το ανεβάσουμε στο blog.
(συμμερίζομαι την άποψη της μελάνης για το ότι δεν υπάρχει σωστό λάθος με την έννοια του μαύρου άσπρου σε τέτοια θέματα. Αν πχ ήταν άθεος δάσκαλος/δασκάλα η έστω συνειδητοποιημένος όσον αφορά το ρόλο του, θα ήταν διαφορετικά)
Η εμπειρία σου δείχνει επίσης πόσο τραγικό είναι και στην πράξη το σύστημα με το δογματισμό. Το παιδί πρέπει μάθει και να εξεταστεί στο αν έμαθε καλά τις αρχές του δόγματος. Ο γονέας πρέπει να ξοδεύει αντίστοιχο χρόνο αν όχι περισσότερο, για να αποκτήσει το παιδί κριτική σκέψη και να μην υπόκειται μόνο στη σχολική πλύση εγκεφάλου. Με νευριάζει λίγο, ειδικά αν σκεφτείς ότι σοβαρή επαφή με θετικές επιστήμες αποκτούν αρκετά αργότερα.
Ίσως θα σε ενδιέφερε να γράψεις ένα ολοκληρωμένο άρθρο με την εμπειρία σου αυτή και τις σχετικές εικόνες της μικρής και να το ανεβάσουμε στο blog.
(συμμερίζομαι την άποψη της μελάνης για το ότι δεν υπάρχει σωστό λάθος με την έννοια του μαύρου άσπρου σε τέτοια θέματα. Αν πχ ήταν άθεος δάσκαλος/δασκάλα η έστω συνειδητοποιημένος όσον αφορά το ρόλο του, θα ήταν διαφορετικά)
Η εμπειρία σου δείχνει επίσης πόσο τραγικό είναι και στην πράξη το σύστημα με το δογματισμό. Το παιδί πρέπει μάθει και να εξεταστεί στο αν έμαθε καλά τις αρχές του δόγματος. Ο γονέας πρέπει να ξοδεύει αντίστοιχο χρόνο αν όχι περισσότερο, για να αποκτήσει το παιδί κριτική σκέψη και να μην υπόκειται μόνο στη σχολική πλύση εγκεφάλου. Με νευριάζει λίγο, ειδικά αν σκεφτείς ότι σοβαρή επαφή με θετικές επιστήμες αποκτούν αρκετά αργότερα.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Χίλια συγγνώμη, ρε παιδιά, σας μπέρδεψε μάλλον το ύφος μου (το φοβόμουν λιγάκι, να πω την αλήθεια). Έγραφα εντελώς εύθυμα και χαλαρά, χωρίς ίχνος εκνευρισμού, δεν σας καταλόγισα απολύτως τίποτα, ούτε θίχτηκα σε καμία περίπτωση, μη μου στενοχωριέστε. Απλά όντως, ως καλός "παίκτης", παραδέχομαι την ήττα μου κι αναγνωρίζω (μεγαλόψυχα ) τα σφάλματά μου. Μελάνη, ούτε να σου περνάει απ' το μυαλό, χαλάρωσε. Μάλιστα, αν ίσχυε καμιά παλιότερη εγκύκλιος, πιθανότατα ακόμη και τώρα να ζητούσα απαλλαγή.
Μην ξεχνάμε, επίσης, ότι πρέπει να συμφωνούν και οι δύο γονείς, κι αφού κι η γυναίκα μου ήταν εξίσου διστακτική αρχικά, η απόφαση λήφθηκε από κοινού. Όπως και η ανατροπή της, καθότι εκείνη ήταν που μου είπε προχθές ότι δεν πάει άλλο, κάτι που είχα ήδη καταλάβει.
Ξαναλέω ότι θεωρώ σημαντικό επιχείρημα το να μπορώ ν' ανταπαντάω στην όποια αντιπολίτευση ότι εγώ τουλάχιστον προσπάθησα. Και θα μπορώ να το επικαλούμαι σε κάθε μελλοντική συζήτηση, αφού το θέμα συνεχώς θα επανέρχεται.
Μη μου στενοχωριέστε, επαναλαμβάνω, σας αγαπάω.
Μην ξεχνάμε, επίσης, ότι πρέπει να συμφωνούν και οι δύο γονείς, κι αφού κι η γυναίκα μου ήταν εξίσου διστακτική αρχικά, η απόφαση λήφθηκε από κοινού. Όπως και η ανατροπή της, καθότι εκείνη ήταν που μου είπε προχθές ότι δεν πάει άλλο, κάτι που είχα ήδη καταλάβει.
Ξαναλέω ότι θεωρώ σημαντικό επιχείρημα το να μπορώ ν' ανταπαντάω στην όποια αντιπολίτευση ότι εγώ τουλάχιστον προσπάθησα. Και θα μπορώ να το επικαλούμαι σε κάθε μελλοντική συζήτηση, αφού το θέμα συνεχώς θα επανέρχεται.
Μη μου στενοχωριέστε, επαναλαμβάνω, σας αγαπάω.
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
- Σίμων Resurrected
- Δημοσιεύσεις: 3230
- Εγγραφή: 17 Νοέμ 2010 09:49
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: Λυκαβηττός
Το μάθημα των θρησκευτικών είναι το καλύτερο μάθημα της ανθρώπινης ανοησίας ....γιαυτό θα έπρεπε να έχει διπλάσιες ώρες στο σχολικό πρόγραμμα
Στο σχολείο τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν και την ανοησία του ανθρώπου , αυτή αλλωστε θα συναντήσουν περισσότερο αργότερα στην ζωή τους.
Δεν υπάρχει καλύτερο φάρμακο, καλύτερο μπόλιασμα για την ανθρώπινη ανοησία, από το γέλιο του πιτσιρικά μπροστά στις απίστευτες κουταμάρες που πάνε να του πουλήσουν στο μάθημα των θρησκευτικών.
Στο σχολείο τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν και την ανοησία του ανθρώπου , αυτή αλλωστε θα συναντήσουν περισσότερο αργότερα στην ζωή τους.
Δεν υπάρχει καλύτερο φάρμακο, καλύτερο μπόλιασμα για την ανθρώπινη ανοησία, από το γέλιο του πιτσιρικά μπροστά στις απίστευτες κουταμάρες που πάνε να του πουλήσουν στο μάθημα των θρησκευτικών.
État de siège