Στα σκαριά νομοσχέδιο για τη Σαρία & εκλογή μουφτήδων

Συζητήσεις σχετικά με τις διάφορες θρησκείες και τις εκκλησίες τους
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Ισλαμικός νόμος στην Ελλάδα και με το... νόμο
του ΤΑΣΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ,
Κυρ. Ελευθεροτυπία, 30/4/2011
Μέχρι τον Αύγουστο αναμένεται να ψηφιστεί το νομοσχέδιο για την εκλογή μουφτήδων στη Δυτική Θράκη και για τον τρόπο που εφαρμόζεται η σαρία, το οποίο θα τεθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η ανάδειξη των θρησκευτικών και δικαστικών λειτουργών (των μουφτήδων) της μουσουλμανικής μειονότητας παύει να γίνεται με διορισμό από το κράτος, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα, κάτι που προανήγγειλε προ μηνός και ο Γ. Παπανδρέου από το χωριό Δημάριο της Ξάνθης.

Ωστόσο, η ανάδειξη αυτή δεν θα γίνεται με απευθείας εκλογή από τους ψηφοφόρους, όπως ζητεί επίμονα η Τουρκία και επανέλαβε πρόσφατα ο ίδιος ο Τ. Ερντογάν, αλλά έμμεσα, μέσω ενός εκλεκτορικού σώματος («επιτροπής επιλογής») 40-50 ιμάμηδων-θεολόγων, το οποίο θα προέρχεται από μια ευρύτερη λίστα υποψηφιοτήτων που θα υποβάλλονται στην περιφέρεια. Το αποτέλεσμα της εκλογής θα επικυρώνεται από το υπουργείο Παιδείας και στη συνέχεια θα εκδίδεται προεδρικό διάταγμα. Η θητεία των τριών μουφτήδων, Ξάνθης, Κομοτηνής και Εβρου, θα είναι πενταετής.

Σήμερα, πάντως, οι μουφτήδες δεν εκλέγονται πουθενά στον κόσμο, καθώς ως πνευματικοί ηγέτες αλλά και δικαστές διορίζονται και μισθοδοτούνται από το Δημόσιο, ενώ και στην Τουρκία η εκλογή τους καταργήθηκε ήδη από το 1926. Το ίδιο ισχύει και για τη σαρία, δηλαδή τον ιερατικό νόμο, η οποία σε ολόκληρη την Ευρώπη εφαρμόζεται μόνο στη Θράκη, δηλαδή σε ένα τμήμα της ελληνικής επικράτειας, όπως και στις ισλαμικές χώρες. Η τελευταία χώρα που την κατήργησε ήταν το 2001 η Γαλλία, η οποία αναίρεσε τη δικαιοδοτική αρμοδιότητα του γάλλου μουφτή στο νησί Μαγιό του Ειρηνικού.

Ο μουφτής, εκτός των θρησκευτικών του καθηκόντων, έχει και δικαστικά, που αφορούν κυρίως το κληρονομικό και οικογενειακό δίκαιο. Στο σημείο αυτό το νομοσχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, προφανώς για λόγους ισορροπιών (και πιέσεων της Αγκυρας για αμοιβαιότητα με τα θέματα του πατριαρχείου) δεν κάνει το βήμα να καταργήσει τη σαρία, αλλά διατηρεί τον έλεγχο των δικαστικών αποφάσεων των μουφτήδων είτε από νομικούς συμβούλους της μουφτείας είτε από το Πρωτοδικείο. Στο παρελθόν, πάντως, η εμπειρία έχει δείξει ότι ο έλεγχος αυτός είναι μόνο τυπικός, αφού, όπως αναφέρει η δικηγόρος Χριστιάννα Λούπα, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, σε σύνολο 1.071 αποφάσεων, μόνο μία βρέθηκε να αντίκειται στο σύνταγμα.

Και μεγάλη μερίδα του νομικού κόσμου, όμως, χαρακτηρίζει τη σαρία ως «μαύρη τρύπα» στον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό, καθώς τα όσα προβλέπει για θέματα όπως ο γάμος, το διαζύγιο, η διατροφή, η κηδεμονία, η ισλαμική διαθήκη κ.ά. αντίκεινται στο άρθρο 12 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλλά και στο άρθρο 116 του ελληνικού συντάγματος, το οποίο προβλέπει ότι «το κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών».

Την ευθύνη της επεξεργασίας του νομοσχεδίου έχει το γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλου, με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων από τα υπουργεία Εξωτερικών, Εσωτερικών, Παιδείας και Δικαιοσύνης.
από Φραγκόπουλο

EDIT: και ο σύνδεσμος για το πρωτότυπο άρθρο της Ε.
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 3332
Εγγραφή: 18 Αύγ 2009 01:08
Όνομα Ιστότοπου: -

Τραγικό αν γίνει. Στην Ελλάδα οι δικαστές διορίζονται. Δεν εκλέγονται από εμάς ούτε από εκλεκτορικό σώμα. Μεγάλη υποχώρηση αν γίνει κάτι τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

και πώς επιλεγεται το ποιος ανηκει στη μουσουλμανικη μειονοτητα; ΕΙναι γραμμενο στο κουτελο των ανθρωπων; Το γραφει η ταυτοτητα τους; Εχουν δικαιωμα να αλλαξοπιστησουν οποτε το επιθυμουν (πχ αν δεν θελουν την εφαρμογη της Σαριας πανω τους;).
Στις διαμαχες μεταξυ μουσουλμανων και αλλοπιστων ποιο δικαιο υπερισχυει;
Ειμαι εγω υποχρεωμενος ως αθεος να λαβω υποψιν μου και να σεβαστω καποιο δικαιο σαριας στις συναλλαγες μου με μουσουλμανους; Πρεπει να ζηταω υπευθυνη δηλωση πιστης στη Σαρια;
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
tyxkatmal
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009 14:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Η κυβέρνηση για να ετοιμάζει ένα τέτοιο νομοσχέδιο όπως είναι η εκλογή μουφτήδων στη θράκη, πιστεύω πως έχει βάσιμους λόγους να προχωρά σε μια τέτοια ενέργεια.
Με την ενέργειά της αυτή, η κυβέρνηση, δίχνει την ευαισθησία της πρός μία θρησκευτική μειονότητα, που χρόνια τώρα ζητούσε ο μουφτής να εκλέγεται απο αυτήν και όχι να διορίζεται, οπότε δεν ήταν μόνο απαίτηση της τουρκίας.
Εξάλου στην τουρκία όπως αναφέρεται στο άρθρο η εκλογή μουφτή καταργήθηκε το 1926.
Η δικαστική ιδιότητα του μουφτή μάλλον αφορά τις διαφορές που τυχόν υπάρξουν ανάμεσα και εντός της θρησκευτικής μειονότητας, και με περιορισμένη δικαστική ισχύ.
Η μουσουλμανική μειονότητα που αποτελείται απο τρείς ομάδες εθνικής, και φυλετικής συνείδησης, την τουρκική, που δηλώνει ξεκάθαρα και με κάθε ευκαιρία την εθνική καταγωγή της και τις άλλες δύο που δηλώνουν το ίδιο, αν και η περιπτωσή τους είναι φυλετική, τσιγγάνοι, και πομάκοι, και γι'αυτό φταίνε οι κυβερνήσεις μας που με την πολιτική της απομόνωσης των, τους έριξαν στην αγκαλιά της τουρκίας.
Να ένας σοβαρός εθνικός, και δημοκρατικός λόγος, για να αναπτυχθούν περισσότερο οι θρησκευτικές ελευθερίες στην ελλάδα και συγκεκριμένα στην θράκη.[quote][/quote]
Άβαταρ μέλους
Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 3332
Εγγραφή: 18 Αύγ 2009 01:08
Όνομα Ιστότοπου: -

Η ευαισθησία δείχνεται με τη μηδενική παρακώλυση κοινωνικής ανέλιξης και τέλεσης θρησκευτικών καθηκόντων, όχι με την καταστρατήγηση βασικής διάταξης (του συντάγματος αν δεν κάνω λάθος) που ορίζει ότι οι δικαστές ΔΕΝ εκλέγονται. Το ότι αναγνωρίζεται μειονότητα σε θρησκευτική βάση εντός ενός υποτίθεται εθνικού και όχι θρησκευτικού κράτους είναι έτσι και αλλιώς προβληματικό.

Ο μουφτής είναι εθιμικά δικαστής οικογενειακού δικαίου και μόνο για υποθέσεις μεταξύ μουσουλμάνων. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να προταθεί ως συμβιβαστική λύση να υπάρχει μια επιτροπή αντιπροσώπων της μειονότητας (και όχι μόνο των Τούρκων και ο νοών νοείτω) που θα έχει έχει συμβουλευτικό-γνωμοδοτικό ρόλο στο διορισμό και όχι εκλεκτορικό.

Αυτό που χρειάζεται κατά βάση η Θράκη είναι δουλειές κι επενδύσεις. Οι Τούρκοι της "μουσουλμανικής μειονότητας" μια χαρά ελεύθεροι και ωραίοι είναι. Οι Πομάκοι τραβάνε το μεγάλο ζόρι και ωθούνται στον εκτουρκισμό. Διπλά μειονοτικοί είναι οι άνθρωποι...
tyxkatmal
Δημοσιεύσεις: 979
Εγγραφή: 26 Δεκ 2009 14:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Ευθύμης έγραψε:Η ευαισθησία δείχνεται με τη μηδενική παρακώλυση κοινωνικής ανέλιξης και τέλεσης θρησκευτικών καθηκόντων, όχι με την καταστρατήγηση βασικής διάταξης (του συντάγματος αν δεν κάνω λάθος) που ορίζει ότι οι δικαστές ΔΕΝ εκλέγονται.
Δέν νομίζω να φτάσει η κυβέρνηση μέχρι την καταστρατήγηση άρθρων του συντάγματος, για την ικανοποίηση του αιτήματος εκλογής, και όχι διορισμού μουφτή,από την μουσουλμανική μειονότητα.
Τώρα αν ο μουφτής θέλει να κάνει τον οικογενειακό σύμβουλο στο ποίμνιο του, με δεσμευτικές αποφάσεις που είναι αποδεκτές και από το τελευταίο, και εφόσον δεν έρχεται σε ρίξη, με τους νόμους περί δικαίου της χώρας, εμάς δεν μας πέφτει λόγος.

Ο μουφτής είναι εθιμικά δικαστής οικογενειακού δικαίου και μόνο για υποθέσεις μεταξύ μουσουλμάνων. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να προταθεί ως συμβιβαστική λύση να υπάρχει μια επιτροπή αντιπροσώπων της μειονότητας (και όχι μόνο των Τούρκων και ο νοών νοείτω) που θα έχει έχει συμβουλευτικό-γνωμοδοτικό ρόλο στο διορισμό και όχι εκλεκτορικό.
.
Το θέμα της εκλογής μουφτή νομίζω πιό πολύ έχει να κάνει με την θρησκευτική πλευρά του, παρά την πολιτική του, τώρα αν δίνει στον μουφτή και την ιδιότητα του εθιμικού δικαστή, μπορεί μέσα από ένα διάλογο κυβέρνησης και θρησκευτικής μειονότητας, να υπάρξει μια συμβιβαστική λυση, ικανοποιητική και για τις δύο πλευρές,και λέω από θρησκευτικής πλευράς γιατί αν ήμουν χριστιανός ορθόδοξος, θα με πείραζε ο οικουμενικός πατριάρχης να διορίζονταν από την τουρκική κυβέρνηση αντί να εκλέγεται από τα πατριαρχεία των άλλων χωρών.
Βέβαια είναι ανόμοιες οι διαφορές, αλλά δεν παύουν να υφίστανται.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Μήπως θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε επίσημα κάποια αρχή τι σκοπεύουν να κάνουν ακριβώς με το θέμα των μούφτηδων;
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Για τα μέλη/υποστηρικτές της Ένωσης άνοιξα θέμα εδώ.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
Ευθύμης
Δημοσιεύσεις: 3332
Εγγραφή: 18 Αύγ 2009 01:08
Όνομα Ιστότοπου: -

Υπάρχει το άρθρο 88, παράγραφος 1 του Συντάγματος:

Άρθρο 88
Οι δικαστικοί λειτουργοί διορίζονται με προεδρικό διάταγμα, σύμφωνα με νόμο που ορίζει τα προσόντα και τη διαδικασία της επιλογής τους, και είναι ισόβιοι.

Το βάζω για να υπάρχει στη σχετική συζήτηση.
Τώρα αν ο μουφτής θέλει να κάνει τον οικογενειακό σύμβουλο στο ποίμνιο του, με δεσμευτικές αποφάσεις που είναι αποδεκτές και από το τελευταίο, και εφόσον δεν έρχεται σε ρίξη, με τους νόμους περί δικαίου της χώρας, εμάς δεν μας πέφτει λόγος.
Δε θα μπορεί να επιβάλει ποινές. Κι εγώ μπορεί να είμαι ο καλύτερος και σοφότερος της γειτονιάς και να έρχονται όλοι να με ρωτάνε τι να κάνουν σε ζητήματα οικογενειακού δικαίου, ερωτικού προσανατολισμού, μαθημάτων στο σχολείο/πανεπιστήμιο κ.ο.κ. . Δε θα μπορώ να απονείμω δικαιοσύνη όμως νόμιμα (σωφρονισμός, τιμωρία). Αν θέλουν κάτι τέτοιο τα κεφάλια της "μουσουλμανικής μειονότητας", πρόβλημά τους και ας κοιτάξουν να τα βρουν με το ελληνικό κράτος και όχι να το εκβιάζουν ή να το ζητούν να επικυρώνει εκ των υστέρων τους μουφτήδες της επιλογής τους. Ήδη πρότεινα τη λύση της μη δεσμευτικής γνωμοδότησης.
Το θέμα της εκλογής μουφτή νομίζω πιό πολύ έχει να κάνει με την θρησκευτική πλευρά του, παρά την πολιτική του, τώρα αν δίνει στον μουφτή και την ιδιότητα του εθιμικού δικαστή, μπορεί μέσα από ένα διάλογο κυβέρνησης και θρησκευτικής μειονότητας, να υπάρξει μια συμβιβαστική λυση, ικανοποιητική και για τις δύο πλευρές,και λέω από θρησκευτικής πλευράς γιατί αν ήμουν χριστιανός ορθόδοξος, θα με πείραζε ο οικουμενικός πατριάρχης να διορίζονταν από την τουρκική κυβέρνηση αντί να εκλέγεται από τα πατριαρχεία των άλλων χωρών.
Βέβαια είναι ανόμοιες οι διαφορές, αλλά δεν παύουν να υφίστανται.
Απ' τη στιγμή που έχει δικαιώματα δικαστή και το κράτος υποτίθεται ότι είναι εθνικό και όχι θρησκευτικό, το ζήτημα έχει πολιτική χροιά και αυτή και μόνο θα έπρεπε κανονικά να ενδιαφέρει το κράτος.

Αν ο πατριάρχης σου ήθελε να έχει υποχρεώσεις και δικαιώματα δικαστή μεταξύ των ορθοδόξων της Τουρκίας και το τουρκικό σύνταγμα περιλάμβανε διάταξη όπως το άρθρο 88 του ελληνικού συντάγματος (δεν ξέρω τη νομοθεσία εκεί), θα έπρεπε να δεχτείς ότι ο διορισμός του από το τουρκικό κράτος είναι εκ των ων ουκ άνευ. Τι ακριβώς θα πετύχαινες με τις διαπραγματεύσεις και πόσο μεγάλο βάρος θα είχε η γνώμη "σου" (της κοινότητας των ορθοδόξων) είναι άλλο ζήτημα.

Στη Θράκη οι ισορροπίες είναι ευαίσθητες και η τουρκική επιρροή ισχυρή. Επίσης, οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες δεν έχουν λόγο όσον αφορά τους διορισμούς δικαστών. Οπότε δε βρίσκω κανένα λόγο οι "μουσουλμάνοι" να μπορούν να αποφασίσουν τυπικά ποιος θα είναι δικαστής, έστω σε επίπεδο οικογενειακού δικαίου (προφανώς η γνώμη τους θα πρέπει να μετράει, όπως υποτίθεται ότι θα πρέπει να μετράει και η δική μας). Απορρίπτω το επιχείρημα της "θετικής διάκρισης" γιατί απορρίπτω τη γενικότερη ιδέα πίσω από αυτό: η θετική διάκριση είναι πάλι διάκριση και το ότι "είμαι" πλειοψηφία δε "μου" στερεί τη δυνατότητα και το δικαίωμα να "νιώσω" μειονεκτικά.
RaspK
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 13 Ιαν 2010 14:06
Όνομα Ιστότοπου: -

Η θέσπιση μιας τέτοιας εξουσίας θα ήταν, κατ' εμέ, απαράδεκτη: αν μη τι άλλω, κάποιος, ας πούμε, που ήταν Μουσουλμάνος και τώρα δεν είναι, βάσει της Shariah, πρέπει να τιμωρηθεί για την αποστασία του, ενώ κανένας άλλος νόμος δεν αναγνωρίζει κάτι τέτοιο. Αυτό, πώς, διάολε, το χειρίζεσαι;

Αν η εφαρμογή της Shariah δεν είναι δυνατή στα σημεία που δε συνάδει με το κοινό Δίκαιο, τότε δεν έχει νόημα. Το Ισλάμ ούτε στρατός είναι, ούτε κλήρος, ούτε επάγγελμα...
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
sfougarisb
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: 05 Σεπ 2010 13:33
Όνομα Ιστότοπου: sfougaris babis
Επικοινωνία:

διαβάστε εδώ ένα έξοχο άρθρο του Hitchens για το ίδιο θέμα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

http://www.slate.com/id/2184186/

Αγαπημένο σημείο:
"And just look at how casually this sheep-faced English cleric throws away the work of centuries of civilization:

[A]n approach to law which simply said "there's one law for everybody and that's all there is to be said, and anything else that commands your loyalty or allegiance is completely irrelevant in the processes of the courts"—I think that's a bit of a danger.

In the midst of this dismal verbiage and euphemism, the plain statement—"There's one law for everybody and that's all there is to be said"—still stands out like a diamond in a dunghill."
vlakedios
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: 06 Φεβ 2011 17:15
Όνομα Ιστότοπου: -

Το κλείνουμε το μαγαζί πατριώτες. Σιγά σιγά αλλά το κλείνουμε.
Άβαταρ μέλους
Comte de Toulouse
Δημοσιεύσεις: 3960
Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
Τοποθεσία: 7-
Επικοινωνία:

Κοίτα μην αφήσεις κανένα φως ανοιχτό, θα μας το πάρει όλο το χαρτί ο Φωτόπουλος :lol:
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

[Το κυρίως κείμενο είναι το ίδιο, αλλάζει μόνο η ερώτηση (κάτω-κάτω) σε κάθε υπουργείο. Συνέδεσα χρωματικά ομοιόμορφα αριθμό κι αντίστοιχο υπουργείο. Λινκς στους αριθμούς.]

Αριθμός:
591/4744
592/4745
593/4746
Τύπος:
Ερώτηση σε συνδυασμό με Α.Κ.Ε.
Συνοδος / Περίοδος:
Γ' ΙΓ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα:
Επιβολή του Ισλαμικού Νόμου της σαρίας στο Κέντρο της Αθήνας;
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
20/01/2012
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
20/01/2012
Καταθέτοντες:
Νικολόπουλος Ιωάννη Νικόλαος
Υπουργεία:
Εσωτερικών
Υπουργοί:
Γιαννίτσης Αναστάσιος (Υπουργός Εσωτερικών)


Υπουργεία:
Προστασίας του Πολίτη
Υπουργοί:
Παπουτσής Χρήστος (Υπουργός Προστασίας του Πολίτη )


Υπουργεία:
Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργοί:
Παπαϊωάννου Μιλτιάδης (Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων )
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Αριθμός:
4805
Τύπος:
Ερωτήσεις
Συνοδος / Περίοδος:
Γ' ΙΓ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα:
Ισλαμιστές έφτιαξαν /Αστυνομία/ για την επιβολή της σαρίας στο κέντρο της Αθήνας
Κόμμα:
ΛΑ.Ο.Σ.
Ημερομηνία:
23/01/2012
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
23/01/2012
Καταθέτοντες:
Βελόπουλος Ιωσήφ Κυριάκος
Υπουργεία:
Προστασίας του Πολίτη
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
svoin
Δημοσιεύσεις: 3074
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009 21:55
Όνομα Ιστότοπου: -

Εάν είναι αλήθεια αυτό είναι πραγματικά τραγικό. Μπορούν να κάνουν ότι θέλουν όσο αφορά την θρησκεία τους ατομικά (και εφόσον δεν παραβιάζουν κάποιον νομο) αλλα δεν έχουν κανένα δικαίωμα να "αστυνομεύουν" άλλους πιστούς οποιας δήποτε θρησκείας.

Καμια θρησκεία δεν έχει δικαίωμα να "δικάζει" και "αστυνομεύει" τους πιστούς τις, υπό την εννιά που το κάνουν τα κρατικά όργανα.
Άβαταρ μέλους
apeleytheros
Δημοσιεύσεις: 10181
Εγγραφή: 09 Δεκ 2010 18:12
Όνομα Ιστότοπου: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Επικοινωνία:

Καλά, κρίνοντας από το ιστορικό αξιοπιστίας ερωτήσεων της συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι.
(Η ελεύθερη ώρα δημοσιεύει μια μλκία, η μλκία μεταφέρεται αυτούσια στη βουλή)
Επιστήμη: Συστηματική μελέτη των δεδομένων προς εξαγωγή συμπερασμάτων. ( δεδομένα --> συμπεράσματα )
      • ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ.
_______________________________
Blog: Απελευθέρωση από τα δεσμά!
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

apeleytheros έγραψε:Καλά, κρίνοντας από το ιστορικό αξιοπιστίας ερωτήσεων της συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι.
:text-yeahthat:
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Απαντήθηκε απ' όλους τους ερωτηθέντες η ερώτηση "Επιβολή του Ισλαμικού Νόμου της σαρίας στο Κέντρο της Αθήνας;". Το ουσιαστικό μόνο στην απάντηση του Παπουτσή, που επιβεβαιώνει αυτό που λέω κι εγώ εξ αρχής: επίσημα υπάρχει κι αναγνωρίζεται μόνο το ελληνικό ποινικό δίκαιο, κανένα άλλο δεν νοείται να εφαρμόζεται απ' οποιονδήποτε. Τώρα, αν κάποιοι κρυφά το εφαρμόζουν, πρόβλημά τους.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Απάντηση