Μήπως είναι καιρός να πάρει η Ιεραρχία το καρυοφύλλι;
Στο πλαίσιο της γενικευμένης επίθεσης κατά θεσμών και αξιών στην Ελλάδα, έχουν ενταθεί τον τελευταίο καιρό οι προκλήσεις κατά της Εκκλησίας (κληρικών και λαϊκών).
Κάθε μέλος της Εκκλησίας (κληρικός η λαϊκός) έχει το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να υπερασπίσει τα όσια και τα ιερά του και να ξεκαθαρίσει μερικά πράγματα.
Πρώτα-πρώτα, το δημόσιο χρέος, τα ελλείμματα, η κακοδιοίκηση και η διαφθορά δεν οδηγούν αναγκαία σε αδυναμία πληρωμών, πτώχευση η υποταγή σε ξένους οργανισμούς.
Αν ήταν διαφορετικά, πολλά Κράτη, πολύ μεγαλύτερα από την Ελλάδα θα ήταν σε αυτή την θέση. Εδώ που είμαστε μας έφερε η σημερινή κυβέρνηση γιατί δεν μπορούσε να σηκώσει το βάρος μιας πολιτικής αντίθετης με αυτή για την οποία εξελέγη (αυτό βέβαια δεν απαλλάσσει τις προηγούμενες κυβερνήσεις από τις ευθύνες τους για το γεγονός ότι με την άφρονα πολιτική τους καταχρέωσαν την χώρα και τα κόμματα τους).
Έτσι, η παρούσα κυβερνητική πολιτική στερείται δημοκρατικής νομιμοποίησης αφού δεν έχει εγκριθεί από τον λαό σε βουλευτικές εκλογές. Πέραν αυτού, η συνταγματικότητα αυτής της πολιτικής μένει να κριθεί από το ΣτΕ στο οποίο προσέφυγαν έγκυροι φορείς όπως ο ΔΣΑ και το ΤΕΕ.
Αρκεί να σημειωθεί εδώ ότι έγκυροι συνταγματολόγοι που πρόσκεινται στο κυβερνών κόμμα, όπως ο Καθ. Γιώργος Κασσιμάτης, αποκαλούν την κυβέρνηση, de facto (τοις πράγμασι), δηλ. παράνομη και πραξικοπηματική κυβέρνηση.
Τώρα έρχεται αυτή η αμφίβολης δημοκρατικής νομιμοποίησης και συνταγματικότητας κυβέρνηση και απαιτεί φόρους από την Εκκλησία ως ΝΠΔΔ.
Η Εκκλησία όμως πληρώνει φόρο εισοδήματος και δεν μπορεί να πληρώσει φόρο ακινήτου περιουσίας για περιουσία που είτε δεν έχει έσοδα είτε είναι δεσμευμένη από το δημόσιο.
Έρχεται επίσης αυτή η κυβέρνηση και επιβάλλει περιορισμό στον διορισμό ιερέων σαν να ήσαν οι ιερείς δημόσιοι υπάλληλοι και σαν το δημόσιο να μη είχε εισπράξει ήδη την αμοιβή των ιερέων με την μορφή του 96% της περιουσίας της Εκκλησίας από την ίδρυση του Κράτους (το οποίο ίδρυσαν μέλη της Εκκλησίας).
Η κυβέρνηση συνεχίζοντας την επίθεση της κατά της Εκκλησίας προσπαθεί να θέσει εμπόδια στην Εκκλησία με την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών (ανάλογα με την πίστη του κάθε μαθητή) ως υποχρεωτικού μαθήματος, αρνούμενη να εκπληρώσει την συνταγματική ευθύνη της για την θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των πολιτών.
Στο ίδιο πνεύμα είναι και η κάρτα του πολίτη μέχρι να εξηγηθεί γιατί χρειάζεται και πως θα προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα και δεν θα προσβληθεί η θρησκευτική και άλλες ελευθερίες των πολιτών.
Και ευκαίρως ακαίρως γίνεται λόγος από μέλη της κυβέρνησης και τους υποστηρικτές τους στην κοινωνία και τα Μ.Μ.Ε. για τον χωρισμό της Εκκλησίας από το Κράτος, όχι με επιστροφή της περιουσίας της Εκκλησίας αλλά ουσιαστικά με αφαίρεση και εκείνης της περιουσίας που έχει απομείνει στην Εκκλησία.
Σε όλη αυτή την προσπάθεια, η κυβέρνηση και οι υποστηρικτές της στην κοινωνία και τα Μ.Μ.Ε. απευθυνόμενοι στην Εκκλησία εννοούν την ιεραρχία.
Αγνοούν εντελώς ότι με την συμπεριφορά τους προσβάλλουν και προκαλούν τα λαϊκά μέλη της Εκκλησίας, δηλ. την μεγάλη πλειοψηφία του λαού.
Είναι και αυτό ένδειξη είτε άγνοιας σχετικά με την ορθόδοξη εκκλησιολογία είτε απλά αντί-εκκλησιαστικό πνεύματος είτε και των δυο.
Επίσης, κυβέρνηση και κόμματα έχουν εγκλωβίσει τα μέλη της Εκκλησίας σε ξενόφερτες και αποτυχημένες ιδεολογίες και προγράμματα.
Τόσο ο φιλελευθερισμός όσο και ο σοσιαλισμός είναι μορφές του υλισμού, ξένες προς την κοινοτική και κοινοβιακή παράδοση του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.
Ο φιλελευθερισμός, κοινωνικός η όχι, που βάση έχει το κέρδος και την συσσώρευση πλούτου σε λίγα χέρια, μπορεί να έχει σχέση με τον προτεσταντισμό αλλά είναι ξένος προς την παράδοση του λαού μας.
Αλλά και ο σοσιαλισμός που επιβάλλεται από μια πεφωτισμένη μειοψηφία στο όνομα κάποιων υλιστικών θεωριών δεν έχει καμία σχέση με την κοινωνική αλληλεγγύη στο όνομα του κοινού Πατέρα και την αδελφική αγάπη που πηγάζει από την αγάπη στον κοινό Πατέρα.
Και βέβαια η Ορθοδοξία που είναι το όλον δεν μπορεί να εκπροσωπεί η εκπροσωπείται από ένα κόμμα, δηλαδή ένα κομμάτι της κοινωνίας,.
Η κοινοτική παράδοση βάλλεται με την επιχειρούμενη εξαφάνιση του χωριού μέσα από μια αντι-αγροτική και αντι-εργατική πολιτική και την κατάργηση των κοινοτικών αρχόντων (προέδρου, δάσκαλου, παπά).
Η κοινοβιακή παράδοση βάλλεται με την σκευωρία κατά της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και άλλες ανάλογες ενέργειες ιδίως κατά του Αγιορείτικου μοναχισμού.
Γιατί τι άλλο από σκευωρία είναι η μη αποδοχή της επιστροφής όλων των ανταλλαγέντων ακινήτων από τον Υπουργό των Οικονομικών και η παραπομπή του περιουσιακού της Βιστωνίδας στα δικαστήρια για να μη κλείσει η υπόθεση και να συνεχισθούν οι διώξεις κατά μοναχών;
Όσοι δε παραμένουν πιστοί στην παράδοση του λαού μας αποκαλούνται ελληνοκεντρικοί η και εθνικιστές. Και από ποιους; Aπό αυτούς που έχουν πιει το γάλα του εθνικισμού από την δύση!
Και κατηγορούν ποιους; Αυτούς που ως Έλληνες έχουν αναφορά σε ένα πολιτισμό και πνεύμα οικουμενικό, ανοικτό στον κόσμο, και ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί απεχθάνονται τον εθνικισμό σαν αίρεση! Έχουν χάσει πλέον οι έννοιες την σημασία τους.
Στην προτροπή να πάρει το καρυοφύλλι αφού το πετραχήλι δεν φτάνει αυτή την εποχή ο Αρχιεπίσκοπος σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε «να το πάρω αν μου το ζητήσει η Σύνοδος», αλλά αναρωτήθηκε αν το καρυοφύλλι κάνει στην σημερινή εποχή που έχουμε Κράτος και θεσμούς δικούς μας.
Εν όψει των ανωτέρω, θα ήθελα να εκφράσω την αμφιβολία μου αν το Κράτος αυτό είναι δικό μας. Το ’21 μετά από 400 και περισσότερα χρόνια σκλαβιάς ήμασταν ακόμη Έλληνες και Χριστιανοί για να αγωνιστούμε να αποκτήσουμε την ανεξαρτησία μας.
Μετά από 200 χρόνια σύγχρονου «Ελληνικού» Κράτους, τι είμαστε; Και με το Μνημόνιο έχουμε πλέον Κράτος ανεξάρτητο;
Να το πω διαφορετικά. Η σημερινή εποχή είναι πιο δύσκολη από την Οθωμανική εποχή (του Βυζάντιου μετά το Βυζάντιο κατά τον Γιόργκα).
Οι Τούρκοι μας έπαιρναν το κεφάλι. Οι δυτικοί μας παίρνουν την ψυχή. Για αυτό οι ανθενωτικοί προτίμησαν τους Τούρκους από τους δυτικούς. Και η ιστορία τους δικαίωσε.
Μήπως είναι λοιπόν καιρός να πάρει η Ιεραρχία το καρυοφύλλι και να ηγηθεί του αγώνα για την υπεράσπιση τη πίστης και της πατρίδας;
Μήπως είναι καιρός να τους πάρουμε με τις πέτρες;
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
Ανώνυμο άρθρο από το εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων Ρομφαία:
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
Εξέταση των επί μέρους, επειδή μερικοί αρεσκόμαστε στο να καταλύουμε ό,τι το αξίζει:
Όσοι πιστεύουν την κλασσική μπούρδα για το "666" πάνω στην κάρτα, καλά θα κάνουν να μάθουν πώς δουλεύει το barcode. Επίσης, είναι βεβαιομένο, καν, ότι θα φέρει το παλιό barcode (ξέρετε πόσα υπάρχουν;!) για το οποίο κυκλοφόρησε κάποτε η γνωστή μπουρδολογία;
http://en.wikipedia.org/wiki/Barcode#Types_of_barcodes
Όταν μιλάνε για χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους, εννοούν οι ίδιοι μόνο το θεσμό, όχι τον κόσμο.
Επίσης, ο σοσιαλισμός είχε εξεταστεί τόσο σαν ιδέα από τους αρχαίους Έλληνες, όσο και από Χριστιανούς. Βλέπε John Bull, τον ιδρυτή και ιερέα!
Μπορούν μεν να συνεχίζουν οι πληρωμές και να καταγράφεται ένα αρνητικό υπόλοιπο, δηλαδή επιπρόσθετο χρέος, αλλά αυτό διαιωνίζει την κατάσταση. Εφόσον δεν παραγραφεί ή αντιμετωπιστεί με κάποιο τρόπο το πρόβλημα, αυτό επεκτείνεται, αφού το χρήμα γεννά χρήμα, ό,τι πρόσημο κι αν έχει αυτό. Τα υπόλοιπα τα αφήνω, επειδή προέχουν άλλα.Πρώτα-πρώτα, το δημόσιο χρέος, τα ελλείμματα, η κακοδιοίκηση και η διαφθορά δεν οδηγούν αναγκαία σε αδυναμία πληρωμών,
Μπαρδόν;! Από Βουλευτικές Εκλογές προκύπτει μόνο η Κυβέρνηση, στην οποία παράσχεται αυτομάτως νομιμοποίηση για όσα θα πράξει εκείνη εν ονόματι του Δήμου. Ας μην τους ψήφιζαν, δηλαδή. Τα υπόλοιπα είναι απλώς μπούρδες.Έτσι, η παρούσα κυβερνητική πολιτική στερείται δημοκρατικής νομιμοποίησης αφού δεν έχει εγκριθεί από τον λαό σε βουλευτικές εκλογές.
Δε νομίζω ότι προσέφυγαν κάποιοι για τη συνταγματικότητα της οικονομικής πολιτικής εν γένει... Αν ναι, ήταν τελείως άσχετοι...Πέραν αυτού, η συνταγματικότητα αυτής της πολιτικής μένει να κριθεί από το ΣτΕ στο οποίο προσέφυγαν έγκυροι φορείς όπως ο ΔΣΑ και το ΤΕΕ.
Έχω δει τη συνέντευξη, και αυτό που είπε αφορούσε καθαρά και μόνο στην εξουσία που ασκείται από την «Τρόικα» — έλεος!Αρκεί να σημειωθεί εδώ ότι έγκυροι συνταγματολόγοι που πρόσκεινται στο κυβερνών κόμμα, όπως ο Καθ. Γιώργος Κασσιμάτης, αποκαλούν την κυβέρνηση, de facto (τοις πράγμασι), δηλ. παράνομη και πραξικοπηματική κυβέρνηση.
Η προϋπόθεση έχει καταρριφθεί ήδ...Τώρα έρχεται αυτή η αμφίβολης δημοκρατικής νομιμοποίησης και συνταγματικότητας κυβέρνηση
Γιατί όχι;και απαιτεί φόρους από την Εκκλησία ως ΝΠΔΔ.
Πρώτον, σε πολλά θέματα δεν πληρώνει καθόλου φόρο. Δεύτερον, εφόσον πληρώνει πλέον, θα πρέπει να γίνει νομοτελώς. Πού το πρόβλημα;Η Εκκλησία όμως πληρώνει φόρο εισοδήματος και δεν μπορεί να πληρώσει φόρο ακινήτου περιουσίας για περιουσία που είτε δεν έχει έσοδα είτε είναι δεσμευμένη από το δημόσιο.
Ουσιαστικά, από πλευράς πληρωμών, αυτό ακριβώς είναι.Έρχεται επίσης αυτή η κυβέρνηση και επιβάλλει περιορισμό στον διορισμό ιερέων σαν να ήσαν οι ιερείς δημόσιοι υπάλληλοι
Τους ιερείς τους πληρώνει ακόμα ο λαός.και σαν το δημόσιο να μη είχε εισπράξει ήδη την αμοιβή των ιερέων
Πρώτον, στοιχεία δε βλέπω επ' αυτού. Μάλιστα, η Εκκλησία έχει τεράστιες εκτάσεις γης. Τέλος, η Εκκλησία είχε πάρει δημόσια γη από την Άλωση.με την μορφή του 96% της περιουσίας της Εκκλησίας από την ίδρυση του Κράτους
Μπαρδόν;! Από πού και έως πού;(το οποίο ίδρυσαν μέλη της Εκκλησίας).
Υπάρχουν λόγοι και έχουν εξηγηθεί.Η κυβέρνηση συνεχίζοντας την επίθεση της κατά της Εκκλησίας προσπαθεί να θέσει εμπόδια στην Εκκλησία με την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών (ανάλογα με την πίστη του κάθε μαθητή) ως υποχρεωτικού μαθήματος,
Και γι' αυτό.αρνούμενη να εκπληρώσει την συνταγματική ευθύνη της για την θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των πολιτών.
Για το θέμα των ελευθεριών και των προσωπικών δεδομένων, καλώς. Οι θρησκευτικές ελευθερίες, όμως, πώς θα θιγούν;Στο ίδιο πνεύμα είναι και η κάρτα του πολίτη μέχρι να εξηγηθεί γιατί χρειάζεται και πως θα προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα και δεν θα προσβληθεί η θρησκευτική και άλλες ελευθερίες των πολιτών.
Όσοι πιστεύουν την κλασσική μπούρδα για το "666" πάνω στην κάρτα, καλά θα κάνουν να μάθουν πώς δουλεύει το barcode. Επίσης, είναι βεβαιομένο, καν, ότι θα φέρει το παλιό barcode (ξέρετε πόσα υπάρχουν;!) για το οποίο κυκλοφόρησε κάποτε η γνωστή μπουρδολογία;
http://en.wikipedia.org/wiki/Barcode#Types_of_barcodes
Μπαρδόν;!Και ευκαίρως ακαίρως γίνεται λόγος από μέλη της κυβέρνησης και τους υποστηρικτές τους στην κοινωνία και τα Μ.Μ.Ε. για τον χωρισμό της Εκκλησίας από το Κράτος, όχι με επιστροφή της περιουσίας της Εκκλησίας
Ψιτ: τσέκαρε την έννοια του κοσμικού κράτους... Ξέρεις, αυτό που δεν είναι εξουσία η Εκκλησία;αλλά ουσιαστικά με αφαίρεση και εκείνης της περιουσίας που έχει απομείνει στην Εκκλησία.
Σε όλη αυτή την προσπάθεια, η κυβέρνηση και οι υποστηρικτές της στην κοινωνία και τα Μ.Μ.Ε. απευθυνόμενοι στην Εκκλησία εννοούν την ιεραρχία.
Αγνοούν εντελώς ότι με την συμπεριφορά τους προσβάλλουν και προκαλούν τα λαϊκά μέλη της Εκκλησίας, δηλ. την μεγάλη πλειοψηφία του λαού.
Είναι και αυτό ένδειξη είτε άγνοιας σχετικά με την ορθόδοξη εκκλησιολογία είτε απλά αντί-εκκλησιαστικό πνεύματος είτε και των δυο.
Όταν μιλάνε για χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους, εννοούν οι ίδιοι μόνο το θεσμό, όχι τον κόσμο.
Άντε πάλι το mix grill...Επίσης, κυβέρνηση και κόμματα έχουν εγκλωβίσει τα μέλη της Εκκλησίας σε ξενόφερτες και αποτυχημένες ιδεολογίες και προγράμματα.
Τόσο ο φιλελευθερισμός όσο και ο σοσιαλισμός είναι μορφές του υλισμού, ξένες προς την κοινοτική και κοινοβιακή παράδοση του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.
Επίσης, ο σοσιαλισμός είχε εξεταστεί τόσο σαν ιδέα από τους αρχαίους Έλληνες, όσο και από Χριστιανούς. Βλέπε John Bull, τον ιδρυτή και ιερέα!
Μάλλον μπέρδεψες πολλές έννοιες στο ίδιο καζάνι. Στην καλύτερη, σχολιάζεις τον καπιταλισμό...Ο φιλελευθερισμός, κοινωνικός η όχι, που βάση έχει το κέρδος και την συσσώρευση πλούτου σε λίγα χέρια,
Αμ δε...μπορεί να έχει σχέση με τον προτεσταντισμό αλλά είναι ξένος προς την παράδοση του λαού μας.
Και πάλι, αδιάφορο. Η πολιτική δεν είναι θρησκευτική. Πρέπει να μην είναι θρησκευτική.Αλλά και ο σοσιαλισμός που επιβάλλεται από μια πεφωτισμένη μειοψηφία στο όνομα κάποιων υλιστικών θεωριών δεν έχει καμία σχέση με την κοινωνική αλληλεγγύη στο όνομα του κοινού Πατέρα και την αδελφική αγάπη που πηγάζει από την αγάπη στον κοινό Πατέρα.
Ναι, ε;Και βέβαια η Ορθοδοξία που είναι το όλον
Τι πράγμα;!δεν μπορεί να εκπροσωπεί η εκπροσωπείται από ένα κόμμα, δηλαδή ένα κομμάτι της κοινωνίας,.
Η κοινοτική παράδοση βάλλεται με την επιχειρούμενη εξαφάνιση του χωριού μέσα από μια αντι-αγροτική και αντι-εργατική πολιτική και την κατάργηση των κοινοτικών αρχόντων (προέδρου, δάσκαλου, παπά).
Ρε, σαρδανάπαλε, αφού υπάρχουν αποδείξεις των γεγονότων!Η κοινοβιακή παράδοση βάλλεται με την σκευωρία κατά της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και άλλες ανάλογες ενέργειες ιδίως κατά του Αγιορείτικου μοναχισμού.
Καλό, μ' άρεσε!Γιατί τι άλλο από σκευωρία είναι η μη αποδοχή της επιστροφής όλων των ανταλλαγέντων ακινήτων από τον Υπουργό των Οικονομικών και η παραπομπή του περιουσιακού της Βιστωνίδας στα δικαστήρια για να μη κλείσει η υπόθεση και να συνεχισθούν οι διώξεις κατά μοναχών;
Όσοι δε παραμένουν πιστοί στην παράδοση του λαού μας αποκαλούνται ελληνοκεντρικοί η και εθνικιστές. Και από ποιους; Aπό αυτούς που έχουν πιει το γάλα του εθνικισμού από την δύση!
Και κατηγορούν ποιους; Αυτούς που ως Έλληνες έχουν αναφορά σε ένα πολιτισμό και πνεύμα οικουμενικό, ανοικτό στον κόσμο, και ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί απεχθάνονται τον εθνικισμό σαν αίρεση! Έχουν χάσει πλέον οι έννοιες την σημασία τους.
Η Εκκλησία είχε τιμήσει τους Οθωμανούς ως σωτήρες του κόσμου... Δε θα πω παραπάνω τώρα.Στην προτροπή να πάρει το καρυοφύλλι αφού το πετραχήλι δεν φτάνει αυτή την εποχή ο Αρχιεπίσκοπος σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε «να το πάρω αν μου το ζητήσει η Σύνοδος», αλλά αναρωτήθηκε αν το καρυοφύλλι κάνει στην σημερινή εποχή που έχουμε Κράτος και θεσμούς δικούς μας.
Εν όψει των ανωτέρω, θα ήθελα να εκφράσω την αμφιβολία μου αν το Κράτος αυτό είναι δικό μας. Το ’21 μετά από 400 και περισσότερα χρόνια σκλαβιάς ήμασταν ακόμη Έλληνες και Χριστιανοί για να αγωνιστούμε να αποκτήσουμε την ανεξαρτησία μας.
Μετά από 200 χρόνια σύγχρονου «Ελληνικού» Κράτους, τι είμαστε; Και με το Μνημόνιο έχουμε πλέον Κράτος ανεξάρτητο;
Να το πω διαφορετικά. Η σημερινή εποχή είναι πιο δύσκολη από την Οθωμανική εποχή (του Βυζάντιου μετά το Βυζάντιο κατά τον Γιόργκα).
Οι Τούρκοι μας έπαιρναν το κεφάλι. Οι δυτικοί μας παίρνουν την ψυχή. Για αυτό οι ανθενωτικοί προτίμησαν τους Τούρκους από τους δυτικούς. Και η ιστορία τους δικαίωσε.
Μήπως είναι λοιπόν καιρός να πάρει η Ιεραρχία το καρυοφύλλι και να ηγηθεί του αγώνα για την υπεράσπιση τη πίστης και της πατρίδας;
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Λοιπόν Κόμη, αυτό το "ανώνυμο", μου κίνησε (δυστυχώς, κατόπιν αυτών που διάβασα) την περιέργεια και το έψαξα. Ο συντάκτης του άρθρου είναι ο Σπύρος Μπαζίνας και είναι "Ανώτερο Στέλεχος της Νομικής Υπηρεσίας των Η.Ε." σύμφωνα με κάποιες πηγές ενώ άλλες τον "συστήνουν" ως "Ανώτερο στέλεχος της Γραμματείας της UNCITRAL" (United Nations Commission on International Trade Law)
Μοιράζομαι μαζί σας κάποια από τα άρθρα του που ανακάλυψα:
Τα ανθρώπινα δικαιώματα και η σύγχρονη παραχάραξη τους από το blog Ακτίνες
Είναι η πολιτική της Κυβέρνησης ουσιαστικά νόμιμη και δημοκρατική;! από το VatopaidiFriend
Νέα εξεταστική για την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου από τη Ρομφαία
Η οικονομική σχέση της Εκκλησίας με το κράτος από το e-steki
Μοιράζομαι μαζί σας κάποια από τα άρθρα του που ανακάλυψα:
Τα ανθρώπινα δικαιώματα και η σύγχρονη παραχάραξη τους από το blog Ακτίνες
Είναι η πολιτική της Κυβέρνησης ουσιαστικά νόμιμη και δημοκρατική;! από το VatopaidiFriend
Νέα εξεταστική για την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου από τη Ρομφαία
και τελευταίο άφησα αυτό το ...διαμάντι που η λάμψη του με τύφλωσε και εγκατέλειψα την ανάγνωση στα μισά (και ούτε)Σε επιστολή του στο Βήμα της 26ης/6/2009 έγραψε:Ο κ. Σπύρος Μπαζίνας γράφει: Εάν θέλεις ειρήνη, ετοιμάζεσαι για πόλεμο. Οποιος δεν θέλει ειρήνη ή δεν διδάσκεται από την Ιστορία, δεν ετοιμάζεται για πόλεμο. Αυτός πρώτα αναγκάζεται σε υποχωρήσεις και τέλος οδηγείται στον πόλεμο και στη σκλαβιά. Σε μια εποχή όπου η χώρα μας αντιμετωπίζει πλήθος απειλών, η μείωση της θητείας και των εξοπλισμών είναι κυριολεκτικά πολιτική αυτοκτονίας. Η προβαλλόμενη ως δικαιολογία μείωση των αμυντικών δαπανών ώστε να χρησιμοποιηθούν για να ασκηθεί κοινωνική πολιτική είναι έωλη. Οταν απειλείται η ακεραιότητα της χώρας, δεν μπορούμε να σκεπτόμαστε πώς θα περάσουμε καλύτερα. Η προβαλλόμενη δικαιολογία ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού είμαστε στην ΕΕ, είναι επίσης εντελώς αβάσιμη.
Η οικονομική σχέση της Εκκλησίας με το κράτος από το e-steki
«Η μόνη επαφή της ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα, τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.» (Νίκος Δήμου)
- tasos_didymoteicho
- Δημοσιεύσεις: 9010
- Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
- Όνομα Ιστότοπου: -
Τελικά, Βέρα, είσαι κορυφαίο λαγωνικό...
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 27 Οκτ 2010 12:48
- Όνομα Ιστότοπου: -
Συγνώμη δεν έχουν καμία συνταγματικη νομιμοποίηση για να εφαρμόζουν την πολιτική που εφαρμόζουν.Μπαρδόν;! Από Βουλευτικές Εκλογές προκύπτει μόνο η Κυβέρνηση, στην οποία παράσχεται αυτομάτως νομιμοποίηση για όσα θα πράξει εκείνη εν ονόματι του Δήμου. Ας μην τους ψήφιζαν, δηλαδή. Τα υπόλοιπα είναι απλώς μπούρδες.
Ο λαός τους ψήφισε για να εφαρμόσουν μια ακριβώς αντίθετη πολιτική απο αυτήν.
Και απο ποίο πριν την έχει πάρει όταν δεσμεύαν γη σε όποιν δεν ήθελε να γίνει χριστιανός και την χαρίζαν στα μοναστήριαη Εκκλησία είχε πάρει δημόσια γη από την Άλωση.
Το τι θέλει ο λαός είναι αδιάφορο, νομικά και συνταγματικά. Αυτός, άλλωστε, είναι κι ένας λόγος για τον οποίο δε λογοδοτούν οι πολιτικοί όταν εφαρμόζουν πολιτική αντίθετη προς αυτήν που επιθυμεί ο λαός να εφαρμόσουν. Όσα διατυπώνονται ως υποσχέσεις του εκάστοτε κόμματος δεν είναι πολιτιακά δεσμευτικές, και ο λαός εκλέγει κόμματα αποκλειστικά και μόνο, όχι πολιτική.aggelos3000 έγραψε:Συγνώμη δεν έχουν καμία συνταγματικη νομιμοποίηση για να εφαρμόζουν την πολιτική που εφαρμόζουν.Μπαρδόν;! Από Βουλευτικές Εκλογές προκύπτει μόνο η Κυβέρνηση, στην οποία παράσχεται αυτομάτως νομιμοποίηση για όσα θα πράξει εκείνη εν ονόματι του Δήμου. Ας μην τους ψήφιζαν, δηλαδή. Τα υπόλοιπα είναι απλώς μπούρδες.
Ο λαός τους ψήφισε για να εφαρμόσουν μια ακριβώς αντίθετη πολιτική απο αυτήν.
Για αντιπροσωπευτική (κοινοβουλευτική) δημοκρατία μιλάμε. Ο λαός εκλέγει αντιπροσώπους, βάσει του Συντάγματος. Αν, τώρα, αυτός που εκλέγεται να αντιπροσωπεύσει το λαό δεν είναι αντιπροσωπευτικός αυτού, είναι πρόβλημά του, ουδέποτε Συνταγματικό ζήτημα.
Σύμφωνοι.aggelos3000 έγραψε:Και απο ποίο πριν την έχει πάρει όταν δεσμεύαν γη σε όποιν δεν ήθελε να γίνει χριστιανός και την χαρίζαν στα μοναστήριαη Εκκλησία είχε πάρει δημόσια γη από την Άλωση.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- Γιατρος Του Ικα
- Δημοσιεύσεις: 5537
- Εγγραφή: 18 Μαρ 2009 13:22
Με συγχωρείς Raspk αλλά δεν συμφωνώ μαζί σου. Το θέμα δεν είναι αντιπροσωπευτική δημοκρατία vs κάτιαλλοξερωγωτι αλλά δεσμευτική vs γενική εντολή.
Αν οι κυβερνήσεις εκλέγονται με γενική εντολή τότε συγγνώμη αλλά πολιτικά δεν έχουμε δημοκρατία αλλά φιλελευθερίζουσα ολιγαρχία.
Αν υπάρχει γενική εντολή τότε να μας λένε "ψηφίστε μας γιατί έτσι γουστάρουμε". Να μην βγάζουν προεκλογικούς λόγους να μην υπόσχονται πράγματα, να μην τυπώνουν προγράμματα και συμβόλαια με τον λαό.
Αντίθετα διεξάγουν τον πολιτικό αγώνα σαν να διεκδικούν δεσμευτική εντολή και κυβερνάνε σα να έχουν πάρει λευκό χαρτί.
Δεσμευτική εντολή (της οποίας η παραβίαση θα συνιστά κακούργημα, ίσως και το αδικήμα της εσχάτης προδοσίας) ΤΩΩΩΡΑΑΑ!
Αν οι κυβερνήσεις εκλέγονται με γενική εντολή τότε συγγνώμη αλλά πολιτικά δεν έχουμε δημοκρατία αλλά φιλελευθερίζουσα ολιγαρχία.
Αν υπάρχει γενική εντολή τότε να μας λένε "ψηφίστε μας γιατί έτσι γουστάρουμε". Να μην βγάζουν προεκλογικούς λόγους να μην υπόσχονται πράγματα, να μην τυπώνουν προγράμματα και συμβόλαια με τον λαό.
Αντίθετα διεξάγουν τον πολιτικό αγώνα σαν να διεκδικούν δεσμευτική εντολή και κυβερνάνε σα να έχουν πάρει λευκό χαρτί.
Δεσμευτική εντολή (της οποίας η παραβίαση θα συνιστά κακούργημα, ίσως και το αδικήμα της εσχάτης προδοσίας) ΤΩΩΩΡΑΑΑ!
Άνθρωπος χωρίς Θεό,ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
Είδα χτές ένα πεφταστέρι και ευχήθηκα να πέσει στο σπίτι σου.(Mikeius)
Ένα πέτρινο λιοντάρι στην μπασιά της νύχτας, με τα νύχια μπηγμένα στην πέτρα…
- AoratiMelani
- Δημοσιεύσεις: 16164
- Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
- Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
- Επικοινωνία:
Στο ακριβώς επόμενο διαμάντι έχει ένα quotation του Μπαζίνα:Βέρα έγραψε:και τελευταίο άφησα αυτό το ...διαμάντι που η λάμψη του με τύφλωσε
Τι άλλο θα ακούσουμε...Η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι μια ακόμη φορολόγηση του φτωχού, του μισθοσυντήρητου του χαμηλοσυνταξιούχου και του πολύτεκνου.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
- Αναρχος
- Δημοσιεύσεις: 4450
- Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
- Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com
Κοινοβουλευτική δικτατορία, μάλλον...Γιατρος Του Ικα έγραψε: Αν οι κυβερνήσεις εκλέγονται με γενική εντολή τότε συγγνώμη αλλά πολιτικά δεν έχουμε δημοκρατία αλλά φιλελευθερίζουσα ολιγαρχία.
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Των φρόνιμων τα παιδιά....
Μετά την απομάκρυνση εκ του ...ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται
Σκοτωθείτε τώρα για την… ποιότητα της δημοκρατίας, αν είναι ..ΑΑΑ , Β ή …κατιμάς
Και δεν αναφέρομαι στους συνομιλούντες αλλά γενικώς….
Μετά την απομάκρυνση εκ του ...ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται
Σκοτωθείτε τώρα για την… ποιότητα της δημοκρατίας, αν είναι ..ΑΑΑ , Β ή …κατιμάς
Και δεν αναφέρομαι στους συνομιλούντες αλλά γενικώς….
Στις εκλογές ψηφίζουμε ποιοι θα κυβερνήσουν, όχι τι θα κάνουν. Δεν υπάρχει τέτοιου είδους τυπική δέσμευση. Από εκεί και πέρα, υπάρχει άτυπη και ηθική δέσμευση εφόσον νιώσεις εξαπατημένος και δεις ότι άλλα έλεγαν και άλλα κάνουν.
Η εκκλησία έχει περισσότερα απ' όσα χρειάζεται και είναι έγκλημα να μένουν αναξιοποίητες κάποιες εκτάσεις για χάρη των παπάδων. Ας έχει λίγα και καλά, να κάνει τις φιλανθρωπίες της μπας και πείσει κανέναν και ας αφήσει το κράτος να διαχειριστεί το διαφθορέα της ψυχής που λέγεται υλικός πλούτος.
Η εκκλησία έχει περισσότερα απ' όσα χρειάζεται και είναι έγκλημα να μένουν αναξιοποίητες κάποιες εκτάσεις για χάρη των παπάδων. Ας έχει λίγα και καλά, να κάνει τις φιλανθρωπίες της μπας και πείσει κανέναν και ας αφήσει το κράτος να διαχειριστεί το διαφθορέα της ψυχής που λέγεται υλικός πλούτος.
Η αθεΐα δεν είναι το παν αλλά είναι μια καλή αρχή.
As I explained elsewhere, I am facing difficulties switching my keyboard between Greek and English language settings, so I will be typing in English, if you don't mind; I am really sorry.
Somehow, far too many people seem to misunderstand this fundamental issue.
Exactly so; people who fail to grasp this fail to grasp the greatest flaw of what is typically called a "republic" in English (a representative democracy): that it's susceptible to demagogues who can convince a dullard out there to vote for them...Ευθύμης έγραψε:Στις εκλογές ψηφίζουμε ποιοι θα κυβερνήσουν, όχι τι θα κάνουν. Δεν υπάρχει τέτοιου είδους τυπική δέσμευση. Από εκεί και πέρα, υπάρχει άτυπη και ηθική δέσμευση εφόσον νιώσεις εξαπατημένος και δεις ότι άλλα έλεγαν και άλλα κάνουν.
Somehow, far too many people seem to misunderstand this fundamental issue.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
- Comte de Toulouse
- Δημοσιεύσεις: 3960
- Εγγραφή: 11 Μαρ 2009 13:32
- Όνομα Ιστότοπου: Comte de Toulouse
- Τοποθεσία: 7-
- Επικοινωνία:
RaspK έγραψε:As I explained elsewhere, I am facing difficulties switching my keyboard between Greek and English language settings, so I will be typing in English, if you don't mind; I am really sorry.
Off Topic
Ράιτ ιν γκρίκλις εντ γιούζ ε κονβερτερ
Pluralitas non est ponenda sine neccesitate
- karakitsossecurity
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 27 Απρ 2009 14:09
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
λάθος, στις εκλογές ψηφίζουμε αυτούς που θα κυβερνήσουν βάση αυτών λένε ότι θα κάνουν. Οτιδήποτε άλλο είναι απάτη και κλοπεί ψήφου και πρέπει να τιμωρείται δια νόμου.Στις εκλογές ψηφίζουμε ποιοι θα κυβερνήσουν, όχι τι θα κάνουν. Δεν υπάρχει τέτοιου είδους τυπική δέσμευση. Από εκεί και πέρα, υπάρχει άτυπη και ηθική δέσμευση εφόσον νιώσεις εξαπατημένος και δεις ότι άλλα έλεγαν και άλλα κάνουν.
Boards don't hit back "Bruce Lee, Enter The Dragon"
Αισθάνομαι ανόητος...Comte de Toulouse έγραψε:RaspK έγραψε:As I explained elsewhere, I am facing difficulties switching my keyboard between Greek and English language settings, so I will be typing in English, if you don't mind; I am really sorry.Off TopicΡάιτ ιν γκρίκλις εντ γιούζ ε κονβερτερ
Και όμως, είναι δεδομένο στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία: η ψήφος του λαού ορίζει μόνο ποιος θα είναι επικεφαλής του κράτους. Σίγουρα, μία από τις άμεσες συνέπειες αυτού του γεγονότος είναι ότι ο καθένας μπορεί να πάρει αυτή τη θέση με ψευδείς υποσχέσεις...karakitsossecurity έγραψε:λάθος, στις εκλογές ψηφίζουμε αυτούς που θα κυβερνήσουν βάση αυτών λένε ότι θα κάνουν. Οτιδήποτε άλλο είναι απάτη και κλοπεί ψήφου και πρέπει να τιμωρείται δια νόμου.Στις εκλογές ψηφίζουμε ποιοι θα κυβερνήσουν, όχι τι θα κάνουν. Δεν υπάρχει τέτοιου είδους τυπική δέσμευση. Από εκεί και πέρα, υπάρχει άτυπη και ηθική δέσμευση εφόσον νιώσεις εξαπατημένος και δεις ότι άλλα έλεγαν και άλλα κάνουν.
Επίσης, δεν είπες τίποτα διαφορετικό από τον Ευθύμη. Μόνο που, τα λόγια του ήταν πιο ακριβή.
“Wisdom, love, is mostly awareness.”
Σ' όλες τις παραπάνω περιπτώσεις εκείνο που εμείς σίγουρα δε κάνουμε -και στην εκλογική διαδικασία αλλά και στη γενικότερη ανοχή που δίνουμε, ("έλα μωρέ καλό παιδί είναι, μορφωμένο και από καλή οικογένεια ή, τι ωραία γυναίκα είναι η τάδε, ή τι ωραία ...φρύδια έχει αυτός ή, αγαθές προθέσεις έχουν..., ή άσε τώρα να βγάλουν άλλοι το φίδι απ την τρύπα εμείς ας αράξουμε στη όποια βολή μας") - είναι να είμαστε πολύ περισσότερο προσεκτικοί, ποιους και ποιες πολιτικές θέλουμε να ρυθμίζουν τις ζωές μας και τις ζωές των παιδιών μας γιατί μετά την απομάκρυνση από την …κάλπη ουδέν λάθος .....
- karakitsossecurity
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 27 Απρ 2009 14:09
- Όνομα Ιστότοπου: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Η αθέτηση των προεκλογικών υποσχέσεων θα έπρεπε να είναι ιδιώνυμο αδίκημα και μάλιστα με βαρύτατη ποινή.
Ναι δεν είναι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως το θεωρείτε τόσο δεδομένο ότι ο βουλευτής έχει δικαίωμα να λέει ψέματα προκειμένου να βγει. Οχι δεν έχει είναι δεν είναι νόμος.
Ναι δεν είναι αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως το θεωρείτε τόσο δεδομένο ότι ο βουλευτής έχει δικαίωμα να λέει ψέματα προκειμένου να βγει. Οχι δεν έχει είναι δεν είναι νόμος.
Boards don't hit back "Bruce Lee, Enter The Dragon"