Comte de Toulouse έγραψε:Και εμείς όταν βγήκαν και είπαν ότι συμπεριφερθήκαμε σαν τον άσωτο υιό με τα δανεικά, πέσαμε να τους φάμε.
Δεν κατάλαβα, αν κάποιος τρίτος σε θίγει δεν θα βγεις να διαμαρτυρηθείς; Και αν σε διασύρει ο Χ, δεν θα πας στον προϊστάμενο του Χ να τον βάλει στην θέση του; Τι δεν έχω καταλάβει καλά εδώ πέρα;
Οι διεθνείς σχέσεις είναι διαφορετικό πράμα απ' όταν θίγει κάποιος το πρόσωπό σου. Σχετίζονται άμεσα με την κυριαρχία της κρατικής βίας. Όταν με θίγει κάποιος προσωπικά δεν θίγει την κυριαρχία μου, όπως θίγεται η κυριαρχία του κράτους, αλλά την τιμή, υπόληψη κλπ. Γι' αυτό και στο διεθνές δίκαιο θεωρείται παράνομη πρακτική η επέμβαση στις εσωτερικές υποθέσεις ενός κράτους. Εθεωρείτο, τέλος πάντων, μέχρι τις ανοιχτές επεμβάσεις των ΗΠΑ σε Σομαλία, Γιουγκοσλαβία, Αφγανιστάν, Ιράκ. Για τις όποιες διεθνείς διαφορές υπάρχουν τα διεθνή δικαστήρια, τα οποία όμως πρέπει να ξέρετε ότι δεν δικάζουν νομικά αλλά πολιτικά, δηλ. με βάση τους συσχετισμούς δύναμης.
Εφόσον η όποια οργάνωση - λόμπι θίγεται, έχει τη δυνατότητα να καταθέσει μήνυση κατά του Σεραφείμ και να ζητήσει την τιμωρία του για την αναζωπύρωση του φυλετικού μίσους και να μη κάνει παρεμβάσεις τύπου νταβατζή. Όχι ότι θα τιμωρηθεί ο Σεραφείμ, όπως δεν τιμωρήθηκε ο Πλεύρης αλλά εν πάση περιπτώσει ας προσφύγει μετά και στο ΕΔΔΑ. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και σεις, δεν πρέπει όμως να ξεχνάτε ότι ο Σεραφείμ είναι δικομανής και τρέφεται από τέτοιες τις υποθέσεις.
Για μένα το ζήτημα λύνεται πολιτικά και όχι νομικά, δηλαδή όχι με τιμωρία αλλά με πολιτικές ενέργειες από τα πάνω αλλά κυρίως από τα κάτω. Μια απ' αυτές είναι ο χωρισμός εκκλησίας - κράτους. Άλλη ενέργεια είναι η μαζική διαμαρτυρία είτε με e-mail είτε διά ζώσης. Άλλη, θα ήταν η ανάρτηση πανό απέναντι από τα γραφεία της μητρόπολης. Ακόμη μια θα ήταν και η παράνομη επίθεση στο site της μητρόπολης Πειραιά. Τα γκαζάκια δεν τα εγκρίνω. Πάντως, όσο το θρησκευτικό συναίσθημα του Νεοέλληνα είναι ισχυρό, τόσο θα γεννιούνται απόψεις σαν του Σεραφείμ, που επιδιώκουν να συσπειρώσουν τα πρόβατά τους. Πρόκειται για λερναία Ύδρα. Ο Σεραφείμ κι ο κάθε Σεραφείμ πρέπει να καταντήσει γελοιογραφική φιγούρα και όχι να του δίνεται αξία αντιστασιακού.
Βέρα έγραψε:E-Lawyer σε άρθρο για το hate speech έγραψε:
Ο λόγος που καλλιεργεί το μίσος (hate speech) καταδικάζεται από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ακόμη και όταν η ποινικοποίησή του δεν έχει συντελεστεί νομοθετικά σε χώρες του Συμβουλίου της Ευρώπης. Όχι βέβαια αυτοτελώς, αλλά πάντοτε ως ένα από τα χαρακτηριστικά που περιστοιχίζουν μία υπόθεση, λ.χ. μία υπόθεση εξύβρισης ή δυσφήμισης. Αποτελεί επιβαρυντικό στοιχείο που μερικές φορές "κρίνει" προς τα που θα γύρει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Το Συμβούλιο της Ευρώπης κατά καιρούς έχει ταχθεί υπέρ της λήψης μέτρων για τον περιορισμό του hate speech.
Η πρόσκληση σε ταξικό πόλεμο είναι hate speech?? Η άποψη ότι η αστική τάξη είναι εκμεταλλεύτρια και παρασιτική και πρέπει να καταργηθεί η ιδιοκτησία της με επαναστατική βία είναι hate speech?? Καταλαβαίνετε, πόσο επικίνδυνα είναι τα μέτρα για τον περιορισμό της ελευθερίας του λόγου, ακόμη και του ναζί; Δεν είναι παρά η αρχή. Στην πραγματικότητα δεν στρέφονται κατά των ναζί. Οι ναζοί αποτελούν την εφεδρεία του καπιταλισμού όταν αυτός κλονίζεται. Στις βαλτικές χώρες έχουν ανεγείρει αδριάντες για τους εκεί ταγματασφαλίτες που ο δολοφόνος Στάλιν τους παρέβλεψε και συνεχίζουν να υπάρχουν. Επομένως η τυχόν αφαίρεση της ελευθερίας του λόγου απ' τους ναζούς είναι προσχηματική και πάντα έτσι γίνεται: ξεκινά από μια ομάδα μισητή για να συμφωνήσει η κοινωνία, από ναζούς ή φορτηγατζήδες ή ΔΕΚΟ ή εργατοπατέρες, ώστε για να καταλήξει σε σένα και σε μένα.
Βέρα έγραψε:antrikos έγραψε:Κι ύστερα ντράπηκα ακόμη περισσότερο με τη συντονισμένη επέμβαση στα εσωτερικά της χώρας μου...
antriko όση οργή εκφράζεις είναι δικαιολογημένη και δεν πρέπει να την κατευθύνεις σε λάθος πρόσωπα (τους θιγμένους στην περίπτωσή μας) αλλά σ' αυτόν που τους έθιξε, γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια τις συνέπειες για τη χώρα μας.
..........
Κάνε πρόταση για δράση λέω εγώ και μη θυμώνεις με αυτούς που δικαιολογημένα διαμαρτύρονται - έστω κι αν είναι lobby. Όπως είπε και ο Comte όταν το χειμώνα που πέρασε δεχτήκαμε όλη τη λάσπη κυρίως από γερμανικές φυλλάδες κι εμείς κάποια αντίστοιχα lobby είχαμε να μας υπερασπιστούν, τόσο στην Ευρώπη, όσο και την Αμερική.
Την έχω κάνει ήδη. Μαζικές διαμαρτυρίες κατά του παπαρδέλα, επίθεση στο site της μητρόπολης κλπ. Δυστυχώς όμως είμαστε επαναστάτες του καναπέ και εσχάτως και του πληκτρολογίου. Και δεν αναφέρομαι σε σας, τολμώ να πω ούτε και σε μένα που έχω εκτεθεί στη μικρή κοινωνία που ζω, αλλά σε μας ως σύνολο, ως δυνατότητα να κινητοποιήσουμε τους διπλανούς μας.
Τα παίρνω στο κρανίο όταν βλέπω πόσους μαζεύει ο παπάς τη Μ. Παρασκευή και τους προβατίζει και δεν μπορώ να το κάνω εγώ κι εσύ.