Συμμετοχή στην πορεία διαμαρτυρίας της Τετάρτης 5 Μαϊου

Ανακοινώσεις και προτάσεις για δράσεις διαφόρων φορέων και ιδιωτών υπέρ της θρησκευτικής ελευθερίας και συναφών θεμάτων. Οι δράσεις της Ένωσης Άθεων συζητούνται στον χώρο "Γενικές Συζητήσεις Ένωσης Άθεων" και ανακοινώνονται στις "Ανακοινώσεις Ένωσης Άθεων"
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Το γκρουπ ''ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ'' συμμετεχει στη πορεια διαμαρτυριας τη Τεταρτη 5 Μαϊου σε Αθηνα και Θεσσαλονικη. Στην Αθηνα η προσυγκεντρωση του γκρουπ θα γινει στις 11:00 στο Πεδιο του Αρεως (αγαλμα Κωνσταντινου).Στη Θεσσαλονικη συμμετεχουμε στην συγκεντρωση στις 10 π.μ. στην Καμαρα.

Η πληροφορία από την σελίδα της εκδήλωσης Συμμετοχη ως γκρουπ στη γενικη απεργια της Τεταρτης 5 Μαϊου στο facebook.
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Γιατί γίνεται η πορεία την ίδια μέρα με τη Γενική Απεργία?
Δε θα έπρεπε να διαφοροποιούνται μεταξύ τους?
:think:
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Άβαταρ μέλους
breadfan
Δημοσιεύσεις: 1722
Εγγραφή: 20 Ιουν 2009 03:16
Τοποθεσία: Πάτρα

Έχει νόημα η συμμετοχή.

Όταν διεκδικείς μεγαλύτερη συνεισφορά της Εκκλησίας στα οικονομικά της χώρας, είναι λογικό να συμμετέχεις σε μια εκδήλωση που διεκδικεί μικρότερη συνεισφορά άλλων.
Οὐκ ἄρα τὸ θεοφιλὲς ὅσιόν ἐστιν, ὦ Εὐθύφρων, οὐδὲ τὸ ὅσιον θεοφιλές, ὡς σὺ λέγεις, ἀλλ᾽ ἕτερον τοῦτο τούτου.
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Χμμ...
Και όσοι διαφωνούν με την ηλιθιότητα της απεργίας αλλά συμφωνούν με τη φορολόγηση της Εκκλησίας, τι να κάνουν?
:whistle:
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
dtango
Αποκλεισμένος
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: 07 Απρ 2009 16:56
Όνομα Ιστότοπου: Dispute of a man with his Ba
Τοποθεσία: Καλύβια (7ος όροφος!)
Επικοινωνία:

noxteryn έγραψε:Χμμ...
Και όσοι διαφωνούν με την ηλιθιότητα της απεργίας αλλά συμφωνούν με τη φορολόγηση της Εκκλησίας, τι να κάνουν?
:whistle:
Αυτή είναι και δική μου απορία :think:
"Culture is memory", Yuri Lotman, 1922 - 1993, Ρώσος Σημειολόγος και Κουλτουρολόγος
Άβαταρ μέλους
breadfan
Δημοσιεύσεις: 1722
Εγγραφή: 20 Ιουν 2009 03:16
Τοποθεσία: Πάτρα

Και όσοι διαφωνούν με την ηλιθιότητα της απεργίας αλλά συμφωνούν με τη φορολόγηση της Εκκλησίας, τι να κάνουν?
α) Γκρινιάζουν
β) Συμμετέχουν, και μετά κάνουν ψυχοθεραπεία
γ) Δεν συμμετέχουν, και μετά κάνουν ψυχοθεραπεία
δ) Κάνουν τη δική τους πορεία, μια άλλη μέρα
ε) Ιδρύουν ένα κόμμα, προτείνουν τα δικά τους μέτρα (που περιλαμβάνουν φορολόγηση της Εκκλησίας), πείθουν το λαό να τους ψηφίσει και "μας βγάζουν απ' την κρίση"
στ) Ιδρύουν ένα κόμμα, προτείνουν τα δικά τους μέτρα (που περιλαμβάνουν φορολόγηση της Εκκλησίας), πείθουν το λαό να τους ψηφίσει και τρώνε με χρυσά κουτάλια
ζ) Οργανώνουν αντάρτικο πόλης, που απαλλοτριώνει την κινητή περιουσία της εκκλησίας και των παρακλαδιών της.
η) Δεν κάνουν τίποτα και ελπίζουν για το καλύτερο
θ) Δεν κάνουν τίποτα, γιατί η κρίση δεν τους αγγίζει

Το παραπάνω είναι ένα μικρό δείγμα. Οι επιλογές είναι πραγματικά αμέτρητες. Take your pick.

Παρεμπιπτόντως, το "διαφωνούν με την ηλιθιότητα της απεργίας" είναι διφορούμενο.
Οὐκ ἄρα τὸ θεοφιλὲς ὅσιόν ἐστιν, ὦ Εὐθύφρων, οὐδὲ τὸ ὅσιον θεοφιλές, ὡς σὺ λέγεις, ἀλλ᾽ ἕτερον τοῦτο τούτου.
Άβαταρ μέλους
noxteryn
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: 02 Απρ 2010 15:40
Όνομα Ιστότοπου: noxteryn
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
Επικοινωνία:

Funny που έβαλες ως πρώτη επιλογή τη γκρίνια, τη στιγμή που στην ουσία οι απεργοί είναι αυτοί που γκρινιάζουν. Επίσης, βρίσκω λίγο αφελή την υπόνοιά σου ότι όποιος δε συμμετέχει στην απεργία, δεν τον "αγγίζει" η κρίση. Πέρα από την απλότητα του επιχειρήματος "if you're not with us, you're against us", μια κρίση όντως τους αγγίζει όλους, και το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος σε μια βαριά οικονομία είναι να σταματήσει να δουλεύει. In short, οι απεργοί συμβάλλουν στην οικονομική κρίση, νομίζοντας ότι πολεμούν για να την καταστείλουν. Irony...
"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."
Άβαταρ μέλους
breadfan
Δημοσιεύσεις: 1722
Εγγραφή: 20 Ιουν 2009 03:16
Τοποθεσία: Πάτρα

noxteryn έγραψε:Funny που έβαλες ως πρώτη επιλογή τη γκρίνια, τη στιγμή που στην ουσία οι απεργοί είναι αυτοί που γκρινιάζουν.
Κατά τη γνώμη σου.

Κατά τη γνώμη μου, είναι άδικο να μειωθούν οι παροχές όλων. Πρέπει να φύγουν τα κοπρόσκυλα. Και τα κοπρόσκυλα είναι πολλά, και σε μεγάλο ποσοστό είναι κομματόσκυλα. (Να ζητήσω συγνώμη εδώ απ' τον canis lupus familiaris για την δυσφήμιση).
Κατά τη γνώμη μου, οι έμμεσοι φόροι είναι άδικοι, γιατί φορολογούν δυσανάλογα τα χαμηλά εισοδήματα.
Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν δίκαια και άδικα μέτρα.
Κατά τη γνώση μου, κάποιοι διαμαρτύρονται για τα άδικα μέτρα.
Κατά τη γνώμη μου, αν χαρακτηρίσουμε γκρίνια τη διαμαρτυρία τους για τα άδικα μέτρα, θα πρέπει να χαρακτηρίσουμε γκρίνια και τη διαμαρτυρία για τη μη φορολόγηση της Εκκλησίας.
noxteryn έγραψε:Επίσης, βρίσκω λίγο αφελή την υπόνοιά σου ότι όποιος δε συμμετέχει στην απεργία, δεν τον "αγγίζει" η κρίση.
Βρίσκω λίγο αφελές το ότι εξάγεις τέτοια υπόνοια. Διαβάζεις πράγματα που δεν υπάρχουν.
Δίνω μια λίστα με επιλογές. Κάποιες ταιριάζουν σε κάποιους, κάποιες σε κάποιους άλλους. Όχι όλες σε όλους (το ζ δεν είναι συμβατό με πολλά άλλα, για παράδειγμα).
Επομένως, το τελευταίο item της λίστας, λέει "κάποιοι που δεν τους αγγίζει η κρίση μπορούν να επιλέξουν να μην κάνουν τίποτα".
Το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το "όποιος δεν συμμετέχει στην απεργία δεν τον αγγίζει η κρίση".

Θα είχες απόλυτο δίκιο αν έλεγες ότι δεν έπρεπε να βάλω το συγκεκριμένο item στη λίστα, γιατί όσους δεν αγγίζει η κρίση προφανώς δεν τους αγγίζει και η μη φορολόγηση της εκκλησίας. (Λέω "προφανώς" λίγο βιαστικά. Ίσως να υπάρχει αντιπαράδειγμα, που δεν μπορώ να σκεφτώ, αλλά το θεωρώ απίθανο.)

Όσο για τον ισχυρισμό σου ότι η κρίση τους αγγίζει όλους, είναι τόσο εύκολο να καταρριφθεί, που δεν θα ασχοληθώ καν.

Ή, μάλλον, θα αναφέρω ενδεικτικά μια κατηγορία ανθρώπων που δεν τους αγγίζει η κρίση. Είναι οι "κουμπάροι", οι έχοντες μπάρμπα στην Κορώνη, και είναι πολυάριθμοι. Γνωρίζω προσωπικά ανθρώπους, υπαλλήλους του δημοσίου, για τους οποίους ήδη ενεργοποιήθηκαν μέσω βύσματος "αντισταθμιστικά οφέλη", πριν προλάβει καν να θιχτεί το εισόδημά τους από τα μέτρα. Και το χειρότερο είναι ότι κάποιοι απ' αυτούς έχουν τέτοιο θράσος, που γυρίζουν από γραφείο σε γραφείο και κοροϊδεύουν τους άλλους.
Οὐκ ἄρα τὸ θεοφιλὲς ὅσιόν ἐστιν, ὦ Εὐθύφρων, οὐδὲ τὸ ὅσιον θεοφιλές, ὡς σὺ λέγεις, ἀλλ᾽ ἕτερον τοῦτο τούτου.
Απάντηση