Σύμφωνο συμβίωσης και θρησκευτική πίστη

Οτιδήποτε αφορά την επικαιρότητα ή πρακτικά θέματα σχετικά με την αθεΐα και την θρησκεία. Θέματα γενικής επικαιρότητας συζητιούνται στα "Εκτός θέματος", υποσυζήτηση "Ειδήσεις και επίκαιρα".
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Off Topic
Ο Μήτσοςείναι εδώ και δεκαετίες ο πάσης φύσεως και κοπής νεοέλληνας, είτε γκέι είτε στρέιτ, είτε νέος είτε γέρος, είτε πλούσιος είτε φτωχός, είτε μορφωμένος είτε αγράμματος.

Ο Μπάμπης είναι ο νεοέλληνας νταγλαράς που πρωταγωνιστεί σε ανέκδοτα. Δυστυχώς δεν βρίσκω τώρα τεκμηρίωση, είναι και πρωί. Καλή σας μέρα!
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

ενταξει και ο σοφοκλης μπορει να παντρευτει τον αποστολη τοτε για να μην εχουμε αλλη μια κοντρα την αγαπη μου σε ολες και ολους με επιασε ξαφνικα το καλο μου :D
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
kapages
Δημοσιεύσεις: 2911
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010 05:10
Όνομα Ιστότοπου: -

Δεν ειναι η σεξουαλικη προτιμηση που παραγει κοινωνικα δικαιωματα,
συμφωνω με το ΚΚΕ.
Τα κοινωνικα δικαιωματα υπαρχουν ανεξαρτητως σεξουαλικης προτιμησης, παραγονται απο τη βουληση των ανθρωπων να ζησουν ισοτιμα και ελευθερα και κατοχυρωνονται απο σχετικες διαταξεις του Συνταγματος.

Θεωρητικα, ειναι παρανομο το να θεωρει το Κρατος οτι η υπογραφη ενος χαρτιου συνιστα δηλωση σεξουαλικων προτιμησεων.

Εγω ειμαι παντρεμενος straight, αλλα πανευκολα μπορω να φανταστω τον εαυτο μου σε ενα συμφωνο συμβιωσης με εναν αντρα φιλο μου, χωρις ερωτικο περιεχομενο.

Επισης, ειναι βασικο να μπορεις να ελευθερωθεις απο τα χαρτια αυτα, γρηγορα και απλα. Χωρις να δινεις λογαριασμο στο κρατος αν ησουν "καλος" συντροφος ή οχι. Πχ ναι πηγαινα με αλλες, ε και; Λεει πουθενα οτι απαγορευεται; Και αν το λεει σε νομολογιες, κακως το λεει.
Παραδεισος ειναι η ικανοποιηση καθε ατομικης επιθυμιας. Κολαση, ειναι η συγκεντρωση αυτων των ατομικων παραδεισων...
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

truleysi έγραψε:Θεόφιλε, το γεγονός ότι το ΚΚΕ έχει «ξεκάθαρη» θέση, δεν σημαίνει πως προσωπικά αποδέχομαι αυτή τη θέση. Εξακολουθώ να τη θεωρώ για γέλια και για κλάματα (στην ουσία της είναι συγκαλυμμένα ομοφοβική), ενώ έχει αντιφάσεις (π.χ. σύμφωνα με τη Δάγκα «η ομοφυλοφιλία είναι ιδιωτική υπόθεση που δεν παράγει κοινωνικά δικαιώματα», αλλά σύμφωνα με τον εισηγητή του Κόμματος στη Βουλή Γκιόκα, «η ομοφυλοφιλία έχει τις ρίζες του σε χρόνια κοινωνικά προβλήματα, συνεπώς δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως αποκλειστικά ατομική απόφαση»).

Το γεγονός επίσης ότι το κόμμα έχει μία κάπως λιγότερο υποτιμητική προς τους ΛΟΑΤ στάση μπροστά στα... βατράχια που είχαν εκστομίσει οι εκπρόσωποί του στην αντίστοιχη συζήτηση του συμφώνου το 2008 (όπου και πάλι το ΚΚΕ είχε καταψηφήσει), αλλά και μπροστά στον έντονα ομοφοβικό έως βαθιά ρατσιστικό του λόγο σε παλιότερες δεκαετίες όχι μόνο απέναντι στους ΛΟΑΤ, αλλά και απέναντι σε όσους τους στήριζαν, μάλλον δεν με πείθουν για τον «συγκροτημένο» περί του ζητήματος πολιτικό λόγο του.

Δεν ξέρω αν πρέπει να επεκταθούμε περισσότερο καθώς το νήμα αφορά το Σύμφωνο σε σχέση με τη θρησκευτική πίστη, αν και, για αρκετούς κομμουνιστές, το Κόμμα μάλλον αποτελεί μορφή θρησκευτικής πίστης.
η συζήτηση δεν γίνεται με αφορισμούς. η ομοφοβία δεν πηγαίνει κατά κόμμα αλλά κατα άτομο. δεν μπορεί κάθε φορά που δεν παίρνει θέση κάποιος να ονομάζεται και ομοφοβικός. όσο για τις αντιφάσεις τι σχέση έχει η άποψη πως η ομοφυλοφυλία είναι ιδιωτική υπόθεση ως τρόπος σεξουαλικής ζωής, που σίγουρα είναι. με την αναζήτηση του φαινομένου της ομοφυλοφιλίας από τον ομιλητη του ΚΚΕ.π.χ.εμένα η θέση διάφορων πως είναι επιλογή λες και παραγγέλνεις καφέ δεν με καλύπτει τώρα αν ο ομιλητής αναζητά την αιτία σε κοινωνικά αίτια αυτό δεν το έχω ψάξει και δεν παίρνω θέση.όσο για τα δικαιωματα, αυτό εξαρτάται από το δικαιωμα .π.χ. της υιοθεσίας. δεν σε άκουσα να πείς κάτι επί του θέματος.
όσο για την πολιτική θρησκεία αυτήν θα ήταν καλύτερο να την ψάξεις αρκετά πέρα από την δεξιά. τα κομμουνιστικά κόμματα προτάσουν την σχεδιασμένη παραγωγή τα αστικά κόμματα την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς αν και κλέβουν πολλές φορές όταν δεν τους βγαίνει η φιλελευθεροποίηση με κάπιταλ κοντρόλ, με ανακεφαλαιοποιήσεις των τραπεζών, και γιατί όχι, και μερικές φορές με κρατικοποίησεις.
οπότε την θρησκευτική πίστη πρός το ΚΚΕ, καλύτερα να την ονομάσεις από εδώ και στο εξής, ταξική συνείδηση.
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Θεόφιλος έγραψε:η συζήτηση δεν γίνεται με αφορισμούς. η ομοφοβία δεν πηγαίνει κατά κόμμα αλλά κατα άτομο.
Πηγαίνει και κατά κόμμα και κατά πολιτική στάση και κατά θρησκευτική συνείδηση και κατά φιλοσοφική θεώρηση και κατά ότι θες, τόσο ατομικά, όσο και συλλογικά. Π.χ. η γενικευμένη ομοφοβία σε μια κοινωνία δεν είναι άθροισμα ομοφοβικών ατόμων, αλλά απόρροια αντιλήψεων που επικρατούν μαζικά από τους φορείς που τις εκπέμπουν. Οι αποδείξεις είναι ιστορικά άπειρες.
Θεόφιλος έγραψε:δεν μπορεί κάθε φορά που δεν παίρνει θέση κάποιος να ονομάζεται και ομοφοβικός.
Αντιθέτως, για τη θέση που πήρε το κόμμα χαρακτηρίζεται έτσι κι όχι για θέση που δεν πήρε.
Θεόφιλος έγραψε:αυτό εξαρτάται από το δικαιωμα .π.χ. της υιοθεσίας. δεν σε άκουσα να πείς κάτι επί του θέματος.
Είμαι υπέρ, δεν χρειάζεται να γράψω το αυτονόητο. Όταν σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου και τον θεωρείς ισότιμο μέλος της κοινωνίας που ζεις, τότε τον θεωρείς άξιο να μεγαλώσει ένα παιδί. Εκπτώσεις δεν χωράνε. Το γεγονός ότι το ΚΚΕ καταψήφισε το Σύμφωνο για τον λόγο της τεκνοθεσίας (η οποία μάλιστα δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο) αποδεικνύει ότι το κόμμα αμφισβητεί την ίση μεταχείριση.

Και μη μου πεις για έλλειψη προτύπων και άλλα ηθικοπλαστικά. Ένα ζευγάρι ομόφυλων γονέων που θα μπει συνειδητά στη διαδικασία να προσφέρει ανατροφή σε παιδί ορφανό ή εγκαταλελειμμένο ή κακοποιημένο, με συνθήκες απείρως καλύτερες από ένα ορφανοτροφείο ή ένα ίδρυμα, είναι κάτι που προσωπικά το βρίσκω απολύτως θεμιτό.

Τα επιχειρήματα ότι τα παιδιά θα έχουν προβλήματα, τουλάχιστον από τη διεθνή εμπειρία, δεν επαληθεύονται. Οι περίπου 30 χώρες στον κόσμο στις οποίες επιτρέπεται η τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια δεν είναι λιγότερο ευαίσθητες από το ΚΚΕ. Επιπροσθέτως το ΚΚΕ τάσσεται και κατά της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής (το μοναδικό κόμμα που το κάνει) σε ομόφυλα ζευγάρια (αυτό αφορά κυρίως ομοφυλόφιλες γυναίκες). Κατ' εμέ, το δικαίωμα στη μητρότητα, είναι αδιαπραγμάτευτο.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

Θεόφιλος έγραψε:
δεν μπορεί κάθε φορά που δεν παίρνει θέση κάποιος να ονομάζεται και ομοφοβικός.

ειναι αν πεις κατι το διαφωρετικο εισαι ομοφοβικος ρατσιστης ετσι γινεται στην ελλαδα απο το 2000 και μετα ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ξανα λεω ειμαι υπερ οσο δε παει στους γκει και στα δικαιωματα τους αλλα αυτο το να πιανονται ολοι απο μια λεξη ειναι καπως κουτο

και ισως αυτο δεν εχει να κανει με τους γκει αλλα με τους υπερασπιστες τον γκει αυτους που στην προσωπικη τους ζωη δεν θελουνε και πολλα παρε δωσε μαζι τους :)
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
csar
Δημοσιεύσεις: 1695
Εγγραφή: 23 Σεπ 2012 08:00
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Wien (Osterreich)

Αριθμός: 575
Τύπος: Αναφορά
Σύνοδος/Περίοδος: Α' Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Αιτείται την άρση της ισχύος του όποιου επικείμενου ή ήδη ψηφισμένου νομοθετήματος θεσμοθετεί το «Σύμφωνο Συμβίωσης», προς προάσπιση και προστασία του θεσμού της οικογένειας, στα πλαίσια της μέχρι τώρα φυσικής της παρουσίας και λειτουργίας υπέρ των νέων παιδιών
Κόμμα: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
Ημερομηνία: 07/12/2015
Ημ. τελευτ. τροποπ.: 22/12/2015
Καταθέτων: Νικολόπουλος Ιωάννου Νικόλαος
Υπουργός: Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Περίληψη αναφοράς
Να τοποθετηθεί ο Υπ. Δικαιοσύνης επί του δελτίου τύπου της ΑΣΠΕ (Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδας) που αιτούνται άρση της θεσμοθέτησης του Συμφώνου Συμβίωσης προς προάσπιση και προστασία του θεσμού της οικογένειας υπέρ των παιδιών. (Έχει κατατεθεί παρόμοια ερώτηση από τον ίδιο, βλ. προηγούμενη ανάρτηση.)
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

truleysi έγραψε: Πηγαίνει και κατά κόμμα και κατά πολιτική στάση και κατά θρησκευτική συνείδηση και κατά φιλοσοφική θεώρηση και κατά ότι θες, τόσο ατομικά, όσο και συλλογικά. Π.χ. η γενικευμένη ομοφοβία σε μια κοινωνία δεν είναι άθροισμα ομοφοβικών ατόμων, αλλά απόρροια αντιλήψεων που επικρατούν μαζικά από τους φορείς που τις εκπέμπουν.
σιγά μην πηγαίνει και κατά κράτος. ρατσιστική είναι η δική σου αντίληψη που θεωρείς τους άλλους πρόβατα. επειδή δεν συμφωνούν μαζί σου. π.χ.μπορεί να σέβομαι την ιδιωτική ζωή ενός gay ισως και να τον θαυμάζω επειδή έχει δώσει πολλά στην τέχνη στον πολιτισμό κ.τ.λ. αλλά οι ιδιωτικές του στιγμές όταν γινουν δημόσιο θέαμα με αηδιάζουν αντίθετα με ένα κανονικό ζευγάρι που ισως να μου προξενήσει και κάποιο χαμόγελο.τι να γίνει, κάποια πράγματα είναι φυσιολογικά, και κάποια όχι, δεν θα αλλάξω λοιπόν αντίληψη για αυτά για να μην χαρακτηριστώ ομοφοβικός. δεν κατακρίνω. όμως δεν μπορώ να μην νιώσω και αποστροφή.
Αντιθέτως, για τη θέση που πήρε το κόμμα χαρακτηρίζεται έτσι κι όχι για θέση που δεν πήρε.
και ποια είνσι η θέση του; όλοι οι gay στην σιβηρία;
Είμαι υπέρ, δεν χρειάζεται να γράψω το αυτονόητο. Όταν σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου και τον θεωρείς ισότιμο μέλος της κοινωνίας που ζεις, τότε τον θεωρείς άξιο να μεγαλώσει ένα παιδί. Εκπτώσεις δεν χωράνε. Το γεγονός ότι το ΚΚΕ καταψήφισε το Σύμφωνο για τον λόγο της τεκνοθεσίας (η οποία μάλιστα δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο) αποδεικνύει ότι το κόμμα αμφισβητεί την ίση μεταχείριση.
εγώ είμαι κατά λόγω μη φυσιολογικών ενδοοικογενειακών συνθηκών.όχι οπτικών που σίγουρα θα υπάρχει κάποια εγκράτεια όσο κυρίως ακουστικών. ο νοών νοείτω.

δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο. αλλά εκεί οδηγείται.
Και μη μου πεις για έλλειψη προτύπων και άλλα ηθικοπλαστικά. Ένα ζευγάρι ομόφυλων γονέων που θα μπει συνειδητά στη διαδικασία να προσφέρει ανατροφή σε παιδί ορφανό ή εγκαταλελειμμένο ή κακοποιημένο, με συνθήκες απείρως καλύτερες από ένα ορφανοτροφείο ή ένα ίδρυμα, είναι κάτι που προσωπικά το βρίσκω απολύτως θεμιτό.
η ηθική είναι βέβαια ατομική. όμως κυρίως είναι κοινωνική. και ας μην πάμε από το ολότελα καλή κι η παναγιώταινα.


Τα επιχειρήματα ότι τα παιδιά θα έχουν προβλήματα, τουλάχιστον από τη διεθνή εμπειρία, δεν επαληθεύονται. Οι περίπου 30 χώρες στον κόσμο στις οποίες επιτρέπεται η τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια δεν είναι λιγότερο ευαίσθητες από το ΚΚΕ. Επιπροσθέτως το ΚΚΕ τάσσεται και κατά της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής (το μοναδικό κόμμα που το κάνει) σε ομόφυλα ζευγάρια (αυτό αφορά κυρίως ομοφυλόφιλες γυναίκες). Κατ' εμέ, το δικαίωμα στη μητρότητα, είναι αδιαπραγμάτευτο.
στις γυναίκες είναι διαφορετικά απο ότι στους άνδρες, οποιαδήποτε γυναίκα πρός αντίστροφη σεξουαλική τάση μπορεί να θεωρηθεί πάλι μάνα αν τεκνοποιήσει. όμως με τους άνδρες δεν μπορεί να γίνει αυτό όσες επεμβάσεις κι αν κάνει . βλέπεις η φύση φίλε μου είναι αξεπέραστη.
ας βολευτούμε λοιπόν με ότι μας έχει κάνει η φύση τον καθένα μας κι ας δείξουμε ανοχή μέχρι κάποιο σημείο πρός όσους έχουν παρεκλίνει.
όσο για τα υιοθετήμενα παιδιά από ομοφυλόφυλα ζευγάρια τα αποτελέσματα τα γνωρίζουν μόνον τα παιδιά. π.χ. ποτέ δεν θα τολμούσα να πω στους φίλους μου αν είχα δει η ακούσει τις ιδιαίτερες στιγμές των γονιών μου . πόσο μάλλον αν ήταν του ιδίου φύλου.
αυτά είναι τα επιχειρήματα μου κι ασε κατα μέρος την κομμουνιστοφοβία σου.
csar
Δημοσιεύσεις: 1695
Εγγραφή: 23 Σεπ 2012 08:00
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Wien (Osterreich)

Αριθμός: 1876
Τύπος: Ερώτηση
Σύνοδος/Περίοδος: Α' Σύνοδος ΙΖ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
Θέμα: Κήρυγμα μίσους και ομοφοβίας από τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο
Κόμμα: ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
Ημερομηνία: 11/12/2015
Ημ. τελευτ. τροποπ.: 14/12/2015
Καταθέτοντες: Βαγενά Γεωργίου Άννα, Βάκη Γεωργίου Φωτεινή, Καββαδία Σωκράτη Ιωαννέτα (Αννέτα), Καραγιαννίδης Γεωργίου Χρήστος, Κατριβάνου Ηλία Βασιλική, Μηταφίδης Ανδρέα Τριαντάφυλλος , Μπάρκας Θεοφάνη Κωνσταντίνος, Μπγιάλας Αθανασίου Χρήστος, Παυλίδης Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος, Σέλτσας Δημητρίου Κωνσταντίνος, Σταμπουλή Αποστόλου Αφροδίτη
Υπουργός: Παρασκευόπουλος Νικόλαος (Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)

Περίληψη ερώτησης
Αγανάκτηση και έντονο προβληματισμό προκάλεσε η ανοικτή επιστολή μίσους και ομοφοβίας του Μ. Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιου, στην οποία καλεί σε προπηλακισμό και δημόσια διαπόμπευση των ομοφυλοφίλων. Οι μισαλλόδοξες δηλώσεις του εμπίπτουν στις διατάξεις του Ν. 4285/2014 (αντιρατσιστικός νόμος).

Δεδομένου ότι οι δηλώσεις του Αμβρόσιου είναι ποινικά κολάσιμες, σε τι ενέργειες θα προβείτε;
"Atheism: A non-prophet organization." (George Carlin)
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

Θεόφιλε δεν πρόκειται να απαντήσω σε τίποτα από όσα ανεκδιήγητα (έως προσβλητικά) έγραψες παραπάνω. Έχεις και λαμπρό παρελθόν σε κάτι τέτοια.
Άβαταρ μέλους
aristotelis_1
Δημοσιεύσεις: 4670
Εγγραφή: 31 Αύγ 2009 15:33
Όνομα Ιστότοπου: -

τρουλεσι σε ειπανε ρατσιστη :D

ενταξει τι αλλο ποια μενει να διαβασω σε αυτο το φορουμ?

θεοφιλε χαλαρωσε λιγο και δες απο αλλη μερια το θεμα
λες πως σε αηδιαζει να βλεπεις 2 αντρες να φιλιουνται γιατι εσενα μηπως φιλαει? τον τρουλεσι πχ θελει να τον φιλησει ο δικος του εσενα τι σε πειραζει?

κατα τα αλλα θα εποιμενω σε αυτο που ειπα περι υποκρισιας δηλαδη ολοι οσοι ειναι μοντερνοι θεωρω πως ειναι για να ακουστουνε
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΑΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
Κούρος
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2014 17:29
Όνομα Ιστότοπου: -

Θα συμφωνήσω με το κκε οτι το σ. συμβιωσης δεν είναι παρά ένας δούρειος ίππος για να περάσουμε σε κοινωνίες πολύ χαλαρών (και άρα χειραγωγήσιμων) ηθικών φραγμών και αντιστάσεων.
Η ναυαρχιδα ειναι το σεξ, οπότε το κριτηριο σεξ, καθοριζει πλεον την νεα ηθικη:
Επιλεγειςνα εισαι σεξουαλικα παραδοσιακος; εισαι αυτοματως οπισθοδρομικος, και κρυβεις μεσα σου εναν ομοφοβικο.
Επιλεγεις να κινεισαι σεξουαλικα σε λοατ χωρους; εισαι αυτοματως ο εξελιγμενος ανθρωπος, που βριθει ανεκτικοτητας, δημοκρατικων αισθηματων και προοδευτισμου.

Φυσικα τιποτα απο τα παραπανω δεν ισχυει.
Οι λοατ ανθρωποι εκ των πραγματων δεν εχουν φυσιολογικη σεξουαλικοτητα και το γνωριζουν, ασχετως αν προσπαθουν να το εξορκισουν ειτε με φωνες ειτε με γλωσσοφιληματα εξω απο εκκλησιες ή μεσα στο κοινοβουλιο. Αλλωστε αυτες ακριβως οι αντιδρασεις αποδεικνυουν την παθογενεια του πραγματος..

Νομιζω οτι ο στοχος ειναι παντα η υιοθεσια, η τεκνοθεσια.
Νομιζω οτι ειναι ενα εφιαλτικο σεναριο, μια εγκληματικη προοπτικη, αλλα επειδη ακριβως ειναι τετοια, ειμαι σιγουρος οτι η πολιτικη ελιτ θα το θεσμοθετησει καποια στιγμη και αυτο.
Άβαταρ μέλους
truleysi
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: 14 Απρ 2012 23:36
Όνομα Ιστότοπου: -

^^^ Εμετός. ^^^
Άβαταρ μέλους
tasos_didymoteicho
Δημοσιεύσεις: 9010
Εγγραφή: 30 Δεκ 2010 15:59
Όνομα Ιστότοπου: -

Φυσικά και συμφωνώ με τον truleysi. Απαράδεκτα "επιχειρήματα" περί "φυσιολογικού" και άλλα τέτοια εκτρωματικά. Άιντε με τις ομοφοβικές μπούρδες του καθενός, που αφού τις αμολύσει έχει και το θράσος να δηλώσει ότι δεν είναι ομοφοβικός. Όπως ο Σεραφίνο που δηλώνει ότι δεν είναι ρατσιστής.

Παρά φύσιν υποκρισία
Home
anthimos

—του Γιώργου Τσακνιά για τη στήλη Παροράματα και ημαρτημένα—

Με αφορμή το σύμφωνο συμβίωσης, επανέρχεται στην περί ομοφυλοφιλίας συζήτηση ο παράγοντας «φύση». Παρ’ όλο που κάποια πράγματα έχουν λυθεί θεωρητικά εδώ και κάνα-δυο αιώνες, φαίνεται πως μάλλον πρέπει να τα διευκρινίσουμε.

«Στη φύση δεν υπάρχει ομοφυλοφιλία», λέει. Ε και; Γιατί, υπάρχουν στη φύση παπάδες και μητροπολίτες;

Στη φύση δεν υπάρχουν παπάδες και μητροπολίτες, ούτε σύλλογοι, ενώσεις, ενορίες, βουλευτές, πρωθυπουργοί, ΕΝΦΙΑ, συντάξεις, τάξεις, TAXIS, κεφάλαιο, προλετάριοι, αυτοκίνητα, μπρίκια, τηλεοράσεις, δελτία ειδήσεων, συμβολαιογράφοι, σουβλάκια, κομπιούτερ, κινητά, ρούχα, βιβλία, τέχνη, θρησκεία, τσιμπιδάκια, κομμωτήρια, παγωτά, μαγαζιά, εκπτώσεις, εφημερίδες, γιατροί, πόρτες, παράθυρα, ταβάνια, πατώματα, μουσεία, τραγούδια, μετεωρολόγοι, αστρολόγοι, χασαποταβέρνες, φόλες, σόλες, κατσαρόλες, πύραυλοι, δορυφόροι, κάλαντα, μετανάστες, πρόσφυγες, παπούτσια, κορδόνια, κάλτσες, σάλτσες, περουκίνια, κομποσκοίνια, κομπολόγια, ρολόγια, καστανάδες, στραπατσάδες, μαντινάδες, μεντεσέδες, μεντρεσέδες, τσελεμεντέδες, μπουφέδες, κομοδίνα, συρτάρια, φουλάρια, μαξιλάρια, υπουργοί, οδηγοί, κοτέτσια, οδοντόβουρτσες, χαλκοσωλήνες, σχολεία, στεγνοκαθαριστήρια, σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, μίνι φούστες, υδροηλεκτρικά φράγματα, φωτοβολταϊκά, τζάκια, σόμπες, φούρνοι, γέφυρες, οδοντίατροι, μασέλες, σέλες, μανταλάκια, ορυχεία, πτυχεία, χαρτί υγείας, πάνες, μπιμπερό, τράπεζες, ταχυδρομεία, γενέθλια, πάρτι, μνημόνια, νομοσχέδια, φάρμακα, μπαρ, ποδόσφαιρο, τρενάκια, κούκλες, περίπτερα, περιπτεράδες, μετρό, πλοία, κανό, σερφ, πετονιές, σκοινιά, τσουβάλια, κοντέινερ, τάνκερ, καρέκλες, περιοδικά, φωτογραφίες, φωτογράφοι, φωτογραφικές μηχανές, μηχανές για το γκαζόν, γκαζόν, γκαζόζες, αναψυκτικά, αντιψυκτικά, βεγγαλικά, πρωτοχρονιές, σαπουνόπερες, πόλεις, χωριά, πανεπιστήμια, φυλακές, νοσοκομεία, ασθενοφόρα, ιστιοφόρα, ιχθυοτροφεία, εργοστάσια, φουγάρα, τσιγάρα, αλκοόλ, ναρκωτικά…

Και το πιο τρομερό απ’ όλα: στη φύση δεν υπάρχει καν facebook.

Ο άνθρωπος παραμένει ζώο, βέβαια, αλλά ταυτόχρονα ο άνθρωπος είναι και ο πολιτισμός του. «Πολιτισμός» δεν σημαίνει αυτό που συχνά λέμε στην καθομιλουμένη, ότι κάποιος είναι «πολιτισμένος», δηλαδή ευγενικός κ.λπ. Πολιτισμός —αδόκιμα και πρόχειρα, για να συνεννοηθούμε— είναι το σύνολο των έργων που έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος από τότε που διαφοροποιήθηκε από τα υπόλοιπα ζώα ανακαλύπτοντας το χέρι του —ναι, αυτή είναι η πρώτη του ανακάλυψη!— και εν συνεχεία τον Λόγο, το σύνολο του προφορικού και γραπτού λόγου που παρήγαγε έκτοτε, το σύνολο των οικονομικών σχέσεων, των κοινωνικών δομών και κανόνων που δημιούργησε κ.λπ.

Γι’ αυτό όποτε ακούω ή διαβάζω να γίνεται επίκληση της φύσης ως κανόνα ή ως βάσης για αναλογίες με θέματα που αφορούν τη ζωή του ανθρώπου —κοινωνική, οικονομική, πολιτική— μου γυρνάνε τα μάτια ανάποδα· είτε η επίκληση αυτή αφορά τάχα μου «φιλελεύθερες» ονειρώξεις για την καθολικότητα του laissez-faire σε όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης ζωής χωρίς όρους και όρια είτε, καλή ώρα, «επιχείρημα» που υποτίθεται πως καθαγιάζει την οικογένεια όπως την ξέρουμε. Και μπαίνω συχνά στον πειρασμό να υιοθετήσω προσωρινά τη λογική αυτή, μόνο και μόνο για να σκοτώσω εν τη γενέσει της οποιαδήποτε συζήτηση για οποιοδήποτε πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό ή πολιτιστικό θέμα, χρησιμοποιώντας τη «Φύση» σε συνδυασμό με οποιαδήποτε έννοια που «δεν υπάρχει στη Φύση» από τον παραπάνω κατάλογο, που είναι ενδεικτικός και όχι αποκλειστικός.

Στη φύση δεν υπάρχουν παπάδες, άρα είναι παρά φύσιν να είσαι παπάς. Όπερ έδει δείξαι.

Η εγγενής αντίφαση στην επιχειρηματολογία περί οικογένειας και ομοφυλοφιλίας με βάση τη «Φύση» είναι τεράστια: είναι δυνατόν η οικογένεια να είναι ο πυρήνας της κοινωνίας και, ταυτόχρονα, να μην επηρεάζεται από την ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού, από τις οικονομικές συνθήκες, από πολιτισμικούς όρους, από τις κοινωνικές εξελίξεις; Είναι δυνατόν ο πυρήνας της κοινωνίας να είναι υπεράνω —και άρα εκτός— κοινωνίας;

Τόσο οι στοιχειώδεις κοινωνικές συμπεριφορές του ανθρώπου όσο και η ίδια του η σεξουαλικότητα εξελίσσονται υπό την επίδραση του πολιτισμού. Η οικογένεια όπως την ξέρουμε σήμερα, ο καθένας στη χώρα του και στις συνθήκες στις οποίες μεγάλωσε και ζει, μόνο αυτονόητη δεν είναι. Εκτός από τη «Φύση», ατεκμηρίωτα και ασυνάρτητα ο καθένας επικαλείται την «Ιστορία» ή την «Παράδοση», εννοώντας την εκάστοτε επινοημένη και προσαρμοσμένη ιστορία και βολικά ξεχνώντας, π.χ., ότι ούτε καν η πατριαρχική δομή της οικογένειας είναι δεδομένη —είναι πάμπολλα τα ιστορικά παραδείγματα μητριαρχικών κοινωνιών και στον ελλαδικό χώρο—, ούτε καν η πυρηνική μορφή της —ας θυμηθούμε, π.χ., πώς μεγάλωναν τα αγόρια στην αρχαία Σπάρτη.

Είναι δε απίστευτη, αν λίγο το σκεφτεί κανείς, η α λα καρτ επίκληση της «Φύσης» από ανθρώπους που κάθονται σε μια πολυθρόνα και γράφουν στο τετραπύρηνο tablet τους.

Άλλο τόσο υποκριτική είναι η συντηρητική ομοφοβία των μαζών· των συμπολιτών μας που, σε αντίθεση με τους «επιθετικά» ομοφοβικούς μητροπολίτες ή Ανεξάρτητους Έλληνες ή Φαήλους, τάχα μου «αποδέχονται» την ομοφυλοφιλία, αρκεί μερικά ζώα να είναι λιγότερο ίσα από άλλα: «Ας κάνουν ό,τι θέλουν — αλλά στο κρεβάτι τους, όχι μπροστά στα μάτια μας!», είναι η επωδός των «συντηρητικά ανεκτικών». Οι ομοφυλόφιλοι, όμως, δεν χρειάζονται την «ανοχή» κανενός· δικαιούνται να απολαμβάνουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους. Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα. Συνεπώς, ο πήχυς της δημοσίας αιδούς πρέπει να είναι κοινός για στρέιτ και γκέι: αν ένα αγόρι κι ένα κορίτσι μπορούν να φιληθούν δημόσια αλλά δεν μπορούν να κάνουν σεξ δημόσια, το ίδιο ακριβώς πρέπει να ισχύει και για δύο αγόρια ή δύο κορίτσια.

Η υποκρισία γίνεται ακόμη πιο κραυγαλέα όταν εμπλέκονται στην περί ομοφυλοφιλίας συζήτηση «τα παιδιά» — κι έτσι επιστρέφουμε στην αφορμή αυτού του κειμένου, στο σύμφωνο συμβίωσης και στις αντιδράσεις που προκαλεί. «Όχι και να φιλιούνται δημόσια οι ομοφυλόφιλοι — τι παράδειγμα θα πάρουν τα παιδιά μας;» Θα πάρουν το παράδειγμα ότι δύο άνθρωποι που αγαπιούνται ή συμπαθιούνται ή γουστάρονται εκφράζουν το συναίσθημά τους αυτό με τρυφερότητα σωματική.

Έχουν χυθεί τόνοι μελάνι για το πώς διαμορφώνεται η σεξουαλική ταυτότητα του ατόμου — ένα είναι βέβαιο, πάντως: δεν αρκεί να δεις ένα-δυο φιλιά στον δρόμο ή στην τηλεόραση για να γίνεις γκέι. Η ταυτότητα και ο χαρακτήρας του παιδιού διαμορφώνεται από την οικογένειά του στα πρώτα χρόνια της ζωής του — ας μην «ανησυχούν» συνεπώς οι γονείς για το αν θα δει το παιδί τους ένα φιλί στον δρόμο ή αν κάποιο παιδάκι στην τάξη του ζει με δύο άντρες ή με δύο γυναίκες· ας αναρωτηθούν, αντ’ αυτού, πώς συμπεριφέρονται οι ίδιοι στο παιδί τους, αν προσπαθούν να έχουν ουσιαστική σχέση και αλληλεπίδραση ή αν απλώς το παρκάρουν κάπου να μην ενοχλεί, τι λένε και τι κάνουν μπροστά στο παιδί τους, τι σχέση έχουν με τον/την σύντροφό τους, τι σχέση έχουν ο καθένας με τον εαυτό του. Αυτά είναι που θα καθορίσουν την ταυτότητα, τον χαρακτήρα και το μέλλον του παιδιού τους.

Όσον αφορά την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, λοιπόν, δεν τίθεται θέμα «φυσικής» και «αφύσικης» σύνθεσης της οικογένειας. Και ας μην ανησυχούμε τόσο υποκριτικά για τα λίγα παιδιά που θα υιοθετηθούν από ομοφυλόφιλα ζευγάρια κι έτσι θα γλιτώσουν από τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης σε ιδρύματα που δεν έχουν πόρους ή αρκετό προσωπικό και που, στο κάτω κάτω, δεν είναι εγγυημένη ούτε καν η ασφάλειά τους, όπως έδειξε η πρόσφατη αποκάλυψη βιασμού αγοριού από μεγαλύτερο οικότροφο στο Παπάφειο, της διοίκησης του οποίου προΐσταται ex officio ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ο οποίος θεωρεί «θανάσιμο αμάρτημα» την ομοφυλοφιλία και διαρρηγνύει τα ιμάτιά του για το ενδεχόμενο υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, επικαλούμενος βεβαίως το «τι κάνουν τα ζώα», δηλαδή την περίφημη Φύση: «Πότε υπήρξε τέτοιο φαινόμενο 2015 χρόνια, να παντρεύεται άνδρας τον άνδρα και γυναίκα τη γυναίκα; Αλλά και να θέλουν το δικαίωμα να έχουν ξένα παιδιά, για να τα μεγαλώσουν, και να τους πουν τι; Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις… Κύριε Ελέησον»!

Ένα πράγμα είναι βέβαιο για τα ζώα και τη φύση: δεν υποκρίνονται. Η υποκρισία είναι κι αυτή ένα επίκτητο χαρακτηριστικό του ανθρώπινου πολιτισμού — και περισσεύει σε όσους κατέχουν θέσεις εξουσίας και προσπαθούν να τις συντηρήσουν.
"Του είχαν δείξει την ασημαντότητα και τη φτηνή κενότητα των μικρών θεών της γης, με τα κακομοίρικα ανθρώπινα ενδιαφέροντά τους και τις διασυνδέσεις τους –τα μίση, τους θυμούς, τις αγάπες και τις ματαιοδοξίες τους– τη λαχτάρα τους να τους υμνούν και να θυσιάζουν σ' αυτούς, και την απαίτησή τους να τους πιστεύουν, κάτι άκρως αντίθετο με τη λογική και τη Φύση."
"Through the Gates of the Silver Key" By H. P. Lovecraft (with E. Hoffmann Price)
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Κούρος έγραψε:Οι λοατ ανθρωποι εκ των πραγματων δεν εχουν φυσιολογικη σεξουαλικοτητα και το γνωριζουν
Αν με "φυσιολογική" εννοείς "κανονική" δηλαδή "νορμάλ" δηλαδή μέρος της νόρμας δηλαδή μέρος του μεγαλύτερου ποσοστού του πληθυσμού, προφανώς έχεις δίκιο: οι ΛΟΑΤ σήμερα είναι μικρό ποσοστό του πληθυσμού, δηλαδή μειονότητα. Και λοιπόν τι έγινε;

Αν με "φυσιολογική" εννοείς "φυσική", τότε προφανώς δεν έχεις δίκιο: η ομοφυλοφιλία υπάρχει σε πολλά ζωικά είδη στη φύση, όπως υπάρχει και στον άνθρωπο. Είναι μία έκφανση της ζωικής μας φύσης όπως και πολλές άλλες.
Κούρος έγραψε:αυτες ακριβως οι αντιδρασεις αποδεικνυουν την παθογενεια του πραγματος.
Αλίμονο αν η όποια συναισθηματική αντίδραση αποδείκνυε παθογένεια. Οι αντιδράσεις δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτε. Το πολύ πολύ να υποδηλώνουν την συναισθηματική κατάσταση των αντιδρώντων (εν προκειμένω υποδηλώνουν χαρά, πράγμα απολύτως αναμενόμενο).
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
Αναρχος
Δημοσιεύσεις: 4450
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 10:45
Όνομα Ιστότοπου: www.dalani.blogspot.com

Κούρος έγραψε:...Νομιζω οτι ο στοχος ειναι παντα η υιοθεσια, η τεκνοθεσια.
Νομιζω οτι ειναι ενα εφιαλτικο σεναριο, μια εγκληματικη προοπτικη, αλλα επειδη ακριβως ειναι τετοια, ειμαι σιγουρος οτι η πολιτικη ελιτ θα το θεσμοθετησει καποια στιγμη και αυτο.
Κάποιοι μικρόνοοι υποστηρίζουν ότι οι «κανονικοί» γονείς είναι ικανοί - ιδανικοί να διαπαιδαγωγήσουν και να παραδώσουν στην κοινότητα ικανούς - ιδανικούς - «κανονικούς» πολίτες...
Σκατά στα μούτρα σας, ηλίθιοι... Εσείς διαπαιδαγωγήσατε και παραδώσατε στην κοινότητα πολίτες με «διαφορετική» ερωτική τάσι... Έργο δικό σας η κοινωνία που καταδιώκει τα σεξουαλικώς «παρεκκλίνοντα» τέκνα σας.
Και είστε ακόμα πιο ηλίθιοι, που υποστηρίζετε ότι οι «ανώμαλοι» έχουν μειωμένη ποιότητα ώς πολίτες, άρα θα πρέπει να έχουν και ολιγότερα δικαιώματα έναντι των «κανονικών».
Και η «κανονικότητά» σας ουδόλως προσβάλλεται από τα κωλομαγουλοσκάμπιλα, το γαργάλημα της κωλοτρυπίδας σας, η απόλαυσις του «από πίσω»... Και την επιθυμία του από πίσω, συνήθως, την ικανοποιείτε με καμμιά πρόθυμη πουτανίτσα, διότι... άντε τολμήστε στην γυναίκα σας...
No gods, no masters
Είμαστε εμείς που ζυμώνουμε και δεν έχουμε ψωμί Εμείς που βγάζουμε το κάρβουνο και κρυώνουμε Είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα κι ερχόμαστε να πάρουμε τον κόσμο. Τάσος Λειβαδίτης
Ἄφοβον ὁ θεός, ἀνύποπτον ὁ θάνατος· καὶ τ’ ἀγαθὸν μὲν εὔκτητον, τὸ δὲ δεινὸν εὐκαρτέρητον.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

truleysi έγραψε:Θεόφιλε δεν πρόκειται να απαντήσω σε τίποτα από όσα ανεκδιήγητα (έως προσβλητικά) έγραψες παραπάνω. Έχεις και λαμπρό παρελθόν σε κάτι τέτοια.
σταράτα ναί. όχι όμως προσβλητικά. έχω τις απόψεις μου περί φυσιολογικής σεξουαλικής σχέσης, αλλά δεν μπαίνω σε αλλονών κρεβάτια. επίσης, νομίζω πως έχω το δικαιωμα να αναγουλιάσω σε ότι μου προξενεί αποστροφή. δεν είναι πουριτανός, όμως δεν προσποιούμαι σε κάτι που δεν μου αρέσει για να φανώ σύγχρονος.
δικαίωμα σου να μην απαντήσεις, ούτε είχα την πρόθεση να μπώ στον κόπο να σου απαντήσω, αλλά δεν μπορώ να ακούω τρίχες περί ομοφοβικών κομμάτων. όσο για το λαμπρό παρελθόν μου νομίζω πως έχω ζητήσει συγνώμη αλλά από ότι φαίνεται μάλλον δεν έγινε αποδεκτή.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

aristotelis_1 έγραψε:
θεοφιλε χαλαρωσε λιγο και δες απο αλλη μερια το θεμα
λες πως σε αηδιαζει να βλεπεις 2 αντρες να φιλιουνται γιατι εσενα μηπως φιλαει? τον τρουλεσι πχ θελει να τον φιλησει ο δικος του εσενα τι σε πειραζει?
τίποτα. απλώς το θέαμα μου προξενεί αναγούλα.
ρε αριστο εσένα τι αίσθηση σου προκαλεί;π,χ, τι να ζηλέψεις σαν άνδρας από έναν άλλον άνδρα σεξουαλικώς; το απαλό δέρμα, την πλατιά λεκάνη, το στήθος, και χίλια δυο άλλα πράγματα που του λείπουν τα οποία κάνουν την θηλυκότητα.
κι αν είναι ζευγάρι ποιός έχει τον ρόλο της γυναίκας και ποιός του άνδρα; δεν μπερδεύονται;
δεν ξέρω τι να πώ ο καθένας με τα ψυχολογικά του.
vesid
Δημοσιεύσεις: 2797
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010 13:50
Όνομα Ιστότοπου: -

Θεόφιλος έγραψε:επίσης, νομίζω πως έχω το δικαιωμα να αναγουλιάσω σε ότι μου προξενεί αποστροφή.
Μα προφανώς! Επιπλέον έχεις και το δικαίωμα να στρέφεις το βλέμμα σου κάπου αλλού. Δοκίμασε να το ασκήσεις και θα απαλλαγείς από τη χρόνια ναυτία στη στιγμή!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vesid την 30 Δεκ 2015 17:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Θεόφιλος
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: 22 Αύγ 2011 17:14
Όνομα Ιστότοπου: -

Κούρος έγραψε:Θα συμφωνήσω με το κκε οτι το σ. συμβιωσης δεν είναι παρά ένας δούρειος ίππος για να περάσουμε σε κοινωνίες πολύ χαλαρών (και άρα χειραγωγήσιμων) ηθικών φραγμών και αντιστάσεων.
Η ναυαρχιδα ειναι το σεξ, οπότε το κριτηριο σεξ, καθοριζει πλεον την νεα ηθικη:
Επιλεγειςνα εισαι σεξουαλικα παραδοσιακος; εισαι αυτοματως οπισθοδρομικος, και κρυβεις μεσα σου εναν ομοφοβικο.
Επιλεγεις να κινεισαι σεξουαλικα σε λοατ χωρους; εισαι αυτοματως ο εξελιγμενος ανθρωπος, που βριθει ανεκτικοτητας, δημοκρατικων αισθηματων και προοδευτισμου.
εγώ προσωπικά δεν θέτω έτσι το ζήτημα αν συμφωνώ δλδ με τις θέσεις του α η β κόμματος αν και νομίζω πως τελικά δεν αλλάζει κάτι πραγματικά, οι εύποροι και σημαντικοί ομοφυλόφιλοι ακόμη και χωρίς νομοθεσία έχουν την δυνατότητα της υιοθεσίας, της συμβίωσης, και χωρίς σύμφωνα. αλοίμονο σε όσους έχουν οικονομικό πρόβλημα, όσα σύμφωνα και να ψηφιστούν πάλι στην απέξω θα είναι. το πρόβλημα δεν είναι οι κοινωνικές σχέσεις αλλά οι παραγωγικές εκεί εστιάζεται η ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων πόσο μάλλον για άτομα με ιδιαιτερότητες έστω και σεξουαλικές.
Απάντηση