Σελίδα 7 από 9

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2013 20:48
από Ibraim Bielidopoulos
Επίσης ο Σφακιανάκης δηλωνει άθεος υποστηρίζοντας ότι "χριστιανός" και "Έλληνας" είναι δύο έννοιες άσχετες μεταξύ τους. Ταυτόχρονα θεωρείται από πολλούς ως αρχαιολάτρης.
Νότης Σφακιανάκης

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2013 16:54
από Ibraim Bielidopoulos
[youtube]txhyZ3emp90[/youtube]

4:45 και μετά:
[youtube]Z9gdbf6iyOE[/youtube]

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2013 15:51
από Leo21
Αλεξ Τιτκωβ (NightpowerGR @ youtube )

αρκετές αθεϊστικές ατάκες

[youtube]WU-ju-sBA_E[/youtube]

Ξεκινάει: "Γειά σας άθεοι φίλοι μου!"

θεός!

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2013 21:00
από Comte de Toulouse
Αθεη και η Ελεωνόρα Μελέτη. (Και με πολύ ωραίο άρθρο)

http://www.tsantiri.gr/showbiz/exalli-i ... espathosi/
Spoiler: Εμφάνιση
O Φώτης Σεργουλόπουλος έγινε πατέρας πρόσφατα και αυτό σχολιάστηκε και από την εκπομπή «Το Πρωινό». Όμως μία ατάκα του Γιώργου Λιάγκα ήταν αρκετή για να εξοργίσει την Ελεονώρα Μελέτη!

Η παρουσιάστρια του star έγραψε ολοφάνερα εκνευρισμένη:


«Το άκουσα από τον Γιώργο Λιάγκα και αποστομώθηκα. Μία ερώτηση από έναν άνθρωπο που και μορφωμένο θεωρώ, και σύγχρονο.
«Πόσο φυσιολογικό θα βγει το παιδί του Φώτη Σεργουλόπουλου;»
Άφωνη έμεινα.
Στεναχωρέθηκα με τον Γιώργο, ή μάλλον για τον Γιώργο- τον οποίο αγαπώ και σέβομαι-, ένιωσα άσχημα για τον Φώτη γιατί ξέρω ότι είναι ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος και τρυφερή ψυχή, αλλά συμπόνεσα και αυτό το πλασματάκι, τον γιό του, που ήρθε στον κόσμο έχοντας κάνει ένα συμβόλαιο με την ψυχή του να αναδείξει τις βαθιές πληγές μίας σάπιας κοινωνίας, κατά την γνώμη μου απολιθωμένης, ψευτοπροοδευτικής, εμποτισμένη στον δηθενισμό και αποχαυνωμένη από την ανικανότητα της να ελιχθεί μέσω και εν μέσω των εξελίξεων καθώς παραμένει γατζωμένη σε αντιλήψεις και προκαταλήψεις που εδραίωσαν θρησκείες και κοινωνικοί θεσμοί, στην προσπάθεια τους να καθοδηγήσουν το ανθρώπινο είδος.
«Πόσο φυσιολογικό θα βγει το παιδί του Φώτη;»
Και ποιό είναι το φυσιολογικό ή μάλλον ακόμα καλύτερα ποιός το ορίζει;
Η κοινωνία;
Η κοινωνία της διαφθοράς;
Της ανισότητας;
Της χειραγώγησης και της πολιτικής δημαγωγίας που χρησιμοποιεί τους νόμους και τις νομοθεσίες ως μέσω δεσποτισμού και τυραννίας και όχι ως πολιτικό σύστημα που στόχο έχει την ειρηνική και ισότιμη συμβίωση των ανθρώπων σε μία κοινωνία όπου θα επικρατεί το δίκαιο και η ελευθερία στην έκφραση της ανάγκης της άποψης και της βούλησης;
Ή μήπως η θρησκεία και η Εκκλησία;… Άχαχαχα…
Η θρησκεία της τιμωρίας, της ενοχής, της απαγόρευσης, με εκπρόσωπο μία Εκκλησία που αρνείται να παντρέψει ανθρώπους του ίδιου φύλου, και να ευλογήσει την αληθινή αγάπη γιατί απλά δεν ακολουθεί το πρότυπο του Αδάμ και της Εύας, αλλά ωστόσο δεν δίνει και ερωτήματα σε απλά κενά του παραμυθιού που μας έχει ξεφουρνίσει όπως για παράδειγμα με ποιά μητέρα απέκτησαν παιδιά οι δύο γιοι του Αδάμ και της Εύας αφού δεν υπήρχε καμία άλλη γυναίκα πλην της μητέρας τους; ( αυτή την απορία είχα σε ηλικία επτά ετών και παρά το γεγονός ότι άκουσα πολλές μαλακίες περί αυτού, κανείς δεν μου έδωσε μία απάντηση πλην του ότι η αιμομιξία τότε ήταν φυσιολογική για την διαιώνιση του είδους.)
Ποιος λοιπόν από αυτούς τους «φυσιολογικούς» θεσμούς ορίζει ποιός και τι είναι φυσιολογικό;

Πόσο ειρωνικό έτσι;

Το ανθρώπινο είδος, που αν υπερέχει έναντι των άλλων , αυτό γίνεται τυπικά και μόνο εξαιτίας της «λογικής» που το διακρίνει, αδυνατεί να σκεφτεί ορθολογιστικά και ελεύθερα έχοντας την πιο «μπουρδελέ», ακανόνιστη και ανεξέλεγκτη «κοινωνία» σε σχέση με όλα τα άλλα είδη, από τα μυρμήγκια, μέχρι και το τελευταίο είδος μύγας που ζει στα σκατά.
2014 σχεδόν, και αναρωτιόμαστε αν θα βγει ή πόσο θα βγει φυσιολογικό ένα παιδί που θα μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον με έναν πατέρα, αλλά πιστέψτε με , επειδή γνωρίζω τον Φώτη, ένα παιδί που θα λάβει αμέριστη και ανιδιοτελή αγάπη, εύπλαστο ήθος, και θα μυηθεί στην ελεύθερη σκέψη και την ελεύθερη βούληση.

Με το ίδιο σκεπτικό ας προβληματιστούν όλοι όσοι έχουν σκεφτεί το ίδιο με τον Λιάγκα, κατά πόσο θα βγει φυσιολογικό ένα παιδί που γεννήθηκε σε μία οικογένεια με μία μητέρα, γιατί ο πατέρας πέθανε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, σε μία οικογένεια με έναν πατέρα γιατί η μητέρα πέθανε στη γέννα, σε μία οικογένεια με τον παππού και τη γιαγιά , γιατί οι γονείς σκοτώθηκαν σε τροχαίο , ή μπήκαν φυλακή από χρέη ή ναρκωτικά.
Πόσο φυσιολογικό θα βγει ένα παιδί που οι γονείς του είναι χωρισμένοι, ή που μένουν μαζί αλλά έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον αδιαφορίας γύρω από το παιδί τους τρέχοντας σε δουλειές και καριέρες.
Ένα παιδί που έχει δει τη μητέρα να ξυλοκοπείται από τον πατέρα, ή που έχει βιώσει τον πατέρα να πίνει και να γίνεται βίαιος στα παιδιά του.
Πόσο φυσιολογικό θα βγει ένα παιδί από φτωχούς γονείς που στερείται τα βασικά, ή από αμόρφωτους γονείς που δουλεύαν για να θρέψουν στόματα.
Αγάπη.

Αγάπη θέλει ο άνθρωπος για να μπορέσει να μεγαλώσει.

Αγάπη, ασφάλεια, ζεστασιά, φροντίδα, τρυφερότητα, αναγνώριση, ικανοποίηση των βασικών αναγκών του, βιολογικών και συναισθηματικών, συμπαράσταση, ενθάρρυνση, εμψύχωση, χαρά, γέλιο, χάδι, χαμόγελο…

Αυτά θέλει ο άνθρωπος για να είναι καλά.

Και αυτά μπορεί να τα δώσει ένας άντρας με μία γυναίκα που αγαπιούνται ανιδιοτελώς, με υγιή τρόπο και έχουν φέρει στον κόσμο συνειδητά ένα παιδί.
Μία μάνα που είχε την ατυχία ή πήρε την απόφαση να μείνει μόνη. Ένας άνδρας που η ζωή ή οι επιλογές του τον έφεραν μόνο με έναν παιδί. Μία γυναίκα που υιοθέτησε ένα παιδί γιατί δεν μπόρεσε να κάνει δικά της. Οι γυναίκες σε ένα ίδρυμα που υποδέχτηκαν στην αγκαλιά τους ένα εγκαταλελειμμένο βρέφος. Δύο άντρες που έχουν αποδεχτεί την αλήθεια τους και θέλουν να μεγαλώσουν ένα παιδί μεταγγίζοντας τους τις αξίες και τις ομορφιές του κόσμου και της ελεύθερης βούλησης και όχι τα κλισέ απαρχαιωμένων καλουπιών. Δύο γυναίκες που κατά το ίδιο σκεπτικό βγάζουν όλο το μητρικό τους ένστικτό σε μία οικογένεια, η οποία στα μάτια των αποστειρωμένων σίγουρα θα φαντάζει διαφορετική αλλά ουσιαστικά δεν θα είναι σε τίποτα καθόλου ελλιπής.
2014 και είμαστε τόσο μα τόσο πίσω τελικά, που ώρες και στιγμές , θεωρώ πως η οικονομική υπόσταση της κρίσης την οποία βιώνουμε, είναι αυτή στην οποία δίνουμε την μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί απλούστατα σαν κοινωνία αυτό που μας αφορά είναι η ύλη και όχι η ουσία. Διαφορετικά θα είχαμε αντιληφθεί πως εδώ και αιώνες είμαστε βαθιά βουλιαγμένοι σε μία κρίση αξιών, αρχών και ήθους»

- See more at: http://www.tsantiri.gr/showbiz/exalli-i ... Y53WP.dpuf

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2013 21:35
από sugoruyo
Comte de Toulouse έγραψε:Αθεη και η Ελεωνόρα Μελέτη. (Και με πολύ ωραίο άρθρο)

http://www.tsantiri.gr/showbiz/exalli-i ... espathosi/
Spoiler: Εμφάνιση
O Φώτης Σεργουλόπουλος έγινε πατέρας πρόσφατα και αυτό σχολιάστηκε και από την εκπομπή «Το Πρωινό». Όμως μία ατάκα του Γιώργου Λιάγκα ήταν αρκετή για να εξοργίσει την Ελεονώρα Μελέτη!

Η παρουσιάστρια του star έγραψε ολοφάνερα εκνευρισμένη:


«Το άκουσα από τον Γιώργο Λιάγκα και αποστομώθηκα. Μία ερώτηση από έναν άνθρωπο που και μορφωμένο θεωρώ, και σύγχρονο.
«Πόσο φυσιολογικό θα βγει το παιδί του Φώτη Σεργουλόπουλου;»
Άφωνη έμεινα.
Στεναχωρέθηκα με τον Γιώργο, ή μάλλον για τον Γιώργο- τον οποίο αγαπώ και σέβομαι-, ένιωσα άσχημα για τον Φώτη γιατί ξέρω ότι είναι ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος και τρυφερή ψυχή, αλλά συμπόνεσα και αυτό το πλασματάκι, τον γιό του, που ήρθε στον κόσμο έχοντας κάνει ένα συμβόλαιο με την ψυχή του να αναδείξει τις βαθιές πληγές μίας σάπιας κοινωνίας, κατά την γνώμη μου απολιθωμένης, ψευτοπροοδευτικής, εμποτισμένη στον δηθενισμό και αποχαυνωμένη από την ανικανότητα της να ελιχθεί μέσω και εν μέσω των εξελίξεων καθώς παραμένει γατζωμένη σε αντιλήψεις και προκαταλήψεις που εδραίωσαν θρησκείες και κοινωνικοί θεσμοί, στην προσπάθεια τους να καθοδηγήσουν το ανθρώπινο είδος.
«Πόσο φυσιολογικό θα βγει το παιδί του Φώτη;»
Και ποιό είναι το φυσιολογικό ή μάλλον ακόμα καλύτερα ποιός το ορίζει;
Η κοινωνία;
Η κοινωνία της διαφθοράς;
Της ανισότητας;
Της χειραγώγησης και της πολιτικής δημαγωγίας που χρησιμοποιεί τους νόμους και τις νομοθεσίες ως μέσω δεσποτισμού και τυραννίας και όχι ως πολιτικό σύστημα που στόχο έχει την ειρηνική και ισότιμη συμβίωση των ανθρώπων σε μία κοινωνία όπου θα επικρατεί το δίκαιο και η ελευθερία στην έκφραση της ανάγκης της άποψης και της βούλησης;
Ή μήπως η θρησκεία και η Εκκλησία;… Άχαχαχα…
Η θρησκεία της τιμωρίας, της ενοχής, της απαγόρευσης, με εκπρόσωπο μία Εκκλησία που αρνείται να παντρέψει ανθρώπους του ίδιου φύλου, και να ευλογήσει την αληθινή αγάπη γιατί απλά δεν ακολουθεί το πρότυπο του Αδάμ και της Εύας, αλλά ωστόσο δεν δίνει και ερωτήματα σε απλά κενά του παραμυθιού που μας έχει ξεφουρνίσει όπως για παράδειγμα με ποιά μητέρα απέκτησαν παιδιά οι δύο γιοι του Αδάμ και της Εύας αφού δεν υπήρχε καμία άλλη γυναίκα πλην της μητέρας τους; ( αυτή την απορία είχα σε ηλικία επτά ετών και παρά το γεγονός ότι άκουσα πολλές μαλακίες περί αυτού, κανείς δεν μου έδωσε μία απάντηση πλην του ότι η αιμομιξία τότε ήταν φυσιολογική για την διαιώνιση του είδους.)
Ποιος λοιπόν από αυτούς τους «φυσιολογικούς» θεσμούς ορίζει ποιός και τι είναι φυσιολογικό;

Πόσο ειρωνικό έτσι;

Το ανθρώπινο είδος, που αν υπερέχει έναντι των άλλων , αυτό γίνεται τυπικά και μόνο εξαιτίας της «λογικής» που το διακρίνει, αδυνατεί να σκεφτεί ορθολογιστικά και ελεύθερα έχοντας την πιο «μπουρδελέ», ακανόνιστη και ανεξέλεγκτη «κοινωνία» σε σχέση με όλα τα άλλα είδη, από τα μυρμήγκια, μέχρι και το τελευταίο είδος μύγας που ζει στα σκατά.
2014 σχεδόν, και αναρωτιόμαστε αν θα βγει ή πόσο θα βγει φυσιολογικό ένα παιδί που θα μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον με έναν πατέρα, αλλά πιστέψτε με , επειδή γνωρίζω τον Φώτη, ένα παιδί που θα λάβει αμέριστη και ανιδιοτελή αγάπη, εύπλαστο ήθος, και θα μυηθεί στην ελεύθερη σκέψη και την ελεύθερη βούληση.

Με το ίδιο σκεπτικό ας προβληματιστούν όλοι όσοι έχουν σκεφτεί το ίδιο με τον Λιάγκα, κατά πόσο θα βγει φυσιολογικό ένα παιδί που γεννήθηκε σε μία οικογένεια με μία μητέρα, γιατί ο πατέρας πέθανε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, σε μία οικογένεια με έναν πατέρα γιατί η μητέρα πέθανε στη γέννα, σε μία οικογένεια με τον παππού και τη γιαγιά , γιατί οι γονείς σκοτώθηκαν σε τροχαίο , ή μπήκαν φυλακή από χρέη ή ναρκωτικά.
Πόσο φυσιολογικό θα βγει ένα παιδί που οι γονείς του είναι χωρισμένοι, ή που μένουν μαζί αλλά έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον αδιαφορίας γύρω από το παιδί τους τρέχοντας σε δουλειές και καριέρες.
Ένα παιδί που έχει δει τη μητέρα να ξυλοκοπείται από τον πατέρα, ή που έχει βιώσει τον πατέρα να πίνει και να γίνεται βίαιος στα παιδιά του.
Πόσο φυσιολογικό θα βγει ένα παιδί από φτωχούς γονείς που στερείται τα βασικά, ή από αμόρφωτους γονείς που δουλεύαν για να θρέψουν στόματα.
Αγάπη.

Αγάπη θέλει ο άνθρωπος για να μπορέσει να μεγαλώσει.

Αγάπη, ασφάλεια, ζεστασιά, φροντίδα, τρυφερότητα, αναγνώριση, ικανοποίηση των βασικών αναγκών του, βιολογικών και συναισθηματικών, συμπαράσταση, ενθάρρυνση, εμψύχωση, χαρά, γέλιο, χάδι, χαμόγελο…

Αυτά θέλει ο άνθρωπος για να είναι καλά.

Και αυτά μπορεί να τα δώσει ένας άντρας με μία γυναίκα που αγαπιούνται ανιδιοτελώς, με υγιή τρόπο και έχουν φέρει στον κόσμο συνειδητά ένα παιδί.
Μία μάνα που είχε την ατυχία ή πήρε την απόφαση να μείνει μόνη. Ένας άνδρας που η ζωή ή οι επιλογές του τον έφεραν μόνο με έναν παιδί. Μία γυναίκα που υιοθέτησε ένα παιδί γιατί δεν μπόρεσε να κάνει δικά της. Οι γυναίκες σε ένα ίδρυμα που υποδέχτηκαν στην αγκαλιά τους ένα εγκαταλελειμμένο βρέφος. Δύο άντρες που έχουν αποδεχτεί την αλήθεια τους και θέλουν να μεγαλώσουν ένα παιδί μεταγγίζοντας τους τις αξίες και τις ομορφιές του κόσμου και της ελεύθερης βούλησης και όχι τα κλισέ απαρχαιωμένων καλουπιών. Δύο γυναίκες που κατά το ίδιο σκεπτικό βγάζουν όλο το μητρικό τους ένστικτό σε μία οικογένεια, η οποία στα μάτια των αποστειρωμένων σίγουρα θα φαντάζει διαφορετική αλλά ουσιαστικά δεν θα είναι σε τίποτα καθόλου ελλιπής.
2014 και είμαστε τόσο μα τόσο πίσω τελικά, που ώρες και στιγμές , θεωρώ πως η οικονομική υπόσταση της κρίσης την οποία βιώνουμε, είναι αυτή στην οποία δίνουμε την μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί απλούστατα σαν κοινωνία αυτό που μας αφορά είναι η ύλη και όχι η ουσία. Διαφορετικά θα είχαμε αντιληφθεί πως εδώ και αιώνες είμαστε βαθιά βουλιαγμένοι σε μία κρίση αξιών, αρχών και ήθους»

- See more at: http://www.tsantiri.gr/showbiz/exalli-i ... Y53WP.dpuf

Δε βλέπω τηλεόραση και δεν ξέρω ποιοί είναι η Μελέτη, ο Λιάγκας και ο Σεργουλόπουλος αλλά ρεσπέκ στη Μελέτη για το κείμενο.
She hit the nail on the head.
Δεν ξέρω αν είναι άθεη και δε με νοιάζει κιόλας (πάντως μοιάζει τουλάχιστον να απορρίπτει τη θρησκεία)· αυτό που βλέπω είναι ανθρωπιστικές αξίες χωρίς κωλύματα και διάθεση να πει αυτό που θεωρεί αληθές χωρίς να φοβάται τα πουριτανάκια.
Off Topic
Νομίζω ότι μια κοινωνία χρειάζεται και όλες τι πιθανές μορφές οικογένειας ώστε με τη διαρκή επαφή και τριβή με το θέμα να αποβάλει χαζές προκαταλήψεις.
Leo21 έγραψε: Αλεξ Τιτκωβ (NightpowerGR @ youtube )
αρκετές αθεϊστικές ατάκες
Ξεκινάει: "Γειά σας άθεοι φίλοι μου!"
θεός!
Τις παπαριές που λέει για ΕβραιοΣιωνιστές, Zeitgeist, Illuminati και λοιπές θεωρίες συνομωσίας τις άκουσες; Δεν είμαι σίγουρος αν είναι πραγματικά καμένος ή εξαιρετικό τρολ.
Off Topic
Τι μανία έχει πιάσει τους θρήσκους να μας βγάζουν Μασόνους και κάποιους άθεους να βγάζουν τους Χριστιανούς, τους Εβραίους και όποιον άλλο Μασόνους; Μόνο και μόνο αυτή η μανία να τους βγάλουν ότι είναι κάποια σκοτεινή μυστική οργάνωση με αρχηγό τον Dr. Doom ή το Magneto.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2013 06:57
από apeleytheros
Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου.

My Greek Drama ( το αυτοβιογραφικό της βιβλίο):

<<Όταν ήμουν μόλις 6 χρονών θυμάμαι πώς με ενοχλούσε η υπόθεση της θρησκείας. Έτσι, βάλθηκα να προκαλώ την εικόνα της Παρθένου με τον Ιησού βρέφος, που υπηρχε στον τοίχο του δωματίου μου. Τίποτε δε συνέβη - δεν προέκυψε τιμωρία. ούτε καν ένας μικρός κεραυνός...Το μόνο που συνέβη ήταν ότι αρχισε να κλαίει η αδερφή μου. "Πάψε", της έβαλα τις φωνές... Άρχισα να κάνω χειρονομίες προς την εικόνα...Θυμάμαι που είπα στον εαυτό μου: "Έτσι είναι λοιπόν. Ότι σου λένε είναι ψέματα". Από πολύ τρυφερή ηλικία την είχα πάρει την απόφαση να μην φοβάμαι ποτέ το άγνωστο, να μη δέχομαι την πίστη αντί για την απόδειξη>>.


[θα ήθελα να το επιβεβαιώσουμε αυτό]

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2013 13:45
από sugoruyo
apeleytheros έγραψε:Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου.

My Greek Drama ( το αυτοβιογραφικό της βιβλίο):

<<Όταν ήμουν μόλις 6 χρονών θυμάμαι πώς με ενοχλούσε η υπόθεση της θρησκείας. Έτσι, βάλθηκα να προκαλώ την εικόνα της Παρθένου με τον Ιησού βρέφος, που υπηρχε στον τοίχο του δωματίου μου. Τίποτε δε συνέβη - δεν προέκυψε τιμωρία. ούτε καν ένας μικρός κεραυνός...Το μόνο που συνέβη ήταν ότι αρχισε να κλαίει η αδερφή μου. "Πάψε", της έβαλα τις φωνές... Άρχισα να κάνω χειρονομίες προς την εικόνα...Θυμάμαι που είπα στον εαυτό μου: "Έτσι είναι λοιπόν. Ότι σου λένε είναι ψέματα". Από πολύ τρυφερή ηλικία την είχα πάρει την απόφαση να μην φοβάμαι ποτέ το άγνωστο, να μη δέχομαι την πίστη αντί για την απόδειξη>>.


[θα ήθελα να το επιβεβαιώσουμε αυτό]
Να επιβεβαιώσουμε το περιστατικό ή ότι το γράφει το βιβλίο;

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2013 18:33
από apeleytheros
ότι το γράφει το βιβλίο. αν υπάρχει και σε φωτογραφία η σελίδα ακόμα καλύτερα.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2013 18:41
από AoratiMelani
Θυμίστε μου να πάω στη δημοτική βιβλιοθήκη. Αν δεν το βρω, ας πάει κάποιος στην Εθνική, εκεί υπάρχουν όλα και είναι ανοιχτή 8 το πρωί με 8 το βράδυ, αν δεν απατώμαι.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2013 05:42
από svoin
Τις παπαριές που λέει για ΕβραιοΣιωνιστές, Zeitgeist, Illuminati και λοιπές θεωρίες συνομωσίας τις άκουσες; Δεν είμαι σίγουρος αν είναι πραγματικά καμένος ή εξαιρετικό τρολ.

Τι μανία έχει πιάσει τους θρήσκους να μας βγάζουν Μασόνους και κάποιους άθεους να βγάζουν τους Χριστιανούς, τους Εβραίους και όποιον άλλο Μασόνους; Μόνο και μόνο αυτή η μανία να τους βγάλουν ότι είναι κάποια σκοτεινή μυστική οργάνωση με αρχηγό τον Dr. Doom ή το Magneto.
Ο NightpowerGR είναι ένας "χαρακτήρας" και όχι "αληθινό" πρόσωπο. Υποδύεται δηλαδή έναν ρολο ως NightpowerGR στα πλαίσια τις σάτιρας συγκεκριμένων "στερεοτυπων".

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2014 23:10
από alos
Ναπολέων Λαπαθιώτης (1888 - 1944), ποιητής
Αθήνα 1-8-27

Χρυσόστομον Παπαδόπουλον
Αρχιεπίσκοπον Αθηνών

Κύριε,

Ευρίσκομαι σήμερα στην ανάγκη –για να είμαι απολύτως συνεπής προς τας υπαγορεύσεις της συνειδήσεώς μου– ν’ αποταθώ απ’ ευθείας προς εσάς, και να σας παρακαλέσω να με διευκολύνετε στον διακανονισμόν μιας υποθέσεως, χαρακτήρος εντελώς προσωπικού –που αφορά τας σχέσεις μου με την εκκλησίαν, και που, λόγω της τελευταίας αυτής λεπτομερείας, ανάγεται εξ ολοκλήρου στη δικαιοδοσία σας.
Η χριστιανική θρησκεία –όχι μόνον η ορθόδοξος, αλλά εν γένει η χριστιανική– όπως επίσης και κάθε άλλη θρησκεία– μού έχει αποβεί τελείως περιττή.
Κρίνω άσκοπο να εκθέσω τη σειρά των σκέψεων που με οδήγησαν έως εκεί. Αφορούν εξ ολοκλήρου τον προσωπικό μου τρόπο τού αντιλαμβάνεσθαι τα πράγματα, και τας προσωπικάς μου απόψεις επί του ανθρωπίνου προορισμού.
Γι’ αυτό το λόγο, μάλλον συγκεκριμένα, θα επιθυμούσα ν’ απαλλαγώ τελείως αυτής. Θα μου πείτε ίσως, ότι καθένας μπορεί αξιόλογα να το κάμει σιωπηρά και κατ’ ιδίαν, χωρίς τίποτε να τον βιάζει να το κοινολογήσει, ούτε να προσφύγει σε άλλο επισημότερο διάβημα.
Και όμως αισθάνομαι σήμερα την ανάγκην αυτής της επισημοτέρας, και κατά τύπους, επανακτήσεως της πνευματικής μου ελευθερίας. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο νόμος, έξαφνα, με υποχρεώνει να ορκίζομαι επάνω σ’ ένα χρυσόδετο βιβλίο, το οποίον έχει για μένα, βεβαίως, μεγάλη κοινωνική, φιλοσοφική ή λογοτεχνική αξία, καμιά όμως απολύτως θρησκευτική. Θα μου ήτον εξίσου δυσάρεστο και ανωφελές, αν με υπεχρέωναν να ορκίζομαι επάνω στην «Ιλιάδα» ή την «Πολιτείαν του Πλάτωνος» –βιβλία που εκτιμώ και αγαπώ, αλλά που δεν έχουν επίσης, για μένα, κανένα είδος μυστικοπαθούς ιερότητος, με την έννοιαν με την οποίαν το θέλει η εκκλησία.
Επί πλέον, έχω φθάσει εις το συμπέρασμα ότι, μεταξύ της φιλοσοφίας και του κηρύγματος του Ιησού, και της σημερινής αποστολικής εκκλησίας, υπό την αληθινήν όψιν με την οποίαν αύτη κινείται και ενεργεί, η απόστασις και η παρεξήγησις είναι τεραστία.
Βλέπετε, το χάσμα είναι ριζικόν και ανεπανόρθωτον. Δεν πιστεύω σε τίποτε απ' ό,τι πιστεύετε, και δεν επιθυμώ να διατηρώ, έστω και προσχηματικά, δεσμούς με κάτι το οποίον θεωρώ παιδαριώδες, οσάκις δεν το θεωρώ και εγκληματικό.
Με την ελπίδα ότι αυτό μου το γράμμα –γραμμένο, το τονίζω, εντελώς γαλήνια, συνειδητά και αποφασιστικά– θα συντελέσει ώστε να παύσω και κατά τύπους –αφού κατ’ ουσίαν έχω παύσει προ πολλού– να λογίζομαι, οπωσδήποτε, μέλος του θρησκευτικού σας ποιμνίου.
Πρόθυμος, Λ. ΛΑΠΑΘΙΩΤΗΣ
http://www.sarantakos.com/liter/lapathiotis/arxiep.html

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2014 09:18
από Σίμων Resurrected
Stan έγραψε:Όντως προβλέπεται πολύ μικρή η λίστα.
Μη το λες αυτό.
Η λίστα είναι μεγάλη, απλώς οι παλαιότεροι έχουν συνηθίσει να το βουλώνουν ζώντας σε μια τριτοκοσμική χώρα υπό το καθεστώς της ορθόδοξης σαρίας.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2014 14:17
από stratos
Ο Γιάννης κούρος , ο υπερμαραθωνοδρόμος . Δεν γνωρίζω αν είναι άθεος , αλλά τις φορές που τον έχω ακούσει σε συνεντεύξεις του να μιλά για την ακραία αγωνιστική του προσπάθεια και για το τι τον εμπνέει , ποτέ δεν ανέφερε τον θεό . Επιπλέον είδα στην σελίδα του στο facebook ότι του "αρέσει" ο Νίτσε . Το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω .

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2014 15:41
από Stan
stratos έγραψε:Ο Γιάννης κούρος , ο υπερμαραθωνοδρόμος . Δεν γνωρίζω αν είναι άθεος , αλλά τις φορές που τον έχω ακούσει σε συνεντεύξεις του να μιλά για την ακραία αγωνιστική του προσπάθεια και για το τι τον εμπνέει , ποτέ δεν ανέφερε τον θεό . Επιπλέον είδα στην σελίδα του στο facebook ότι του "αρέσει" ο Νίτσε . Το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω .
Έχω ακούσει και κάτι γλάστρες σε εκπομπές της Μενεγάκη να λένε ότι διαβάζουν Νίτσε λίγο πριν μιλήσουν για γόβες και βραδυνά φορέματα.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2014 20:59
από stratos
Αγάθωνας: «Δεν είμαι χριστιανός. Είμαι μόνο Έλληνας, άθεος»
https://www.facebook.com/photo.php?v=63 ... =2&theater

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2014 21:08
από stratos
Off Topic
Stan έγραψε:
stratos έγραψε:Ο Γιάννης κούρος , ο υπερμαραθωνοδρόμος . Δεν γνωρίζω αν είναι άθεος , αλλά τις φορές που τον έχω ακούσει σε συνεντεύξεις του να μιλά για την ακραία αγωνιστική του προσπάθεια και για το τι τον εμπνέει , ποτέ δεν ανέφερε τον θεό . Επιπλέον είδα στην σελίδα του στο facebook ότι του "αρέσει" ο Νίτσε . Το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω .
Έχω ακούσει και κάτι γλάστρες σε εκπομπές της Μενεγάκη να λένε ότι διαβάζουν Νίτσε λίγο πριν μιλήσουν για γόβες και βραδυνά φορέματα.
Άλλο οι γλάστρες άλλο ο Κούρος . Μην μπερδεύεσαι .
https://www.youtube.com/watch?v=87BWnpILoeM

(θα μπορούσε πάντως και μια γλάστρα να είναι άθεη)

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2014 09:59
από Τεμπελόσκυλο
apeleytheros έγραψε:Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου.

My Greek Drama ( το αυτοβιογραφικό της βιβλίο):

<<Όταν ήμουν μόλις 6 χρονών θυμάμαι πώς με ενοχλούσε η υπόθεση της θρησκείας. Έτσι, βάλθηκα να προκαλώ την εικόνα της Παρθένου με τον Ιησού βρέφος, που υπηρχε στον τοίχο του δωματίου μου. Τίποτε δε συνέβη - δεν προέκυψε τιμωρία. ούτε καν ένας μικρός κεραυνός...Το μόνο που συνέβη ήταν ότι αρχισε να κλαίει η αδερφή μου. "Πάψε", της έβαλα τις φωνές... Άρχισα να κάνω χειρονομίες προς την εικόνα...Θυμάμαι που είπα στον εαυτό μου: "Έτσι είναι λοιπόν. Ότι σου λένε είναι ψέματα". Από πολύ τρυφερή ηλικία την είχα πάρει την απόφαση να μην φοβάμαι ποτέ το άγνωστο, να μη δέχομαι την πίστη αντί για την απόδειξη>>.


[θα ήθελα να το επιβεβαιώσουμε αυτό]
Από την αγγλική έκδοση του βιβλίου My Greek Drama, σελίδες 33-35. Το απόσπασμα που παραθέτεις είναι με μπλε, και όπως φαίνεται είναι αρκετά πετσοκομμένο σε σχέση με το αγγλικό.
My mother was as concerned about my soul as she was about my appearance. She was committed to her faith in the Greek Orthodox Church. My father never really spoke to us about religion. Though he was always respectful of my mother’s deep faith and her attachment to the church, he seldom attended Sunday services with us, always maintaining that he needed to catch up on his work. “Go with the children”, he would usually say to my mother.

My sentiments about religion lie more with my father’s. When I was not much more than six years old - during the excruciating boredom of the daily siesta my mother inflicted upon us - I remember getting all riled up on the subject of religion. I didn’t like how my mother used God as her enforcer, warning us that God would punish us if we misbehaved. That made no sense to me, so I decided then and there to test God’s punitive powers. I began to challenge the icon, the Virgin Mary with the baby Christ, on my bedroom wall. Nothing happened - no punishment manifested itself, not even a bolt of lightning descending from the heavens. My sister started crying, though, and I told her: “Shut up. If Mom comes, I will not let you play with me tomorrow.”

Her crying stirred me up even more. So while she wept silently, I took my experiment with the deity a nasty step further. I began to direct certain hand gestures - ones I had seen irate drivers utilize to considerable effect - at the icon. Aware of the threat that “God will cut off your hand”, I hedged my bet by using my left hand. But when nothing bad happened, I went at the icon with both hands. I remember saying to myself, “So that’s the way it is: Whatever they tell you is most likely untrue.” At a very tender age, I had decided that I would never fear the unknown nor substitute faith for proof.


My mother was very active in our church and involved in a lot of charity work. When I began butting heads with my parents, she decided it would be helpful if I talked to a priest. And she knew just the one, a younger priest with whom, she believed, I would identify because of his work with the poor. Unlike priests in the Roman Catholic tradition, priests in the Greek Orthodox Church are allowed to marry, although Bishops in the church cannot.

When I went to meet the priest, he wasn’t interested in discussing my problems with my parents or even his good works with the poor. Instead, he began to lament his marital difficulties and how he could no longer approach his wife. He suggested that, as I was a very smart young woman, it would be good if we could develop a closer relationship. But because I was a very smart young woman, I knew exactly what he had in mind. I literally fled the church - running all the way home to my mother. When I told her what had happened, she was furious at my blasphemy. “I’m sure you misunderstood,” she said. But I was sure that I hadn’t, and I refused to attend that church ever again. So did Eleni, one of the first times I can recall that we forged an alliance rather than fought. In later years, my opinion of the clergy would change somewhat, as two of my most trusted associates turned out to be sons of Greek Orthodox priests.

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2014 21:08
από apeleytheros
BD Foxmoore
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει δημιουργός. Θεωρώ όμως ότι τα πάντα δίπλα μας, αυτά που λέμε «περιβάλλον» ή «φύση», μπορεί να φέρει σε αμηχανία τον καθέναν από εμάς.
http://popaganda.gr/b-d-foxmoor-den-efi ... e-plirono/

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014 11:22
από apeleytheros
Μπάμπης Παπαδημητρίου

http://www.skai.gr/player/radio/?mmid=251928
στο 45:30
Άρης Πορτοσάλτε: "... δεν περιμένω από έναν αγνωστικιστή σαν κι εσένα να... "
Μπαμπης Παπαδημητριου: "Συγνώμη. Είμαι άθεος, όχι αγνωστικιστής!"

Re: Λεύκωμα διάσημων ελλήνων άθεων

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014 19:49
από csar
Αλήθεια πώς πάει αυτό το θέμα; Θα βγει στον άερα η σελίδα;

Επίσης έχει αναφερθεί και ο Καφετζόπουλος (π.χ. εδώ) αλλά δεν τον είδα στη σελίδα.