Γεια και από εμένα

Αμέσως μετά την εγγραφή σας περάστε από εδώ να πείτε ένα «χαίρετε» μαζί με δυό λόγια για τον εαυτό σας, και να λάβετε το «αντιχαίρετε» από τους άλλους.
Άβαταρ μέλους
theodoros
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 28 Σεπ 2015 11:04
Όνομα Ιστότοπου: ΠΛΑΝΗ ΘΕΟΥ
Επικοινωνία:

Χαίρετε,
λέγομαι Θεόδωρος, είμαι Πολιτικός Μηχανικός και ιδιοκτήτης του blog http://planitheou.blogspot.gr/

Είμαι άθρησκος, αντιψυχιατρικός, ερευνητής παντός του επιστητού, έχω μελετήσει όλα τα βιβλία του Δαρβίνου, του Dawkins, του Albert Zacquard, του Steven Hawking, του Thomas Szasz, του Κλεάνθη Γρίβα και του Καλόπουλου και πολλά άλλα.

Η βιβλιοθήκη μου είναι αναρτημένη στο blog μου και μπορείτε να το επισκευτείτε, να γράψετε τα σχόλιά σας και τις ερωτήσεις σας. Θα χαρώ να επικοινωνήσουμε.
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Καλώς τον Θεόδωρο! Διαβασμένος φαίνεσαι. :P

Τι σημαίνει αντιψυχιατρικός;
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
theodoros
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 28 Σεπ 2015 11:04
Όνομα Ιστότοπου: ΠΛΑΝΗ ΘΕΟΥ
Επικοινωνία:

AoratiMelani έγραψε:Καλώς τον Θεόδωρο! Διαβασμένος φαίνεσαι. :P

Τι σημαίνει αντιψυχιατρικός;
Καλώς σας βρήκα.

Αντιψυχιατρικός είναι αυτός ο οποίος τάσσεται ενάντια στη ψυχιατρική και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί, η οποία είναι η χειρότερη και σκληρότερη εξουσία και συντηρεί τον χριστιανισμό.

Υπάρχουν πολλοί που μάχονται την ψυχιατρική έτσι όπως είναι (και το αν υπάρχει ψυχή), όπως ο Κλεάνθης Γρίβας και άλλοι.
Άβαταρ μέλους
spylab
Δημοσιεύσεις: 1600
Εγγραφή: 26 Φεβ 2011 13:14
Όνομα Ιστότοπου: -
Τοποθεσία: Γλυφαδα

:text-welcomewave:

Η ψυχη οπως την εννοουν οι θειστες με την ψυχη της ψυχιατρικης δεν εχει καμια σχεση ;)
Ο ορισμος που δινεις για την ψυχιατρικη ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη αντιεπιστημονικη βλακεια.