#Δενξερωτιναγραψωσανθεμα#οεο

Αμέσως μετά την εγγραφή σας περάστε από εδώ να πείτε ένα «χαίρετε» μαζί με δυό λόγια για τον εαυτό σας, και να λάβετε το «αντιχαίρετε» από τους άλλους.
Απάντηση
Ιωσήφ Χρονόπουλος
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 25 Ιουν 2015 12:46
Όνομα Ιστότοπου: -

Χαίρεται και από μένα!

Είμαι ο Ιωσήφ, 17 στα 18 και είμαι μαθητής του Ζαννείου Π.Π ΓΕΛ Πειραιά (Μαζί με τον Σεραφείμ, ποιος στην χάρη μου :dance: )
Λίγα πράγματα για μένα.. Προέρχομαι από έντονα θρησκευόμενη οικογένεια, ο παππούς μου υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Χ.Α.Ε.Ε -Χ.Ο.Ν(Χριστιανική οργάνωση νέων Ελλάδος ), οπότε θεωρώ κατόρθωμα το πώς κατάφερα να αλλάξω αρδην τις απόψεις μου περί "πίστης". Είμαι αγνωστικιστής σε μία πολύ γενική έννοια καθώς έχω λιγοστές γνώσεις περί αθεΐας. Θεωρώ πως η εσωτερική αναζήτηση δεν πρέπει να φτάνει απλά στον ορισμό της αθεΐας, αλλά να συνεχίζεται καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής μας μέσα από την φιλοσοφία και τα ερωτήματα που οι ίδιοι θέτουμε στους εαυτούς μας. Είμαι φιλοτέκτονας (Φιλομασώνος για όσους δεν κατάλαβαν), λόγω κλειστών οικογενειακων επαφών και όχι μόνο. Φιλελευθερος και υπέρ του διαφωτισμού επίσης.
Στόχος μου η ανάπτυξη μιας πολυπλευρης προσωπικότητας.

Εύχομαι αυτή να είναι μόνο η αρχή μιας πολύ καλής σχέσης. Καλή συνέχεια !
Άβαταρ μέλους
AoratiMelani
Δημοσιεύσεις: 16164
Εγγραφή: 27 Φεβ 2009 16:19
Όνομα Ιστότοπου: Αόρατη Μελάνη
Επικοινωνία:

Ιωσήφ Χρονόπουλος έγραψε:Θεωρώ πως η εσωτερική αναζήτηση δεν πρέπει να φτάνει απλά στον ορισμό της αθεΐας, αλλά να συνεχίζεται καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής μας μέσα από την φιλοσοφία και τα ερωτήματα που οι ίδιοι θέτουμε στους εαυτούς μας.
:text-+1:
Αν μάλιστα στη φιλοσοφία περιλαμβάνεις όλες τις επιστήμες (στην τελική όλες από αυτήν ξεκίνησαν) θα συμφωνήσω απόλυτα.

Καλώς ήλθες Ιωσήφ και καλές αναζητήσεις! :D
Η θρησκευτική γλώσσα είναι μια μεταφορά. Το πρόβλημα είναι όταν παρασύρεται κανείς από τη μεταφορά κι αρχίζει να τη βλέπει σαν κυριολεξία. Rebbecca Goldstein
Άβαταρ μέλους
spylab
Δημοσιεύσεις: 1600