Σελίδα 1 από 1

Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 23 Απρ 2016 08:05
από Ατίθασος Γιός
Η Ένωση Αθέων σας προσκαλεί όλες και όλους στον «Φανερό Δείπνο», την Παρασκευή 29-04-2016 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 8 μ.μ.
Απέχουμε μόνο από το πένθος και τη νηστεία και όχι από τη λογική, και ειδικά όχι με βάση εντολές εκπροσώπων υποτιθέμενων υπερφυσικών όντων.

Χορτοφάγοι/ες και κρεοφάγοι/ες είναι όλοι/ες ευπρόσδεκτοι/ες, αρκεί να υπάρχει κέφι και το μενού προσαρμόζεται!
Δεν θα υπάρχει ενιαίο μενού ή προκαθορισμένο κόστος, μπορείτε να παραγγείλετε ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις δυνατότητές σας.

Στην Αθήνα η εκδήλωση θα γίνει στο ψητοπωλείο «Η Γυριστρούλα», Πλατεία Αγίων Ασωμάτων 9 & Ανδριανού γωνία (απέναντι από το σταθμό ΗΣΑΠ Θησείο), τηλ. 210 3211966.

Στην Θεσσαλονίκη θα γίνει σε μέρος που θα ανακοινωθεί σύντομα.

(Αν ενδιαφέρεστε να οργανώσετε και στη δική σας πόλη, επικοινωνήστε μαζί μας!)

Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους και όλες. Ελάτε να φάμε και να γνωριστούμε!

facebook event

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 10:00
από apeleytheros
έχει παίξει μέχρι στιγμής σε Lifo, Κουτί της Πανδώρας, ekklisiaonline.gr, news247.gr, το χωνί και γενικά το google βγάζει 52 αποτελέσματα από αναδημοσιεύσεις με τίτλο "πάρτι κρεατοφαγίας" και άλλα τόσα το "φανερό δείπνο ένωση αθέων". Στα σχόλια στο fb των ανωτέρω, χαμός, ενώ ο αριθμός των ατόμων που λένε ότι θα έρθουν αυξάνεται με το δευτερόλεπτο.

Edit honorable mention που ξέχασα το
Βήμα Ορθοδοξίας - vimaorthodoxias.gr που ξεκίνησε το πανηγύρι.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 10:23
από Τεμπελόσκυλο
Με ενοχλεί λίγο το "πάρτι κρεατοφαγίας", αλλά τι να κάνεις, ξέρουμε πώς λειτουργούν τα ΜΜΕ.
Πάντως σχολιάζεται γενικώς, αν και τα περισσότερα που βλέπω εγώ είναι αρνητικά.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 10:28
από tasos_didymoteicho
Το 'χουμε συζητήσει πολλάκις, και εδώ μέσα. Haters will hate, no matter what. Δεν θα βάλουμε και τη γάτα μας να κλαίει.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 11:01
από apeleytheros
ε ναι, όσοι συμφωνούνε απλώς θα έρθουν να φάνε. Οι υπόλοιποι είναι που έχουν να καλύψουν τις ανασφάλειες τους τονίζοντας δημοσίως το ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ διαφωνούν.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 11:14
από apeleytheros
Ωραία δημοσιοποίηση από το luben.tv

edit, Παρόμοια και το alfavita.gr

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 12:10
από AoratiMelani
apeleytheros έγραψε: ο αριθμός των ατόμων που λένε ότι θα έρθουν αυξάνεται με το δευτερόλεπτο.
Ελπίζω να μας βολέψει στη Γυριστρούλα και να μην έχουμε έκτροπα με τον λογαριασμό... ας μιλήσει κάποιος με το μαγαζί πριν αρχίσουμε να παραγγέλνουμε, να τους τονίσει να ρωτάνε όνομα για κάθε παραγγελία ή κάπως τέλος πάντων να κρατάνε λογαριασμό, να πληρώσει καθένας τα δικά του.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2016 20:08
από yiota007
Νομίζω πως είναι καλύτερο να τους πούμε να πληρώνουμε με το που φέρνουν την παραγγελία.
Λίγο σπαστικό, αλλά προκειμένου να έχουμε έλλειμμα στο τέλος είναι καλύτερα.
Αν κάποιος/α από τον κόσμο διαμαρτυρηθεί του λέμε ότι επειδή φέτος είμαστε ακόμη περισσότεροι/ες και κυρίως έχουμε και πολλά νέα μέλη και δεν γνωριζόμαστε ακόμη καλά, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μην έχουν πρόβλημα οι σερβιτόροι με το λογαριασμό.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2016 07:37
από Ατίθασος Γιός
Edit: Το κάτωθι δεν ισχύει πλέον, το μαγαζί το ακύρωσε την επόμενη μέρα μόλις δημοσιοποιήθηκε το όνομα του.
Spoiler: Εμφάνιση
ΠΡΟΣΟΧΗ +++ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
+++ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ +++

Πριν λίγη ώρα μας ενημέρωσαν από την ταβέρνα που είχαμε κάνει κράτηση στην Θεσσαλονίκη, όπου κάναμε κάθε χρόνο τις συνεστιάσεις μας χωρίς πρόβλημα, πως τους τηλεφώνησαν απο τα κεντρικά και ακυρώνουν την κράτηση. Είπαν πως ενημερώθηκαν, χωρίς να πουν απο ποιους, πως θα περάσει η πομπή του επιταφίου της τοπικής ενορίας απο μπροστά και θα είναι κλειστά.

Τα καλά νέα είναι πως βρέθηκε αμέσως νέο κατάστημα, το εστιατόριο "Μάσαλα" σε απόσταση αναπνοής από το παλιό και επί της κεντρικής οδού Β. Όλγας, που αφού ενημερώθηκαν πλήρως για την κατάσταση θα μας εξυπηρετήσουν με χαρά, απο τη στιγμή που τους υποσχέθηκα προσωπικά πως δεν θα συμβούν φασαρίες όσο θα περνάει ο επιτάφιος.

http://www.tavernoxoros.gr/lofi?t13982

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2016 09:13
από tasos_didymoteicho
Εμ, τόσος ντόρος... Τα 'λεγα εγώ (αλλού). Να προσέχετε και να έχετε το νου σας.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 27 Απρ 2016 10:22
από apeleytheros
Ακυρώθηκε και το καινούριο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.
Πρέπει να τους παίρνει τηλέφωνο ο Άνθιμος, δεν εξηγείται αλλιώς.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2016 19:19
από apeleytheros
Από την αρχική ανακοίνωση έχει εντω μεταξύ κανονιστεί και σε
Σέρρες
Πύργο Ηλείας,
Ξάνθη
Ηράκλειο Κρήτης

και ψήνεται για Βόλο και Πάρο.
Αν σας ενδιαφέρει, στείλτε μήνυμα.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2016 07:43
από AoratiMelani
Kαλέ μας έδειξε η τηλεόραση! :D
yiota007 έγραψε:Νομίζω πως είναι καλύτερο να τους πούμε να πληρώνουμε με το που φέρνουν την παραγγελία.
Λίγο σπαστικό, αλλά προκειμένου να έχουμε έλλειμμα στο τέλος είναι καλύτερα.
Κι εγώ αυτό ακριβώς σκεπτόμουν. Εγώ πάντως αυτό θα κάνω.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2016 11:00
από apeleytheros

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2016 11:14
από svoin
αγνώστων λοιπών στοιχείων
lol what?

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2016 12:42
από vesid
Τελείως ασυνάρτητο άρθρο.

"Οπως ο πιστός πιστεύει ότι υπάρχει θεός, έτσι και ο άπιστος πιστεύει ότι δεν υπάρχει*", έτσι και ο αγνωστικιστής πιστεύει ότι είναι λάθος να πιστεύει ότι υπάρχει ή ότι δεν υπάρχει θεός. Άρα μιλάμε για νόμισμα με τρείς όψεις.

Είναι η ιδέα μου, ή κάποιοι άθεοι και κυρίως αγνωστικιστές βρήκαν ευκαιρία να το παίξουν σοβαροί;

*οχι απαραίτητα, αρκεί το να μην πιστεύει ότι υπάρχει.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2016 17:17
από csar
Ανάρτησα αυτό το σχόλιο/σεντόνι στο προφίλ μου στο fb και ο Αντώνης πρότεινε να το βάλω κι εδώ. Το παραθέτω μετά από ένα μικρό editing.
Ο ευλαβής κύριος Θεοδωρόπουλος
Ένα από τα πρώτα πράγματα που αντιλαμβάνεται κάποιος που ζει στο εξωτερικό και εκ των πραγμάτων ενημερώνεται κυρίως από διεθνή ηλεκτρονικά μέσα είναι το συχνά χαμηλό επίπεδο των ελληνικών εφημερίδων και μέσων μαζικής ενημέρωσης, που χαρακτηρίζονται κυρίως από εσωστρέφεια και αποστροφή για το κάθε τι διαφορετικό.

Ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος, συνεργάτης της Καθημερινής, έγραψε ένα κείμενο με τίτλο «Περί ευλαβείας» το οποίο δημοσιεύτηκε στην στήλη «Απόψεις» της εφημερίδας. Όπως υποννοεί ο τίτλος της στήλης πρόκειται για προσωπικές απόψεις των συνεργατών της Καθημερινής. Και είναι όμορφο και δημιουργικό να αποτυπώνονται οι απόψεις των συμπολιτών μας, στα διάφορα μέσα, διότι αποτελούν την απαρχή διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών και αντιλήψεων. Όμως ειδικά όσοι έχουν το προνόμιο να γράφουν σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και τα κείμενά τους να διαβάζονται από μεγάλο πλήθος συμπολιτών μας πρέπει να είναι προσεκτικοί στις διατυπώσεις τους και να μην χρησιμοποιούν ανακρίβειες και ψέματα για να υποστηρίξουν τις θέσεις τους και να υποτιμήσουν ανθρώπους και οργανισμούς. Αυτό έκανε ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος.

«Η Ένωση Αθέων, αγνώστων λοιπών στοιχείων, με βαρυσήμαντη ανακοίνωσή της καλεί τους πιστούς της σε κρεοφαγία τη Μεγάλη Παρασκευή.» Έτσι ξεκινά το άρθρο/άποψη του ευλαβή κ. Θεοδωρόπουλου με τίτλο «Περί ευλαβείας». Με ένα ψέμα και μία εκκούσια ανακρίβεια.

Είναι η Ένωση Άθεων «αγνώστων λοιπών στοιχείων»; Αν ήθελε ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος θα μπορούσε κάλλιστα να επισκεφτεί τον ιστοτόπο http://www.atheia.gr και να βρει τα στοιχεία διεύθυνσης και το τηλέφωνο της Ένωσης Αθέων. Επίσης το καταστατικό της. Ακόμα υπάρχουν και τα ονοματεπώνυμα των τακτικών και αναπληρωτών μελών της Γραμματείας. Πρηγούμενης γραμματείας, είναι η αλήθεια, αλλά η ορισμένες φορές πλημμελής ενημέρωση της ιστοσελίδας της Ένωσης Αθέων οφείλεται στο ότι τα μέλη της είναι εθελοντές και όχι έμμισθοι υπάλληλοι. (Άλλωστε η Ένωση Αθέων δεν χρηματοδοτείται αδρά από το Ελληνικό Κράτος, όπως κάποιοι άλλοι φορείς και οργανισμοί που βρίθουν ευλαβείας.) Μέλη και εκπρόσωποι της Ένωσης Αθέων έχουν εμφανιστεί σε ελληνικά τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια αρκετές φορές για να παρουσιάσουν και να προωθήσουν τους σκοπούς της. Είμαι σίγουρος ότι ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος γνωρίζει όλα τα παραπάνω, παρ’ όλα αυτά επέλεξε να παραπληροφορήσει τους αναγνώστες του χρησιμοποιώντας λέξεις που προσπαθούν να υποτιμήσουν την Ένωση Αθέων που τόλμησε να θίξει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.

Αν ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος ήθελε να μάθει περισσότερα για την «αγνώστων λοιπών στοιχείων» Ένωση Αθέων και είχε επισκεφτεί την ιστοσελίδα της Ένωσης Αθέων, όπως όφειλε πριν γράψει την άποψή του, και έριχνε μία ματιά σε ανακοινώσεις και εκδηλώσεις που προηγούνται της ανακοίνωσης/πρόσκλησης στους Φανερούς Δείπνους, θα έβρισκε:
- «Κάνε καλό χωρίς θεό: Αιμοδοσία και συλλογή απαραιτήτων για τις ανάγκες των προσφύγων»
- Πρόσκληση σε διάλεξη «Επιστήμη και Θρησκεία»
- Πρόσκληση σε παρουσίαση βιβλίου (μυθιστορήματος) του καθηγητή Νευροεπιστήμης, Γ. Παξινού.
- Πρόσκληση σε αποκριάτικο πάρτι (ναι, ξέρω, αυτά είναι ειδωλολατρικά πράματα)
Τότε ο κ. ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος θα ήταν πιο εξοικειωμένος με την «αγνώστων λοιπών στοιχείων» Ένωση Αθέων.

Η Ένωση Αθέων, λοιπόν, καλεί τους «πιστούς» της σε κρεοφαγία. Η ανακοίνωση της Ένωσης Αθέων ξεκινά ως εξής: «Η Ένωση Αθέων σας προσκαλεί όλες και όλους…» και καταλήγει: «Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλους και όλες. Ελάτε να φάμε και να γνωριστούμε.» Καθίσταται σαφές, έχω την εντύπωση, ότι η εκδήλωση δεν απευθύνεται μόνον σε μέλη και υποστηρικτές (ή «πιστούς» όπως έγραψε ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος). Όμως αυτός επέλεξε να παρουσιάσει την εκδήλωση σαν να πρόκειται για μία κλειστή, μυστικιστική εκδήλωση («υπό την κωδική ονομασία “Φανεροί Δείπνοι”» αναφέρει στην συνέχεια) κάποιας σκοτεινής οργάνωσης της οποίας τα μέλη χαιρετίζονται με συνθηματικό τρόπο και απεργάζονται την καταστροφή του έθνους και της ορθοδοξίας. Ευλαβή, κ. Θεοδωρόπουλε, να είστε σίγουρος ότι αν το θελήσετε μπορείτε κι εσείς να πάρετε μέρος στον Φανερό Δείπνο και να έχετε όμορφες και διεγερτικές συζητήσεις με τους υπόλοιπους συνδαιτυμόνες σας. Άλλωστε η εκδήλωση απευθύνεται σε όλες και όλους.

Κάτι όμως που πρέπει να σημειωθεί είναι η καθόλου τυχαία επιλογή της λέξης «πιστοί» που χρησιμοποίησε ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος για να χαρακτηρίσει, φαντάζομαι, τα μέλη και υποστηρικτές της Ένωσης Αθέων. Είναι πραγματικά άξιο απορίας πώς ένας συγγραφέας (και μάλιστα βραβευμένος), φιλόλογος και δημοσιογράφος χαρακτηρίζει «πιστούς» ανθρώπους, τους οποίους αν κάτι τους ενώνει είναι ακριβώς η έλλειψη πίστης. Όπως έχει πει κάποιος, νομίζω ο κωμικός George Carlin, το να χαρακτηρίζεις την αθεΐα θρησκεία είναι σαν να θεωρείς ότι η φαλάκρα είναι είδος κουρέματος. Φυσικά και ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος γνωρίζει την διαφορά ανάμεσα στην πίστη και την έλλειψη πίστης, όμως είναι μία γνωστή τακτική κάποιων ευλαβών και ευσεβών να υποβιβάζουν την αθεΐα σε μορφή πίστης («θρησκευτική τελετή κρεοφαγίας» γράφει πιο μετά) όταν δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τα επιχειρήματά της, ένα είδος κεκαλυμμένης ad hominen επίθεσης.

Προκειμένου ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος να στηρίξει την πεποίθησή του ότι η αθεΐα είναι μορφή πίστης, εφαρμόζει μία άλλη τακτική κάποιων ευλαβών και ευσεβών, την απομόνωση (εκτός συμφραζομένων) φράσεων γνωστών επιστημόνων και φιλοσόφων με τέτοιον τρόπο ώστε αυτές να ερμηνεύονται με τρόπο που φαίνεται να υποστηρίζουν τις θέσεις τους. Πράγματι, ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος απομονώνει μία θέση που είχε εκφράσει επανειλλημένα ο σκεπτικιστής φιλόσοφος Μπέρτραν Ράσσελ σε δοκίμιά του (και πάντως όχι ακριβώς με τις λέξεις που χρησιμοποιεί ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος) ότι δηλαδή «οι άθεοι, όπως και οι χριστιανοί, θεωρούν ότι γνωρίζουν με σιγουριά αν υπάρχουν θεοί ή όχι ενώ οι αγνωστικιστές δεν παίρνουν θέση, αφού θεωρούν ότι δεν υπάρχουν αδιαμφισβήτητες αποδείξεις υπέρ της μίας ή της άλλης πεποίθησης».

Όμως ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος παραλείπει την άλλη θέση που έχει εκφράσει σε πολλά δοκίμιά του ο Ράσσελ, όπως στο «Τι είναι ο αγνωστικιστής;» (1953): «Από την άλλη, ένας αγνωστικιστής είναι δυνατό να θεωρεί ότι η ύπαρξη Θεού, αν και όχι αδύνατη, είναι πολύ απίθανη· και μάλιστα να την θεωρεί τόσο απίθανη, ώστε να μην αξίζει τον κόπο να εξεταστεί. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν είναι μακριά από τον αθεϊσμό.» Κι αυτό ίσχυε για τον ίδιο τον Ράσσελ, αν και ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος τον παρουσιάζει σαν να έχει απορρίψει εξ ολοκλήρου την ταμπέλα του άθεου και να δηλώνει αγνωστικιστής. Σε αρκετά δοκίμιά του, όπως στο «Είμαι άθεος ή αγνωστικιστής;» (1947) ο Ράσσελ γράφει: «Όσον αφορά τους θεούς του Ολύμπου, μιλώντας σε ένα καθαρά φιλοσοφικό κοινό, θα έλεγα ότι είμαι αγνωστικιστής. Αλλά μιλώντας ευρύτερα (σημ.: εκτός φιλοσοφικού πλαισίου), νομίζω ότι όλοι μας θα λέγαμε ότι όσον αφορά σε αυτούς τους θεούς, είμαστε άθεοι. Όσον αφορά στον χριστιανικό Θεό, πρέπει, νομίζω, να έχω την ίδια θέση.» Συνεπώς ο Ράσσελ δήλωνε μεν αγνωστικιστής αλλά όταν μιλούσε μέσα στο πλαίσιο της φιλοσοφίας. Πρακτικά δήλωνε άθεος.

Έχει κι άλλες ανακρίβειες και αντιφάσεις ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος στο άρθρο/άποψή του όπως ότι «πιστεύεις δεν πιστεύεις, νηστεύεις δεν νηστεύεις, η Εβδομάδα των Παθών επανέρχεται κάθε χρόνο για να σου υπενθυμίσει πως η κοινότητα των Ελλήνων έχει ένα κεφάλαιο πολιτισμού που ξεπερνά τον ξεπεσμό της». Δεν αντιλαμβάνομαι πώς μπορεί αυτό το (ασαφές αλλά μάλλον θρησκευτικό) κεφάλαιο πολιτισμού να υπενθυμίσει κάτι σε κάποιον που είναι Έλληνας αλλά όχι χριστιανός ορθόδοξος. Και για να μην μιλήσω μόνον για τους άθεους και αγνωστικιστές, ίσως ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος ξεχνάει ότι υπάρχουν Έλληνες οι οποίοι ασπάζονται τον καθολικισμό, τον ιουδαϊσμό, το ισλάμ και άλλες δοξασίες. Ή μήπως ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος αν και «πιστεύει δεν πιστεύει, νηστεύει δεν νηστεύει» κατά την διάρκεια του Ραμαζανιού δεν πηγαίνει σε ταβέρνες και δεν πίνει νερό σε δημόσια θέα για να μην προσβάλει το θρησκευτικό αίσθημα των μουσουλμάνων συμπολιτών του;

Δεν είμαι σίγουρος τι είναι αυτό που έθιξε τον ευλαβή κ. Θεοδωρόπουλο. Είναι ότι κάποιοι συμπολίτες του θα τρώνε κοψίδια, την στιγμή που κάποιοι άλλοι θα παρακολουθούν ένα ανούσιο για τους πρώτους τελετουργικό; Είναι ότι έβγαλαν ανακοίνωση (δεν ήταν δα και δελτίο τύπου) για να ενημερώσουν τα μέλη και υποστηρικτές τους αλλά και όποιον ενδιαφερόμενο;

Νομίζω πως αυτό που τον ενοχλεί είναι ότι η θρησκεία του φαίνεται να υποχωρεί σε δεύτερο ή και τρίτο πλάνο. Διαμαρτύρεται επειδή το λεγόμενο Άγιο Φως γίνεται δεκτό με τιμές αρχηγού κράτους αλλά όχι επειδή θεωρεί ότι είναι παράλογο η στρατιωτική μπάντα παίζει εμβατήρια για να τιμήσει μία φωτίτσα σε ένα φανάρι αλλά επειδή θεωρεί ότι οι τιμές που αποδίδονται δεν είναι οι προσήκουσες («υποτιμούν την πνευματικότητα και θίγουν την ιερότητά του»). Ακούς εκεί να τιμάται το Άγιο Φως όπως τιμώνται ο Ολάντ και ο Πούτιν! Διαμαρτύρεται επειδή όταν πηγαίνει στην εκκλησία, ακούει να μιλούν για το ασφαλιστικό και όχι για τα εγκώμια της Μ. Παρασκευής ή τα ευαγγέλια. Ίσως ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος δεν έχει αντιληφθεί ότι ο Ολάντ και ο Πούτιν, το ασφαλιστικό και ο Κατρούγκαλος είναι αυτοί που επηρεάζουν αυτήν την στιγμή την ζωή των Ελλήνων συμπολιτών του που δοκιμάζονται από χίλια δυό προβλήματα. Αν κάποιοι θέλουν να προσθέσουν και ένα χιλιοστό τρίτο πρόβλημα (π.χ. το πώς πρέπει να τιμάται το Άγιο Φως), ας το κάνουν. Στο σπίτι τους. Ή στις ταβέρνες όταν μαζεύονται (εκτός Σαρακοστής) και τρώνε κοψίδια. Δεν χρειάζεται να μας το κουνάνε στην μούρη ούτε να κάνουν το πρόβλημά τους πρόβλημα όλων των Ελλήνων.

Ο ευλαβής κ. Θεοδωρόπουλος θίχτηκε από την ανακοίνωση/πρόσκληση σε κρεοφαγία ανήμερα Μ. Παρασκευής σαν να ήταν μία εκδήλωση/χτύπημα κάτω από την μέση για το θρησκευτικό φρόνημα των πιστών και για αυτό αποτύπωσε και τις σκέψεις του και απόψεις του στο κείμενό του. Δικαίωμά του. Όμως όπως ανέφερα άνθρωποι που έχουν το προνόμιο οι απόψεις τους να γνωστοποιούνται σε ευρύ κοινό έχουν ευθύνη. Μεγάλη ευθύνη. Ίσως αναφερθώ στο μέλλον τι καταστάσεις δημιούργησαν έντυπα και ηλεκτρονικά δημοσιεύματα σαν αυτό του ευλαβή κ. Θεοδωρόπουλου και άλλων ευλαβών ανθρώπων και οργανισμών.

Εν κατακλείδει, ευλαβή κ. Θεοδωρόπουλε, ναι, η Ελλάδα έχει τους άθεους που της αξίζουν. Όπως έχει και τους θρησκευόμενους που της αξίζουν, τους πολιτικούς που της αξίζουν, τους μητροπολίτες που της αξίζουν, τους συγγραφείς και δημοσιογράφους που της αξίζουν. Έχει τα σχολεία που της αξίζουν και τα πανεπιστήμια που της αξίζουν. Έχει τους αναγνώστες εφημερίδων που της αξίζουν. Διότι όλοι αυτοί είμαστε η Ελλάδα. Γιατί η Ελλάδα να αξίζει περισσότερα από αυτό που πραγματικά είναι;

Υ.Γ. Καθώς έγραφα αυτές τις γραμμές χτύπησε ο συναγερμός του compound. Αν και προηγουμένως ακούστηκαν κάποια (ακατάληπτα) λόγια από ένα μεγάφωνο, δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν κάποια δοκιμή ή κάποιος ευλαβής τζιχαντιστής ζωσμένος με εκρηκτικά είχε διαπεράσει την ασφάλεια και έθετε σε κίνδυνο την ζωή μου. Ήμουν αγνωστικιστής ως προς τον κίνδυνο που διέτρεχα αλλά με βάση τα στοιχεία που είχα πίστευα δεν διέτρεχα κίνδυνο. Δεν σηκώθηκα καν από την καρέκλα μου. Είμαι ακόμα ζωντανός.

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2016 03:21
από apeleytheros

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2016 17:59
από HELLADISTAN
Απο τότε που μας έριξε τη κατάρα ο Άνθιμος έχει γίνει τελείως καλά το στομάχι μου. Και μετά σου λένε να μη πιστεύεις στα θαύματα...

Re: Φανερός Δείπνος 2016!

Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2016 14:39
από apeleytheros